Oznámenie 2593 - WYP

Obsah

2593 - WYP
Vestník č. 36/2018 - 20.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Šarišské Michaľany
IČO: 00327808
Kpt. Nálepku 18, 08222 Šarišské Michaľany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vincent Leššo
Telefón: +421 514582216
Email: obec@sarisskemichalany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
I&Z Tender, s.r.o.
IČO: 46953248
Nám. SNP 9 , 91101 Trenčín
Slovensko
Kontaktná osoba: Ivan Kotora
Telefón: +421 944371271
Email: ivan.kotora@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Obec Šarišské Michaľany
IČO: 00327808
Kpt. Nálepku 18 , 08222 Šarišské Michaľany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Stanislav Škop
Telefón: +421 911390874
Email: prednosta@sarisskemichalany.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
"Rekonštrukcia miestnych komunikácií a chodníkov v obci Šarišské Michaľany – 2. etapa"
Referenčné číslo: 01_2018/SP
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Zámerom verejného obstarávateľa je rekonštrukcia miestnych komunikácií a chodníkov v obci.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
680 159,93 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233142-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Komunikácie a chodníky v obci Šarišské Michaľany.
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobný opis predmetu je uvedený v projektovej dokumentácii a výkaz výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
680 159,93 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 ZVO alebo predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED) alebo zápisom v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie.
Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu na:
http://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Podrobnejšie vymedzenie je uvedené v súťažných podkladoch časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI:
Preukazovanie osobného postavenia uchádzača vyplýva zo zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. § 33 ods. 1 písm. a) ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za roky 2015, 2016 a 2017 až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti:
a) uchádzač nebol v nepovolenom debete,
b) v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
c) jeho bežný účet / účty nebol /-li a ani nie je / nie sú predmetom exekúcie.
AK má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje vyjadrenia banky od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.
2. § 33 ods. 1 písm. d) ZVO Prehľad o obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát, za roky 2014, 2015, 2016. V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov za roky 2014, 2015, 2016.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického postavenia sú určené v súlade s § 33 zákona a požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky riadne a včas. Podmienka splnenia výšky obratu sleduje cieľ zabezpečiť dodávateľa, ktorý z hľadiska svojich podnikateľských činností je na trhu stabilný a je predpoklad, že bude spĺňať požiadavky kladené na dodanie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálny vyžadovaný obrat za činnosti v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka musí byť vo výške 1.200.000 eur bez DPH (slovom: milióndvestotisíc EUR), spolu za roky 2014, 2015, 2016, resp. v závislosti od začiatku vzniku podnikania z uvedených rokoch. Všetky predložené účtovné výkazy musia byť predložené ako fotokópie a musia byť podpísané štatutárnym orgánom záujemcu. Za oblasť predmetu zákazky sa budú považovať dopravné stavby.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
V prípade ak má uchádzač zverejnené účtovné závierky v tzv. registri účtovných závierok na stránke www.registeruz.sk predloží len čestné vyhlásenie podpísané štatutárom s uvedením rokov a súm obratu v požadovanej činnosti za ktoré
sú dostupné účtovné závierky v tomto registri. Z predložených dokladov musí byt zrejmý jednoznačný obrat (odporúčame označiť farebne). V prípade, že obrat za činnosti v oblasti realizácie stavieb nie je totožný s hlavnou činnosťou uchádzača, uchádzač preukáže obrat za činnosť v oblasti realizácie stavieb čestným vyhlásením uchádzača priloženým k účtovnej závierke.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Dokumenty podľa § 34 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;
ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou.
2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii odborne spôsobilú osobu v zmysle zákona č. 50/1976 zb. v znení neskorších predpisov alebo v zmysle zákonov platných v členských krajinách ES na výkon funkcie stavbyvedúceho s odborným zameraním pre predmet zákazky, t.j. pre inžinierske stavby resp. dopravné stavby.
3. § 34 ods. 1 písm. j) ZVO údaje o strojovom, prevádzkovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI:
K bodu 1: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúsenosti s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného, ako je predmet zákazky. Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t. j. revitalizácia miestnych komunikácií vrátane pokládky asfaltových zmesí. Prílohu predloženého zoznamu stavených prác budú tvoriť objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah (výmera v km/m2) uskutočňovaných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto uvedie v zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať.
K bodu 2: Uchádzač musí preukázať, že disponuje kvalifikovanými odbornými kapacitami, ktoré sú vyžadované pre plnenie predmetu zmluvy ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením údajov: meno, funkcia, vzdelanie , prax v stavebníctve.
K bodu 3: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti uchádzačom o strojovom, prevádzkovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov, v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme minimálne 1 milión EUR bez DPH súhrnne za päť rokov. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj referencie zverejnené na webovom sídle úradu pre verejné obstarávanie, pričom uchádzač aj tieto referencie v tlačenej forme v ponuke predloží.
2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, vek, určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, vzdelanie, prax u zamestnávateľa, prax v stavebníctve, práce, za ktoré bol zodpovedný (projekt, hodnota). Prílohou zoznamu musí byť osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na vykonávanie činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním inžinierske stavby resp. dopravné stavby (osoba zodpovedná za riadenie prác predmetu zákazky) podľa zákona č. 50/1976 zb. a následných predpisov v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES, fotokópia dokladu o odbornej spôsobilosti bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať minimálne 2-ročnú odbornú prax a ako dôkaz predložiť profesijný životopis osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho podpísaný odborne spôsobilou osobou. Verejný obstarávateľ požaduje zároveň predložiť čestné prehlásenie odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy, týkajúcej sa predmetu zákazky.
3. § 34 ods. 1 písm. j) ZVO - Uchádzač uvedie požadované údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. t.j. min. jednu kompletnú živičnú strojnú zostavu pozostávajúcu z 1 ks cestného finišera, 2 ks cestných vibračných valcov s uvedením nasledovných údajov: popis (typ, značka, model), výkon/kapacita, technický stav, vek (roky), vo vlastníctve alebo prenajaté, krajina pôvodu.
Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 113 a § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Požiadavky na vykonanie zákazky sú obsiahnuté v projektovej dokumentácii, výkaz výmer a v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.03.2018 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.03.2018 17:00
Miesto: Obecný úrad Šarišské Michaľany, Kpt. Nálepku 18, Šarišské Michaľany
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie je verejné. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote stanovenej na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na zastupovanie (v takom prípade záujemca predloží kópiu splnomocnenia na zastupovanie).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, poštou alebo mailom na adrese verejného obstarávateľa alebo ich môže získať aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk.
2. Súťažné podklady sa budú zasielať len elektronickou formou.
3. Vysvetlenie informácií bude podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO).
4. Objednávateľ neposkytuje zálohu a ani preddavkovú platbu.
5. Platby za dielo budú realizované bezhotovostným platobným stykom na základe faktúr vystavených dodávateľom podľa požiadaviek verejného obstarávateľa a to 50% zmluvnej ceny do 30 dní po prevzatí predmetu zákazky a 50 % zmluvnej ceny v 36 mesačných splátkach po dobu troch rokov.
6. Verejný obstarávateľ uvádza, že lehota uskutočnenia 6 mesiacov (bod II.2.7 tohto oznámenia) bude počítaná od odovzdania staveniska. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody v časti II. 2.7 je uvedená len z dôvodu nutnosti zadať trvanie zákazky v tomto formulári.
7. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa § 46 ZVO. Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky vo výške 20.000,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
9. Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.
10. Verejný obstarávateľ uvádza, že podmienky účasti sú podrobne popísané v SP.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité