Oznámenie 2673 - WYP

Obsah

2673 - WYP
Vestník č. 37/2018 - 21.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Liptovská Teplička
IČO: 00326330
Štefana Garaja 398/16, 05940 Liptovská Teplička
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Ľubomír Ferjančík
Telefón: +421 527884911
Email: obec@liptovskateplicka.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/5848/zakazky/411314/dokumenty
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
SPIŠ-VIEW-TRADING, spol. s r.o.
IČO: 31652387
Starosaská 15 , 05201 Spišská Nová Ves
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Balogová
Telefón: +421 905601138
Email: svt@svt.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nadstavba materskej školy v Liptovskej Tepličke
Referenčné číslo: 2017/VO/LIPT/01
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Výstavba nadstavby materskej školy v obci Liptovská Teplička.
Nadstavba predmetného objektu z objemového hľadiska pozostáva z nadstavby štvrtého nadzemného podlažia. Zastavaná plocha objektu sa však nemení. Dispozičné riešenie tohto navrhovaného objektu je zrejmé z výkresovej časti PD. Na prvom až treťom nadzemnom podlaží ostane dispozičné riešenie nezmenené, zmení sa len účel niektorých miestností. Na treťom nadzemnom podlaží v miestnosti WC bude potrebné vymeniť zariaďovacie predmety a nahradiť ich novými, určenými pre deti v predškolskom veku. Na navrhovanom štvrtom nadzemnom podlaží sa bude nachádzať kancelária, miestnosť pre poškolské aktivity, sklad, výdaj jedla s výťahom a šatňa pre deti prepojená s umyvárňou a WC a s miestnosťou spálne, herne a jedálne. V miestnostiach výdaju jedla sa nachádza výťah na dopravu stravy na vyššie podlažia. Strojovňa výťahu s rozvodňou sa presunie na navrhované podlažie a na výťahu sa predĺžia vodítka a lanovanie.
Navrhované obvodové murivo nadstavby je navrhnuté z keramických tehál hrúbky 300 mm a 250 mm na murovaciu maltu. Nenosné priečkové murivo hrúbky 140 mm bude navrhnuté z tehál. Existujúcu stropnú konštrukciu z panelov bude potrebné spevniť vytvorením novej železobetónovej dosky hrúbky 180 mm uloženej na obvodovom murive viď. realizačná statika.
Strešná konštrukcia na objekte bude bude navrhnutá z drevených väzníkov, s plochou strešnou krytinou. Ako izolácia krovu je použitá minerálny izolácia v dvoch vrstvách 260 mm a 140 mm. Bude potrebné doplniť strešné zvody, ktoré budú napojené na existujúce ležaté rozvody dažďovej kanalizácie s identickým materiálovým riešením ako pôvodné rozvody. Okná na objekte sú riešené ako plastové s izolačným trojsklom.
Zateplenie obvodového plášťa nadstavby bude realizované zatepľovacím systémom s minerálnou izoláciou hrúbky 150 mm pri osteniach hrúbky 30 mm. Pred realizáciou zatepľovacieho systému bude potrebné demontovať bleskozvod a po zateplení ho osadiť na predlžené kotvy a vykonať revíziu bleskozvodu, či je vo vyhovujúcom stave. Zateplením objektu stúpne povrchová teplota na stenách, strope a podlahe, čím budú odstránené príčiny porúch stavebných konštrukcií a zvýšená tepelná pohoda, čiže znížená potreba tepla pre daný objekt. Pre nadstavbu objektu a jeho zateplenie, bude použitý certifikovaný kontaktný zatepľovací systém, ktorý bude plne rešpektovať teplotechnické, požiarne a statické riešenie predpísané v tejto projektovej dokumentácii.
Podrobná špecifikácia je súčasťou príloh k súťažným podkladom - projektová dokumentácia, výkaz výmer
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
179 284,39 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214100-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Liptovská Teplička, okres Poprad, Prešovský kraj
II.2.4) Opis obstarávania
Výstavba nadstavby materskej školy v obci Liptovská Teplička.
Nadstavba predmetného objektu z objemového hľadiska pozostáva z nadstavby štvrtého nadzemného podlažia. Zastavaná plocha objektu sa však nemení. Dispozičné riešenie tohto navrhovaného objektu je zrejmé z výkresovej časti PD. Na prvom až treťom nadzemnom podlaží ostane dispozičné riešenie nezmenené, zmení sa len účel niektorých miestností. Na treťom nadzemnom podlaží v miestnosti WC bude potrebné vymeniť zariaďovacie predmety a nahradiť ich novými, určenými pre deti v predškolskom veku. Na navrhovanom štvrtom nadzemnom podlaží sa bude nachádzať kancelária, miestnosť pre poškolské aktivity, sklad, výdaj jedla s výťahom a šatňa pre deti prepojená s umyvárňou a WC a s miestnosťou spálne, herne a jedálne. V miestnostiach výdaju jedla sa nachádza výťah na dopravu stravy na vyššie podlažia. Strojovňa výťahu s rozvodňou sa presunie na navrhované podlažie a na výťahu sa predĺžia vodítka a lanovanie.
Navrhované obvodové murivo nadstavby je navrhnuté z keramických tehál hrúbky 300 mm a 250 mm na murovaciu maltu. Nenosné priečkové murivo hrúbky 140 mm bude navrhnuté z tehál. Existujúcu stropnú konštrukciu z panelov bude potrebné spevniť vytvorením novej železobetónovej dosky hrúbky 180 mm uloženej na obvodovom murive viď. realizačná statika.
Strešná konštrukcia na objekte bude bude navrhnutá z drevených väzníkov, s plochou strešnou krytinou. Ako izolácia krovu je použitá minerálny izolácia v dvoch vrstvách 260 mm a 140 mm. Bude potrebné doplniť strešné zvody, ktoré budú napojené na existujúce ležaté rozvody dažďovej kanalizácie s identickým materiálovým riešením ako pôvodné rozvody. Okná na objekte sú riešené ako plastové s izolačným trojsklom.
Zateplenie obvodového plášťa nadstavby bude realizované zatepľovacím systémom s minerálnou izoláciou hrúbky 150 mm pri osteniach hrúbky 30 mm. Pred realizáciou zatepľovacieho systému bude potrebné demontovať bleskozvod a po zateplení ho osadiť na predlžené kotvy a vykonať revíziu bleskozvodu, či je vo vyhovujúcom stave. Zateplením objektu stúpne povrchová teplota na stenách, strope a podlahe, čím budú odstránené príčiny porúch stavebných konštrukcií a zvýšená tepelná pohoda, čiže znížená potreba tepla pre daný objekt. Pre nadstavbu objektu a jeho zateplenie, bude použitý certifikovaný kontaktný zatepľovací systém, ktorý bude plne rešpektovať teplotechnické, požiarne a statické riešenie predpísané v tejto projektovej dokumentácii.
Podrobná špecifikácia je súčasťou príloh k súťažným podkladom - projektová dokumentácia, výkaz výmer
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
179 284,39 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO.
2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO.
3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto
podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.
4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky,
Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, kde má vedené účty.
Čestné prehlásenie, v ktorom uvedie, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri
mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky: nie je a nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho účet nie je a nebol predmetom exekúcie.
Zdôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrenie banky má byť pre
verejného obstarávateľa zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky.

2. § 33 ods. 1 písm. d) prehľadu o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Zdôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce
sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 33 zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v požadovanej výške je v súlade s § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní . Je založená na predpoklade schopnosti budúceho dodávateľa s primeraným finančným pozadím schopným zabezpečiť potrebné finančné toky pre zabezpečenie predmetu obstarávania.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní:
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZoVO: b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od
vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť
doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa
obchodných podmienok, ak odberateľom
-bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dokladom je referencia,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také
potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,
doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Účelom tejto požiadavky je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v sledovanom období
dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Preukázanie úspešnej realizácie min. počtu zákaziek má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí potvrdeniami preukázať, že v uvedenom období zrealizoval minimálne 3 stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Jedna stavba v minimálnej hodnote 160 000 € s DPH.
Zoznam stavebných prác má obsahovať:
- názov a sídlo objednávateľa,
- kontaktné údaje objednávateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail),
- predmet stavebných prác,
- doba realizácie,
- cena stavebných prác bez DPH
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.03.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.03.2018 10:00
Miesto: Obec Liptovská Teplička, obecný úrad, Štefana Garaja 398/16, 059 40 Liptovská Teplička
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Odporúčame záujemcom v prípade, ak si súťažné podklady stiahnú z profilu verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, aby túto skutočnosť nahlásili na e-mailovú adresu: svt@svt.sk za účelom registrácie.
2. Zábezpeka ponuky sa požaduje vo výške 4 000,00 EUR (slovom štyritisíc EUR)
Spôsoby zloženia zábezpeky:
-zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo poskytnutím bankovej záruky za záujemcu.
Podmienky zloženia zábezpeky:
-Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa, číslo účtu: SK53 3100 0000 0043 1003 1556, ako variabilný symbol sa uvedie IČO uchádzača.
-Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Doba platnosti zábezpeky formou zloženia finančných prostriedkov na účet trvá až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk.
-Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte podľa predchádzajúcich bodov, bude záujemca zo súťaže vylúčený.
Poskytnutie bankovej záruky za záujemcu:
-Poskytnutie bankovej záruky sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 Obchodného zákonníka. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou. Doba platnosti bankovej záruky je do 31.12.2018 s možnosťou predĺženia jej platnosti v prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk.
- Záručná listina, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí verejného obstarávateľa (veriteľa) za záujemcu do výšky finančných prostriedkov, ktoré veriteľ verejný obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, musí byť súčasťou ponuky.
-Ak záručná listina nebude súčasťou ponuky bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený.
Podmienky vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky:
Vrátenie zložených finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa:
-Ak uchádzač zložil zábezpeku zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ ju vráti aj s úrokmi, ak mu ich jeho banka poskytuje
-Zábezpeka bude uchádzačom uvoľnená najneskôr do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy a to tým spôsobom, že sa vystaví banke prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov, ktoré slúžili ako zábezpeka, vrátane prípadných prislúchajúcich úrokov.
Uvoľnenie zábezpeky poskytnutím bankovej záruky za uchádzača:
-Ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti.
-Zábezpeka bude uchádzačom uvoľnená najneskôr do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy a to tým spôsobom, že sa vystaví banke prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov, ktoré slúžili ako zábezpeka, vrátane prípadných prislúchajúcich úrokov.
Uvoľnenie zábezpeky poskytnutím bankovej záruky za uchádzača:
-Ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti.
Viac o zábezpeke viď bod č. 15 v súťažných podkladoch.
3. Nepoužije sa elektronická aukcia.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité