Oznámenie 2761 - WYP

Obsah

2761 - WYP
Vestník č. 39/2018 - 23.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Plášťovce
IČO: 00307360
Plášťovce 345, 93582 Plášťovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anikó Szkladányi Helység
Telefón: +421 367494220
Fax: +421 367494122
Email: plastovce@plastovce.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.epicpartner.sk/data/sp_plastovce_stavba.rar
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EPIC Partner a.s.
IČO: 48038521
Bratislavská cesta 4931 (areál SAD) , 94501 Komárno
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alexandra Surovecová
Telefón: +421 915334416
Email: surovecova@epicpartner.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.epicpartner.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
EPIC Partner a.s.
IČO: 48038521
Bratislavská cesta 4931 (areál SAD) , 94501 Komárno
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alexandra Surovecová
Telefón: +421 915334416
Email: surovecova@epicpartner.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.epicpartner.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Ekodvor a kompostáreň v obci Plášťovce
Referenčné číslo: OPKZP_VO_STAVBA_PLASTOVCE
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarávania je výstavba zberného dvora a kompostárne na triedený zber komunálnych odpadov v obci Plášťovce podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
324 077,91 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Plášťovce
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je výstavba zberného dvora a kompostárne na triedený zber komunálnych odpadov v obci Plášťovce podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
324 077,91 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP_VO_STAVBA_PLASTOVCE
II.2.14) Doplňujúce informácie
Realizáciu zákazky má obec záujem spolufinancovať zo zdrojov Operačného programu Kvalita životného prostredia - 33. výzva na predkladanie žiadostí o NFP zameraná na triedený zber komunálnych odpadov a mechanicko-biologickú úpravu komunálnych odpadov a zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov v ostatných regiónoch (OPKZPPO1-SC111-2017-33).
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Podľa Všeobecného metodického usmernenia Úradu pre verejné obstarávanie č. 6 - 2016 zo dňa 12.8.2016 Trestná zodpovednosť právnických osôb Verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) osobného postavenia predloženie výpisu z registra trestov právnickej osoby spolu s výpismi z registra trestov zákonom vymenovaných osôb (štatutárny orgán, člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu, prokurista)!
Ďalšie doplňujúce informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) Podmienkou účasti uchádzača v rámci verejného obstarávania je:
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti.
Zdôvodnenie: Podmienkou účasti ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ sleduje cieľ nájsť finančne a ekonomicky schopného uchádzača, ktorý si jednak plní všetky svoje záväzky včas a riadne a zároveň je schopný bez akýchkoľvek ekonomických a finančných problémov prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr. Banky sú vo všeobecnosti považované za dôveryhodný zdroj informácií o finančnej disciplíne uchádzača pri plnení si záväzkov a preto pozitívne vyjadrenie banky o platobnej schopnosti uchádzača verejný obstarávateľ považuje za relevantný zdroj informácií o finančnej kondícií a disciplinovanosti uchádzača pri plnení si záväzkov ako aj o neexistencii žiadnych finančných a ekonomických problémov v podobe nútených výkonov rozhodnutí, ktoré by mu bránili plniť predmet zákazky riadne a včas. Akékoľvek finančné a ekonomické problémy zo strany uchádzača pred splatnosťou faktúr môžu spôsobiť problémy s plnením predmetu zákazky a z časového hľadiska následne jeho nezrealizovanie. Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu a požiadaviek na predmet zákazky stanovená primerane a v súlade s ustanovením § 33 a § 38 ods. 5 ZVO.
2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) uchádzač predloží potvrdenie banky nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
3) Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
4) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) Podmienky účasti uchádzača v rámci verejného obstarávania:
a)Podľa § 34 ods. 1 písm. b) uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov realizoval dodávky, ktorých predmetom bola realizácia stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, pričom aspoň jedna zákazka musí byť v hodnote aspoň 320 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
b)Podľa § 34 ods. 1 písm. h) uchádzač musí preukázať implementáciu environmentálneho manažmentu, resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy.
c)Podľa § 34 ods. 1 písm. g): uchádzač musí preukázať skúsenosti hlavného stavbyvedúceho na stavbách, ktoré sú pozemnými stavbami, podobnými ako predmet zákazky v minimálnej hodnote tejto zákazky vo výške 320 000,00 EUR bez DPH a odbornú spôsobilosť podľa daných predpisov pre pozemné stavby, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
a)Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
b)Uchádzač predkladá podľa § 34 ods. 1 písm. h): Certifikát STN EN ISO 14001:2015 (v oblasti rovnakej alebo podobnej ako predmet zákazky), vydaný akreditovaným certifikačným orgánom alebo iným ekvivalentným dôkazom rovnocenným opatreniam environmentálneho manažérstva.
c)Uchádzač predkladá podľa § 34 ods. 1 písm. g)
1.Údaje o odbornej praxi hlavného stavbyvedúceho - Profesijný životopis hlavného stavbyvedúceho
2.Uchádzač ďalej predkladá Osvedčenie o odbornej spôsobilosti hlavného stavbyvedúceho podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre pozemné stavby, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie. Podrobný opis uvedený v Súťažných podkladoch.
Kvôli obmedzeniu počtu znakov vo formulári nebolo možné uviesť úplné znenie podmienok účasti podľa § 34. Úplné znenie podmienok účasti podľa§ 34 je uvedená v Súťažných podkladoch!
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov realizoval dodávky, ktorých predmetom bola realizácia stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, pričom aspoň jedna zákazka musí byť v hodnote aspoň 320 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
b) Uchádzač musí preukázať implementáciu environmentálneho manažmentu, resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy.
c) Uchádzač musí preukázať skúsenosti hlavného stavbyvedúceho na stavbách, ktoré sú pozemnými stavbami, podobnými ako predmet zákazky v minimálnej hodnote tejto zákazky vo výške 320 000,00 EUR bez DPH a odbornú spôsobilosť podľa daných predpisov pre pozemné stavby, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva,
bude predmetom ex ante administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného
Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. Schválenie zákazky v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a
účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako
prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2018 10:00
Miesto: EPIC Partner a.s., Bratislavská cesta 4931 (areál SAD), 945 01 Komárno
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné, t.j. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk oprávneným osobám.
Informácie o oprávnených osobách sú uvedené v Súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu: surovecova@epicpartner.sk. Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v žiadosti. Súťažné dokumenty sú však dostupné aj priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na adrese URL uvedenej v časti I.3) KOMUNIKÁCIA tejto výzvy. Kvôli uľahčeniu vzájomnej komunikácie medzi záujemcami a verejným obstarávateľom odporúčame všetkým záujemcom o danú zákazku po stiahnutí súťažných podkladov, poslať krátku emailovú správu s uvedením identifikačných údajov záujemcu a s informáciou, kedy si záujemca stiahol súťažné podklady z uvedenej internetovej adresy. Na základe tejto informácie bude vedieť verejný obstarávateľ zaradiť záujemcu do evidencie a zasielať mu počas lehoty na predkladanie ponúk všetky potrebné informácie a podklady k správnemu vyhotoveniu cenovej ponuky.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany
záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile verejného
obstarávateľa.
4 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.02.2018

Redakčné opravy

2879 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 40/2018
V oznámení 02761-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Plášťovce, Plášťovce 345, 935 82 Plášťovce zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.03.2018 09:00 Má byť: 20.03.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.03.2018 10:00 Má byť: 20.03.2018 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Nastala administratívna chyby pri písaní, verejný obstarávateľ opravil lehotu na predkladanie ponúk a dátum na otváranie ponúk.
3326 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 47/2018
V oznámení 02761-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Plášťovce, Plášťovce 345, 935 82 Plášťovce zverejnenom vo VVO č. 039/2018 zo dňa 23.02.2018 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky Namiesto: Nie Má byť: Áno VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ opravil administratívnu chybu pri vyplňovaní formulára a taktiež opravil chybu pri písaní v Súťažných podkladoch v časti "Návrh zmluvy o dielo".

Profil Obstarávateľa


Dôležité