Oznámenie 3510 - WYP

Obsah

3510 - WYP
Vestník č. 51/2018 - 13.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Turčianske Teplice
IČO: 00317004
Partizánska 1, 03901 Turčianske Teplice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alexander Chvojka
Telefón: +421 434906020
Email: technickeod@turciansketeplice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.turciansketeplice.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5110
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Bývanie a občianska vybavenosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nájomný bytový dom Turčianske Teplice
Referenčné číslo: 4552018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211100-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je Nájomný bytový dom Turčianske Teplice vrátane technickej infraštruktúry. Záujmom verejného obstarávateľa je odkúpenie bytového domu s bytovými jednotkami bežného štandardu spĺňajúci podmienky na poskytnutie úveru zo ŠFRB a dotácie z MDVaRR SR s potrebnou technickou vybavenosťou. Celkovo je v obytnom dome plánovaných 20 - 22 bytových jednotiek. Priemerná podlahová plocha bytov je max. do 56,0 m2. Súčasťou bytového domu je aj nebytový obchodný priestor na prízemí objektu o výmere max. 70 m2. Objekt bude mať štyri nadzemné podlažia so sedlovou strechou. Pôdorysné rozmery budú 10,5-11,95 m x 38-40 m. Podrobnejšie v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 025 170,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
mesto Turčianske Teplice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je Nájomný bytový dom Turčianske Teplice vrátane technickej infraštruktúry. Záujmom verejného obstarávateľa je odkúpenie bytového domu s bytovými jednotkami bežného štandardu spĺňajúci podmienky na poskytnutie úveru zo ŠFRB a dotácie z MDVaRR SR s potrebnou technickou vybavenosťou. Celkovo je v obytnom dome plánovaných 20 - 22 bytových jednotiek. Z tohto počtu je plánovaných minimálne sedemnásť dvojizbových bytov a tri jednoizbové. V rámci dvojizbových bytov je jeden byt na prízemí vyčlenený ako bezbariérový. Priemerná podlahová plocha bytov je max. do 56,0 m2. Súčasťou bytového domu je aj nebytový obchodný priestor na prízemí objektu, o výmere max. 70 m2. Objekt bude mať štyri nadzemné podlažia so sedlovou strechou. Pôdorysné rozmery budú 10,5-11,95 m x 38-40 m. Podrobnejšie v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 025 170,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 350
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. V zmysle § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
2. Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.
3. Splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využi finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. U osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
3. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 114 zákona: Verejný obstarávateľ túto podmienku účasti zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť, ale či vedia preukázať aj ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky.
4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, bol minimálne 1 500 000.- Euro.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
2. Doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci pre predmet zákazky) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte. Uchádzač predloží fotokópiu dokladu - osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúceho alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho predmetné skutočnosti, vydávaného v inom štáte.
3. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. U osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
4. Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 114 zákona: Verejný obstarávateľ podmienky účasti podľa § 34 - 36 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi. Podmienky účasti sú primerané a ich potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať.
5. Splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby zmluvná cena (hodnota referencie) bola min. 500 000,- € bez DPH (t. z. minimálny objem je 500 000,- € bez DPH na jednu stavbu - referenciu). Uchádzač zároveň musí (ako minimálnu úroveň) na splnenie tejto podmienky predložiť aspoň tri takéto referencie, pričom tieto referencie musia byť o uskutočnených stavebných prácach rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ uzná aj prípad, ak by uchádzač predložil dve alebo jednu požadovanú referenciu, avšak hodnota týchto dvoch referencií (potvrdení o uskutočnených stavebných prácach) v súčte alebo hodnota jednej referencie musí byť min. 1 000 000.-€ bez DPH a hodnota žiadnej referencie
nesmie byť nižšia ako 500 000,- € bez DPH.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.04.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.04.2018 11:00
Miesto: Mesto Turčianske Teplice, Mestský úrad, Turčianske Teplice, Ul. partizánska 413/19, zasadačka na I. poschodí.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité