Oznámenie 3367 - MRT

Obsah

3367 - MRT
Vestník č. 48/2018 - 08.03.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Rokovacie konanie so zverejnením
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
SPP - distribúcia, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35910739
Mlynské Nivy 44/b , 82511 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Stanislava Nováková
Telefón: +421 220402107
Email: stanislava.novakova2@spp-distribucia.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.spp-distribucia.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/9522
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.spp-distribucia.sk/sk_obstaravanie/sk_verejne-obstaravanie
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba, preprava a distribúcia plynu a tepla
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Domové membránové plynomery s mechanickým zariadením na teplotnú korekciu
Referenčné číslo: SN-NZ-0015-18
II.1.2) Hlavný kód CPV
38551000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka membránových domových plynomerov veľkosti G4 so zariadením na teplotnú korekciu s osovým rozstupom vertikálnych pripojovacích hrdiel 250 mm.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
2 400 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom dodania sú regionálne sklady SPP-distribúcia, a.s. v mestách Bratislava, Košice a Zvolen alebo iné miesto dodania špecifikované v objednávke.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka membránových domových plynomerov veľkosti G4 so zariadením na teplotnú korekciu s osovým rozstupom vertikálnych pripojovacích hrdiel 250 mm.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
2 400 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať všetky stanovené podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti
týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO v súlade s ostatnými ustanoveniami ZVO, a to najmä § 37 ods. 3 a § 39 ZVO.
Podrobné vymedzenie stanovených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je obsiahnuté v prílohe č. 4
súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia záujemca predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok podľa ustanovenia § 33 ods. 1 písm. a) ZVO:
1. vyjadrenie (originál alebo úradne osvedčená kópia) z každej banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka/banky), v ktorej má alebo mal za obdobie od 1.2.2015 až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, najmenej však do 31.1.2018, prípadne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti po 1.2.2015 len za obdobie od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ďalej len Obdobie), záujemca vedený účet, o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky, pričom z vyjadrenia musí byť zrejmé, že záujemca za Obdobie:
a)nebol a nie je v nepovolenom debete,
b)v prípade splácania úveru dodržiaval a dodržiava splátkový kalendár a
c)nie je a nebol vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu záujemcu v banke .
V prípade, ak má záujemca účty vo viacerých bankách, obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu.
Upozorňujeme záujemcov, že výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky/bánk. Vyjadrenie banky/bánk musí byť predložené ako originál alebo osvedčená fotokópia

2. čestné vyhlásenie záujemcu (originál alebo úradne osvedčená kópia podpísaná štatutárnym orgánom, iným
oprávneným zástupcom záujemcu, ktorý je oprávnený konať v jeho mene v záväzkových vzťahoch), že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie podľa bodu 1. vyššie.

Záujemca môže na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude
skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi
mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa bodu 1. a 2. (§ 38 ods. 5 ZVO) vo vzťahu k
predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO:
Obstarávateľ si vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku jej trvania, s cieľom dosiahnuť čestnú
hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými záujemcami, potrebuje overiť u záujemcov ich finančné a ekonomické
predpoklady v záujme zabezpečenia riadnej realizácie predmetu zákazky, najmä či ide o spôsobilého zmluvného
partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a načas plní svoje finančné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti záujemca
predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok podľa ustanovení § 34 ods. 1 písm. a) a f) ZVO:
1.V zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania tovarov a odberateľov.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa bodu 1. (podľa § 38 ods. 5 ZVO) vo vzťahu k
predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO:
Obstarávateľ stanovenými primeranými požiadavkami na podmienky účasti preveruje, či záujemca bude schopný dodať
tovary v rozsahu a kvalite požadovanej obstarávateľom. Z tohto dôvodu obstarávateľ požaduje od záujemcu preukázať,
že má praktické skúsenosti s dodaním rovnakého alebo obdobného charakteru tovarov z minulosti. Zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce 3 roky má obstarávateľovi garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky.
Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať dodávateľa, ktorý poskytne na základe svojich
praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu
zákazky. Počet vyžadovaných skúseností/zákaziek má preukázať, že záujemca má dostatočné praktické skúsenosti s
dodávaním tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Záujemca musí dokladmi podľa bodu 1. preukázať, že za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania
dodával tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem dodaných
tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol za uvedené obdobie vo výške minimálne
300.000,- EUR bez DPH.
Predkladané doklady (referencie/iné doklady) musia obsahovať:
a)názov a sídlo odberateľa;
b)názov a sídlo záujemcu;
c)predmet zmluvy (opis dodaného tovaru);
d)miesto plnenia zmluvy;
e)doba plnenia zmluvy (od - do, mesiac, rok);
f)celková cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH za dodané tovary za požadované obdobie;
g)vyhlásenie odberateľa o úspešnej realizácií predmetu plnenia;
h)meno kontaktnej osoby odberateľa, ktorá poskytne v prípade otázok obstarávateľa vysvetľujúce informácie a jej
funkčný telefonický kontakt a e-mailová adresa tejto kontaktnej osoby,
i)potvrdenie odberateľa, že údaje uvedené v potvrdení (referencii) sú pravdivé a správne, dátum a podpis oprávnenej
osoby.
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Pravidlá a kritériá účasti sú uvedené v bodoch III.1.1) až III.1.3) tohto oznámenia. Objektívne pravidlá ich uplatnenia a vyhodnocovania korešpondujú ustanoveniam ZVO bez akéhokoľvek obmedzenia počtu uchádzačov spĺňajúcich tieto kritériá.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka pre viazanosť ponuky vo výške 10.000,- EUR . Ďalšie podrobnosti o podmienkach a spôsobe zloženia zábezpeky, jej uvoľnenia, prípadne prepadnutia v prospech obstarávateľa, sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov obstarávateľa. Obstarávateľ
neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie. Lehota splatnosti faktúr je 90 dní odo dňa doručenia faktúry, pričom obstarávateľ pripúšťa možnosť rokovať o dĺžke lehoty splatnosti faktúr. Podrobnejšie platobné podmienky sú uvedené v obchodných a zmluvných podmienkach, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Obstarávateľ nebude vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu v zmysle § 37 ods. 2 ZVO. Jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú zaviazaní spoločne a nerozdielne.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.4) Informácie o znížení počtu riešení alebo ponúk počas rokovania alebo dialógu
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 09.04.2018 13:00
IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom
Dátum: 13.04.2018
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Žiadosťou o účasť v tomto rokovacom konaní so zverejnením sa rozumie:
a) písomná žiadosť o zaradenie do procesu verejného obstarávania (možno doručiť aj e-mailom) alebo
b) predloženie podpísaných originálov dokladov, ktorými záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní alebo predloženie podpísaného originálu jednotného európskeho dokumentu pre verejné obstarávanie (tieto doklady nie je možné predložiť e-mailom, ale iba ako podpísané listinné originály), a to v lehote podľa bodu IV.2.2) tohto oznámenia na adresu kontaktného miesta uvedenú v bode I. 1) tohto oznámenia
s uvedením kontaktnej osoby obstarávateľa, prípadne osobne v podateľni na rovnakej adrese v úradných hodinách cez pracovné dni v pondelok, utorok, štvrtok a piatok od 8:00 hod. do 13:00 hod. a v stredu od 11:00 hod. do 16:00 hod.
V prípade, ak potvrdí záujem o účasť v súťaži skupina dodávateľov, členovia skupiny splnomocnia jedného člena ako zástupcu, ktorý bude písomne splnomocnený všetkými ostatnými členmi skupiny na zastupovanie v súťaži a pre
komunikáciu s obstarávateľom. Takéto písomné splnomocnenie (originál alebo overenú kópiu) predloží záujemca spolu s ostatnými dokladmi na preukázanie splnenia podmienok účasti. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľovi záväzné.
2. Podľa § 39 ods. 1 ZVO splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"), ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené JEDom predloží uchádzač obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. Stručný návod na vyplnenie formulára JED sa nachádza v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
3. Obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo JED v uzatvorenom obale/obálke s výrazným označením "NEOTVÁRAŤ - SÚŤAŽ - PLYNOMERY". Záujemca tiež uvedie na obálke svoje obchodné meno a sídlo (v prípade skupiny dodávateľov sa uvedú obchodné mená a sídla všetkých členov skupiny).
4. Obstarávateľ požaduje v záujme bezproblémovej komunikácie medzi záujemcom a obstarávateľom, aby spolu s
dokladmi preukazujúcimi splnenie podmienok účasti alebo spolu s JED bola predložená informácia o kontaktnej osobe záujemcu, jej emailovej adrese a telefónnom čísle.
5. Záujemca, ktorý nepreukáže splnenie podmienok účasti určeným spôsobom a v požadovanom rozsahu alebo poskytne neplatné, nepravdivé alebo skreslené informácie, bude z rokovacieho konania so zverejnením vylúčený.
6. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcu so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia v súlade s § 19 ods. 3 ZVO predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku.
7. Záujemca môže písomne (poštou, elektronickými prostriedkami, osobne do podateľne obstarávateľa) požiadať
obstarávateľa o vysvetlenie podmienok účasti. Za včas doručenú požiadavku záujemcu sa považuje požiadavka
doručená v slovenskom alebo českom jazyku tak, aby obstarávateľ stihol poskytnúť vysvetlenie požiadaviek najneskôr v lehote 6 dní pred uplynutím lehoty na predloženie žiadosti o účasť. Obstarávateľ zašle vysvetlenie všetkým známym záujemcom a zároveň takéto vysvetlenie zverejní na: http://www.spp-distribucia.sk/sk_obstaravanie/sk_verejneobstaravanie.
8. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 ZVO a ustanoveniami súťažných podkladov.
9. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného
obstarávania sú zahrnuté v súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné na: http://www.sppdistribucia.sk/sk_obstaravanie/sk_verejne-obstaravanie
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité