Oznámenie 2594 - WYP

Obsah

2594 - WYP
Vestník č. 36/2018 - 20.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Technické služby mesta Partizánske, spol. s r. o.
IČO: 36311693
Nemocničná 979/1, 95801 Partizánske
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboš Kakaš, Mária Šuleková
Telefón: +421 903711533
Fax: +421 244371359
Email: luboskakas@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2022
Hlavná adresa(URL): http://www.tsmpartizanske.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2022
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
VOLUMA SK, s.r.o.
IČO: 50813561
Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace Zlaté piesky , 82104 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboš Kakaš, Mária Šuleková
Telefón: +421 903711533
Email: luboskakas@agenturavo.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2022
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.tsmpartizanske.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
VOLUMA SK, s.r.o.
IČO: 50813561
Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace Zlaté piesky , 82104 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ľuboš Kakaš, Mária Šuleková
Telefón: +421 903711533
Fax: +421 243371359
Email: luboskakas@agenturavo.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2022
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.tsmpartizanske.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8 ods.1
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Technológia úpravy zmesového komunálneho odpadu pre jeho ďaľšie využitie v katastrálnom území mesta Partizánske - stavebná časť
Referenčné číslo: VPPPARTS022018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka stavebných objektov stavby Technológia úpravy zmesového komunálneho odpadu pre jeho ďalšie využitie, ktorá sa bude realizovať v katastrálnom území: Partizánske (845426), mesto Partizánske, okres Partizánske, hlavná parcela číslo: 3958/126.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 772 413,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Katastrálne územíe: Partizánske (845426), mesto Partizánske, okres Partizánske, hlavná parcela číslo: 3958/126.
II.2.4) Opis obstarávania
SO 01 Hala
SO 02 Kóje na materiál
SO 03 Kontajnery administratívne a sociálne zázemie
SO 04 Spevnené plochy a komunikácie
SO 05 Odvod dažďových vôd, splašková kanalizácia
SO 06 Vodovodná prípojka, vnútroareálový rozvod vody
SO 08 Prívod NN a napojenie na jestvujúcu trafostanicu
SO 09 Sadové úpravy
SO 10 Oplotenie areálu
SO 11 Mostová váha
SO 12 Hrubá úprava terénu
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 772 413,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 300
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
II.2.14) Doplňujúce informácie
Osoba podľa § 8 ods.1vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku za
predmet zákazky vo vyške 45 000 EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančnych prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedenych v súťažnych podkladoch alebo predloží doklad o vystavení
bankovej záruky.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti
tykajúce sa osobného postavenia § 32 odsek 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdeny za trestny čin korupcie, trestny čin poškodzovania finančnych záujmov Európskych spoločenstiev,
trestny čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestny čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestny čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestny čin terorizmu a niektorych foriem účasti na terorizme, trestny čin obchodovania s ľuďmi, trestny čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo
trestny čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhláseny konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušeny konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávneny dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdeny konečnym rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitnych predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže Osoba podľa § 8 ods.1 a obstarávateľ
preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijnych povinností, ktoré dokáže Osoba podľa § 8 ods.1 a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) doloženym vypisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženym potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženym potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženym potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženym dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktory zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženym čestnym vyhlásením.

2. Podľa § 32 ods. 1 písm. a) uchádzač predkladá aj vypis z Generálnej prokuratúry za právnicu osobu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v súlade s § 152 zákona. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.
§ 33 ods. 1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa stavby , ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne.
2.
§ 33 ods. 1) pís. d) prehľadom o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Požiadavka na prehľad o obrate má preukázať, že uchádzač je obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím a dodržiava platobnú a finančnú disciplínu. Predloženie výkazov verifikuje údaje o obrate a objektívne vyhodnocuje celkové finančné hospodárenie podnikateľského subjektu a jeho finančné postavenie na trhu.
3.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplyvať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti tykajúce sa Osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu Vyzvy za všetkych členov skupiny spoločne. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotnym európskym dokumentom (JED) podľa §39. Ak uchádzač použije jednotny európsky dokument , verejny obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradenych tymto Jednotnym európskym dokumentom.V prípade ak úspešný uchádzač využíva zdroje tretích osôb, ktorými preukazoval finančné a ekonomické postavenie, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne na základe podmienok upravených v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 33 ods. 1, písm. a)
Uchádzač predloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkovy kalendár. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvoreny účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.

§ 33 ods. 1, písm. d)
Osoba podľa § 8 ods.1 požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého obratu zo stavebnej činnosti za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v hodnote minimálne 2 500.000 ,00 Eur bez DPH. Prehľad obratu (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. K prehľadu /čestnému vyhláseniu/ pripojí uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky , resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom dane, a to v origináli alebo overenej fotokópii. Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. V prípade vykázaných obratov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Národnej banky Slovenska platný ku dňu zaslania výzvy na predkladanie ponúk. Platný kurz na prepočet uvedenej meny je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.
§ 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebnych prác uskutočnenych za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebnych prác; zoznam musí byť doplneny potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebnych prác a zhodnotení uskutočnenych stavebnych prác podľa obchodnych podmienok, ak odberateľom
1.bol verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnenym dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvny vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Osoba podľa § 8 ods.1 požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných diel.
2.
§ 34 ods. 1 písm. c) údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádza kvalifikovane riadiť realizáciu predmetu zákazky, ktorá je ovplyvňovaná požiadavkami a potrebami rozsahu a náročnosti zákazky. Konečným cieľom verejného obstarávania je riadne uskutočnenie zákazky, a to po stránke: kvalitatívnej, časovej, finančnej aj vecnej. Verejný obstarávateľ zvolil medzinárodne uznávané certifikáty. Požiadavka riadneho realizovania predmetu zákazky sa obzvlášť dôležitou stáva v prípade, ak verejný obstarávateľ s limitovanými prostriedkami a možnosťami realizuje zákazku spolufinancovanú zo štrukturálnych fondov (ďalej len ŠF). Zo skúsenosti verejného obstarávateľa konštatujeme, že aj malé nedostatky v časovej, kvalitatívnej, kvantitatívnej a finančnej stránke realizácie zákazky vedú ku kráteniu alebo v hraničných prípadoch aj k zrušeniu zmluvy o NFP a v tomto prípade k povinnosti vrátiť NFP. Keďže NFP poskytnutý na realizáciu zákazky predstavuje 95% celkového objemu finančných prostriedkov na zákazku, akékoľvek nezrovnalosti medzi pôvodne schválenou a v končenom dôsledku preplatenou výškou NFP by mali pre verejného obstarávateľa následky v podobe neoprávnených výdavkov, ktoré nemá verejný obstarávateľ k dispozícii.
3.
§ 34 ods. 1 písm. g):ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej
kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a
kvalifikáciu.
4.
§ 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača poskytnúť stavebné práce v požadovanej kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k 1)
§34 ods. 1 písm. b) požaduje sa predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie 2013, 2014, 2015, 2016 a 2017), v zozname bude v každej stavebnej zákazke uvedená cena bez DPH , miesto a lehota uskutočnenia stavebných prác. Zoznam bude originál podpísaný uchádzačom. Ďalej sa požaduje predložiť originál, alebo úradne osvedčenú kópiu referenčného listu rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, napr. vystavbu alebo rekonštrukciu pozemnych stavieb a pod. v hodnote min. 1 milión eur bez DPH, alebo viac referenčných listov v súčtovej hodnote 1 milión eur bez DPH, alebo ekvivalent hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. Referenčný list bude obsahovať krátky opis stavebných prác, cenu v eur bez DPH , miesto a lehotu uskutočnenia stavebných prác a potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ďalej bude v referenčnom liste uvedený kontakt a kontaktná osoba u ktorej si komisia môže preveriť údaje uvedené v referenčnom liste. V prípade ak je referencia zverejnená v registri referencii vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, postačuje uviesť odkaz na zverejnenú referenciu, kde si ju Osoba podľa § 8 ods.1 preverí.

k 2)
§ 33 ods. 1 písm. c):
Technický orgán- garant riadenia realizácie predmetu zákazky- certifikovaný projektový manažér, bez ohľadu na jeho právny vzťah k záujemcovi/ uchádzačovi ktorého odborná spôsobilosť bude preukázaná predložením dokladu na základe medzinárodne uznávaných štandardov z oblasti projektového riadenia akými sú napr. IPMA, PMl, PRINCE2, alebo ekvivalenty vydané a akceptované na území EU a EHS.
k 3)
§ 33 ods. 1 písm. g)
a)
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi (profesijný životopis a doklad o dosiahnutom vzdelaní) minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti pozemných stavieb. Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore min. 5 rokov podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
b)
koordinátor bezpečnosti práce podľa nariadenia vlády č. 296/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
k 4)
k § 34 ods. 1 písm. h)
- platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému
environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 v oblasti vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešny uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže, na základe vyzvy Osoby podľa § 8 ods.1 (Objednávateľa), zložiť
zábezpeku na splnenie zmluvnych záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvnych záväzkov) 10 % z celkovej ceny diela bez DPH, na bankovy účet Osoby podľa § 8 ods.1 (Objednávateľa), a to najneskôr do 14 dní odo dňa
nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. Zábezpeka na splnenie zmluvnych záväzkov je určená na zabezpečenie náhrady škody a finančnych nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvnych povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančny nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Viď bližšie podrobnejšie v súťažnych podkladoch.

Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) predloží Zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku a zdraví, vrátane krytia následných finančných škôd a zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii predmetu zákazky
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2018 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2018 12:00
Miesto: VOLUMA SK, s.r.o., Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace Zlaté Piesky, 821 04 Bratislava, kancelária č.2, 1 poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Osoba podľa § 8 ods.1 umožňuje uchádzačom účasť na otváraní ponúk. Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, alebo úradne osvečeným splnomocnením uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na
adrese: mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k
dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2022. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu Osoby podľa § 8 ods. 1 doporučuje uviesť túto informáciu na adresu
luboskakas@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude Osoba podľa § 8 ods. 1 všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažných podkladov zverejňovať v profile.
3. Osoba podľa § 8 ods. 1 použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy.
4. Osoba podľa § 8 ods. 1 upozorňuje dodržanie zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora.
5. Osoba podľa § 8 ods. 1 nepožaduje obhliadku predmetu zákazky.
6.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickymi a odbornymi kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplyvať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti tykajúce sa Osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.V prípade ak úspešný uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne na základe podmienok upravených v súťažných podkladoch. ( Rozhodnutie súdneho dvora EÚ C-324/14).
7. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si Osoba podľa § 8 ods. 1 vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 12 na viac ako 10 pracovnych dní.
8. Dĺžka trvania zákazky je 300 dní odo dňa účinnosti Zmluvy o dielo.
9. Podmienky a pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažnych podkladoch sa riadia ZVO.
10.Predmetné verejné obstarávanie je
a) zelené verejné obstarávanie
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.02.2018

Redakčné opravy

3134 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 45/2018
V oznámení 02594-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Technické služby mesta Partizánske, spol. s r. o., Nemocničná 979/1, 958 01 Partizánske zverejnenom vo VVO č. 036/2018 zo dňa 20.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.03.2018 11:00 Má byť: 30.03.2018 11:00
3245 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 46/2018
V oznámení 02594-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Technické služby mesta Partizánske, spol. s r. o., Nemocničná 979/1, 958 01 Partizánske zverejnenom vo VVO č. 036/2018 zo dňa 20.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.03.2018 11:00 Má byť: 29.03.2018 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.03.2018 12:00 Má byť: 29.03.2018 14:00
8503 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 80/2019
V oznámení 02594-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Technické služby mesta Partizánske, spol. s r. o., Nemocničná 979/1, 958 01 Partizánske zverejnenom vo VVO č. 036/2018 zo dňa 20.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.05.2019 00:00 Má byť: 31.12.2019 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité