Oznámenie 3699 - WYP

Obsah

3699 - WYP
Vestník č. 53/2018 - 15.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
BHG Logistika spol. s r.o.
IČO: 44840314
Hencovská 2073, 09302 Hencovce
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Patrik Hamaš
Telefón: +421 915998021
Email: patrik.hamas@bukoza.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://consulting-group.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
osoba obstarávajúca podľa §8 ods. 1
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba ostatná stavebnostolárská a tesárska
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Hencovce - zateplenie objektu dielní ND
II.1.2) Hlavný kód CPV
45213200-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je komplexné zníženie energetickej náročnosti priemyselnej budovy - dielní ND spoločnosti BHG Logistika spol. s r.o. prostredníctvom zateplenia obvodových stien, zateplenia stropu a výmenou otvorových konštrukcii okien a dverí. Súčasťou komplexného zníženia energetickej náročnosti predmetnej budovy je tiež rekonštrukcia osvetlenia priemyselnej budovy spojená s výmenou svietidiel za energeticky menej náročné svietidla a tiež zateplenie prístrešku predmetnej budovy a inštalácia odsávacej linky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
216 430,76 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Hencovce
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je komplexné zníženie energetickej náročnosti priemyselnej budovy - dielní ND spoločnosti BHG Logistika spol. s r.o. prostredníctvom zateplenia obvodových stien, zateplenia stropu a výmenou otvorových konštrukcii okien a dverí. Súčasťou komplexného zníženia energetickej náročnosti predmetnej budovy je tiež rekonštrukcia osvetlenia priemyselnej budovy spojená s výmenou svietidiel za energeticky menej náročné svietidla a tiež zateplenie prístrešku predmetnej budovy a inštalácia odsávacej linky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
216 430,76 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Kvalita životného prostredia
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle §114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže ekonomické a finančné postavenie predložením dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní predložením prehľadu o dosiahnutom celkovom obrate uchádzača za posledné tri hospodárske roky dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 38 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým uchádzačom, ktorý je schopný preukázať dostatočnú finančnú stabilitu potrebnú pre plnenie predmetu zákazky, a teda je schopný finančne zabezpečiť plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu, kvalite a čase. Splnenie podmienky účasti vedie k výberu takého zhotoviteľa, ktorý vie garantovať bezproblémovú realizáciu zákazky v zmluvne dohodnutom termíne a stanovenej a požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predloženým prehľadom o dosiahnutých celkových obratoch preukázal, že v období posledných troch hospodárskych rokov, dostupných v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti dosiahol priemerný ročný obrat vo výške aspoň 400 000,- €.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti vo vzťahu k predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým uchádzačom, ktorý je schopný preukázať dostatočnú skúsenosť s prácami rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a teda je schopný zabezpečiť kvalitatívne plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu, kvalite a čase. Splnenie podmienky účasti vedie k výberu takého zhotoviteľa, ktorý vie garantovať kvalitnú a bezproblémovú realizáciu zákazky v zmluvne dohodnutom termíne a stanovenej a požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predloženými dokladmi preukázal, že v období predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil zákazku alebo zákazky podobného druhu v celkovom objeme aspoň 200.000,- € (vrátane DPH, ak je uchádzač platcom DPH) alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za zákazky podobného druhu ako je predmet zákazky, sa považuje výstavba alebo rekonštrukcia budov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2018 10:00
Miesto: BHG Logistika spol. s r.o., Hencovská 2073, 093 02 Hencovce
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ, bude predmetom administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. Schválenie postupu verejného obstarávania príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na
sociálne aspekty.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom dokladom Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (JED) v rozsahu podmienok pre túto zákazku. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa a na webe: http://www.consulting-group.sk. Manuál k vypĺňaniu JED je prístupný na webe: http://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropsky-dokument-preverejne-obstaravanie-553.html.
Verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom , ktorí si stiahli súťažné podklady a Výzvu z profilu alebo z webu, aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: consulting.klokocov@gmail.com s uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajov uvedených vo Výzve, Súťažných podkladoch a iné. V prípade, že uchádzač/záujemca nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii uvedených vo Výzve a v Súťažných podkladoch.
Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude iba písomne, v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
Všetky doklady musia byť aktuálne a platné. Doklady a dokumenty v ponuke uchádzačov, ktoré nie sú v slovenskom jazyku, musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov v českom jazyku.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.03.2018

Redakčné opravy

5139 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2018
V oznámení 03699-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa BHG Logistika spol. s r.o., Hencovská 2073, 093 02 Hencovce zverejnenom vo VVO č. 053/2018 zo dňa 15.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.04.2018 09:00 Má byť: 19.04.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.04.2018 10:00 Má byť: 19.04.2018 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité