Oznámenie 2763 - WYP

Obsah

2763 - WYP
Vestník č. 39/2018 - 23.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
IČO: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Alena Hujová
Telefón: +421 417232117 / 417232118
Email: hujova@eurodotacie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8155
Hlavná adresa(URL): http://www.zilina.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Euro Dotácie, a.s.
IČO: 36438766
Žilina01001
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Alena Hujová
Telefón: +421 415665265
Email: hujova@eurodotacie.sk
Adresa (URL): http://https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nadstavba a stavebné úpravy Materskej školy Čajakova v Žiline
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je nadstavba a stavebné úpravy Materskej školy Čajakova v Žiline.
Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
510 237,11 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214100-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Budova Materskej školy Čajakova 4, 010 01 Žilina
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je nadstavba a stavebné úpravy Materskej školy Čajakova v Žiline.
Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
510 237,11 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 15
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP302021H873
II.2.14) Doplňujúce informácie
Integrovaný regionálny OP
Nadstavba a stavebné úpravy Materskej školy Čajakova v Žiline
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1. písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do systému EVO v .pdf naskenovanej forme originálu alebo úradne osvedčenej kópie, pokiaľ nie je stanovené inak. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je stanovené inak.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.03.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.04.2018 13:30
Miesto: Euro Dotácie, a.s.
Na Šefranici 1280/8
010 01 Žilina
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systémom EVO) na www.evo.gov.sk. verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v systéme EVO prostredníctvom registračného formulára dostupného na portáli EVO. Záujemca obdrží po schválení registrácie verejným obstarávateľom informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky.
3. Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s §39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
4. Žiadosť o nápravu doručí záujemca alebo uchádzač verejnému obstarávateľovi v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO.
5. Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak.
7. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.
8. Termín plnenia: zhotovenie diela v lehote 15 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska.
9. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.02.2018

Redakčné opravy

4047 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 58/2018
V oznámení 02763-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 29.03.2018 10:00 Má byť: 18.05.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.04.2018 13:30 Má byť: 21.05.2018 13:30
6862 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 95/2018
V oznámení 02763-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.05.2018 10:00 Má byť: 28.06.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.05.2018 13:30 Má byť: 28.06.2018 13:30
8696 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 125/2018
V oznámení 02763-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.06.2018 10:00 Má byť: 30.07.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.06.2018 13:30 Má byť: 30.07.2018 13:30
10790 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 150/2018
V oznámení 02763-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 30.07.2018 10:00 Má byť: 27.08.2018 10:00 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.09.2018 00:00 Má byť: 31.12.2018 00:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.07.2018 13:30 Má byť: 27.08.2018 13:00
11979 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 169/2018
V oznámení 02763-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.08.2018 10:00 Má byť: 28.09.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.08.2018 13:00 Má byť: 28.09.2018 13:00
13493 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 192/2018
V oznámení 02763-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.09.2018 10:00 Má byť: 06.11.2018 10:00 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.09.2018 00:00 Má byť: 31.03.2019 00:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.09.2018 13:00 Má byť: 06.11.2018 13:00
15896 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 218/2018
V oznámení 02763-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 06.11.2018 10:00 Má byť: 10.12.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 06.11.2018 13:00 Má byť: 10.12.2018 13:00
17535 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 240/2018
V oznámení 02763-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.12.2018 10:00 Má byť: 31.01.2019 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.12.2018 13:00 Má byť: 31.01.2019 13:00
1407 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 15/2019
V oznámení 02763-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) Komunikácia Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE Euro Dotácie, a.s. IČO: 36438766 Žilina01001 Slovensko Kontaktná osoba: Mgr. Alena Hujová Telefón: +421 415665265 Email: hujova@eurodotacie.sk Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky Adresa (URL): https//evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii. Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView Má byť: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8155 Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE Euro Dotácie, a.s. IČO: 36438766 Žilina01001 Slovensko Kontaktná osoba: Mgr. Alena Hujová Telefón: +421 415665265 Email: hujova@eurodotacie.sk Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky Adresa (URL): www.uvo.gov.sk Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8155 Hlavná adresa(URL): www.zilina.sk III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov Namiesto: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do systému EVO v .pdf naskenovanej forme originálu alebo úradne osvedčenej kópie, pokiaľ nie je stanovené inak. Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je stanovené inak. Má byť: UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do IS EVO v jednej z nasledujúcich foriem: -vo forme naskenovaného dokumentu obsahujúceho podpis štatutárneho zástupcu uchádzača, resp. ním poverenej osoby na základe splnomocnenia, -vo forme súboru obsahujúceho potvrdenie o zaručenej elektronickej konverzii (ak dokument obsahuje podpis alebo odtlačok pečiatky inej osoby/inštitúcie), -vo forme súboru bez potvrdenia o zaručenej elektronickej konverzii (ak obsah súboru je možné elektronicky overiť u inštitúcie, ktorá doklad vydala). IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 31.01.2019 10:00 Má byť: 28.02.2019 10:00 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2019 00:00 Má byť: 30.06.2019 00:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.01.2019 13:00 Má byť: 28.02.2019 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 1. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len systémom EVO) na www.evo.gov.sk. verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v systéme EVO prostredníctvom registračného formulára dostupného na portáli EVO. Záujemca obdrží po schválení registrácie verejným obstarávateľom informačný e-mail o zaradení do zadávania zákazky. 3. Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s §39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 4. Žiadosť o nápravu doručí záujemca alebo uchádzač verejnému obstarávateľovi v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO. 5. Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 7. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 8. Termín plnenia: zhotovenie diela v lehote 15 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Má byť: 1. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejny obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti tykajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažnych podkladoch. 2. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažnych podkladov a príručiek dostupnych na: www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html 3. Komunikácia medzi verejnym obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktory zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažnych podkladoch uvedené inak. 4. Plynutie zákonnych lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 5. Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s §39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej vyzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejny obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 6. Verejny obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodnych informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s inym hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Termín plnenia: zhotovenie diela v lehote 15 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité