Oznámenie 2738 - MSS

Obsah

2738 - MSS
Vestník č. 38/2018 - 22.02.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166073
Župné námestie 13, 81311 Bratislava
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Štefan Bachár
Telefón: +421 288891465
Email: stefan.bachar@justice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.justice.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/673/
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Systémová a aplikačná podpora Informačného systému Registra Úpadcov (IS RÚ)
Referenčné číslo: 35808/2018/45
II.1.2) Hlavný kód CPV
72222300-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexných odborných služieb podpory prevádzky a rozvoja informačného systému Register úpadcov (ďalej len IS RÚ). Účelom zákazky je zabezpečiť prevádzku a rozvoj moderného, prehľadného, adresného a presného systému. Hlavným cieľom zákazky je rozvoj a podpora trvalo udržateľného systému, plne integrovaného s existujúcou štruktúrou IS verejného obstarávateľa a s využitím už existujúceho portfólia SW vybavenia vo vlastníctve verejného obstarávateľa, ktorý bude prístupný oprávneným užívateľom.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
3 500 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72260000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Župné nám. 13, 813 11 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je záväzok poskytovateľa poskytovať služby podpory prevádzky a služby rozvoja pre informačný systém Registra úpadcov.
Poskytovateľ poskytne služby prevádzkovej podpory a služby rozvoja týmito formami:
A.paušálny servis zahŕňa zabezpečovanie bežnej servisnej podpory, ako aj poskytovanie podpory pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky IS RÚ v súlade s aktuálnymi platnými funkčnými a nefunkčnými požiadavkami, vrátane riešenia problémov.
B.služby rozvoja nad rámec paušálu, ktoré zahŕňajú implementovanie schválených požiadaviek na zmenu funkčnosti systému na základe Objednávky. Medzi služby rozvoja sú zaradené zmeny funkčnosti, konfigurácie a nastavení IS RÚ, ktoré sú vynútené legislatívnymi zmenami alebo zmenami prevádzkového prostredia verejného obstarávateľa.
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky publikuje údaje na webovej stránke systému registra úpadcov v rozsahu stanovenom zákonom a funkcionalita informačného systému je implementovaná v súlade s platnou legislatívou, predovšetkým v zmysle zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 7/2005 Z. z.) a zákona č. 8/2005 Z. z. o správcoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 8/2005 Z. z.). Funkcionalita Informačného systému Registra úpadcov (ďalej len IS RÚ) umožňuje správcom zadávať všetky údaje podľa § 10a zákona č. 7/2005 Z. z. Webová stránka je navrhnutá v súlade s výnosom Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 55/2014 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy v znení neskorších predpisov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 500 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Požaduje sa zloženie zábezpeky vo výške 100 000 Eur. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z.. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. (ďalej len zákon"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 Podmienky účasti súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač preukáže, že disponuje odborníkmi, v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) v členení a podľa podmienok, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3 podmienky účasti uchádzačov.

Ako dôkaz odbornej spôsobilosti certifikovaných špecialistov bude za každého certifikovaného špecialistu predložený podpísaný životopis alebo ekvivalentný doklad a príslušný platný certifikát, resp. osvedčenie o odbornom zaškolení priamo výrobcom, resp. oprávneným autorizovaným distribútorom.
Verejný obstarávateľ na vysvetlenie uvádza, že v prípade preukázania splnenia podmienok týkajúcich sa certifikátov pre jednotlivých expertov, verejný obstarávateľ nebude akceptovať účasť na školení a požaduje predloženie riadneho a vydaného certifikátu v zmysle podmienok konkrétnej certifikačnej autority (vo väčšine prípadov úspešne absolvovanými skúškami).
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.03.2018 15:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.03.2018 10:30
Miesto: Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky, Župné námestie 13, 813 11 Bratislava 1
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.02.2018

Redakčné opravy

3983 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 57/2018
V oznámení 02738-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky, Župné námestie 13, 813 11 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 038/2018 zo dňa 22.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 23.03.2018 15:00 Má byť: 09.04.2018 09:00 VI.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.03.2018 10:30 Má byť: 09.04.2018 10:00
3984 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 57/2018
V oznámení 02738-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky, Župné námestie 13, 813 11 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 038/2018 zo dňa 22.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ sa, na základe predložených žiadostí o vysvetlenie súťažných podkladov, rozhodol pre zmenu niektorých ustanovení v návrhu zmluvy a rovnako tak v opise predmetu zákazky. Podrobný opis všetkých predmetných zmien bude záujemcom a uchádzačom poskytnutý v podobe zverejnených dokumentov v systéme EVO a na profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité