Oznámenie 3830 - MST

Obsah

3830 - MST
Vestník č. 55/2018 - 19.03.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165565
Limbová 2, 83752 Bratislava-Nové Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Vetráková
Telefón: +421 257393322
Email: martina.vetrakova@health.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.health.gov.sk/Titulka
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): http://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Lineárne urýchľovače vrátane poskytnutia záručného servisu
Referenčné číslo: S04800-2018-OVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
33151000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Lineárne urýchľovače rozdelené do 5 výkonnostných kategórií, vrátane poskytnutia záručného servisu.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
47 960 333,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
LU prístroje 1. kategórie
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33151000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa, resp. sídlo (miesto podnikania) potencionálneho kupujúceho. Konkrétne miesto dodania predmetu zákazky bude špecifikované v kúpnej zmluve.
II.2.4) Opis obstarávania:
Lineárne urýchľovače rozdelené do 5 výkonnostných kategórií, vrátane poskytnutia záručného servisu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
16 546 743,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
LU prístroje 2. kategórie
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33151000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa, resp. sídlo (miesto podnikania) potencionálneho kupujúceho. Konkrétne miesto dodania predmetu zákazky bude špecifikované v kúpnej zmluve.
II.2.4) Opis obstarávania:
Lineárne urýchľovače rozdelené do 5 výkonnostných kategórií, vrátane poskytnutia záručného servisu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
10 550 348,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
LU prístroje 3. kategórie
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33151000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa, resp. sídlo (miesto podnikania) potencionálneho kupujúceho. Konkrétne miesto dodania predmetu zákazky bude špecifikované v kúpnej zmluve.
II.2.4) Opis obstarávania:
Lineárne urýchľovače rozdelené do 5 výkonnostných kategórií, vrátane poskytnutia záručného servisu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
11 135 554,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 4
II.2.1) Názov
LU prístroje 4. kategórie
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33151000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa, resp. sídlo (miesto podnikania) potencionálneho kupujúceho. Konkrétne miesto dodania predmetu zákazky bude špecifikované v kúpnej zmluve.
II.2.4) Opis obstarávania:
Lineárne urýchľovače rozdelené do 5 výkonnostných kategórií, vrátane poskytnutia záručného servisu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 466 403,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 5
II.2.1) Názov
LU prístroje 5. kategórie
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33151000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa, resp. sídlo (miesto podnikania) potencionálneho kupujúceho. Konkrétne miesto dodania predmetu zákazky bude špecifikované v kúpnej zmluve.
II.2.4) Opis obstarávania:
Lineárne urýchľovače rozdelené do 5 výkonnostných kategórií, vrátane poskytnutia záručného servisu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
6 261 285,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní

1.1.Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.1Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.2V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.1.3V prípade skupiny dodávateľov vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny (oprávnená osoba/osoby preukazuje/preukazujú svoje oprávnenie konať priloženou úradne osvedčenou plnou mocou).
1.1.4Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.1.5Uchádzač hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra SR, nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti preukázať:
1.1.4.1.predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk alebo
1.1.4.2.doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
1.1.6Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti vydaným príslušnou inštitúciou.

1.1.7Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov sú platné pre všetky časti predmetu zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní
2.1Uchádzač v ponuke predloží nasledovný scan originálneho dokladu/dokladov alebo jeho/ich úradne osvedčené fotokópie, ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie (v prípade vyžiadania zo strany verejného obstarávateľa je uchádzač povinný predložiť originály týchto dokladov):
2.1.1 podľa § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), ktorej je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie starším ako tri mesiace tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že:
2.1.1.1uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
2.1.1.2uchádzač nie je v nepovolenom debete,
2.1.1.3jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
2.1.2Okrem vyjadrenia banky predloží uchádzač aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako v tých, ku ktorým predkladá vyjadrenie nemá záväzky. Čestné vyhlásenie bude podpísane osobou oprávnenou konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Potreba uvedenej podmienky účasti vyplynula z dôvodu uistenia sa, že uchádzač s ktorým bude uzavretá Zmluva je po finančnej stránke spoľahlivým partnerom, nemá finančné problémy a bude schopný plniť požadovaný predmet zákazky počas celej doby trvania zmluvného vzťahu.
Uvedená podmienka účasti platí pre všetky časti predmetu zákazky.
2.2podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky, v celkovej súhrnnej hodnote za všetky uvedené tri hospodárske roky pre:
časť 1 1.500.000 EUR bez DPH
časť 2 1.500.000 EUR bez DPH
časť 3 1.500.000 EUR bez DPH
časť 4 1.500.000 EUR bez DPH
časť 5 1.500.000 EUR bez DPH
za všetky tri uvedené hospodárske roky.
Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné.
V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné ich v ponuke predložiť spolu so scanom originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie scan osvedčovacej doložky DataCentra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok.
V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ túto podmienku účasti zadefinoval s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť, ale či vedia preukázať aj ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. Výškou obratu uchádzač preukazuje svoju pozíciu na trhu.

2.3V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, uvedených vo zverejnenom oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.4Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Pozn.: V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, od 01.07.2016, splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
2.5Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 v nadväznosti na § 35 a § 36 zákona o verejnom obstarávaní
Požadovanú technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
3.1podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom dodávok tovarov a poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
3.1.1Uchádzač predloží zoznam dodaných tovarov (lineárne urýchľovače uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období poskytoval pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. V prípade, že uchádzač dodával tovar pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname dodávok.

Uchádzač predloží potvrdené referencie od odberateľov, s ktorým/i mal/má uzatvorenú zmluvu na dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v minimálnom počte 2 ks dodaných prístrojov za obdobie predchádzajúcich troch rokov.
Za predchádzajúce 3 (tri) roky sa považujú posledné 3 (tri) priebežné roky, t. j. 3x365 dní, ktoré sa počítajú spätne ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tejto verejnej súťaže.
Pre vylúčenie pochybností platí, že ak uchádzač predloží ponuku na viac častí predmetu zákazky, na preukázanie splnenia podmienok technickej a odbornej spôsobilosti sa za postačujúce bude považovať dodanie celkovo 2 ks prístrojov pre všetky časti, na ktoré uchádzač predložil ponuku.

Referencia bude obsahovať nasledujúce údaje:
názov/obchodné meno a sídlo odberateľa
názov/obchodné meno a sídlo dodávateľa
predmet zmluvy
miesto plnenia zmluvy
lehotu plnenia zmluvy (od - do, mesiac, rok)
celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH
meno a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje
kladné stanovisko odberateľa o úspešnosti realizácie tejto zmluvy a podpis osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje a ktorá toto stanovisko za odberateľa potvrdzuje.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1.2Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb (záručný servis uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Prílohe č. 1 časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období poskytoval pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov. V prípade, že uchádzač poskytoval služby pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname služieb.
3.1.3Uchádzač je povinný predloženým zoznamom, prípadne referenciami preukázať dodanie tovarov a poskytnutie služieb rovnakej alebo podobnej technickej špecifikácie ako tovary a služby uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
3.1.4V súlade s § 187 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
3.2V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Referencie odberateľov majú garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmluvných záväzkov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požiadavky sú postačujúce a nediskriminačné. Obstarávateľ sa chce uistiť, že plnenie predmetu zákazky bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti dodania predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom SW PROEBIZ.
Bližšie informácie o podmienkach vykonania EA sú špecifikované v súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.04.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.04.2018 10:30
Miesto: Ministerstvo zdravotníctva SR, Odbor verejného obstarávania, Limbová 2, 837 52 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, t. j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE (webová stránka systému je
https://josephine.proebiz.com), kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. b) zákona v určenej výške 250 000,- EUR (slovom: dvestopäťdesiattisíc eur).
pre časť predmetu zákazky č. 1: 50 000,- EUR (slovom päťdesiat tisíc eur),
pre časť predmetu zákazky č. 2: 50 000,- EUR (slovom päťdesiat tisíc eur),
pre časť predmetu zákazky č. 3: 50 000,- EUR (slovom päťdesiat tisíc eur),
pre časť predmetu zákazky č. 4: 50 000,- EUR (slovom päťdesiat tisíc eur),
pre časť predmetu zákazky č. 5: 50 000,- EUR (slovom päťdesiat tisíc eur).

Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

V období od 20.01.2017 až do 15.02.2018 až do 2018 Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky oslovilo
spoločnosti Elekta Services, s. r. o., Pražákova 1000/60, 619 00 Brno a AMEDIS spol. s r.o., Mlynská 10, 921 01 Piešťany, za účelom stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky k pripravovanej nadlimitnej verejnej súťaže.
Cieľom uskutočnených trhových konzultácií bolo určenie predpokladanej hodnoty zákazky. Verejný obstarávateľ oslovil spoločnosti elektronicky a ich ponuky sú súčasťou dokumentácie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.03.2018

Redakčné opravy

5111 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2018
V oznámení 03830-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky, Limbová 2, 837 52 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 055/2018 zo dňa 19.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 18.04.2018 10:00 Má byť: 30.04.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.04.2018 10:30 Má byť: 02.05.2018 10:30
6163 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2018
V oznámení 03830-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky, Limbová 2, 837 52 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 055/2018 zo dňa 19.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 30.04.2018 10:00 Má byť: 07.05.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.05.2018 10:30 Má byť: 09.05.2018 10:30
6544 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 89/2018
V oznámení 03830-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky, Limbová 2, 837 52 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 055/2018 zo dňa 19.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 07.05.2018 10:00 Má byť: 09.05.2018 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité