Oznámenie 2765 - WYP

Obsah

2765 - WYP
Vestník č. 39/2018 - 23.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Bánovce nad Bebravou
IČO: 00310182
Námestie Ľudovíta Štúra 1/1, 95780 Bánovce nad Bebravou
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Email: jediny@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4563
Hlavná adresa(URL): http://www.banovce.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4563
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Visions Consulting, s.r.o.
IČO: 45394920
Štefánikova 23 , 91701 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Email: jediny@visions.cc
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4563
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.banovce.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
KOMPOSTÁREŇ biologicky rozložiteľných odpadov Bánovce nad Bebravou
Referenčné číslo: 0685 - 2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45213280-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Novostavba prevádzky kompostárne biologicky rozložiteľných odpadov. Nový areál v obci Dežerice určený pre kompostovacie hospodárstvo o rozlohe 3000m2 bude slúžiť mestu Bánovce nad Bebravou a okolitým obciam. Vstupná surovina pre spracovanie bude biologicky rozložiteľný odpad rastlinného pôvodu: lístie, odpad z kosenia (ulíc, ihrísk, parkov, záhrad, cintorínov ap.), drevná hmota (konáre, haluzie ihličnatých stromov, štiepka ap.). Výsledný produkt prevádzky bude komunálny kompost.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
630 385,21 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Dežerice, katastrálne územie Dežerice, čísla parciel:1727 /20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 2158/1, 1839 ; Okres: Bánovce nad Bebravou
II.2.4) Opis obstarávania
V zmysle časti B.2 súťažných podkladov , výkazu výmer a projektu.

Navrhovaný objekt kompostárne je sústredený na konci priemyselnej časti obce Dežerice dostatočne vzdialenej od obytnej zóny. V blízkom okolí sa nachádzajú poľnohospodárske a výrobné objekty a v priamom susedstve sú pozemky s poľnohospodárskym využitím.

Účel objektu: Predmetom projektovej dokumentácie je návrh prevádzky, na ktorej sa bude za pomoci technológii a mechanizácie spracovávať biologicky rozložiteľný odpad rastlinného pôvodu.

Členenie stavby na stavebné objekty:
SO_01: spevnená plocha
SO_02: prístrešok pre techniku
SO_03: priestor pre skladovanie bio odpadu
SO_04: kompostovacia plocha
SO_05: priestor pre skladovanie kompostu
SO_06: mostová váha
SO_07: zázemie pre pracovníka
SO_08: zberná nádrž
SO_09: požiarna nádrž
SO_10: oplotenie
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
630 385,21 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia, Kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-33
II.2.14) Doplňujúce informácie
Operačný program Kvalita životného prostredia, Kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-33 , Prioritná os 1 , Špecifický cieľ 1.1.1 Zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").
Doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti môže uchádzač predbežne nahradiť podľa §39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) : http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html alebo zapísaním do Zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len ZHS) podľa § 152 zákona alebo predložením originálnych resp. úradne osvedčených kópii dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona.

Preukazovať splnenie podmienok účasti predbežne nahradených JED-om môže uchádzač využiť prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu Jednotného európskeho dokumentu (eESPD) slúžiacu pre jeho vyplnenie a opätovné použitie dostupnej na https://ec.europa.eu/growth/tools-atabases/espd/filter?lang=sk (na tento link sa možno dostať aj cez www.uvo.gov.sk).

Uchádzač skutočnosť zápisu do ZHS deklaruje v JED-e v Časti II. oddiel A a postupuje nasledovne:
a/ Pokiaľ je uchádzač zapísaný v ZHS v súlade s podmienkami vyžadovanými zákonom č. 25/2006 Z. z.
o verejnom obstarávaní t.j. nemá doplnené do ZHS doklady na preukázanie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. (keďže podľa § 187 ods. 7 cit. zákona zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností) musí vypĺňať v JED-e aj Časť III. Dôvody na vylúčenie oddiely A, B, C, D (v rámci nich relevantné ustanovenia/podmienky).

b/ Ak je uchádzač zapísaný do ZHS podľa zákona č. 343/2015 Z. z. teda spĺňa všetky podmienky týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f), nevypĺňa Časť III. (§ 152 preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 od. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5, zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi, údaje v ňom uvedené nie je potrebné overovať).

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 zákona .

Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 ods. 1 7 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
(1) § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové dodanie tovaru. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.


Všeobecné informácie:
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak.
Uchádzač môže na preukázanie ekon. a fin. postavenia podľa bodu III.1.2) využiť fin.zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, ktoré sú vyjadrené sumou predloží v mene euro. Ak sú sumy v inej ako euro, uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenie tejto Výzvy vo vestníku VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad 1/ Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (na základe súdneho rozhodnutia, alebo v súvislosti s exekučným konaním) alebo exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania.

K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: (1) § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stav. prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia ver. obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stav. prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stav. prác a zhodnotení uskutočnených stav. prác podľa obch. podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stav. prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa techn. a odbor. spôsobilosti, ako aj min. požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a techn.spôsobilý zrealizovať predmet zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Min.úroveň štandardov bola ver.obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky (uskutočnenie stavebných prác), ktorý je predmetom zákazky.

(2) § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stav. práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk .
Odôvodnenie primeranosti:
Konkrétny dôkazný prostriedok (osvedčenie, potvrdenie, preukaz, vysvedčenie, certifikát), ktorý sa na preukázanie odbor.spôsobilosti uchádzača vyžaduje, slúži pre overenie schopnosti uchádzača dodať predmet zákazky prostredníctvom expertov, ktorí majú vzdelanie a odbornú prax súvisiacu zo zabezpečovaním stav.prác. Požadovaná odbor. prax a vzdelanie a ich zameranie má poskytnúť ver.obstarávateľovi dôkaz, že daný zodpovedný zamestnanec má opakované skúsenosti s realizáciu predmetnej činnosti, čo ver.obstarávateľ považuje v kontexte povahy, obsahu a rozsahu stav. prác za podstatnú skutočnosť.

Všeobecné informácie:
Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť technické. a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne.
Na prepočet inej meny ako euro uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenie tejto Výzvy vo vestníku VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží :
Ad 1/ Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stav.prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk), ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 630 000 EUR bez DPH.
Za stav. práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú výstavba kompostárne alebo do KS 24 - skupiny 2420 Ostatné inžinierske stavby inde neuvedené podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu SR, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb.
Zoznam stavebných prác má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
b) názov a stručný opis predmetu zákazky,
c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR,
d) lehotu uskutočnenia prác,
e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom.

Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedené v tomto bode.

Ad. 2/ Riadiaci zamestnanec - stavbyvedúci, počet min. 1:
- doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); preukáže osvedčením,
- min. 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže životopisom,
- min. jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobnej ako predmetu zákazky /t.j. pozemné stavby/ v minimálnej hodnote 630 000 EUR bez DPH, preukáže životopisom.

Za stav.práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú výstavba kompostárne alebo JKSO 814 49 zásobníky a jamy pozemné pre poľnohospodárstvo ostatné / KS 24 - skupiny 2420 Ostatné inžinierske stavby inde neuvedené podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač v ponuke predloží čestné prehlásenie, že v prípade ak sa stane úspešným uchádzačom, k podpisu ZoD predloží orig./úradne osv. kópiu poist. zml. na poistenie všeob. zodp. zaškodu spôsobenú pri výkone predm. zákazky, vo výške krytia min. zmluvného plnenia, a účinné počas celého trvania zmluvy. Dokument podpísaný uchádzačom, v prípade skupiny podpísaným každým členom skupiny .
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia implementovanú v systéme www.evo.gov.sk.
Bližšie informácie sú popísaná v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2018 10:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2018 11:00
Miesto: Visions Consulting, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava, prízemie, zasadačk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní . Pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní primerane.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Vzhľadom na podmienky účasti, techn. špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk predmetné ver.obstarávanie nie je zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.

2. Ver.obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 8 000, 00€ EUR. Podmienky sú uvedené v súť. podkladoch.

3. Zhotoviteľ je v súlade s článkom 5. Fakturácia, zálohy ods. 5.9. zmluvy o dielo je povinný najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zložiť na bankový účet verejného obstarávateľa peňažnú zábezpeku vo výške 15% z ceny diela dohodnutej v zmluve.

4. Ver.obstarávateľ odporúča záujemcom obhliadku miesta realizácie zákazky bližšie informácie sú uvedené v súť. podkladoch.

5. Žiadosť o súť.podklady môže záujemca doručiť elektronicky (e-mailom), v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v orig.vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie súť.podkladov uvedie svoje identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail. Ver.obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej forme na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu.

6. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u verejného obstarávateľa a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenú v časti I.1) , ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu. Vzor registračného textu: V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2018, zo dňa DD.MM.2018, značka ............ - WYP, s názvom: " KOMPOSTÁREŇ biologicky rozložiteľných odpadov Bánovce nad Bebravou " Vám oznamujem, že sme si dňa DD.MM.2018 stiahli z profilu verejného obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke. Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail.

7. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejňovať v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4563.

8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo realizovať predmet zákazky v závislosti od poskytnutia nenávratného finančného príspevku. Zároveň si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť, alebo posunúť dobu plnenia v prípade, že k uzavretiu zmluvy o nenávratný finančný príspevok nedôjde.

9.Verejný obstarávateľ uzná aj iný doklad, ktorý predloží uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti
podľa bodu III.1 uvedených v tejto Výzve, ak ním preukáže splnenie požadovaných skutočností.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.02.2018

Redakčné opravy

3239 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 46/2018
V oznámení 02765-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Bánovce nad Bebravou, Námestie Ľudovíta Štúra 1/1, 957 80 Bánovce nad Bebravou zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.03.2018 10:00 Má byť: 27.03.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.03.2018 11:00 Má byť: 27.03.2018 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité