Oznámenie 3630 - WYP

Obsah

3630 - WYP
Vestník č. 53/2018 - 15.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
SAND SK, s.r.o.
IČO: 36401994
Košúty 2 - priemyselná zóna , 03601 Martin
Slovensko
Kontaktná osoba: Petra Kubalová
Telefón: +421 434136886
Fax: +421 43434136886
Email: zarkon@azet.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sand.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18284
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
IČO: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Telefón: +421 915872042
Email: zarkon@slovanet.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
IČO: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Telefón: +421 915872042
Email: zarkon@slovanet.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Podnikateľský subjekt v postavení verejného obstarávateľa - osoba podľa § 8 ods. 1 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
stavebná činnosť, predaj betónových zmesí, oprava a údržba vozidiel, banská činnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zvýšenie energetickej efektívnosti a zavedenie nízkouhlíkového hospodárstva opravárenskej a výrobnej budovy
Referenčné číslo: SAND-KZP
II.1.2) Hlavný kód CPV
45213252-4
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na budove existujúcej výrobnej haly: dodatočné zateplenie fasády a strešného plášťa, výmena výplní otvorov, výmena klampiarskych konštrukcií, vybudovanie ústredného kúrenia a modernizácia kúrenia v hale.
Podrobný popis predmetu zákazky vrátane projektovej dokumentácie je súčasťou Súťažných pokladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
240 899,31 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45213252-4
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
42160000-8
42515000-9
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
CB30-1 - Na plyn
45331100-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Martin, k. ú. Priekopa, p. č. 2343/41, 2343/42 a 2343/43 KN, výrobný areál verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na budove existujúcej výrobnej haly, ktorá pozostáva z dielne a z východného a západného prístavku: dodatočné zateplenie fasády a strešného plášťa, výmena výplní otvorov (okná, dvere, brány), výmena klampiarskych konštrukcií (vonkajšie parapety, odkvapy, zvody, ....), vybudovanie ústredného kúrenia v prístavkoch haly a modernizácia kúrenia v hale.
Podrobný popis predmetu zákazky vrátane projektovej dokumentácie je súčasťou Súťažných pokladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
240 899,31 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1. Ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
2. Ak Riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie a umožní vyhlásenie nového verejného obstarávania na pôvodný predmet zákazky, bude vyhlásené nové verejné obstarávanie.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva: OPKZP-PO4-SC421-2017-30, kód projektu: NFP310040N727, názov projektu: Zvýšenie energetickej efektívnosti a zavedenie nízkouhlíkového hospodárstva opravárenskej a výrobnej budovy SAND SK, s.r.o.
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje. Výšku zábezpeky verejný obstarávateľ stanovil vo výške 7. 000,00 EUR (slovom sedemtisíc eur), čo predstavuje 2,91 % z predpokladanej hodnoty zákazky. Spôsob zloženia zábezpeky je opísaný v Súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 ZVO.
2) Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
3) Zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi a údaje v nom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v Zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.
4) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ZVO. V prípade skupiny dodávateľov predloží JED každý člen skupiny dodávateľov.
5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky:
Doklad č. 1: Uchádzač predloží potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v originálnom vyhotovení alebo úradne overenú fotokópiu, nie staršiu ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Potvrdenie bude obsahovať údaje o tom, že: a) uchádzač ku dňu vystavenia potvrdenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, b) uchádzač ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete a c) jeho bežný účet nie je ku dňu vystavenia potvrdenia predmetom exekúcie. V prípade, ak uchádzač má účty vo viacerých bankách, predloží požadované vyjadrenie banky za každú banku.
Doklad č. 2: Uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách, ako za ktoré predložil vyjadrenie, nemá záväzky.

§ 33 ods. 1 písm. d) zákona: prehľad o celkovom obrate, najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti:
Doklad č. 3: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o celkovom obrate za posledne 3 hospodárske roky vo forme čestného prehlásenia podpísaného uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
Doklad č. 4: Uchádzač predloží za účelom preukázania celkového obratu výkaz ziskov a strát (PÚ) alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (JÚ) za posledné 3 hospodárske roky podla platných právnych predpisov, overené príslušným správcom dane podľa zákona č. 511/1992 Zb., resp. príslušnou inštitúciou podľa krajiny sídla uchádzača. Akceptujú sa doklady, ktoré boli v minulosti osvedčené správcom dane a budú predložené ako obyčajná fotokópia overená uchádzačom. Uchádzač nepredkladá tieto doklady, ak sú verejne prístupné na www.registeruz.sk alebo ekvivalent v krajine sídla uchádzač mimo SR. V tom prípade uchádzač uvedie v ponuke odkaz na webové sídlo, kde sú zverejnené. Prevod na EUR v prípade zahraničných uchádzačov bude platným kurzom ECB v deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) a písm. d): Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova finančná situácia. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo VO verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné, nediskriminačné a primerané k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uvedené doklady za účelom preukázania, že uchádzač je serióznym obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo VO, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h). a ods. 7. Verejný obstarávateľ nepožaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 33 ods. 1 písm. d): Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie celkového obratu dosiahnutého za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti vo výške 720 000,00 EUR.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. b): zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia VO s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
§ 34 ods. 1 písm. d): opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality:
§ 34 ods. 1 písm. g): údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy: Stavbyvedúci, Plynár, Kúrenár
§ 34 ods. 1 písm. l): uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
§ 34 ods. 1 písm. b): Požadovaný doklad má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby mal uchádzač preukázateľné skúsenosti s predmetom zákazky, čo je predpokladom toho, aby zvládol bez komplikácií uskutočniť stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky.
§ 34 ods. 1 písm. d): Verejný obstarávateľ vyžaduje tento doklad, pretože uchádzač týmto preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentami (tepelnoizolačný systém, výplne otvorov) garantuje projektované parametre a životnosť diela a má technické a kvalifikačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác.
§ 34 ods. 1 písm. g): Doklady za tieto osoby majú zaistiť, že stavebné práce budú vykonané v požadovanej kvalite v zmysle noriem a vyhlášok v SR/EÚ.
§ 34 ods. 1 písm. l): Verejný obstarávateľ požaduje informácie o plánovaných subdodávateľoch, pretože subdodávatelia musia spĺňať podmienky v zmysle § 41 zákona č. 343/2025 Z.z. o verejnom obstarávaní.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa odbornej alebo technickej spôsobilosti spoločne. Uchádzač môže na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h). a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ nepožaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b):
Uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov pred vyhlásením verejného obstarávania zrealizoval minimálne 2 stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (primerane opisu predmetu zákazky), pričom ich súhrnná hodnota je min. 240 000 EUR bez DPH (ekvivalent PHZ predmetu zákazky).
Doklad č. 1: zoznam uskutočnených stavebných prác, Doklad č. 2: Referencie alebo potvrdenia o kvalite stavebných prác. V prípade, ak je referencia zverejnená v Evidencii referencií vedenej ÚVO, postačuje uviesť odkaz na zverejnenú referenciu, kde si ju verejný obstarávateľ preverí. V prípade referencií verejný obstarávateľ vyhodnotí všetky referencie uvedené v Evidencii referencií. Pri prepočte zahraničnej meny na EUR sa použije kurz NBS, prípadne ECB v prípade zahraničných uchádzačov, platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu.
§ 34 ods. 1 písm. d):
Doklad č. 3: Kópia licencie na zatepľovací systém a licencie na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby (obyčajná kópia) , ktoré udeľuje akreditovaný inšpekčný orgán. V prípade, ak má uchádzač tieto dokumenty verejne prístupné napr. na web stránke, stačí ak uvedie odkaz na stránku kde si ich verejný obstarávateľ preverí.
§ 34 ods. 1 písm. g):
1. Stavbyvedúci: osoba zodpovedná za riadne zhotovenie predmetu zákazky - stavebná časť. Doklad č. 4: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad (obyčajná kópia). Doklad č. 5: Profesijný životopis alebo obdobný doklad s podpisom stavbyvedúceho, v ktorom preukáže skúsenosti s riadením stavebných prác, bude obsahovať prehľad zamestnania alebo stavebných prác, na ktorých vykonával vedenie stavby. Pri osobe stavbyvedúceho musí byt preukázateľná minimálne 3-ročná prax v oblasti riadenia stavebných prác. Doklad č. 6: Vyhlásenie osoby, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky.
2. Plynár: osoba zodpovedná za riadne zhotovenie predmetu zákazky - profesista. Doklad č. 7: Osvedčenie v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (obyčajná kópia). Doklad č. 8: Vyhlásenie osoby, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky.
3. Kúrenár: osoba zodpovedná za riadne zhotovenie predmetu zákazky - profesista. Doklad č. 9: Osvedčenie v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (obyčajná kópia). Doklad č. 10: Vyhlásenie osoby, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky.
§ 34 ods. 1 písm. l):
Uchádzač predloží dokument, v ktorom uvedie zoznam plánovaných subdodávateľov s uvedením názvu, miesta a sídla podnikania, časti predmetu zákazky a podielu plnenia zo zmluvy. V prípade ak plánuje zákazku realizovať iba vlastnými kapacitami, túto skutočnosť uvedie v čestnom vyhlásení. Doklad č. 11. Čestné vyhlásenie k subdodávkam vzor je súčasťou Súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Úspešný uchádzač bude realizovať zákazku v súlade s podmienkami určenými v Zmluve o dielo.
2. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z fondov EÚ, preto bude úspešný uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej medzi verejným obstarávateľom a Poskytovateľom NFP na to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť v zmysle Zmluvy o poskytnutí NFP.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje odkladaciu podmienku účinnosti Kúpnej zmluvy. Zmluva nadobudne platnosť jej podpisom oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po podpise Zmluvy o pridelení nenávratného finančného príspevku a schválení procesu verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa NFP.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.04.2018 16:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.04.2018 10:00
Miesto: Centrum prvého kontaktu Veľký Krtíš, Komenského 3, 990 01 Veľký Krtíš, 2. poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Účasť na otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponuk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Súťažné podklady (ďalej len "SP") budu zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o SP záujemca zašle v elektronickej podobe na kontaktnú adresu: zarkon@slovanet.sk.
2) SP sa poskytnú výhradne elektronicky prostredníctvom e-mailu, nebudú sa poskytovať v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať potvrdenie o doručení SP záujemcovi.
3) SP sú záujemcom k dispozícii aj v profile, ktorý je zriadený na www.uvo.gov.sk, tu budú zverejňované aj vysvetlenia, prípadne zmeny a doplnenia SP.
4) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o SP požiadali aj vtedy, ak ich získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich smi stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že záujemca nepožiada o SP, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.
5) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje pravo neprijať ponuku úspešného uchádzača, ak cena prekročí predpokladanú hodnotu zákazky uvedenú v tejto Vyzve.
6) Verejný obstarávateľ aplikuje sociálny aspekt verejného obstarávania (bližšie v Zmluve o dielo) a princípy zeleného verejného obstarávania (predmet verejného obstarávania, bližšie uvedené v Súťažných podkladoch - Opis predmetu zákazky).
7) Verejný obstarávateľ nesmie v zmysle § 11 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
8) Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zábezpeku vo výške 7 000,00 EUR.
9) V zmysle § 39 môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Postačí, ak splnenie podmienok účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JED-u ) preukáže uchádzač odpoveďou na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti).
10) V súlade s § 56 ods. 10 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 na viac ako 10 pracovnych dní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.03.2018

Redakčné opravy

3961 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 57/2018
V oznámení 03630-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa SAND SK, s.r.o., Košúty 2 - priemyselná zóna, 036 01 Martin zverejnenom vo VVO č. 053/2018 zo dňa 15.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.2) Dodatočné kódy CPV Namiesto: 45213252-4 IA13-5 Má byť: 45321000-3 IA13-5 III.2.2) Podmienky vykonania zákazky, bod 3. Namiesto: 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje odkladaciu podmienku účinnosti Kúpnej zmluvy. Zmluva nadobudne platnosť jej podpisom oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po podpise Zmluvy o pridelení nenávratného finančného príspevku a schválení procesu verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa NFP. Má byť: 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje odkladaciu podmienku účinnosti Zmluvy o dielo. Zmluva nadobudne platnosť jej podpisom oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po podpise Zmluvy o pridelení nenávratného finančného príspevku a schválení procesu verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa NFP. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov - § 34 ods. 1 písm. g), plynár - doklad č. 7, kúrenár - doklad č. 9 Namiesto: 2. Plynár: osoba zodpovedná za riadne zhotovenie predmetu zákazky - profesista. Doklad č. 7: Osvedčenie v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (obyčajná kópia). 3. Kúrenár: osoba zodpovedná za riadne zhotovenie predmetu zákazky - profesista. Doklad č. 9: Osvedčenie v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (obyčajná kópia). Má byť: 2. Plynár: osoba zodpovedná za riadne zhotovenie predmetu zákazky - profesista. Doklad č. 7: Osvedčenie v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (obyčajná kópia) alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým preukáže svoju odbornosť. 3. Kúrenár: osoba zodpovedná za riadne zhotovenie predmetu zákazky - profesista. Doklad č. 9: Osvedčenie v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (obyčajná kópia) alebo ekvivalentný doklad, ktorým preukáže svoju odbornosť. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Vykonané úpravy vo Výzve nevyžadujú posun lehoty na predkladanie ponúk.
4617 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 65/2018
V oznámení 03630-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa SAND SK, s.r.o., Košúty 2 - priemyselná zóna, 036 01 Martin zverejnenom vo VVO č. 053/2018 zo dňa 15.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Miesto: Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: § 34 ods. 1 písm. d) Namiesto: Verejný obstarávateľ vyžaduje tento doklad, pretože uchádzač týmto preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentami (tepelnoizolačný systém, výplne otvorov) garantuje projektované parametre a životnosť diela a má technické a kvalifikačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác. Má byť: Verejný obstarávateľ vyžaduje tento doklad, pretože uchádzač týmto preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentami (tepelnoizolačný systém) garantuje projektované parametre a životnosť diela a má technické a kvalifikačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Miesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. d) Namiesto: Doklad č. 3: Kópia licencie na zatepľovací systém a licencie na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby (obyčajná kópia), ktoré udeľuje akreditovaný inšpekčný orgán. V prípade, ak má uchádzač tieto dokumenty verejne prístupné napr. na web stránke, stačí ak uvedie odkaz na stránku, kde si ich verejný obstarávateľ preverí. Má byť: Doklad č. 3: Kópia licencie na zatepľovací systém (obyčajná kópia), ktorú udeľuje akreditovaný inšpekčný orgán. V prípade, ak má uchádzač tento dokument verejne prístupný napr. na web stránke, stačí ak uvedie odkaz na stránku, kde si ho verejný obstarávateľ preverí. ĎALŠIE DODATOČNÉ INFORMÁCIE Oprava Výzvy bola vykonaná na základe vybavenia Žiadosti o nápravu jedného zo záujemcov. Vykonané úpravy vo Výzve nevyžadujú posun lehoty na predkladanie ponúk.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité