Oznámenie 2585 - WYP

Obsah

2585 - WYP
Vestník č. 36/2018 - 20.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Starý Tekov
IČO: 00307483
Tekovská 1, 93526 Starý Tekov
Slovensko
Kontaktná osoba: Eva Šebová
Telefón: +421 366311019
Email: eva.sebova@starytekov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/4349/zakazky/411925/dokumenty
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROUNION a.s.
IČO: 45597103
Piaristická 2 , 94901 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miriam Ácsová
Telefón: +421 376542421
Email: vo1@prounion.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
PROUNION a.s.
IČO: 45597103
Piaristická 2 , 94901 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miriam Ácsová
Telefón: +421 376542421
Email: vo1@prounion.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Stavebné úpravy za účelom zvýšenia kapacity materskej školy Starý Tekov
Referenčné číslo: 1/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Zámerom investora je zvýšiť kapacitu materskej školy stavenými úpravami - obnovou zastaralých miestností. Stavebné úpravy nezasahujú do nosných ani dispozičných prvkov budovy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
166 569,84 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45310000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Starý Tekov
II.2.4) Opis obstarávania
Budova MŠ Starý Tekov, ktorá je predmetom projektu, sa delí na 1. podzemné podlažie a 1. nadzemné podlažie. Stavebné úpravy budú realizované na oboch podlažiach.

Podzemné podlažie
V rámci realizácie stavebných úprav na 1. podzemnom podlaží sa navrhuje kompletná výmena elektroinštalačných rozvodov za nové medené,ktoré bude treba následne vyspraviť. Súčasťou projektu je aj výmena všetkých interiérových dverí za nové. Oceľové zárubne budú natreté novým náterom a všetky miestnosti 1. podzemného podlažia materskej školy budú vymaľované. V predmetných priestoroch sa zrealizuje výmena pôvodných svietidiel za nové, kvalitné a úsporné žiarivky. Podlahy v suteréne sa vyrovnajú samonivelačným poterom a následne sazrealizuje pokládka keramickej dlažby a sokla do výšky 100 mm.

Nadzemné podlažie
V rámci realizácie stavebných úprav na 1. nadzemnom podlaží sa navrhuje kompletná výmena elektroinštalačných rozvodov za nové medené, ktoré bude treba následne vyspraviť. Súčasťou projektu je aj výmena všetkých interiérových dverí za nové. Oceľové zárubne budú natreté novým náterom a budú vymaľované všetky miestnosti 1. nadzemného podlažia materskej školy. Vo všetkých miestnostiach sa bude tiež realizovať SDK podhľad. V predmetných priestoroch sa zrealizuje výmena pôvodných svietidiel za nové, kvalitné a úsporné žiarivky. Pôvodné vykurovacie telesá (radiátory) budú nahradené novými doskovými, ktoré poskytnú lepšie vykurovacie vlastnosti. Olejové nátery budúnahradené keramickými obkladmi a prahy budú vymenené za nové príp. nahradené prechodovými lištami z hliníka. Podlahy na 1. nadzemnompodlaží sa vyrovnajú samonivelačným poterom a následne sa zrealizuje pokládka keramickej dlažby resp. plávajúcej podlahy (podľavyužívania miestnosti). Súčasťou rekonštrukcie je aj výmena starých drevených okien za nové plastové s lepšími tepelnoizolačnýmivlastnosťami.

Stavebné práce možno v skratke zadefinovať do nasledujúcich opatrení:
Výmeny starých elektroinštalačných rozvodov za medené
Výmeny starých svietidiel za nové
Rekonštrukcia kuchyne
Výmeny starých pôvodných podláh
Výmeny pôvodných radiátorov za nové doskové
Realizácia SDK podhľadov na 1NP.
Výmena starých interiérových dverí a obnova PÚ na zárubniach
Rekonštrukcia kúpeľní a WC (m.č. 1.21 a 1.22)
Nahradenie olejových náterov keramickým obkladom
Vymaľovať všetky miestnosti v MŠ
Výmeny starých drevených svetlíkov za plastové okná
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
166 569,84 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 01.06.2018
Dátum ukončenia: 30.09.2018
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program, Špecifický cieľ 2.2.1 Zvýšenie hrubej zaškolenosti detí v materských školách
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon) a preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.

Uchádzač je oprávnený preukázať plnenie podmienok osobného postavenia aj podľa § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom alebo informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť verejného obstarávateľa požadovať od uchádzača preukázanie plnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia vyplýva zo zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 zákona: Účelom požiadavky je preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Verejný obstarávateľ získa informáciu o skúsenostiach uchádzača a jeho schopnosti zákazku zrealizovať, ako aj získa možnosť overiť si, či uvedené stavebné práce realizoval s uspokojivým výsledkom.

2. dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. c) údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 zákona: Uvedené doklady sú zárukou odborného vedenia stavby.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Uchádzač je oprávnený preukázať plnenie podmienok týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti aj podľa § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky v zmysle rozsahu uvedeného v PD, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (t. j. päť rokov predchádzajúcich od dňa vyhlásenia VO ), doplnený minimálne potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Uchádzač týmto spôsobom preukáže minimálne 5 uskutočnených stavebných prác, ku každej položke uvedie kontakt na zodpovednú osobu.

K bodu 2.: Minimálna požadovaná úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti:
Doklad preukazujúci, že uchádzač má k dispozícii osobu, ktorá má autorizačné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho alebo ekvivalent. Uchádzači predložia osvedčenie
o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho so zameraním pozemné stavby, resp. pre činnosť stavbyvedúceho bez zamerania ak bolo vydané po 1.1.2009. Uchádzač predloží osvedčenie, ktoré musí byť fotokópia osvedčenia s originálnou pečiatkou a musí byť doplnená originálnym podpisom majiteľa a musí byť vydané podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia.

Súčasne predloží čestné vyhlásenie osoby, ktorej osvedčenia predkladá, že bude dodávateľovi pre túto zákazku k dispozícii.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.03.2018 11:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.03.2018 13:00
Miesto: PROUNION, a.s., Piaristická 2, 949 01 Nitra.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie, vystaveným oprávnenou osobou podľa dokladu o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte PDF je zabezpečený odo dňa zverejnenia výzvy na
predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania, a to v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej
stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
2. Záujemca môže takisto predložiť žiadosť o súťažné podklady elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu
vo1@prounion.sk; v žiadosti musí byť uvedené obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, e-mailová adresa určená
na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na komunikáciu. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady
v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu.
3. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie
viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 1 000,00 EUR.
4. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je cena za dielo ako celok v EUR vrátane DPH.
5. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s víťazným uchádzačom, ktorý nebude zapísaný v registri
partnerov verejného sektora. Rovnako v zmysle zákona musia byť zapísaní subdodávatelia uchádzača, ktorých sa táto povinnosť týka.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité