Oznámenie 2670 - WYT

Obsah

2670 - WYT
Vestník č. 37/2018 - 21.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ján Hranica - JH
IČO: 40068901
Štiavnik 495, 01355 Štiavnik
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michaela Donovalová
Telefón: +421 948320400
Fax: +421 0000000000
Email: obstaravanie@obstaravanie.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://uvo.gov.sk
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCURE-CARE s.r.o.
IČO: 46415416
Šancová 52 , 81105 Bratislava - Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michaela Donovalová
Telefón: +421 948320400
Fax: +421 0000000000
Email: obstaravanie@obstaravanie.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
podnikateľský subjekt
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Piliarské práce a zvoz dreva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Lesný kolesový traktor
Referenčné číslo: 01/2018/OVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
16700000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Nákup nového lesného kolesového traktora.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
186 666,66 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Štiavnik 495, 013 55 Bytča
II.2.4) Opis obstarávania
Stroj má byť určený pre úväzkové približovanie dreva metódou zberného lana, na bezúväzkové približovanie dreva, na nahŕňanie kmeňov na hromady do výšky 1,5 m a ich začeľovanie radlicou, ktorá sa môže použiť aj na zemné práce menšieho rozsahu v ľahko rozpojiteľných zeminách. Na ťahanie vývozných vozíkov do hmotnosti 10 ton.
Bližšie informácie sa nachádzajú v časti G. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
186 666,66 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Program rozvoja vidieka 2014-2020
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len ako "zákon o verejnom obstarávaní") v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ako napr. predaj dvojstopových motorových vozidiel, prenájom poľnohospodárskych strojov a zariadení a podobne.
Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač preukáže predložením originálneho dokladu alebo jej úradne overenej kópie dokladu.
2. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
3. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
4. Odôvodnenie primeranosti a potreby v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 114 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona preukáže zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk na predmet zákazky vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
V zmysle § 34 ods. 3 zákona záujemca alebo uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej oso-by, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať pod-mienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vy-lúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až f) a písm. h) a ods. 7 zákona. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Predložením zoznamom dodávok tovaru musí uchádzač preukázať, že v období troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval najmenej jednu zákazku, ktorej predmetom boli dodávky tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako požadovaný predmet zákazky s kumulatívnou hodnotou 185 000 € bez DPH ale-bo ekvivalent v inej mene.
Technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona môže uchádzač preukázať:
- referenciou zverejnenou v evidencii referencií Úradu pre verejné obstarávanie (odberateľom bol verejný obstarávateľ) v zmysle § 12 zákona alebo
- zoznamom dodávok tovaru, pri ktorých odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.03.2018 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.03.2018 16:00
Miesto: PROCURE-CARE s.r.o., Šancová 52, 811 05 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk označených ako "OSTATNÉ" je neverejné.
Verejný obstarávateľ neuskutočňuje e-aukciu bude otváranie časti označených ako "KRITÉRIÁ" verejné.Presný dátum, čas a miesto konania otvárania ponúk označených ako "Kritériá" bude oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené minimálne päť pracovných dní pred otváraním ponúk formou e-mailovej komunikácie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca zaslať elektronicky na e-mail: obstaravanie@obstaravanie.com.
V žiadosti o SP záujemca uvedie:
a) názov spoločnosti
b) adresa
c) meno a priezvisko, tel. číslo, e-mail kontaktnej osoby
Súťažné podklady sa záujemcovi poskytnú LEN elektronicky formou e-mailu.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak ich získajú v profile. V
prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie
zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie
kvalifikovanej ponuky.
2. V prípade, že uchádzač chce priniesť svoju ponuku osobne, je potrebné sa vopred dohodnúť o termíne a mieste prevzatia na adrese obstaravanie@obstaravanie.com alebo na mob.čísle: 0948 320 400. Pokiaľ uchádzač predloží ponuku formou bežnej poštovej zásielky, musí počítať s tým, že poštový doručovateľ nemusí zastihnúť osobu na prevzatie ponuky na adrese, preto je potrebné ponuku poslať v dostatočnom predstihu.
3. V zmysle § 20 ods. 2 zákona verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii, vrátane doručovania , vzhľadom na rozsiahlosť textu, v bode 9. súťažných podkladov.
4. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku.
5. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných
podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom všetkým záujemcom bezodkladne najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred.
6. Zdroje finančných prostriedkov:
- Verejná zákazka bude financovaná z prostriedkov PRV 2014-2020 a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
7. Predmet zákazky bude financovaný formou nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP), preto musí úspešný uchádzač/zhotoviteľ strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a konečným prijímateľom pomoci.
8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom v bode III. 1.1. a III. 1.3. tejto výzvy a v časti D.PODMIENKY ÚČASTI súťažných podkladov
Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). V takomto prípade, podľa § 55 ods. 1 ZoVO, doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá po vyhodnotení ponúk verejnému obstarávateľovi uchádzač, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača v novo zostavenom poradí.
Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa".
9.Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) ZoVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž.
10. Verejný obstarávateľ nepožaduje v predmetnom verejnom obstarávaní zloženie zábezpeky.
11.Odkladná podmienka účinnosti zmluvy je uvedená v bodoch 13.6 a 13.7 návrhu kúpnej zmluvy, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
12.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na
sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité