Oznámenie 3641 - WYP

Obsah

3641 - WYP
Vestník č. 53/2018 - 15.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Spišská katolícka charita
IČO: 35514221
Jesenského 5, 05201 Spišská Nová Ves
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: kristina.haleckova@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12073
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EkoAuris PLUS, s.r.o.
IČO: 44882327
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: kristina.haleckova@ekoauris.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
ARR PSK
IČO: 03788534
Prostějovská 117/A , , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Telefón: +421 915963032
Email: luptak@arrpsk.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prístavba a rekonštrukcia objektu pre účely zriadenia Materskej Školy sv. Gianny Berettovej Mollovej
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
1.Prestavba objektu spočíva v novom dispozičnom pre usporiadaní vnútorných priestorov hlavne vo vybúraní deliacich priečok, ktoré vytvárali sociálne zariadenia potrebné pre danú prevádzku. Na prízemí namiesto garážových priestorov bude vytvorená jedna trieda s funkciou herne a spálne a podobné riešenie je uplatnené aj na poschodí. V opačnej polohe objektu boli na prízemí umiestnená jedáleň a výdajňa stravy s možnosťou samostatného hospodárskeho prístupu pre dovoz stravy. Na poschodí nad jedálňami sú umiestnené kancelária riaditeľky a denná miestnosť pre učiteľky so sociálnym zariadením. Táto časť je komunikačne napojená na existujúce schodisku a vstup z ulice. Funkčno-prevádzkové vzťahy dokumentované v projektovom zámere rešpektujú diferenciáciu priestorov pre jednotlivé triedy do jednotlivých podlaží objektu.. Na prízemí je umiestnená jedna trieda s kumulovanou funkciou herne a spálne a príslušné soc. zariadenia pre detí. Druhá trieda je umiestnená v podobnej polohe na II. NP. Prístavba k objektu bola situovaná zo strany ulice. V prístavbe na prízemí je umiestnená prechodová šatňa, sociálne zariadenia pre deti a učiteľky v napojení na príslušnú triedu. Na zadnej strane prístavby je umiestnené kotolňa so samostatným vstupom. Na II. N.P. v prístavbe sú umiestnené šatňa, soc. zariadenia pre deti a učiteľky patriace k príslušnej triede na II.NP. Pri pôvodnom hlavnom vstupe do objektu je umiestnená spoločná jedáleň a výdajňa stravy pre detí. Celodenná strava pre deti bude dovážaná z iného školského zariadenia. V objekte sú umiestnené dve schodiská pre prípadné požiarne evakuačné potreby. Priestor výdajne jedál je rozdelený na umyvárku bieleho a čierneho riadu a samotný priestor výdajne. V priestoroch kuchynskej časti musia byť riešené protišmykové povrchy podláh. Personál výdajne stravy má samostatné soc. priestory. Prísun stravy je riešený samostatným vchodom cez pracovné zádverie. Všetky vnútorné priestory musia byť riadne odvetrané a osvetlené. V priestoroch kde nie je denné osvetlenie a prirodzené odvetranie bude zrealizované umelé osvetlenie a odvetranie. Prístup k budove je možný z čela budovy. Každé oddelenie detí má samostatný ekonomat a samostatné sociálne zariadenie.
2.Stavebno-technické úpravy areálu a zriadenie detského ihriska: Aktivita pozostáva z úprav areálu materskej školy pre osadenie a montáž hracích prvkov na zabezpečenie voľných hier detí. Pôjde o obstaranie certifikovaných hracích zostáv a ich montážou a tomu zodpovedajúcou potrebnou úpravou areálu.
4.Zníženie energetickej náročnosti objektu uskutočnením nasledovných opatrení- zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strechy, výmena otvorových konštrukcií, výmena osvetlenia za LED svietidlá, vyregulovanie vykurovacej sústavy. Existujúce zvislé nosné konštrukcie sú murované z tehl. oblokov SETA hr. 380mm,zateplené kontaktným zatepľovacím systémom hr. 80 a 120mm. Poschodie je zateplené hr. 80mm a prízemie hr. 120m z dôvodu predsadenia obvodového murivana poschodí. Obvodové murivo časti prízemia /garáže/ neboli zateplené a je nutné ich zatepliť. Nezateplené murivo existujúcej stavby bude zateplené kontaktným zatepľovacím systémom s minerálnou vlnou o hrúbke 180mm. Nové murivo prístavby bude realizované z pórobetónových tvárnic v hrúbke 375mm a zateplené kontaktným zatepľovacím systémom s minerálnou vlnou hrúbky 100mm.Murivo poschodia bude doteplené kontaktným zatepľovacím systémom z minerálnej vlny o hrúbke 50mm. Nové okenné konštrukcie prístavby budú plastové, zasklené izolačným trojsklom. Podlahy prízemia na teréne v priestoroch garáži bude zateplená vrstvou grafitového EPS v hrúbke 40 mm uloženou na izolácií proti zemnej vhkosti. Zateplenie stropov musí byť riešené nad celým objektom dodatočným polozením izolačných rohoží zo sklenej vlny v celkovej hrúbke 2x120mm po celej ploche objektu. V častiach s drevenou konštrukciou stropu je potrebné realizovať parozábranu pod tepelnou izoláciou. Stavebné objekty dotknutého objektu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
209 389,45 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Svit, Nábrežie Jána Pavla II. 697/4
II.2.4) Opis obstarávania
1.Prestavba objektu spočíva v novom dispozičnom pre usporiadaní vnútorných priestorov hlavne vo vybúraní deliacich priečok, ktoré vytvárali sociálne zariadenia potrebné pre danú prevádzku. Na prízemí namiesto garážových priestorov bude vytvorená jedna trieda s funkciou herne a spálne a podobné riešenie je uplatnené aj na poschodí. V opačnej polohe objektu boli na prízemí umiestnená jedáleň a výdajňa stravy s možnosťou samostatného hospodárskeho prístupu pre dovoz stravy. Na poschodí nad jedálňami sú umiestnené kancelária riaditeľky a denná miestnosť pre učiteľky so sociálnym zariadením. Táto časť je komunikačne napojená na existujúce schodisku a vstup z ulice. Funkčno-prevádzkové vzťahy dokumentované v projektovom zámere rešpektujú diferenciáciu priestorov pre jednotlivé triedy do jednotlivých podlaží objektu.. Na prízemí je umiestnená jedna trieda s kumulovanou funkciou herne a spálne a príslušné soc. zariadenia pre detí. Druhá trieda je umiestnená v podobnej polohe na II. NP. Prístavba k objektu bola situovaná zo strany ulice. V prístavbe na prízemí je umiestnená prechodová šatňa, sociálne zariadenia pre deti a učiteľky v napojení na príslušnú triedu. Na zadnej strane prístavby je umiestnené kotolňa so samostatným vstupom. Na II. N.P. v prístavbe sú umiestnené šatňa, soc. zariadenia pre deti a učiteľky patriace k príslušnej triede na II.NP. Pri pôvodnom hlavnom vstupe do objektu je umiestnená spoločná jedáleň a výdajňa stravy pre detí. Celodenná strava pre deti bude dovážaná z iného školského zariadenia. V objekte sú umiestnené dve schodiská pre prípadné požiarne evakuačné potreby. Priestor výdajne jedál je rozdelený na umyvárku bieleho a čierneho riadu a samotný priestor výdajne. V priestoroch kuchynskej časti musia byť riešené protišmykové povrchy podláh. Personál výdajne stravy má samostatné soc. priestory. Prísun stravy je riešený samostatným vchodom cez pracovné zádverie. Všetky vnútorné priestory musia byť riadne odvetrané a osvetlené. V priestoroch kde nie je denné osvetlenie a prirodzené odvetranie bude zrealizované umelé osvetlenie a odvetranie. Prístup k budove je možný z čela budovy. Každé oddelenie detí má samostatný ekonomat a samostatné sociálne zariadenie.
2.Stavebno-technické úpravy areálu a zriadenie detského ihriska: Aktivita pozostáva z úprav areálu materskej školy pre osadenie a montáž hracích prvkov na zabezpečenie voľných hier detí. Pôjde o obstaranie certifikovaných hracích zostáv a ich montážou a tomu zodpovedajúcou potrebnou úpravou areálu.
4.Zníženie energetickej náročnosti objektu uskutočnením nasledovných opatrení- zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strechy, výmena otvorových konštrukcií, výmena osvetlenia za LED svietidlá, vyregulovanie vykurovacej sústavy. Existujúce zvislé nosné konštrukcie sú murované z tehl. oblokov SETA hr. 380mm,zateplené kontaktným zatepľovacím systémom hr. 80 a 120mm. Poschodie je zateplené hr. 80mm a prízemie hr. 120m z dôvodu predsadenia obvodového murivana poschodí. Obvodové murivo časti prízemia /garáže/ neboli zateplené a je nutné ich zatepliť. Nezateplené murivo existujúcej stavby bude zateplené kontaktným zatepľovacím systémom s minerálnou vlnou o hrúbke 180mm. Nové murivo prístavby bude realizované z pórobetónových tvárnic v hrúbke 375mm a zateplené kontaktným zatepľovacím systémom s minerálnou vlnou hrúbky 100mm.Murivo poschodia bude doteplené kontaktným zatepľovacím systémom z minerálnej vlny o hrúbke 50mm. Nové okenné konštrukcie prístavby budú plastové, zasklené izolačným trojsklom. Podlahy prízemia na teréne v priestoroch garáži bude zateplená vrstvou grafitového EPS v hrúbke 40 mm uloženou na izolácií proti zemnej vhkosti. Zateplenie stropov musí byť riešené nad celým objektom dodatočným polozením izolačných rohoží zo sklenej vlny v celkovej hrúbke 2x120mm po celej ploche objektu. V častiach s drevenou konštrukciou stropu je potrebné realizovať parozábranu pod tepelnou izoláciou. Stavebné objekty dotknutého objektu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
209 389,45 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálný operačný program, Prioritná os 2. Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO:

a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v predchádzajúcich bodoch a týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom súladným s § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 ZVO, alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 ZVO.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu.

Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely ZVO sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu.

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa tohto bodu za každého člena skupiny osobitne.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci podmienok účasti osobného postavenia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: NEPOŽADUJE SA
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: NEPOŽADUJE SA
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. b)
zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ považuje za nevyhnutné, aby záujemca preukázal dostatočné skúsenosti s realizáciou stavebných prác na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, predovšetkým z hľadiska rozsahu a náročnosti predmetu zákazky, tak aby sa v absolútnej miere eliminoval akýkoľvek nežiaduci účinok, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na riadne plnenie predmetu zákazky. Uchádzač musí zároveň na základe predchádzajúcich skúseností preukázať, že je technicky spôsobilý zabezpečiť dostatočné kapacity na zrealizovanie dôkladnej rekonštrukcie na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, čím sa vytvorí predpoklad plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a objeme kvalitne a v primeranej lehote. Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu, požiadaviek na predmet zákazky ako aj náročnosti stanovená primerane, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v § 34 ZVO ods. 1 písm. b) ZVO.

Podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých
uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Držiteľ licencie týmto dokumentom preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentami tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia. Spoločným predložením licencií podľa bodov 2.1, 2.2, požaduje verejný obstarávateľ dokladovanie kvality materiálov a služieb spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. b):
Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom preukáže, že v rozhodnom období realizoval minimálne 1 zákazku, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce na rovnakých alebo obdobných stavebných objektoch ako je predmet zákazky a hodnota stavebných prác na rovnakých alebo obdobných stavebných objektoch bola rovnaká alebo vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky (uvedená v bode II.1.5) tejto Výzvy). Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname.

Zoznam a potvrdenie/ia musia obsahovať minimálne tieto údaje:
a)Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa;
b)Obchodné meno a sídlo odberateľa;
c)Zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác,
d)Popis uskutočnených stavebných prác, z ktorého bude jasne a určito zrejmé uskutočnenie stavebných prác na
predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky,
e)Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (obsiahnuté len v predloženom potvrdení);
f)Zmluvnú celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za zhotovenie
stavebných prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie stavebných prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH.
Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu
odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka.
g)Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje
obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach.

Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.

K § 34 ods. 1 písm. d):
Uchádzač musí preukázať, je držiteľom licencií používaných materiálov a technologických postupov, pričom ako dôkaz predloží nasledovné doklady:

2.1 Predloženie licencie, certifikátu, osvedčenia alebo iný ekvivalentný doklad od nezávislej certifikačnej autority, na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov alebo rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva - ktorým preukáže svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia.

2.2 Licencia na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií (vydaná nezávislou akreditovanou inštitúciou) alebo rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva - aplikovaný spôsob zhotovenia styku a pripojovacej škáry (systém tesnenia a výplne škáry: tmely a tesniace látky (striekané plniace peny) alebo tesniace pásky (predstlačené, nepredstlačené) alebo tesniace izolačné fólie a pásy (paropriepustné, parotesné). Držiteľ licencie týmto dokumentom preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita garantuje projektované parametre a životnosť diela.

Ďalšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, v časti A2.,PODMIENKY ÚČASTI
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.04.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2018 10:00
Miesto: ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.

2.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný
obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.

3.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim
orgánom.

4. Podmienkou uzatvorenia Zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je povinnosť zhotoviteľa zložiť depozit vo
výške 10% z ponúkanej ceny diela bez DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 5 dní od doručenia výzvy zo strany objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany zhotoviteľa. V prípade, ak zhotoviteľ poruší niektorú zo svojich povinností v zmysle tejto Zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo iný finančný nárok pre objednávateľa, objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela a odstránení závad, ktoré bránia užívaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu.
Za depozit sa považuje aj banková záruka, na ktorú sa vzťahujú obdobné podmienky ako v prípade zloženia depozitu uvedené v tomto bode zmluvy.

5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale.

6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.

7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.

8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

9. Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Výška zábezpeky je 6 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.03.2018

Redakčné opravy

4870 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 69/2018
V oznámení 03641-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Spišská katolícka charita, Jesenského 5, 052 01 Spišská Nová Ves zverejnenom vo VVO č. 053/2018 zo dňa 15.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 10.04.2018 09:00 Má byť: 20.04.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.04.2018 10:00 Má byť: 04.05.2018 10:00
14995 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 209/2018
V oznámení 03641-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Spišská katolícka charita, Jesenského 5, 052 01 Spišská Nová Ves zverejnenom vo VVO č. 053/2018 zo dňa 15.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Pôvodne zverejnené údaje. Má byť: K pôvodne zverejneným údajom sa dopĺňa nasledovný bod: Dňa 18.10.2018 nadobudol účinnosť § 20 zákona o verejnom obstarávaní a od 19.10.2018 verejný obstarávateľ uplatňuje plnú elektronizáciu procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ vyžaduje od všetkých uchádzačov odo dňa 19.10.2018 komunikáciu elektronicky prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 4/2018 zverejnil vo svojom profile zriadenom na webovej stránke UVO úpravu súťažných podkladov v časti týkajúcej sa spôsobu komunikácie v súlade s § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní a predmetnú informáciu odošle všetkým známym uchádzačom. Link na zákazku pre elektronickú komunikáciu je: josephine.proebiz.com/sk/tender/1346/summary

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité