Oznámenie 3307 - MSS

Obsah

3307 - MSS
Vestník č. 47/2018 - 07.03.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín
Kód NUTS: SK022
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ingrid Kuľhová, tel.: +421 902 911 223 , e-mail: ingrid.kulhova@trencin.sk za opis predmetu zákazky, Ing. Jana Molnárová, tel.: +421 911 041 829, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk – za verejné obstarávanie, za poskytovanie podkladov
Telefón: +421 326504220
Fax: +421 327431248
Email: jana.molnarova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy vrátane preneseného výkonu štátnej správy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Revitalizácia parku M. R. Štefánika, Trenčín
Referenčné číslo: UP-VO/2017/40761
II.1.2) Hlavný kód CPV
77300000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb spočívajúcich v revitalizácii zelene Parku Gen. M.R. Štefánika na ucelenom verejnom priestranstve v intraviláne mesta Trenčín, kde jeho užívanie nie je obmedzené časom ani druhom návštevníkov. Služby budú poskytnuté v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: REVITALIZÁCIA PARKU M.R. TEFÁNIKA, TRENČIN, HIP: Green project, s.r.o., Trenčín, spracovateľ: AWE ATELIER s. r. o., Pribinova 1724/2, 921 01 Piešťany, zodpovedný projektant: Ing. Eva Wernerová, autorizovaný krajinný architekt, pričom táto projektová dokumentácia sa člení na dva stavebné objekty SO 01 (Vlastník mesto Trenčín) a SO 02 (vlastník ŽSR) a tvorí prílohu k súťažným podkladom.
V zmysle dokumentácie dôjde k rekonštrukcii porastových štruktúr nachádzajúcich sa v parku na základe nasledujúcich princípov: presvetlenie spodnej etáže parku (asanácia krov), ošetrenie vzácnych druhov drevín, generačné doplnenie drevín, výmena krátkovekých drevín za dlhoveké s rozšírením druhového zastúpenia, farebné oživenie parku (kvitnúce dreviny, kvetinové plochy, čiastočná regenerácia trávnikových plôch a doplnenie protihlukovej izolácie od vedenia železničného ťahu a dopravného ťahu.

Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.

Projektová dokumentácia zahŕňa aj výrub stromov, pričom v tomto verejnom obstarávaní nie je výrub stromov zahrnutý, uskutoční ho verejný obstarávateľ sám na vlastné náklady.

Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
315 906,98 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
77313000-7
77211500-7
77211600-8
77211400-6
77310000-6
77340000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto realizácie predm. obst. je definované v projektovej dok. - k.ú. Trenčín, parc.č.: 1260/1, 1260/3, 1260/5, 3316/1, 3316/137, 3316/138, 3316/240, 3316/241, 3316/242, 3316/243,3316/244,3316/245
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb spočívajúcich v revitalizácii zelene Parku Gen. M.R. Štefánika na ucelenom verejnom priestranstve v intraviláne mesta Trenčín, kde jeho užívanie nie je obmedzené časom ani druhom návštevníkov. Služby budú poskytnuté v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: REVITALIZÁCIA PARKU M.R. TEFÁNIKA, TRENČIN, HIP: Green project, s.r.o., Trenčín, spracovateľ: AWE ATELIER s. r. o., Pribinova 1724/2, 921 01 Piešťany, zodpovedný projektant: Ing. Eva Wernerová, autorizovaný krajinný architekt, pričom táto projektová dokumentácia sa člení na dva stavebné objekty SO 01 (Vlastník mesto Trenčín) a SO 02 (vlastník ŽSR) a tvorí prílohu k súťažným podkladom.
V zmysle dokumentácie dôjde k rekonštrukcii porastových štruktúr nachádzajúcich sa v parku na základe nasledujúcich princípov: presvetlenie spodnej etáže parku (asanácia krov), ošetrenie vzácnych druhov drevín, generačné doplnenie drevín, výmena krátkovekých drevín za dlhoveké s rozšírením druhového zastúpenia, farebné oživenie parku (kvitnúce dreviny, kvetinové plochy, čiastočná regenerácia trávnikových plôch a doplnenie protihlukovej izolácie od vedenia železničného ťahu a dopravného ťahu.

Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.

Projektová dokumentácia zahŕňa aj výrub stromov, pričom v tomto verejnom obstarávaní nie je výrub stromov zahrnutý, uskutoční ho verejný obstarávateľ sám na vlastné náklady.

Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
315 906,98 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.05.2018
Dátum ukončenia: 31.10.2018
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód ŽoNFP: NFP302040J990
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zákazka je zadávaná v rámci implementácie projektu:
Zelené pľúca mesta - Revitalizácia Parku M. R. Štefánika, Trenčín
Kód projektu v ITMS2014+: NFP302040J990
Kód Výzvy: IROP-PO4-SC431-2017-16
Operačný program: Integrovaný regionálny operačný program
Spolufinancovaný fondom: Európsky fond regionálneho rozvoja
Prioritná os: 4 Zlepšenie kvality života v regiónoch s dôrazom na životné prostredie.
Investičná priorita: 4.3 Prijímanie opatrení na zlepšenie mestského prostredia, revitalizácie miest, oživenia a dekontaminácie opustených priemyselných lokalít (vrátane oblastí, ktoré prechádzajú zmenou), zníženia znečistenia ovzdušia a podpory opatrení na zníženie hluku
Špecifický cieľ: 4.3.1 - Zlepšenie environmentálnych aspektov v mestách a mestských oblastiach prostredníctvom budovania prvkov zelenej infraštruktúry a adaptáciou urbanizovaného prostredia na zmenu klímy ako aj zavádzaním systémových prvkov znižovania znečistenia ovzdušia a hluku

Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti:
Verejný obstarávateľ zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti v rámci vyhláseného postupu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že by nebolo vhodné rozdeliť zákazku na časti z dôvodu, že takéto rozdelenie by mohlo predstavovať riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obťažným, drahým a potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by predstavovala vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky.
Z vykonaného prieskumu trhu zároveň vyplýva, že na trhu je viacero subjektov, ktoré dokážu poskytnúť všetky činnosti tak, ako ich požaduje verejný obstarávateľ, na základe čoho je možné zabezpečiť dostatočnú hospodársku súťaž.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podm. účasti
týkajúce sa osobn. post.:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného
orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin
poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na
starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania
alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani
nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený
konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v
Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného
začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného
prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré
mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ
preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného
začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším
ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri
mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce
alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
1.3 Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti
osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ktorí o zapísanie do
zoznamu hospodárskych subjektov požiadali.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Odôvodnenie vyžadovania vyššie uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia boli určené v zmysle § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ide o kogentné ustanovenia zákona, ktoré musel verejný obstarávateľ uplatniť.
Vzhľadom k tomu, že elektr. form. nových ozn. používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním prísl. form. limitáciu na počet znakov, na základe metod. usm. č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podm. účasti sa nachádza v súť. podkl. v časti A2.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.

Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v súťažných podkladoch.
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise alebo v jeho úradne overenej fotokópii.

Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Vzhľadom na to, že úhrada za predmet zákazky bude fakturovaná až po zrealizovaní častí predmetu zákazky, t. z. s časovým odstupom, verejný obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne ekonomicky silný, aby bol schopný realizovať zákazku a zrealizovať zákazku aj bez predchádzajúcich záloh a preddavkov. Táto podmienka účasti má slúžiť aj na to, aby verejný obstarávateľ získal aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch odôvodňujúcich obavu o riadne plnenie zmluvy (napr. o účte, ktorý je zablokovaný exekútorom a pod.). Finančné postavenie uchádzača je dôležité aj pre to, aby bol uchádzač schopný plniť svoje povinnosti vyplývajúce zo záruky.
2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.


Vzhľadom k tomu, že elektr. form. nových ozn. používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním prísl. form. limitáciu na počet znakov, na základe metod. usm. č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podm. účasti sa nachádza v súť. podkl. v časti A2.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť:
3.1 Zoznam poskytnutých služieb (podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov;
dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každú poskytnutú službu aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o poskytnutie služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet (podľa nižšie uvedeného), pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie").

Ak sú predmetom referencie aj služby iného charakteru, ako sú služby požadované v tejto zákazke (podľa nižšie uvedeného), požadujeme v zozname poskytnutých služieb/referencii odčleniť poskytnutie služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (podľa nižšie uvedeného), od ostatných služieb, ktoré nie sú predmetom tejto zákazky.


Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti poskytnutých služieb, ktoré boli poskytnuté v rozhodnom období, ak by išlo o poskytnutie služieb, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem služieb (v € bez DPH) bol poskytnutý v rozhodnom období.

V prípade, ak budú v zmluvnej cene služieb (v referenčnom liste) zarátané aj iné služby ako požadované (podľa nižšie uvedeného), uchádzač je povinný uviesť cenu len za služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode. (Aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne.)
Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky má slúžiť na to, aby zákazku realizoval taký uchádzač, ktorý už má skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pri tejto podmienke bola určená primerane k predpokladanej hodnote zákazky a k hodnotám referencii, ktoré bežne dosahuje väčšina dodávateľov na trhu. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač mal skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v rozsahu, ktorý určil a ktorý považuje za primeraný a nediskriminačný, nakoľko práve skúsenosti s realizáciou zákaziek v tomto rozsahu majú vytvoriť predpoklad, že zákazku bude realizovať dostatočne skúsený, odborne a technicky zdatný zmluvný partner. Práve skúsenosti uchádzača s realizáciou obdobných zákaziek vytvárajú predpoklad pre kvalitné a odborné plnenie zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom.
Nakoľko zákazka bude financovaná z verejných zdrojov a so spoluúčasťou z nenávratných finančných príspevkov fondov EÚ, je o to potrebnejšie, aby bola zákazka zrealizovaná riadne, skúseným partnerom bez vážnejších technických a odborných problémov a práve skúsenosti uchádzača by mali byť zárukou kvalitného plnenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal poskytovanie služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (t. z. revitalizácia priestranstiev napr. parky, záhrady a pod.) v rozhodnom období nasledovne:

3.1.1. poskytnutie minimálne jednej služby, pri ktorej uchádzač poskytol služby: odborné ošetrenia drevín v minimálnom objeme 15.000,- € bez DPH v súčte s tým, že žiadna jednotlivá "referencia" nesmie byť nižšia ako 5.000,- € bez DPH - t. z. minimálny objem poskytnutých služieb na jednu referenciu je 5.000,- € bez DPH.

3.1.2. poskytnutie minimálne jednej služby, pri ktorej uchádzač poskytol služby: výsadba rastlín (napr. stromov, krov, kvetov) v minimálnom objeme 60.000,- € bez DPH v súčte s tým, že žiadna jednotlivá "referencia" nesmie byť nižšia ako 20.000,- € bez DPH - t. z. minimálny objem poskytnutých služieb na jednu referenciu je 20.000,- € bez DPH.

3.1.3. poskytnutie minimálne jednej služby, pri ktorej uchádzač poskytol služby: rekonštrukcia (resp. obnovenie, revitalizácia) trávnatých plôch s výsevom alebo založenia nových trávnatých plôch s výsevom v minimálnom objeme 9.000,- € bez DPH v súčte s tým, že žiadna jednotlivá "referencia" nesmie byť nižšia ako 3.000,- € bez DPH - t. z. minimálny objem poskytnutých služieb na jednu referenciu je 3.000,- € bez DPH.


V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname.


Vzhľadom k tomu, že elektr. form. nových ozn. používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním prísl. form. limitáciu na počet znakov, na základe metod. usm. č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podm. účasti sa nachádza v súť. podkl. v časti A2.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uch. je povinný za účelom zabezpečenia svojich povinností vyplývajúcich zo Zmluvy, ako i povinnosti na zaplatenie zml. pokút, nárokov na náhradu škody ako aj akýchkoľvek ďalších nárokov ver. obst. zo Zmluvy zložiť na účet Objednávateľa sumu vo výške 3000,- € ( Záruka za poskytnutie služby) a to najneskôr v lehote do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy.
Úspešný uch. je povinný Objednávateľovi najneskôr v lehote do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy preukázať, že má k dispozícii odborne spôsobilú osobu na plnenie predmetu Zmluvy arboristu.

Bližšie s v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.04.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.04.2018 13:00
Miesto: Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2,911 64 Trenčín, Slovenská republika
Poschodie: prízemie
Miestnosť: Miestnosť: malá zasadacia miestnosť v Klientskom centre na Mestskom úrade v Trenčíne.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri otváraní obálok bude umožnená účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Uchádzač sa otvárania môže zúčastniť osobne, prostredníctvom osoby oprávnenej konať za uchádzača v zmysle výpisu z obchodného registra alebo prostredníctvom osoby, ktorú štatutárny zástupca uchádzača písomne splnomocnil na tento úkon.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 15.000,- € (slovom: pätnásťtisíc Eur).
2. Všetky doklady a dokumenty na preukázanie spln. podm. účasti musia byť predložené ver.
obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak).
3. Komunikácia medzi ver. obst.a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v
českom jazyku.
4. Vzhľadom k tomu, že sa jedná o nadl. zák. v zmysle § 49 ods.6 písm. a), od uchádzačov sa NEVYŽADUJE, aby
predložili ponuku obsahujúcu osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". T.z. všetky doklady predložte v jednom obale, ponuku nie je potrebné členiť na časť Ostatné a časť Kritériá.
5. Verejný obst. na základe § 66 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o ver.obst. a o zmene a doplnení niektorých zák. v
znení nesk. predpisov rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 a zároveň verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil
na prvom mieste v poradí (t.z. nie uchádzačmi, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí).
6. V tomto postupe zadávania zákazky bude verejný obstarávateľ pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi
postupovať v súlade s § 187 ods. 8 Zákona o VO. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a
záujemcami/uchádzačmi bude uskutočňovaná písomnou formou, tak ako je uvedené v časti A.1 súťažných
podkladov.Komunikácia a výmena informácii v tomto verejnom obstarávaní sa teda
nebude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO.
7. Pri JEDe: Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie.
8. Verejný obstarávateľ v súlade so Zákonom o VO zverejňuje Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, súťažné podklady a doplňujúce dokumenty a všetky ostatné informácie bez obmedzenia prostredníctvom svojho profilu http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695.
Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného
obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov nebudú poskytované, pričom
uvedené sa netýka výkazov výmerov k tejto zákazke (ktoré verejný obstarávateľ poskytne elektronicky (e-mailom) aj vo formáte dokumentu excel), súťažných podkladov a JED k tejto zákazke (ktoré verejný obstarávateľ poskytne elektronicky (e-mailom) aj vo formáte dokumentu word) každému záujemcovi, ktorý o to požiada zaslaním žiadosti elektronicky prostredníctvom emailu na kontaktnú osobu uvedenú v bode I.1 (Ing. Molnárová)
9.V bode: II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému - Dátum začatia je uvedený dátum 01.05.2018 - tento dátum je len predpokladaný, závisí od termínu nadobudnutia účinnosti zmluvy.
10. Zmluva, ktorá bude výsledkom tohto VO nadobudne platnosť dňom jej podpisu obidvoma zml. stranami a účinnosť v súlade s § 47a ods.2 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia, nie však skôr ako v deň, ako budú splnené kumulatívne nasledovné podmienky:
-Zmluva o poskytnutí NFP na financovanie časti predmetu Zmluvy medzi Objednávateľom ako prijímateľom NFP a príslušným orgánom ako poskytovateľom nadobudne účinnosť a zároveň
-Objednávateľovi bude doručený od príslušného oprávneného orgánu kladný výsledok kontroly verejného obstarávania
11. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
01.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité