Oznámenie 3460 - WYP

Obsah

3460 - WYP
Vestník č. 50/2018 - 12.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Čelovce
IČO: 00319261
Čelovce 113, 99141 Čelovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Mária Šuleková
Telefón: +421 903711533
Fax: +421 44371359
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5265
Hlavná adresa(URL): http://www.celovce.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5265
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zberný dvor v obci Čelovce
Referenčné číslo: PZCELOVCE032018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45222100-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Vybudovanie zberného dvora. Riešené objekty sú situované na pozemku p.č. E 2306/2, C323/1 obce Čelovce za domom smútku vedľa cintorína. Ostatné okolité pozemky tvoria zastavané plochy a záhrady súkromnych vlastníkov. Areál zberného dvoru je napojený na miestnu komunikáciu. Pozemok je svahovity a je na ňom potrebné vykonať terénne úpravy.
V súčasnosti je táto plocha bez bližšieho využitia.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
204 879,08 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233160-8
45315600-4
45342000-6
45232410-9
44112100-9
44161200-8
44211200-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Pozemok na parcele číslo E 2306/2, C323/1 v Obci Čelovce.
II.2.4) Opis obstarávania
ČLENENIE STAVBY:
SO 01- SPEVNENÉ PLOCHY
SO 02- KANCELÁRSKY KONTAJNER SPRÁVCU
SO 03- PRÍSTREŠOK PRE KONTAJNERY
SO 04- GARÁŽ PRE MECHANIZMY
SO-05- VODOVODNÁ PRÍPOJKA
SO-06- KANALIZAČNÁ PRÍPOJKA
SO-07- DAŽĎOVÁ KANALIZ.CIA
SO-08- VNÚTROAREÁLOVE NN ROZVODY
SO-09 - OPLOTENIE
SO-10 SADOVÉ ÚPRAVY
SO-11 - TER.NNE ÚPRAVY
SO-12 - OPORNÝ MÚR
SO-13 NÁDRŽ NA POŽIARNU VODU
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
204 879,08 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 360
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak Úrad pre verejné obstarávanie zruší zadanie zákazky, alebo Riadiaci orgán neoverí proces
verejného obstarávania, alebo verejné obstarávanie bude neúspešné.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo vyške 4000,00 eur. Podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky sú
podrobne uvedené v súťažnych podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 zákona:
a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijnych povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktory zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
2. Podľa § 32 ods. 1 písm. a) uchádzač predkladá aj vypis z Generálnej prokuratúry za právnicu osobu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v súlade s § 152 zákona. Úrad vedie zoznam
hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2
§ 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničenj banky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu
na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplyvať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorého zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedal za plnenie zmluvy spoločne. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určeny verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktory verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Požiadavka predložiť vyjadrenie banky
alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba
zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa stavby , ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky
alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené,
že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkovy kalendár. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: §34 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebnych prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie
uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich
uskutočnenie alebo zmluvny vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
§ 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 opisom technického vybavenia, štúdijnych a výskumnych zariadení a opatrení
použitých uchádzačom alebo záujmecom na zabezpečenie kvality.
§ 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
§ 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktoré má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva , ktoré uchádzač alebo
záujemca použije pri plnení zmluvy.
§ 35 Ak verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom alebo záujemcom, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotnym postihnutím, môže odkázať na systémy manažérstva kvality vyplyvajúce z právne záväznych aktov Európskej únie alebo medzinárodnych noriem. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanymi normami zabezpečenia kvality.
Odôvodnenie primeranosti každej podmienky:
§34 ods. 1 písm. b) verejný obstarávateľ si overí všeobecné skúsenosti uchádzača v oblasti realizácie stavebných prác. Referenčnym listom (alebo listami) si verejný obstarávateľ overí skúsenosti uchádzača s výstavbou rovnakej alebo podobnej zákazky.
§ 34 ods.1 písm. d) v spojitosti s § 35 verejný obstarávateľ musí mať záruku kvalitnej stavebnej spoločnosti, ktorá
vykoná stavebné práce v požadovanej kvalite, bez prieťahov a v plánovnom termíne. Súčasne musí mať verejný
obstarávateľ istotu, že pri výstavbe zberného dvora kde je dôležitá aj bezpečnosť pri práci sú zamestnanci oboznámení s možnými rizikami a striktne bezpečnosť pri práci dodržiavajú, čím zvyšujú kvalitu stavebných prác.
§ 34 ods. 1 písm. g) verejný obstarávateľ sa uistí, že úspešny uchádzač zrealizuje stavebné dielo v požadovanej kvalite v zmysle noriem a vyhlášok v SR alebo EÚ.
§ 34 ods. 1 písm. l) verejný obstarávateľ musí mať informácie o plánovanych subdodávateľoch, pretože subdodávatelia musia spĺňať podmienky a pravidlá v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 verejný obstarávateľ sa musí uistiť, že uchádzač bude nakladať s odpadmi v
zmysle právnych predpisov v SR, resp. v EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: §34 ods. 1 písm. b) požaduje sa predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie 2014, 2015, 2016 a 2017, 2018), v zozname bude v každej stavebnej zákazke uvedená cena bez DPH, miesto a lehota uskutočnenia stavebných prác. Zoznam bude originál podpísaný uchádzačom. Ďalej sa požaduje predložiť originál, alebo úradne osvedčenú kópiu referenčného listu rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, napr. výstavba ciest, chodníkov, výstavba zberných dvorov, úpravy zemných povrchov, rekonštrukcia budov a rôzne iné stavebné práce v hodnote min. 150 tis. eur. bez DPH, alebo viac referenčných listov v súčtovej hodnote 150 tis. eur bez DPH, alebo ekvivalent hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny
vykonal. Referenčný list bude obsahovať krátky opis stavebných prác, cenu v eur bez DPH, miesto a lehotu
uskutočnenia stavebných prác a potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ďalej bude v referenčnom liste uvedený kontakt a kontaktná osoba u ktorej si komisia môže preveriť údaje uvedené v referenčnom liste. V prípade ak je referencia zverejnená v registri referencii vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, postačuje uviesť odkaz na zverejnenú referenciu, kde si ju verejný obstarávateľ preverí. Z referenčného listu musí byť zrejmá vyška finančnej hodnoty viažúca sa na predmet zákazky rovanakého, alebo podobného charakteru ako je predmet obstarávanej zákazky.
§ 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 uchádzač predloží kópie úradne osvedčených platných certifikátov ISO 9001,
OHSAS 18001, uchádzač predloží kópie úradne osvedčených všetkych požadovanych certifikátov, alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažúce sa na predmet zákazky. V prípade, ak má uchádzač zverejnené požadované certifikáty na svojom webovom sídle, stačí odkaz, kde si ich verejný obstarávateľ overí.
§ 34 ods. 1 písm. g) uchádzač predloží originál podpísany profesionálny životopis stavbyvedúceho (osvedčenie SKSI) s prílohou - platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie so zameraním na inžinierske stavby, alebo pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžnieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalent. Životopis a kópiu platného osvedčenia s originál pečiatkou musí podpísať príslušny stavbyvedúci. V prípade ak stavbyvedúci nie je zamestnancom uchádzača, predkladá o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie v ktorom uvedie, že bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie zmluvy. Ak je stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, musí byť táto skutočnosť zrejmá zo životopisu.
§ 34 ods. 1 písm. l) uchádzač predloží v ponuke dokument v ktorom uvedie podiel subdodávateľov s uvedením názvu, miesta a sídla podnikania. V prípade ak plánuje zákazku realizovať vlastnými kapacitami túto skutočnosť uvedie v čestnom vyhlásení.
§ 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uchádzač predloží kópiu úradne osvedčeného platného certifikátu ISO 14001,
alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažúce sa na predmet zákazky. V prípade, ak má uchádzač zverejnený požadovaný certifikát na svojom webovom sídle, stačí odkaz, kde si ho verejný obstarávateľ overí.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť vykon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnením stavby počas platnosti a
účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušnym riadiacim orgánom a verejnym
obstarávateľom (konečnym prijímateľom pomoci) a oprávnenym osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť".
2. Zhotoviteľ je povinny byť poisteny počas celej doby vykonávania diela.
3.Objednávateľ písomne požiada zhotoviteľa pred prevzatím staveniska uhradiť na účet objednávateľa finančné
prostriedky vo vyške 5% z ceny diela € bez DPH ako vykonovú zábezpeku na realizáciu diela.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.04.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 27.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.04.2018 15:00
Miesto: VOLUMA SK, s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace 821 04 Bratislava,, kancelária č. 2 na 1.poschodí
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní ponúk. Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, alebo úradne osvedčeným splnomocnením uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na
adrese:mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k
dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/ vyhladavanie-profilov/zakazky/5265. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu
mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadnych ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažnych podkladov zverejňovať v profile.
3.Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich
predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky.
4. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/
uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy.
5. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora.
6. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky.
7. V prípade ak úspešný uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorymi preukazoval technickú alebo odbornú
spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne.
8.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom
(ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovené verejnym obstarávateľom.
9. V súlade s § 56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo
strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8,10 a 12 na viac ako 10 pracovnych dní.
10. Uchádzači predkladajú ponuky na adresu: VOLUMA SK, s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace 821 04
Bratislava, kancelária č. 2 na 1.poschodí.
11. Lehota výstavby je 360 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska.
12. Pravidlá neuvedené v oznámení a v súťažnych podkladoch sa riadia ZVO.
a) zelené verejné obstarávanie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.03.2018

Profil Obstarávateľa


Dôležité