Oznámenie 3253 - WYT

Obsah

3253 - WYT
Vestník č. 46/2018 - 06.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky
IČO: 30844878
Priemyselná 2, 82473 Bratislava-Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Kadnárová
Telefón: +421 250114507
Email: jana.kadnarova@nku.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.nku.gov.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.nku.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.nku.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
kontrolná činnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Dodávanie originálnych tonerov a iného spotrebného materiálu do tlačiarní a multifunkčných zariadení na Najvyššom kontrolnom úrade Slovenskej republiky
Referenčné číslo: 2/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
30125100-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Nákup a dodanie originálnych tonerov a iného spotrebného materiálu do tlačiarní a multifunkčných zariadení a odber prázdnych náplní a použitého spotrebného materiálu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
134 999,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30125100-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
NKÚ SR, Priemyselná 2, 824 73 Bratislava Ružinov a celé územie SR.
II.2.4) Opis obstarávania
Nákup a dodanie originálnych tonerov a iného spotrebného materiálu do tlačiarní a multifunkčných zariadení a odber prázdnych náplní a použitého spotrebného materiálu.Predmetom zákazky nie je nákup alternatívnych ani kompatibilných náplní. Tonerové a atramentové náplne musia byť originálne, nesmú byť recyklované, repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner alebo optický valec. Tonerové náplne nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí.Predmetom zákazky je aj bezplatný odber použitých prázdnych obalov z tonerov, spotrebného materiálu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
134 999,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 resp. 4,5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho
zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
V takom prípade bude verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia postupovať v zmysle § 152 ods. 4 a súvisiacich ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača alebo záujemcu dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Bod 1)
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam poskytnutých dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak odberateľom bol/a:
verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Bod 2)
Podľa § 34 ods. 1 písm. d) Zákona o verejnom obstarávaní - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Bod 3)
Podľa § 34 ods. 1 písm. h) Zákona o verejnom obstarávaní - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.

Bod 4)
Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 Zákona o verejnom obstarávaní certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1)
Zoznamom poskytnutých dodávok tovaru, súčasťou ktorého budú aj referencie alebo ekvivalentné doklady, musí uchádzač preukázať, že za posledné 3 roky (36 mesiacov predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk v tomto verejnom obstarávaní) zrealizoval minimálne 3 zmluvy, predmetom ktorých bola dodávka tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky v min. súhrnnej hodnote 70 000 EUR s DPH za predchádzajúce 3 roky, pričom: hodnota aspoň jednej z týchto zmlúv bola minimálne 20 000 EUR s DPH / rok. Zo zoznamu poskytnutých dodávok tovaru, súčasťou ktorého budú referencie alebo ekvivalentné doklady, predloženého uchádzačom, musia vyplývať všetky vyššie uvedené jednotlivé požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke.
Odôvodnenie:
Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zmluvy, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač dodával tovar rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za posledné tri roky v stanovenom minimálnom finančnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek a vedie k výberu poskytovateľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné plnenie v zmluvne dohodnutom termíne.


K bodu 2)
Požaduje sa, aby uchádzač disponoval s certifikátom systému manažérstva kvality, podľa STN EN ISO 9001 resp. ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje uvedenú podmienku účasti, vzhľadom k poskytovanej súvisiacej službe a na preukázanie splnenia požiadaviek vzhľadom na kvalitu realizácie zákazky uchádzačom.


K bodu 3)
Uchádzač predloží oprávnenie na ekologickú likvidáciu obalov, uchádzač preukáže, na úradne overenej kópie súhlasu na skladovanie a ekologickú likvidáciu škodlivých nebezpečných odpadov na základe § 7 zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch, resp. predložením zmluvy so subjektom s rovnakým oprávnením. V takom prípade predávajúci okrem zmluvy predloží aj overenú kópiu oprávnenia tohto subjektu, resp. vyhlásenie o recyklácii tlačových kaziet aktuálne ku dňu podpisu tejto rámcovej dohody. Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažmentu napr. podľa STN EN ISO 14 001, resp. ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje uvedené podmienky účasti, vzhľadom k poskytovanej súvisiacej službe a na preukázanie splnenia požiadaviek vzhľadom na životné prostredie v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ a pričom táto podmienka garantuje zabezpečenie ekologickej likvidácie obalov.


K bodu 4)
Dodávateľ predloží za každú vybranú tonerovú náplň vyhlásenie od výrobcu zariadení danej značky, že tonerové náplne sú v súlade s ISO/IEC štandardami a sú certifikované podľa noriem ISO/IEC 19752, 19798 a 24711 (v závislosti od typu náplne), ktoré garantujú vytlačený počet strán a zároveň tovar spĺňa podmienky stanovené technickou normou ISO/IEC 11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov). Vyhlásenie musí byť originál vydaný a potvrdený výrobcom týchto zariadení - HP, Xerox, OKI, Epson, Konica Minolta.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje uvedenú podmienku účasti, vzhľadom k poskytovanej súvisiacej službe a na preukázanie splnenia minimálnych požiadaviek na vlastnosti dodávaných náplní.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.03.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.07.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.03.2018 10:00
Miesto: Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky
Priemyselná 2
824 73 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité