Oznámenie 2586 - WYP

Obsah

2586 - WYP
Vestník č. 36/2018 - 20.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Kružlová
IČO: 00330655
Kružlová 8, 09002 Kružlová
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Adrián Gužo
Telefón: +421 547594286
Email: obeckruzlova@zoznam.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6239
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
K-CENTUM, spol. s r.o.
IČO: 47451441
Podzámska 34/A , 94002 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Százová
Telefón: +421 918373314
Email: kcentum@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
K-CENTUM, spol. s r.o.
IČO: 47451441
Podzámska 34/A , 94002 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Százová
Telefón: +421 918373314
Email: kcentum@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nadstavba MŠ Kružlová (2)
Referenčné číslo: OP ĽZ_Kružlová_SP_02/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača zabezpečiť realizáciu diela: Nadstavba MŠ Kružlová, v rámci projektu
financovaného prostredníctvom nenávratného finančného príspevku z prostriedkov Európskej únie - Operačného
programu Ľudské zdroje, prioritná os 6 Technická vybavenosť v obciach s prítomnosťou marginalizovaných rómskych komunít, investičná priorita 6.1 Poskytovanie podpory fyzickej, ekonomickej a sociálnej regenerácie zanedbaných
komunít v mestských a vidieckych oblastiach, špecifický cieľ 6.1.2 Zlepšiť prístup ku kvalitnému vzdelávaniu vrátane
vzdelávania a starostlivosti v ranom detstve, kód výzvy OPLZ-PO6-SC612-2016-1a, v súlade s projektovou
dokumentáciou zhotovenou zodpovedným projektantom: Ing. Benka - Goč a kolektív autorov.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
176 883,39 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45300000-0
45321000-3
45310000-3
45331210-1
45331100-7
45231300-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
parcela č.: 170/1, katastrálne územie: Kružlová, obec: Kružlová, okres: Svidník, kraj: Prešovský
II.2.4) Opis obstarávania
Existujúca budova materskej školy sa nachádza v obci Kružlová. Parcela má rovinatý, resp. len mierne svahovitý
charakter. Pozemok je umiestnený v zastavanom území obce. Prístup na pozemok je z verejnej prístupovej komunikácie. Dotknutá budova materskej školy je existujúci objekt na okraji južnej časti obce, na pozemku obdĺžnikového tvaru, nadväzujúci zo severozápadnej strany na jednopodlažnú budovu zázemia telocvične. Navrhovaná nadstavba bola navrhnutá nad jednopodlažnou časťou, ktorá je situovaná medzi materskou školou a telocvičňou. Existujúci objekt je z východnej strany ohraničený základnou školou, z južnej strany multifunkčným ihriskom a zo západnej strany svahovitým pozemkom. Prístup k objektu je zabezpečený zo západnej strany miestnou panelovou komunikáciou. Existujúci objekt materskej školy je trojpodlažný s plochou strechou, pôdorysu obdĺžnika so vstupom z juhozápadnej a severovýchodnej strany. Súčasťou projektového riešenia stavby je aj zateplenie časti obvodového plášťa existujúcej budovy materskej školy v rozsahu 27,52% plochy existujúceho obvodového plášťa.
Cieľom navrhovaných stavebných úprav je vytvorenie nových priestorov pre 20 žiakov materskej školy, vrátane
súvisiaceho zázemia a vybavenia, modernizácia objektu, ako aj odstránenie funkčných porúch v obvodovom plášti
existujúceho objektu a predĺženie celkovej životnosti stavby.
Zrealizovanými opatreniami v súlade s projektovou dokumentáciou sú:
- SO 01 Materská škola
- Elektroinštalácia
- Vzduchotechnika
- Vykurovanie
- Zdravotechnika
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
176 883,39 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód projektu v ITMS2014+ : 312061C421
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 5 000,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.
V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňuje aspekt sociálneho verejného obstarávania.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní, v origináloch alebo úradne overených fotokópiách.
Podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO a doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, ktorými uchádzač
alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia sú pre nedostatok znakov v tejto bunke uvedené v Súťažných podkladoch - A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV a v § 32 ZVO.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. V prípade navrhovaných subdodávateľov títo musia preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nich existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje každý subdodávateľ len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má plniť. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
V zmysle § 39 je splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom (JED), ktorým uchádzač alebo záujemca môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ak uchádzač alebo záujemca použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti. Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, uchádzač v JED-e uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Tieto doklady od uchádzača alebo záujemcu verejný obstarávateľ nebude vyžadovať a požadované informácie získa/overí na základe prístupu do elektronickej databázy.
V prípade navrhovaných subdodávateľov - JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto subdodávateľovi a zároveň predkladá aj JED za každého takéhoto subdodávateľa.
V prípade Skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie, údajmi zapísanými v ZHS vedenom ÚVO-m podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, alebo bol predložený JED, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 55 ods. 1 zákona, a následne vyhodnotí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 40.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
1. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie referencií za účelom zabezpečenia odborného a kvalitného plnenia predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Cieľom týchto podmienok je zdokumentovanie skúseností so zákazkami obdobného zamerania, rozsahu a dopadu a tým preukázanie schopností uskutočniť takýto komplexný predmet plnenia. Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.

2. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač na plnenie predmetu zákazky mal k dispozícii osoby v pozícii stavbyvedúceho s príslušnou odbornosťou v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky.

3. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu a kvalitu procesov na zabezpečenie predmetnej zákazky. Verejný obstarávateľ má zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky.

4. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný pri realizácií zákazky dodržiavať splnenie noriem environmentálneho riadenia a tým docieliť čo najnižší environmentálny dopad na životné prostredie pri realizácií zákazky.

Bližšie informácie sú pre nedostatok znakov v tejto bunke uvedené v Súťažných podkladoch - A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. V zozname stavebných prác musia byť stavby rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác v predmete zákazky (výstavba a/alebo nadstavba a/alebo prístavba a/alebo rekonštrukcia objektov občianskej vybavenosti) za požadované obdobie za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom minimálna súhrnná hodnota stavieb musí byť minimálne 170 000,00 € bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Zoznam stavebných prác bude obsahovať nasledovné údaje:
- názov stavby,
- cena stavby celkom v Eur bez DPH,
- cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH,
- miesto stavby,
- lehota výstavby (od - do),
- stručný popis stavby.

Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok:
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je REFERENCIA podľa tohto zákona zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link na referenciu v Zozname dodávok tovaru alebo v JED-e). Ak bola referencia vyhotovená do 1. 3. 2014 (t.j. v čase keď UVO neviedol Evidenciu referencií), splnenie podmienky účasti je možné preukázať dôkazom o uspokojivom plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ...Ďalšie informácie sú pre nedostatok znakov v tejto bunke uvedené v Súťažných podkladoch - A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV.

K bodu 2: Uchádzač predloží údaje za:
- min. údaje: vzdelanie, odborná prax a súčasné zamestnanie (=Životopis) pre: min. 1 stavbyvedúceho pre vedenie stavby originál alebo úradne overená fotokópia
a zároveň
- Doklad o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Pozemné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží overenú kópiu osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR.
- Čestné vyhlásenie (originál), že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu.

K bodu 3: Certifikát uchádzača na systém manažérstva kvality v predmete zákazky podľa STN EN ISO 9001:2009 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky. Pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu certifikátu.

K bodu 4: Platný certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001:2005 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky. Pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú kópiu certifikátu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 12.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2018 11:00
Miesto: K-CENTUM, spol. s r.o., Podzámska 34/A, 940 02 Nové Zámky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný, priamy a bezplatný prístup k súťažným podkladom
prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6239. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne poštou, kuriérom alebo osobne na kontaktnej adrese: K-CENTUM, spol. s r.o., Podzámska 34/A, 940 02 Nové Zámky alebo e-mailom na adrese: kcentum@gmail.com. Verejný obstarávateľ zasiela súťažné podklady poštou. Odporúčame záujemcom, ktorí si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na emailovú adresu: kcentum@gmail.com žiadosť o registráciu záujemcu vo VO.

2. Verejný obstarávateľ neposkytne na predmet zmluvy preddavok. Začatie: Dňom protokolárneho prevzatia staveniska. Zhotoviteľ je povinný písomne prevziať stavenisko najneskôr do 5 dní odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa na protokolárne prevzatie staveniska. V prípade neprevzatia staveniska má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu podľa tejto Zmluvy, alebo nárok na odstúpenie od tejto Zmluvy.

3. V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňuje aspekt sociálneho verejného obstarávania. Zhotoviteľ je povinný zamestnať minimálne dve osoby spĺňajúce kumulatívne predpoklady uvedené v písm. a) a b) nižšie, a súčasne musí splniť povinnosť zamestnať minimálne dve osoby spĺňajúce kumulatívne predpoklady uvedené v písm. a) a b):
- na dobu realizácie stavebných prác Zhotoviteľ zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady:
a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň
b) sú dlhodobo nezamestnaní v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Za každý mesiac nesplnenia povinnosti Zhotoviteľom, bude Objednávateľ voči Zhotoviteľovi uplatňovať zmluvnú pokutu vo výške 0,01% zo zmluvnej ceny bez DPH.

4. V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňuje aspekt zeleného verejného obstarávania, vo forme podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie viď časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, bod. 2 Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť § 34 ZVO.

5. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 5 000,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 16. Zábezpeka ponuky, podmienky jej zloženia, podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia.

6. Zmluva nadobúda platnosť dňom podpísania oboma zmluvnými stranami. Zmluva o Dielo nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky účinnosti zmluvy, ktorou bude schválenie zákazky v rámci kontroly príslušného verejného obstarávania Riadiacim orgánom, t.j. doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania objednávateľovi. Objednávateľ má právo bez sankcií odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania, ktorou Riadiaci orgán neschváli predmetné verejné obstarávanie, ak ešte nedošlo k plneniu Zmluvy.

7. Upozorňujem uchádzačov, že zákon 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov nadobudol účinnosť od 1. februára 2017, ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Verejný obstarávateľ nesmie v zmysle § 11 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

8. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité