Oznámenie 3613 - MST

Obsah

3613 - MST
Vestník č. 52/2018 - 14.03.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Národný ústav detských chorôb
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00607231
Limbová 1, 83340 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Ján Šubin
Telefón: +421 259371571
Fax: +421 2254776243
Email: jan.subin@dfnsp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1321
Hlavná adresa(URL): http://www.dfnsp.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1321
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Ortopedické a spondylochirurgické systémy
Referenčné číslo: 10/VO/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
33183100-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Touto verejnou súťažou sa uskutočňuje zadávanie zákazky, ktorej predmetom je dodávka Ortopedických a spondylochirurgických systémov (zdravotníckych pomôcok) podľa špecifikácie 4 samostatných častí zákazky, vrátane dopravných a manipulačných výkonov na distribučné miesto v sídle verejného obstarávateľa.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
3 421 645,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Spinálny systém
Časť č.: 01
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33183100-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
NÚDCH, Limbová 1, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Časť č.1 Spinálny systém Systém DAYTONA alebo ekvivalentný
Spinálny systém pre spektrum spondylochirurgických montáží, operačnou liečbou deformít chrbtice u detí a adolescentov.
Požadovaný počet kusov: 48
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
755 563,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Dočasná kĺbová endoprotéza na predĺženie kosti
Časť č.: 02
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33183100-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
NÚDCH, Limbová 1, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Časť č.2 Dočasná kĺbová endoprotéza na predĺženie kosti - Systém MUTARS alebo ekvivalentný
Modulárna tumorová protéza s integrovaným motorom riadiacim teleskopické pohonné zariadenie. Umožňuje pretiahnutie implantátu neinvazívnym spôsobom a po malých krokoch umožňuje jeho predlžovanie bezdrôtovým prenosom energie.
Rozsah predĺženia od 50 mm do 100 mm, podľa dĺžky resekcie.
Požadovaný počet kusov: spolu 16 z toho distálny femur 8 ks a proximálny femur 8 ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
672 255,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Systém osteosyntetický hrudný/bedrový zadný
Časť č.: 03
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33183100-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
NÚDCH, Limbová 1, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Časť č.3 Systém osteosyntetický hrudný/bedrový zadný - Systém ROMEO alebo ekvivalentný
Moderný spinálny systém, ktorý je ideálnou voľbou k dosahovaniu optimálnej korekcie rôznych typov deformít chrbtice u detských aj dospelých pacientov.
Pozostávajúci zo štandardných súčastí každého komplexného spinálneho systému umožňujúci všestranné využitie v každodennej praxi.
Požadovaný počet kusov: spolu 144 z toho s vnútorným fixátormi hrudnodriekové zadné 3 segmenty 72 ks a s vnútorným fixátormi hrudnodriekové zadné polysegmentálne 72 kusov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 035 688,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 4
II.2.1) Názov
Systém osteosyntetický chrbticový, implantabilný
Časť č.: 04
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33183100-7
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
NÚDCH, Limbová 1, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Časť č.4 Systém osteosyntetický chrbticový, implantabilný - Systém SOCORE alebo ekvivalentný
Plnohodnotný spinálny systém s veľmi širokým spektrom každodenného využitia.
Pozostávajúci z viacerých typov pedikulárnych skrutiek (monoaxiálne, polyaxiálne, štandardnej dĺžky, redukčné s predĺženými tulipánmi, kanulované, extrémnych veľkostí k sakro-pelvickej fixácii, malých veľkostí k použitiu v oblasti cervikálnej chrbtice a u detí), pedikulárnych a laminárnych háčikov, rôznych typov offsetových komponentov, konektorov a ďalších versatilných súčastí určených k rôznym vzájomným kombináciám, ktoré umožňujú ich využitie prakticky u všetkých typov deformít u detí a adolescentov.
Požadovaný počet kusov: 96
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
958 139,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) a preukázať ich splnenie predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a/alebo ods. 5 ZVO. Uchádzač má povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti:
- predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania
priamo verejnému obstarávateľovi, alebo
- doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov,
ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie zverejňuje na svojom webovom sídle, s priloženým výpisom z registra
trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace. Predmetné podmienky vyplývajú taxatívne podľa § 32 ods. 1 a 2
ZVO. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti
predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ZVO (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
2.1 § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu
zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové dodanie predmetu zákazky. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky a vzhľadom na lehotu splatnosti faktúr bezproblémovo plniť predmet zákazky.

2.2 V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné
doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého
pobytu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba
poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie
finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti
predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické
postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je
oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto
postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych
dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný
doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov,
preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov
skupiny spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú hodnoty na EUR podľa kurzu Európskej centrálnej banky, platného v deň odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do vestníka verejného obstarávania.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje ekonomické postavenie, musia byť v ponuke predložené ako
originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky, nie staršie ako jeden mesiac k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 36 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ZVO (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
3.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt poskytnutia predmetných služieb. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, alebo obstarávateľ podľa ZVO. Za predchádzajúce tri roky sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom pred dňom lehoty na predkladanie ponúk, t.j. zoznam dodávok predmetu zákazky (tovaru), ktorý je rovnocenný predmetu zákazky a spĺňa technické, výkonnostné a funkčné požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, s doplnenými potvrdeniami o kvalite dodania tovaru a poskytnutia služieb týkajúcich sa predmetného tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie, alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ určil túto podmienku striktne vo
vzťahu k predmetu zákazky, s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi, ktorí
disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní dodať tovar, ktorý je
predmetom zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti.
3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť
subdodávateľom.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ určil túto podmienku v záujme
transparentného preukázania zámeru uchádzača, ktoré časti zákazky zabezpečí prostredníctvom vlastných zdrojov a ktoré s využitím kapacít tretích osôb v postavení subdodávateľa. Verejný obstarávateľ má záujem zadať zákazku
uchádzačovi, ktorý disponuje potrebnou odbornou kapacitou na plnenie predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude prebiehať v systéme EVO (Elektronické verejné
obstarávanie Úradu pre verejné obstarávanie). Výzva uchádzačom k účasti na e-aukcii, bude odoslaná minimálne dva
pracovné dni pred jej začatím.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.04.2018 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.04.2018 14:00
Miesto: NÚDCH, Limbová 1 Bratislava, zasadacia miestnosť riaditeľstva, prízemie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné.
Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na použitie e-aukcie otváranie tejto časti ponúk je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: 03/2020
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady budú okrem profilu verejného obstarávateľa, sprístupnené prostredníctvom systému EVO iba
zaregistrovaným záujemcom. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe na
základe ich žiadosti. Na písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov verejný obstarávateľ nie je povinný
reagovať.
2. Zákazka sa zadáva prostredníctvom elektronického verejného obstarávania systémom EVO na http://www.evo.gov.sk (ďalej tiež ako EVO). Záujemcovia na základe zverejnenej zákazky na portáli EVO môžu požiadať o registráciu a v ďalšom postupe sa riadiť podľa príručiek a odporúčaní pre systém EVO, ako aj pokynmi uvedenými v súťažných podkladoch danej zákazky. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je nutné, aby záujemca mal príslušné technické a odborné predpoklady. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú špecifikované v príručkách a odporúčaniach pre systém EVO.
3. Akékoľvek vysvetľovanie v rámci zadávania zákazky sa uskutočňuje elektronicky výlučne prostredníctvom portálu
EVO, alebo profilu verejného obstarávateľa. Iné spôsoby komunikácie nebudú slúžiť na vysvetľovanie, ale iba na
výmenu informácií všeobecného charakteru napr. potvrdenie funkčnosti systému, overenie doručenia a pod.
4. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na
poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 10, 13 a 14 na viac ako 10 pracovných dní.
5. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na
subdodávateľov.
6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia
zmluvy, uvádzame, že predmetné obstarávanie nie je žiadne z uvedených (zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty) - odpoveď d).
- odpoveď d)
7. V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 37 ZVO predloží skupina
požadované doklady na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne za celú skupinu dodávateľov.
Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej finančnými a ekonomickými alebo technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou predloží v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz ECB platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení VO do Vestníka VO.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.03.2018

Redakčné opravy

15444 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 212/2018
V oznámení 03613-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národný ústav detských chorôb, Limbová 1, 833 40 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 052/2018 zo dňa 14.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: 3. Akékoľvek vysvetľovanie v rámci zadávania zákazky sa uskutočňuje elektronicky výlučne prostredníctvomportálu EVO, alebo profilu verejného obstarávateľa. Iné spôsoby komunikácie nebudú slúžiť na vysvetľovanie,ale iba na výmenu informácií všeobecného charakteru napr. potvrdenie funkčnosti systému, overenie doručeniaa pod. Má byť: 3. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa po 18. októbri 2018 uskutočňuje výhradne elektronickým spôsobom prostredníctvom novej verzie IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s ustanovenám § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní v zmysle výkladového stanoviska ÚVO č. 4/2018. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Uchádzači majú od zverejnenia tejto opravy vo Vestníku lehotu 6 pracovných dní na zaevidovanie sa do novej verzie IS EVO. Bližšie informácie sa nachádzajú v aktualizácii súťažných podkladov.
18504 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 252/2018
V oznámení 03613-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národný ústav detských chorôb, Limbová 1, 833 40 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 052/2018 zo dňa 14.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2018 00:00 Má byť: 15.03.2019 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Predĺženie lehoty viazanosti sa uskutočňuje v dôsledku potreby viacnásobného vysvetľovania ponuky jedného z uchádzačov a schvaľovacieho procesu uzatvárania zmlúv.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité