Oznámenie 2764 - WYP

Obsah

2764 - WYP
Vestník č. 39/2018 - 23.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
IČO: 00157716
Tr. Andreja Hlinku 1, 94974 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zita Tomanová
Telefón: +421 376408058
Fax: +421 376408058
Email: ztomanova@ukf.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/269
Hlavná adresa(URL): http://www.ukf.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/269
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Elektroinštalácia ovládania vetrákov digestorov" v objekte Laboratórií a učební FPV UKF v Nitre
Referenčné číslo: PZ 4/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45310000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je elektroinštalácia ovládania technológie vetrákov digestorov v objekte Laboratórií a učební FPV UKF v Nitre. Montážou elektrického ovládania jednotlivých vetrákov digestorov sa zlepší a zefektívni ich fungovanie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 787,50 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom plnenia bude novovybudovaný objekt Laboratória a učebne FPV UKF v Nitre na Tr. A. Hlinku 1 v Nitre.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmet zákazky je určený projektovou dokumentáciou, výkazom výmer ako aj inými dokladmi, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov k tejto zákazke.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 787,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 14
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienok účasti osobného postavenia v
súlade s 114 ods. 2 zák. č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákona o verejnom obstarávaní").
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, nepredkladá žiadne doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti.
Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia
podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti
preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
V zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie
splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému
obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným
obstarávateľom.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný európsky dokument podpísaný osobou oprávnenou konať za
hospodársky subjekt alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.03.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.03.2018 10:30
Miesto: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Trieda A. Hlinku 1, 3. poschodie, zasadačka rektora, číslo miestnosti A-319.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môže zúčastniť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej
zákazke na profile verejného obstarávateľa:http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/269, čím verejný obstarávateľ
umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. Z tohto dôvodu nie je potrebné posielať verejnému
obstarávateľovi žiadosti o súťažné podklady. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom kvôli vysvetľovaniu súťažných podkladov a podmienok v tejto výzve zaslať verejnému obstarávateľovi elektronicky len žiadosť o registráciu vo verejnom obstarávaní s kontaktnými údajmi záujemcu.
2.) V prípade potreby objasniť údaje uvedené v tejto výzve alebo v súťažných podkladoch, môže ktorýkoľvek zo
záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o vysvetlenie dostatočne
vopred, najneskôr do 12.03.2018, pri osobnom doručení žiadosti o vysvetlenie túto môže doručiť len počas pracovnej doby od 8,30 hod. do 15,00 hod. na adrese UKF v Nitre Oddelenie obstarávania, Trieda Andreja Hlinku 1, 949 74 Nitra
priamo u kontaktnej osoby Ing. Zita Tomanovej, +421 376 408 060, ztomanova@ukf.sk.
3.)Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov tak, že toto vysvetlenie zverejní na svojom profile v rámci tejto
zákazky:http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/269.
4.) Dĺžka trvania zákazky uvedená v bode II.2.7) je 14 pracovných dní.
5.) Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bude uplatňovať § 40 ods. 6, písm. g) zákona o
verejnom obstarávaní. V zmysle § 114 ods.9 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk.
6.) V prípade, že hodnota najnižšej celkovej ceny s DPH bude rovnaká vo viacerých ponukách, komisia určí z týchto
ponúk ako úspešného toho uchádzača, ktorý ponúkne nižšiu cenu vo výkaze výmer za položku M21 Elektromontáže (spolu).
7.) Pre prípravu ponuky verejný obstarávateľ zverejní na svojej webovej stránke (https://www.ukf.sk/uradnatabula/
verejne-obstaravanie) Prílohu č.2 výkaz výmer vo formáte Excel a Prílohy č.4 a 5 vo formáte Word najneskôr do 3
pracovných dní po dni zverejnenia tejto výzvy vo Vestníku verejného obstarávania.
8.) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a ani nie je
obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité