Oznámenie 2609 - WYS

Obsah

2609 - WYS
Vestník č. 36/2018 - 20.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
IČO: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Takáč Markovičová
Telefón: +421 907744938
Email: markovicova@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.region-bsk.sk
Hlavná adresa(URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2750
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Stavebný dozor investora na dopravnú stavbu: Prepojenia cyklotrás v regióne s EuroVelo 6 a EuroVelo 13, projekt SACRA VELO
II.1.2) Hlavný kód CPV
71250000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výkon stavebného dozoru investora na dopravnej stavbe Bratislavského samosprávneho kraja
Prepojenia cyklotrás v regióne s EuroVelo 6 a EuroVelo 13, projekt SACRA VELO.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
11 752,95 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Svätý Jur-Ivanka pri Dunaji(Začiatok:km0,000,hrádza Šúrskeho kanálu v mieste pripojenia na cestu III/1082 Vajnory
Čierna voda.Koniec:v km3,959 na moste miestnej komunikácie v Ivanke pri Dunaji).
II.2.4) Opis obstarávania
Stavebný dozor investora bude vykonávať kontrolnú činnosť, ktorou sa sleduje súlad výstavby stavby s:
-projektovou dokumentáciou.
-s podmienkami stavebných povolení - stavebné povolenie (povolenie stavby), povolenie cestnej stavby.
-vyjadreniami majiteľov a správcov inžinierskych sietí - voda, kanalizácia, elektro a iné.
-technickými normami STN, prípadne prevzatými napr. EN.
-zmluvnými podmienkami - harmonogram stavby, rozpočet stavby, kvalita a iné.
-harmonogramom stavby (čas výstavby).
-rozpočtom stavby resp. cenou stavby.
-podpisuje súpisy vykonaných prác.
Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
11 752,95 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len
zákon).Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu
predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov podľa § 33 zákona uvedených podľa tohto bodu, vydaných najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, preukazujúcich splnenie finančného a ekonomického postavenia:
§ 33 ods. 1 písm. a) Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky
Odôvodnenie požadovanej podmienky a jej úrovne:
Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám. Požiadavka
predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba
zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre vykonávanie služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a
riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov podľa § 34, § 35 a § 36 zákona uvedených podľa tohto bodu, vydaných najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, preukazujúcich splnenie technickej alebo odbornej spôsobilosti:
§ 34 ods. 1 písm. a)zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia
verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol
verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie požadovanej podmienky a jej úrovne:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah a zložitosť predmetu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač
skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru aspoň v jednom prípade, osobitne výkonu činnosti stavebného dozoru stavieb, ktoré spadajú do KS 211 podľa vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb.
Požadovaný zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie
skúsenosti uchádzača s poskytnutím služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter predmetu zákazky.
§ 34 ods. 1 písm. g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov uchádzača,ktorí budú zodpovední za riadenie stavebných prác, a to:
- požadované certifikáty zamestnancov,
- profesijné životopisy vrátane praktických skúseností zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie
stavebných prác.
Profesijný životopis musí obsahovať: titul, meno a priezvisko; údaje o priebehu vzdelania zamestnanca; absolvované
školenia; história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia ktorú zamestnanec zastával),
zoznam zmlúv, z ktorých vyplýva splnenie praktickej skúsenosti vo vyššie uvedenej oblasti; dátum a podpis
zamestnanca.
Odôvodnenie požadovanej podmienky a jej úrovne:
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti na riadiacich zamestnancov skúma schopnosť uchádzača
poskytnúť požadovaný predmet zákazky prostredníctvom riadiacich zamestnancov, ktorí sa budú podieľať na riadení
stavebných prác. Primeraná odborná prax a príslušné certifikáty jednotlivých zamestnancov majú preukázať ich odbornú spôsobilosť riadiť predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods.1 písm. a) zákona sa vyžaduje uviesť údaje minimálne o
jednej zákazke o poskytnutých službách za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania,
predmetom ktorej boli služby rovnakého alebo podobného charakteru ako sú požadované výkony týkajúce sa
stavebného dozoru pri realizácii inžinierskych stavieb až do ich kolaudácie a uvedenia do užívania, ktorej finančný objem (celkový investičný náklad stavby) bol v minimálnej výške 400 000EUR bez DPH a o jednej zákazke/investičnej akcii, v ktorej cena za služby podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky poskytnuté uchádzačom predstavovala sumu v minimálnej hodnote 6 000,- EUR bez DPH.
Za stavbu podobného charakteru sa považujú stavby v kategórii inžinierske stavby podľa KS 211 podľa vyhlášky č.
323/2010 Z. z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb.
Za služby podobného charakteru sa v tomto prípade považujú služby v rozsahu výkonov: stavebný dozor investora
počas realizácie inžinierskych dopravných stavieb až do kolaudácie a odstránenia kolaudačných závad a nedorobkov a ich uvedenia do užívania podľa súčasne právnych predpisov vrátane zohľadnenia súčasných normatívov pre požadované práce a služby platných v čase uvedenia do užívania.
Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie; z toho minimálne jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem (celkový investičný náklad stavby) bol v minimálnej výške 400 000EUR bez DPH a cena za služby podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky poskytnuté uchádzačom predstavovala sumu v min.j hodnote 6 000,- EUR bez DPH .
Zoznam služieb má obsahovať:
a)identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
b)názov a stručný opis predmetu zákazky,
c)zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR,
d)lehotu uskutočnenia prác,
Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné služby alebo činnosti ako požadované,uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode.

Podľa § 34 ods.1 písm. g) Riadiaci zamestnanec - stavebný dozor, počet min. 1:
-doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t. j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o
vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných
inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie inžinierske stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie na kategóriu inžinierske stavby, podkategóriu 21 dopravné stavby);preukáže osvedčením,
-minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax na pozícii: stavebný dozor, preukáže životopisom,
-minimálne jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť na pozícii: stavebný dozor v obdobnej zákazke ako v predmete zákazky v minimálnom investičnom náklade stavby 400 000EUR bez DPH,preukáže životopisom.
Za obdobnú zákazku ako je predmet zákazky sa považujú služby v rozsahu výkonov: stavebný dozor počas realizácie inžinierskych dopravných stavieb podobného charakteru až do kolaudácie a ich uvedenia do užívania podľa súčasne platných právnych predpisov vrátane zohľadnenia súčasných normatívov pre požadované práce a služby na cestnej stavbe v kategórii KS 211 podľa vyhlášky č.323/2010 Z. z. ŠÚSR, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb.
Ak bude uchádzač preukazovať tech. al. odb. spôsobilosť kapacitami inej osoby,predloží zmluvu uzatvorenú medzi
stavbyvedúcim a uchádzačom podľa ustanovenia § 34 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač predloží ponuku na viac častí zákazky,verejný obstarávateľ požaduje,aby pre každú časť zákazky bolo
preukázané splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona iným stavebným dozorom.Rovnaký stavebný dozor sa nesmie opakovať v žiadnej pozícii.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
A/Požaduje sa, aby ponuka uchádzača obsahovala originál alebo úradne osvedčenú kópiu:
1.ČV resp. záväzného súhlasu, ktoré bude deklarovať, že v prípade ak sa stane úspešným uchádzačom, k odovzdaniu
staveniska a v zmysle podm podľa zmluvy predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie
všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky, vo výške poistného krytia
minimálne vo výške zmluvného plnenia určeného podľa Mandátnej zmluvy, ktoré bude platné a účinné počas celého
trvania zmluvy.
B/Úspešný uchádzač podľa príslušných ustanovení zmluvy na vyzvanie verejného obstarávateľa a v lehote určenej
verejným obstarávateľom alebo zmluvou predloží:
1.originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri
výkone činností predmetu zákazky podľa bodu A/1., kt bude platné a účinné počas celého trvania zmluvy o dielo
Mandátnej zmluvy.
Bližšie podrobnosti v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2018 10:00
Miesto: BRATISLAVSKÝ SAMOSPRÁVNY KRAJ, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač sa preukáže na otváraní ponúk dokladom totožnosti a
výpisom z OR/ŽR, zástupca sa preukáže dokladom totožnosti, výpisom z OR/ŽR a overenou kópiou splnomocnenia na
zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 ZVO.
2.PHZ uvedená vo Výzve je stanovená ako maximálna. VO si vyhradzuje právo nepodpísať mandátnu zmluvu, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako PHZ. VO si vyhradzuje právo nepodpísať mandátnu zmluvu aj v prípade,ak stratí právny záujem na realizácii projektu,kt má byť dozorovaný, al. ak nebude podpísaná zmluva o dielo so zhotoviteľom Diela.
3.VŠ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podm. účasti určené ver.obstarávateľom v zmysle § 39 ZVO.Uchádzač môže na preukázanie ekon. a fin. postavenia podľa bodu III.1.2) využiť fin.zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods.2 ZVO. Uchádzač môže na preukázanie techn. a odb. spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť techn. a odb.kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podm. účasti vo ver.obstarávaní týkajúcich sa ekonom. a fin.postavenia alebo techn. a odb. spôsobilosti spoločne.
Na prepočet inej meny ako euro uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz ECB platný v deň zverejnenia tejto Výzvy do vestníka VO.
4.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk al. podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani zamerané na sociálne aspekty.
5.Ponuka bude predložená v súlade s ustanovením § 114 ods. 9 v jednom súbore. Podrobnosti o obsahu ponuky budú
uvedené v súťažných podkladoch.
6.VO upozorňuje na skutočnosť,že vyhlásil podlimitnú zákazku na zhotoviteľa stavby pod názvom Prepojenia cyklotrás v regióne s EuroVelo 6 a Eurovelo 13(projekt SACRA VELO).Výzva na predkladanie ponúk bola uverejnená vo Vestníku č.158/2017 zo dňa 11.08.2017 -11606 WYP. Zákazka na zhotoviteľa stavby je financovaná zo štrukturálnych fondov EU.Pokiaľ sa v opise predmetu zákazky na zhotoviteľa vyššie uvedenej stavby, projektovej dokumentácii alebo vo výkaze výmer uvádza označenie konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožnil uchádzačom nahradiť ho plnením ekvivalentným k uvedenému výrobcovi, výrobnému postupu, značke, patentu, typu, krajine, oblasti alebo miestu pôvodu alebo výroby. PHZ na zhotoviteľa vyššie uvedeného diela predstavuje sumu vo výške 662 654,36EUR bez DPH.
7.VO pri zadávaní zákazky stanovuje el.komunikáciu, ktorá sa realizuje prostr. systému elektronického verejného
obstarávania (systém EVO) https://www.evo.gov.sk. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre
uchádzača, ktoré sú zverejnené na stránke portálu EVO v položke menu Príručky. Príručka EVO pre
Záujemcu/Uchádzača - Verejná súťaž a Príručka EVO pre Záujemcu/Uchádzača - Spoločné moduly (ďalej len príručka Z/UVS).Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostr systému EVO do zákazky,kt je zverejnená na portáli EVO.
8.Odôvodnenie predpokladanej hodnoty zákazky-verejný obstarávateľ zvolil postup podlimitnej zákazky vzhľadom na to,že v tomto časovom období(od začiatku 2018)vyhlásil 2 zákazky na obdobný predmet plnenia:
-SD investora na pozemné stavby: objekty štyroch stredných odborných škôl určených pre COVP s PHZ 108 699,44 EUR bez DPH,https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/oznamenia/411737
-SD investora na dopravnú stavbu:Modernizácia cesty III.triedy RohožníkMalackys PHZ 72 869,07 EUR bez DPH,
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/oznamenia/411736
Súčet predpokladaných hodnôt všetkých troch zákaziek je 193 321,46 EUR bez DPH,a teda súčet spadá do limitu pre podlimitnú zákazku podľa zákona č. 343/2015 Z. z.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité