Oznámenie 3626 - WYT

Obsah

3626 - WYT
Vestník č. 53/2018 - 15.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Čeľadice
IČO: 00307831
Čeľadice 143 , 95103 Čeľadice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anton Laca
Telefón: +421 377877221
Email: vladislavomelina@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
VOMA.VZ, s.r.o.
IČO: 47611570
Vinohrady 569 , 95135 Veľké Zálužie
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladislav Omelina
Telefón: +421 903740983
Email: vladislavomelina@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
VOMA-VZ, s.r.o.
IČO: 47611570
Vinohrady 569 , 95135 Veľké Zálužie
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladislav Omelina
Telefón: +421 903740983
Email: vladislavomelina@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Technické vybavenie pre triedený zber odpadov v obci Čeľadice
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky sa člení na časti:
Logický celok č. 1 Kolesový traktor s čelným nakladačom a návesom
Logický celok č. 2 Ramenový nakladač reťazový na podvozku
Logický celok č. 3 Závesné kontajnery veľkoobjemové vaňové kontajnery
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
208 066,66 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Logický celok 1 Kolesový traktor s čelným nakladačom a návesom
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
34223100-7
34144710-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Čeľadice
II.2.4) Opis obstarávania
1.Kolesový traktor - 1 ks
2. Čelný nakladač - 1ks
3.Náves jednoosový trojstranný sklápač - 1ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
133 833,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP_VO_STROJE_ČEĽADICE
Časť: 2
II.2.1) Názov
Logický celok 2:Ramenový nakladač reťazový na podvozku
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43250000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Čeľadice
II.2.4) Opis obstarávania
Ramenový nakladač reťazový na podvozku - 1 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
65 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP_VO_STROJE_ČEĽADICE
Časť: 3
II.2.1) Názov
Logický celok 3- Závesné kontajnery veľkoobjemové vaňové kontajnery
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Čeľadice
II.2.4) Opis obstarávania
Závesné kontajnery - otvorená verzia - 3 ks
zatvorená verzia - 2ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
9 233,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP_VO_STROJE_ČEĽADICE
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem
účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Podľa Všeobecného metodického usmernenia Úradu pre verejné obstarávanie č. 6 - 2016 zo dňa 12.8.2016 Trestná zodpovednosť právnických osôb Verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) osobného postavenia predloženie výpisu z registra trestov právnickej osoby spolu s výpismi z registra trestov zákonom vymenovaných osôb (štatutárny orgán, člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu, prokurista)!
Ďalšie doplňujúce informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) Podmienkou účasti uchádzača v rámci verejného obstarávania je:
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti.
Zdôvodnenie: Podmienkou účasti ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) Verejný obstarávateľ sleduje cieľ nájsť finančne a ekonomicky schopného uchádzača, ktorý si jednak plní všetky svoje záväzky včas a riadne a zároveň je schopný bez akýchkoľvek ekonomických a finančných problémov prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr. Banky sú vo všeobecnosti považované za dôveryhodný zdroj informácií o finančnej disciplíne uchádzača pri plnení si záväzkov a preto pozitívne vyjadrenie banky o platobnej schopnosti uchádzača verejný obstarávateľ považuje za relevantný zdroj informácií o finančnej kondícií a disciplinovanosti uchádzača pri plnení si záväzkov ako aj o neexistencii žiadnych finančných a ekonomických problémov v podobe nútených výkonov rozhodnutí, ktoré by mu bránili plniť predmet zákazky riadne a včas. Akékoľvek finančné a ekonomické problémy zo strany uchádzača pred splatnosťou faktúr môžu spôsobiť problémy s plnením predmetu zákazky a z časového hľadiska následne jeho nezrealizovanie. Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu a požiadaviek na predmet zákazky stanovená primerane a v súlade s ustanovením § 33 a § 38 ods. 5 ZVO.
2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) uchádzač predloží potvrdenie banky nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
3) Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač Verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
4) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený Verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý Verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky realizoval dodávky, ktorých predmetom boli tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, pričom aspoň jedna zákazka musí byť v rovnakej alebo vyššej hodnote ako je predpokladaná hodnota daného logického celku v EUR bez DPH (viď. nižšie) alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, na ktorý uchádzač svoju ponuku predkladá:
Logický celok 1 Kolesový traktor s čelným nakladačom a návesom-133 833,33 €
Logický celok 2 - Ramenový nakladač reťazový na podvozku 65 000,00 €
Logický celok 3 Závesné kontajnery veľkoobjemové vaňové kontajnery
9 233,33 €
Zdôvodnenie: Verejný obstarávateľ považuje za nevyhnutné, aby záujemca preukázal dostatočné skúsenosti s dodávkou tovarov na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, predovšetkým z hľadiska rozsahu a náročnosti predmetu zákazky, tak aby sa v absolútnej miere eliminoval akýkoľvek nežiaduci účinok, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na riadne plnenie predmetu zákazky. Uchádzač musí zároveň na základe predchádzajúcich skúseností preukázať, že je technicky spôsobilý zabezpečiť dostatočné kapacity na zrealizovanie predmetu zákazky, čím sa vytvorí predpoklad plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a objeme kvalitne a v primeranej lehote. Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu, požiadaviek na predmet zákazky ako aj náročnosti stanovená primerane, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v § 34 ods. 1 písm. a) ZVO.

2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ

3) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač Verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky realizoval dodávky, ktorých predmetom boli tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, pričom aspoň jedna zákazka musí byť v rovnakej alebo vyššej hodnote ako je predpokladaná hodnota daného logického celku v EUR bez DPH (viď. nižšie) alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene, na ktorý uchádzač svoju ponuku predkladá:
Logický celok 1 Kolesový traktor s čelným nakladačom a návesom-133 833,33 €
Logický celok 2 - Ramenový nakladač reťazový na podvozku 65 000,00 €
Logický celok 3 Závesné kontajnery veľkoobjemové vaňové kontajnery 9 233,33 €
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.03.2018 11:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 29.03.2018 14:00
Miesto: VOMA-VZ, s.r.o., Vinohrady 569, 951 35 Veľké Zálužie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: nformácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné, t.j. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk oprávneným osobám.
Informácie o oprávnených osobách sú uvedené v Súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosti
požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu: vladislavomelina@gmail.com. Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v žiadosti. Súťažné dokumenty sú však dostupné aj
priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na adrese URL uvedenej v časti I.3) KOMUNIKÁCIA tejto výzvy. Kvôli
uľahčeniu vzájomnej komunikácie medzi záujemcami a verejným obstarávateľom odporúčame všetkým záujemcom o
danú zákazku po stiahnutí súťažných podkladov, poslať krátku emailovú správu s uvedením identifikačných údajov
záujemcu a s informáciou, kedy si záujemca stiahol súťažné podklady z uvedenej internetovej adresy. Na základe tejto
informácie bude vedieť verejný obstarávateľ zaradiť záujemcu do evidencie a zasielať mu počas lehoty na predkladanie
ponúk všetky potrebné informácie a podklady k správnemu vyhotoveniu cenovej ponuky.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany
záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile verejného
obstarávateľa.
4 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.03.2018

Profil Obstarávateľa


Dôležité