Oznámenie 3559 - WYP

Obsah

3559 - WYP
Vestník č. 52/2018 - 14.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Myjava
IČO: 00309745
Nám. M.R.Štefánika 560/4, 90714 Myjava
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jarmila Sluková
Telefón: +421 346907222
Fax: +421 346212597
Email: jarmila.slukova@myjava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4525
Hlavná adresa(URL): http://www.myjava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4525
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia zberného dvora Myjava
Referenčné číslo: PZ 02/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45222100-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie prístrešku na štiepku, stavebné úpravy administratívnej budovy, zateplenie fasáda a strechy, výmena okien a vstupných dverí, vykurovanie, elektroinštalácia, rekonštrukcia spevnených plôch, výmena unimobúnk. Podrobný popis predmetu zákazky je v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
520 026,73 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Zberný dvor Myjava, Brezovská cesta 10, 907 01 Myjava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce - rekonštrukcia zberného dvora Myjava.
Členenie stavby :
SO 01 Stavebné úpravy administratívnej budovy
SO 02 Prístrešok pre štiepku
SO 03 Prístrešok pre prípravu opätovného použitia s manipulačnou plochou časť Manipulačná plocha
SO 04 Rekonštrukcia komunikácie
SO 05 Unimobunky
SO 08 Vonkajšie rozvody NN
Každý z týchto objektov je riešený v samostatnej časti PD.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
520 026,73 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade ak Úrad pre verejné obstarávanie zruší zákazku alebo Riadiaci orgán neoverí proces verejného obstarávania alebo verejné obstarávanie bude neúspešné.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Upozornenie:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.1.Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods. 1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti predloženia dokladu o bankovej schopnosti
uchádzača vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi
kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové realizovanie diela vzhľadom k platobným podmienkam zmluvy a splatnosť faktúr. Je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju finančnú schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.
1.2.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na
preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou
zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie.
Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného
vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa Osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e)
a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o
verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom
obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu Výzvy za všetkých členov skupiny spoločne.
3.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich
splnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží:
a.vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako
dva mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za
predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet
(účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač
úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu
sa nepovažuje za potvrdenie banky. Súčasne uchádzač predloží ním podpísané čestné vyhlásenie, že v
iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky.
b.úverový prísľub (postačí nezáväzný) banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne
uchádzačovi úver na daný projekt vo výške minimálne 300.000,- EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými
finančnými prostriedkami v rovnakej výške.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. b) v rozsahu a platnosti v zmysle ZVO

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia
medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 ZVO:
Z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú
schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú
praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač je povinný predložiť za obdobie predchádzajúcich 5 rokov minimálne jeden referenčný list v objeme minimálne predpokladanej hodnoty zákazky, ktorý preukazuje realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky . ( rekonštrukcia budovy)
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva o dielo ,bude predmetom ex ante kontroly pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom ( druhá ex ante kontrola ) zo strany príslušného Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom.
Podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo je nadobudnutie účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP a schválenie zákazky v rámci druhej ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom.
Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a
účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.04.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.04.2018 13:00
Miesto: Miesto: Otváranie ponúk sa uskutočni na adrese verejného obstarávateľa: Mestský úrad Myjava, zasadacia miestnosť II. poschodie , Nám.M.R.Štefánika 560/4, PSČ 907 01.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné, t.j. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk oprávneným osobám.
Informácie o oprávnených osobách sú uvedené v Súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
2 .Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
3.K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného
obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk, kde je aj odkaz na ich editovateľnú formu. Záujemcom, ktorí si stiahnu SP z profilu odporúčame, aby predložili osobne, poštou alebo elektronicky (mailom) žiadosť o registráciu záujemcu vo
verejnom obstarávaní.
4.Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
5. V prípade neschválenia NFP resp. procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zmluvu o dielo anulovať.
6.V súlade s §187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom ale najmä elektronicky , pričom záujemca/resp. uchádzač je povinný potvrdiť prijatie mailovej správy.
7.Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona o verejnom obstarávaní . Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky vo výške 10 000,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
8.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu , ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
9. Zhotoviteľ je povinný byť počas celej doby realizácie diela poistený. ( poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa)
10. Zhotoviteľ pred prevzatím staveniska po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo poskytne objednávateľovi zádržné vo výške 10 % z ceny diela ( bez DPH) ( podrobnosti v SP)
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.03.2018

Redakčné opravy

4100 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 59/2018
V oznámení 03559-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Myjava, Nám. M.R.Štefánika 560/4, 907 14 Myjava zverejnenom vo VVO č. 052/2018 zo dňa 14.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.2) Hlavný kód CPV Namiesto: 45222100-0 Má byť: 45000000-7

Profil Obstarávateľa


Dôležité