Oznámenie 3557 - WYP

Obsah

3557 - WYP
Vestník č. 52/2018 - 14.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 333813384
Email: ingrid.lickova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Hľadisko amfiteátra v Hlohovci – 1. etapa
Referenčné číslo: 5694/2018/1471/LIC
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212321-2
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
DA13-0 - Exteriérový/vonkajší
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia hľadiska amfiteátra v Hlohovci v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej Architektonickým ateliérom BP, Bratislavská 110, Piešťany s dátumom vypracovania 12/2017.
Konštrukčné riešenie hľadiska:
-Búracie práce a terénne úpravy
-Pôvodná premietáreň odstránenie stavby
-Hľadiskové stupne
-Lavičky
-Elektroinštalácia a osvetlenie
-Prívod vody a odkanalizovanie
Podrobnejší popis stavebných prác je uvedený v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii, ktorú vypracoval Architektornický ateliér BP, Bratislavská 110, Piešťany pod názvom: Hľadisko amfiteátra v Hlohovci stavebné a sadové úpravy. Projektová dokumentácia je súčasťou súťažných podkladov a poskytuje sa v elektronickej forme. Definovanie prác je zahrnuté do jednotlivých položiek v neocenených výkazoch výmer, ktoré sú takisto súčasťou súťažných podkladov. Súčasťou zákazky nie je realizácia Horného objektu a prestrešenia a sadové úpravy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
235 416,32 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
45112000-5
45110000-1
45262300-4
45262500-6
45236000-0
45233222-1
39113600-3
45341000-9
45310000-3
45232440-8
45232150-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
objekt Amfiteáter v areáli parku Zámockej záhrady v Hlohovci, parcela číslo 5049/1, 5049/3 v k.ú. Hlohovec
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia hľadiska amfiteátra v Hlohovci v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej Architektonickým ateliérom BP, Bratislavská 110, Piešťany s dátumom vypracovania 12/2017.
Konštrukčné riešenie hľadiska:
-Búracie práce a terénne úpravy
-Pôvodná premietáreň odstránenie stavby
-Hľadiskové stupne
-Lavičky
-Elektroinštalácia a osvetlenie
-Prívod vody a odkanalizovanie
Podrobnejší popis stavebných prác je uvedený v súťažných podkladoch a v projektovej dokumentácii, ktorú vypracoval Architektonický ateliér BP, Bratislavská 110, Piešťany pod názvom: Hľadisko amfiteátra v Hlohovci stavebné a sadové úpravy. Projektová dokumentácia je súčasťou súťažných podkladov a poskytuje sa v elektronickej forme. Definovanie prác je zahrnuté do jednotlivých položiek v neocenených výkazoch výmer, ktoré sú takisto súčasťou súťažných podkladov. Súčasťou zákazky nie je realizácia Horného objektu a prestrešenia a sadové úpravy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
235 416,32 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 60
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín začatia realizácie diela:
dňom protokolárneho prevzatia staveniska zhotoviteľom na základe výzvy objednávateľa
Termín dokončenia realizácie diela:
do 60 kalendárnych dní odo dňa protokolárneho prevzatia staveniska zhotoviteľom
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 114 ods. 2 a podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 3 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, a to za každého člena skupiny osobitne.
Doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne overených fotokópiách.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: - podľa § 114 ods. 2 a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú podmienku účasti na preukázanie schopností uchádzača zrealizovať na požadovanej technickej a odbornej úrovni predmet zákazky s možnosťou overenia si, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú schopní ho zrealizovať. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho rozsahu realizácie zákaziek vedie k výberu zhotoviteľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.

- podľa § 114 ods. 2 a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú požiadavku z dôvodu zabezpečenia odbornej spôsobilosti osoby priamo zodpovednej za realizáciu stavebných prác na daný predmet zákazky. Záujemca musí preukázať, že má k dispozícii osobu, ktorá sa bude podieľať na dodaní predmetu zákazky a ktorá má nielen platné osvedčenia preukazujúce jeho odbornú spôsobilosť, ale aj primerané praktické skúsenosti s realizáciou stavieb rovnakého alebo podobného charakteru. Vzhľadom na to, že rekonštrukcia je technicky aj organizačne náročná, je stanovená požiadavka na osobu zodpovednú za plnenie zmluvy s požadovanou praxou.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač splniť podmienky podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 114 ods. 2 a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (napr. výstavba alebo rekonštrukcia komunikácií, odstavných plôch, parkovísk, námestí, chodníkov, revitalizácie centrálnych zón a pod.), uchádzač predloží referencie v celkovej hodnote minimálne 200 000 EUR bez DPH. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky.

- k § 114 ods. 2 a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov:
odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením úradne overenej kópie osvedčenia alebo kópiou osvedčenia s pečiatkou a originálnym podpisom stavbyvedúceho. Vyhlásením uchádzačom deklarovanej odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky. Minimálne 5 rokov odbornej praxe stavbyvedúceho, preukáže profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.3. KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.04.2018 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.04.2018 10:00
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, II. poschodie, v malej zasadacej miestnosti MsÚ
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ zverejní
súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729.
Na základe mailovej žiadosti zaslanej kontaktnej osobe uvedenej v oddiele I.1) tohto oznámenia, poskytne verejný
obstarávateľ súťažné podklady v elektronickej forme (vrátane projektovej dokumentácie, neoceneného výkazu výmer, návrhu zmluvy, etického kódexu záujemcu/uchádzača, jednotného európskeho dokumentu) e-mailom na adresu záujemcu/-ov.
Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska zodpovedného pracovníka vrátane jeho telefónneho čísla. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Každému záujemcovi sa zároveň odporúča pravidelne sledovať profil verejného obstarávateľa, nakoľko každý zo záujemcov nesie riziko prípadného nezapracovania tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom vysvetľovania a/alebo doplnenia súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejneného v profile verejného obstarávateľa.
3./ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 3.000,00 EUR (slovom: Tritisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia
zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
4./ Hospodársky subjekt/uchádzač môže v zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť
doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym
dokumentom (ďalej len JED).
Verejný obstarávateľ uverejní v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/
zakazky/4729 ako súčasť dokumentov k zákazke, dokument JED vo formáte.pdf - vyplnenú Časť I. JED-u spolu
s odkazom/upozornením pre uchádzača, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahol z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie:
http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sám preniesol/prepísal.
Pre vyplnenie a opätovné použitie JED-u je možné využiť aj bezplatnú e-službu Európskej komisie poskytujúcu
elektronickú verziu tohto formuláru: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité