Oznámenie 2897 - WYP

Obsah

2897 - WYP
Vestník č. 41/2018 - 27.02.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola železničná, Palackého 14, Košice
IČO: 35570563
Palackého 14, 04001 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: RNDr. Vladimír Korček, riaditeľ školy
Telefón: +421 557201100
Email: soszeleznicnakosice@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://soszke.edupage.org/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9898
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Ján Velebír - STAVITEĽ
IČO: 34899197
Komenského 48/44 , 09431 Hanušovce nad Topľou
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Bernacký
Telefón: +421 948926308
Email: bernacky.obstaravanie@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy SOŠŽ v Košiciach - 1.etapa
Referenčné číslo: 23022018/SOŠŽ/AB
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky projektu: Zníženie energetickej náročnosti budovy SOŠŽ v Košiciach 1. etapa je dodávka stavebných prác v rozsahu predloženého výkazu výmer a v súlade so spracovanou projektovou dokumentáciou. Projektová dokumentácia rieši realizáciu stavebných prác určených na zníženie energetickej náročnosti budovy Strednej odbornej školy železničnej v Košiciach. Technické riešenie je navrhnuté autorizovaným projektantom a overené stavebným úradom, čím je zabezpečený súlad s platnou legislatívou SR. Overenie dodržania s podmienkami uvedenými v projektovej dokumentácii bude vykonávané stavebným dozorom. Časový harmonogram a jeho dodržiavanie bude ošetrené platnou Zmluvou o dielo medzi zhotoviteľom stavebných prác a objednávateľom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 596 979,99 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Stredná odborná škola železničná
Palackého 14
040 01 Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce. Projektová dokumentácia rieši realizáciu stavebných prác určených na zníženie energetickej náročnosti budovy Strednej odbornej školy železničnej v Košiciach. Technické riešenie je navrhnuté autorizovaným projektantom a overené stavebným úradom, čím je zabezpečený súlad s platnou legislatívou SR. Overenie dodržania s podmienkami uvedenými v projektovej dokumentácii bude vykonávané stavebným dozorom.
Časový harmonogram a jeho dodržiavanie bude ošetrené platnou Zmluvou o dielo medzi zhotoviteľom stavebných prác a objednávateľom.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že ak sa v rámci súťažných podkladov uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.

Členenie stavby na stavebné objekty: SO-01 - INTERNÁT:
SO-01.1 - ASR
SO-01.2 - STATICKÝ POSUDOK
SO-01.3 - PROTIPOŽIARNÁ BEZPEČNOSŤ
SO-01.4 - ÚSTREDNÉ VYKUROVANIE
SO-01.5 - ZDRAVOTECHNIKA
SO-01.6 - ELEKTROINŠTALÁCIA
SO-01.7 - BLESKOZVOD

Pri návrhu koncepcie riešenia boli zohľadnené všeobecne uznávané environmentálne aspekty vedúce k zvyšovaniu energetickej hospodárnosti budov a k znižovaniu nákladov na ich prevádzku.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch v časti B.2, v prílohe č. 4 - Výkaz výmer a v prílohe č. 5 - Projektová dokumentácia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: 1) Najnižšia ponuková cena vrátane DPH
Relatívna váha: 80 perc. bodov
Názov: 2) Lehota výstavby v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 20 perc. bodov
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 596 979,99 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 360
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy - OPKZP-PO4-SC431-2017-19
II.2.14) Doplňujúce informácie
Operačný program - Kvalita životného prostredia
Prioritná os 4 - Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch
Investičná priorita 4.3 - Podpora energetickej efektívnosti, inteligentného riadenia energie a využívania energie z obnoviteľných zdrojov vo verejných infraštruktúrach, vrátane verejných budov a v sektore bývania
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.1. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
1.2. potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
1.3. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
1.4. potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
1.5. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
1.6. čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO,
1.7. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
1.8. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
1.9. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.10. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.11. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise § 152 ods. 3 ZVO.
1.12. V záujme aktualizácie údajov v súlade s § 32 ods. 1 ZVO v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili nasledujúce doklady: podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO - výpis z registra trestov právnickej osoby, výpis/y z registra trestov člena/ov dozorného orgánu a prokuristu/ov; podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO - potvrdenia zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace; podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace; aktuálny doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v prípade, ak došlo k zmene údajov uvedených v doklade o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, priloženom k pôvodnej žiadosti o zápis do zoznamu podnikateľov.
1.13. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO (body 1.1. až 1.6, 1.9,1.10).
1.14. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED).
1.15. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti:
Požiadavka na predloženie dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo dokladu ekvivalentného podľa práva EÚ je nevyhnutnosťou vyplývajúcou z platnej legislatívy pri uskutočňovaní stavieb. Požiadavka na predloženie profesijného životopisu, vyplynula z rozsahu stavby a požiadavky overiť si skúsenosti osoby zodpovednej za odborné vedenie stavebných prác počas platnosti zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b) predloží zoznam stavebných prác. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky v období predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V tomto zozname stavieb (referencií) uchádzač uvedie názov (obchodné meno) a adresu investora predmetnej stavby, názov stavby, objem diela zrealizovaného uchádzačom v
€, rok začatia a ukončenia stavby, meno a tel. č., prípadne e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedenú informáciu, potvrdenie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby investora s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa.
Uchádzač sa musí za hodnotené obdobie (spolu za obdobie piatich rokov do vyhlásenia súťaže) preukázať zoznamom stavebných prác, ktorý bude doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok referenciou, pričom objem realizovaných prác nebude nižší ako 1 500 000,00 € bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene).
Uchádzač môže referencie preukázať v súlade s § 12 zákona referenciou zverejnenou v evidencii referencií, resp. podľa § 187 ods. 6 zákona.
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania. Ak stavebné práce, uvedeného v referencii, boli uskutočnené v období presahujúcom požadované obdobie, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR. Ak uchádzač preukáže referenciu, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v EUR bez DPH.

§ 34 ods. 1 písm. g) predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii jedného riadiaceho zamestnanca (1 osoba), ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác predložením:
a.) osvedčenia stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na inžinierske stavby (resp. pozemné stavby) podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad platný v členských krajinách EÚ, predloží buď originál alebo overenú fotokópiu alebo kópiu, na ktorej bude originál pečiatky stavbyvedúceho a jeho podpis,
b.) profesijný životopis stavbyvedúceho alebo ekvivalentný doklad s podpisom stavbyvedúceho, v ktorom preukáže skúsenosti stavbyvedúceho s riadením stavebných prác na zákazkách. Profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad bude obsahovať prehľad zamestnania a zoznam relevantných zrealizovaných stavebných prác, na ktorých vykonával vedenie stavby s uvedením zmluvnej ceny bez DPH, názvu stavby, obdobia realizácie, miesto stavby a názov a adresy zamestnávateľa (predloží buď originál alebo overenú fotokópiu),
c.) čestné prehlásenie stavbyvedúceho odborne spôsobilej osoby na výkon tejto funkcie, že bude k dispozícii počas celej doby plnenia zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky, vrátane uvedenia vzťahu k dodávateľovi, ak nie je jeho zamestnanec.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 40 000,- EUR. Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa: Štátna pokladnica IBAN: SK53 8180 0000 0070 0024 6918 (ako variabilný symbol uviesť IČO organizácie). Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v tejto súťaži. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod č. 15.

Trvanie zákazky je uvedené v kalendárnych dňoch ako predpokladané. Lehotu uskutočnenia stavebných prác uvedenú v kalendárnych dňoch budú uchádzači uvádzať v ponuke - v návrhu na plnenie kritérií.

Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Ide o ucelenú koordinovanú stavebnú prácu s riadiacimi, funkčnými a technickými prepojeniami.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.04.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.04.2018 11:15
Miesto: Ján Velebír - STAVITEĽ
Komenského 48
094 31 Hanušovce nad Topľou
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Súťažné podklady v editovateľnej podobe poskytuje verejný obstarávateľ elektronicky a to na základe písomnej žiadosti, ktorá bude ako príloha e-mailu podpísaná záujemcom s uvedením základných identifikačných údajov (email: bernacky.obstaravanie@gmail.com).

2.) Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom obstarávaní v profile VO. Komunikácia a výmena informácií medzi VO a záujemcami / uchádzačmi sa na základe § 187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov.

3.) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške: 40 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v SP, bod č. 15.

4.) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej "RPVS") a nie sú zapísaní v tomto registri alebo ktorých, subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného prepisu, majú povinnosť zapisovať sa do RPVS.

5.) Úspešný uchádzač po podpise zmluvy je povinný preukázať verejnému obstarávateľovi do 10 dní, že má uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu na majetku alebo zdraví tretích osôb počas realizácie diela vo výške ceny diela bez DPH.

6.) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v zmluve uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, podieľajúcich sa na plnení zmluvy v súlade so súťažnými podkladmi.

7.) Ďaľšie postupy, lehoty a informácie týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladoch sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania.

8.) Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 114 ods. 9 ZVO, t. j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO.

9.) V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní.

10.) Zhotoviteľ zabezpečí prevádzkové, sociálne, výrobné zariadenia staveniska, dopravné značenie, stráženie staveniska, dodržiavanie planých predpisov, napr. stavebný zákon, zákon o BOZP, zákon o životnom prostredí, nakladanie s odpadmi a pod. podľa platných predpisov.

11.) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho Žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a zároveň po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie zákazky, ktorá je predmetom tejto zmluvy v rámci kontroly verejného obstarávania, t. j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania objednávateľovi ako prijímateľovi nenávratného finančného príspevku.

12.) Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ako zhotoviteľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia resp. krátenia účelových finančných prostriedkov určených na financovanie predmetu zmluvy zo strany zriaďovateľa, resp. prerušiť realizáciu do schválenia finančného krytia.

13.) Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

14.) Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.02.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité