Oznámenie 3815 - MSS

Obsah

3815 - MSS
Vestník č. 55/2018 - 19.03.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Michal Šimek
Telefón: +421 220292247
Fax: +421 220297131
Email: simek.michal@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.zsr.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2583
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Oprava výmenných dielov zabezpečovacích zariadení
Referenčné číslo: 295/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
50220000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky s názvom Oprava výmenných dielov zabezpečovacích zariadení je vykonanie merania a kontroly výmenných dielov zabezpečovacích zariadení, zabezpečenie výmeny, resp. opravy (ak je diel opraviteľný) nevyhovujúcich častí výmenných dielov zabezpečovacích zariadení, všetko pre potreby zabezpečenia plynulej a bezpečnej prevádzky zabezpečovacích zariadení v správe obstarávateľa.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 795 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Oprava výmenných dielov zabezpečovacích zariadení - Časť 1 - OR Trnava
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34632200-8
34990000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Pracoviská uchádzača, ktoré uchádzač určí podľa podmienok definovaných obsahom súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky s názvom Oprava výmenných dielov zabezpečovacích zariadení je vykonanie merania a kontroly výmenných dielov zabezpečovacích zariadení, zabezpečenie výmeny, resp. opravy (ak je diel opraviteľný) nevyhovujúcich častí výmenných dielov zabezpečovacích zariadení, všetko pre potreby zabezpečenia plynulej a bezpečnej prevádzky zabezpečovacích zariadení v správe obstarávateľa. Opravy výmenných dielov zabezpečovacích zariadení pozostávajú z:
I)plánovaných opráv výmenných dielov zabezpečovacích zariadení; a
II)mimoriadnych (neplánovaných) opráv výmenných dielov zabezpečovacích zariadení.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
600 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v oddiely II.2.7) je 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, pričom rámcová dohoda bude uzatvorená pre každú časť predmetu zákazky samostatne, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Obstarávateľ pevne stanovil maximálny finančný limit rámcovej dohody pre jednotlivé samostatné časti predmetu zákazky, pričom podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Oprava výmenných dielov zabezpečovacích zariadení - Časť 2 - OR Žilina
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34632200-8
34990000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Pracoviská uchádzača, ktoré uchádzač určí podľa podmienok definovaných obsahom súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky s názvom Oprava výmenných dielov zabezpečovacích zariadení je vykonanie merania a kontroly výmenných dielov zabezpečovacích zariadení, zabezpečenie výmeny, resp. opravy (ak je diel opraviteľný) nevyhovujúcich častí výmenných dielov zabezpečovacích zariadení, všetko pre potreby zabezpečenia plynulej a bezpečnej prevádzky zabezpečovacích zariadení v správe obstarávateľa. Opravy výmenných dielov zabezpečovacích zariadení pozostávajú z:
I)plánovaných opráv výmenných dielov zabezpečovacích zariadení; a
II)mimoriadnych (neplánovaných) opráv výmenných dielov zabezpečovacích zariadení.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
270 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v oddiely II.2.7) je 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, pričom rámcová dohoda bude uzatvorená pre každú časť predmetu zákazky samostatne, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Obstarávateľ pevne stanovil maximálny finančný limit rámcovej dohody pre jednotlivé samostatné časti predmetu zákazky, pričom podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Oprava výmenných dielov zabezpečovacích zariadení - Časť 3 - OR Zvolen
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34632200-8
34990000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Pracoviská uchádzača, ktoré uchádzač určí podľa podmienok definovaných obsahom súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky s názvom Oprava výmenných dielov zabezpečovacích zariadení je vykonanie merania a kontroly výmenných dielov zabezpečovacích zariadení, zabezpečenie výmeny, resp. opravy (ak je diel opraviteľný) nevyhovujúcich častí výmenných dielov zabezpečovacích zariadení, všetko pre potreby zabezpečenia plynulej a bezpečnej prevádzky zabezpečovacích zariadení v správe obstarávateľa. Opravy výmenných dielov zabezpečovacích zariadení pozostávajú z:
I)plánovaných opráv výmenných dielov zabezpečovacích zariadení; a
II)mimoriadnych (neplánovaných) opráv výmenných dielov zabezpečovacích zariadení.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
525 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v oddiely II.2.7) je 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, pričom rámcová dohoda bude uzatvorená pre každú časť predmetu zákazky samostatne, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Obstarávateľ pevne stanovil maximálny finančný limit rámcovej dohody pre jednotlivé samostatné časti predmetu zákazky, pričom podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Oprava výmenných dielov zabezpečovacích zariadení - Časť 4 - OR Košice
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34632200-8
34990000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Pracoviská uchádzača, ktoré uchádzač určí podľa podmienok definovaných obshaom súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky s názvom Oprava výmenných dielov zabezpečovacích zariadení je vykonanie merania a kontroly výmenných dielov zabezpečovacích zariadení, zabezpečenie výmeny, resp. opravy (ak je diel opraviteľný) nevyhovujúcich častí výmenných dielov zabezpečovacích zariadení, všetko pre potreby zabezpečenia plynulej a bezpečnej prevádzky zabezpečovacích zariadení v správe obstarávateľa. Opravy výmenných dielov zabezpečovacích zariadení pozostávajú z:
I)plánovaných opráv výmenných dielov zabezpečovacích zariadení; a
II)mimoriadnych (neplánovaných) opráv výmenných dielov zabezpečovacích zariadení.

Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Odhadovaná hodnota
400 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 36
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
II.2.14) Doplňujúce informácie
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v oddiely II.2.7) je 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, pričom rámcová dohoda bude uzatvorená pre každú časť predmetu zákazky samostatne, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Obstarávateľ pevne stanovil maximálny finančný limit rámcovej dohody pre jednotlivé samostatné časti predmetu zákazky, pričom podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZoVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZoVO.

2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZoVO.

3. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17.04.2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

4. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZoVO.

5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO.

Odôvodnenie:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu poskytnutých služieb v predchádzajúcom období, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a spôsobilý poskytnúť predmet zákazky. Zoznam poskytnutých služieb má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Minimálna úroveň štandardov je obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky.

2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZoVO v nadväznosti na § 35 ZoVO: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.

Odôvodnenie:
Účelom požiadavky na predloženie certifikátu o zavedení systému manažérstva kvality je preukázanie skutočnosti, že má vybudovaný a udržiavaný fungujúci systém manažérstva kvality, zaoberá sa kvalitou a stabilitou svojich procesov, ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby obstarávateľa za primeranú cenu.

3. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Odôvodnenie:
Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy a riadiacich zamestnancov majú preukázať schopnosť uchádzača poskytovať jednotlivé čiastkové odborné služby (činnosti), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej profesionálnej úrovni.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
1. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZoVO.
2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZoVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3. Ak uchádzač v ponuke predloží doklady alebo dokumenty vyjadrené v inej mene ako v eurách, obstarávateľ požaduje prepočet takéhoto dokladu na hodnotu v eurách. Uchádzač použije na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO: uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (servis, oprava, údržba výmenných dielov zabezpečovacích zariadení). Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať:

- identifikáciu odberateľa (obchodné meno a adresa),
- názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, s dôrazom na charakter poskytovaných služieb (poskytované služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky),
- cena poskytnutých služieb v EUR bez DPH,
- doba poskytovania služieb,
- meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.

V prípade poskytovania služieb v dlhšom časovom období ako sa požaduje, uchádzač alikvotne vyčísli ceny poskytnutých služieb v EUR bez DPH za sledované obdobie. V prípade, ak uchádzač poskytoval služby ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem služieb poskytovaných ním samotným.

Obstarávateľ stanovil finančný objem poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky pre jednotlivé samostatné časti predmetu zákazky nasledovne:
Časť 1 OR Trnava: finančný objem bol spolu za sledované obdobie kumulatívne v minimálnej výške 480.000 EUR bez DPH;
Časť 2 OR Žilina: finančný objem bol spolu za sledované obdobie kumulatívne v minimálnej výške 216.000 EUR bez DPH;
Časť 3 OR Zvolen: finančný objem bol spolu za sledované obdobie kumulatívne v minimálnej výške 420.000 EUR bez DPH;
Časť 4 OR Košice: finančný objem bol spolu za sledované obdobie kumulatívne v minimálnej výške 320.000 EUR bez DPH.

***

K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZoVO v nadväznosti na § 35 ZoVO uchádzač predloží certifikát o zavedení systému manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality vyplývajúcich z normy STN EN ISO 9001 v oblasti servis, oprava a údržba zabezpečovacieho zariadenia železničnej infraštruktúry, alebo ekvivalentný certifikát. Uchádzač môže využiť systémy manažérstva kvality vyplývajúce z európskych noriem. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Obstarávateľ uzná aj iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie požiadaviek na vystavenie certifikátu o zavedení systému manažérstva kvality.

***

K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO uchádzač predloží za každú osobu údaje o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy a riadiacich zamestnancov. Pri každej osobe uchádzač predloží podpísaný pracovný životopis alebo ekvivalentný doklad, v ktorom bude uvedené: základné identifikačné údaje, mesiac a rok (od do) zamestnania, zamestnávateľ, rovnako predloží požadované osvedčenie.

Uchádzač predloží požadované údaje pre nasledovný zoznam osôb určených na plnenie zmluvy a riadiacich zamestnancov:
-menovite údaje o min. 1 osobe odborne spôsobilej na vykonávanie určených činností, pri ktorej predloží osvedčenie o odbornej spôsobilosti udelené bezpečnostným orgánom fyzickým osobám podľa ust. § 25 alebo § 26 Vyhlášky MDPT SR č. 205/2010 Z.z.; v znení neskorších predpisov na vykonávanie činností na UTZ elektrických v zmysle Vyhlášky MDPT SR č. 205/2010 Z.z.; v znení neskorších predpisov podľa Prílohy č. 1, časť 5, označenie zariadenia:
E2: Elektrické siete dráh a elektrické rozvody dráh do 1000 V AC a 1500 V DC vrátane
E7: Elektrické dráhové zabezpečovacie a oznamovacie zariadenia
alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny sídla uchádzača alebo krajiny, kde odborník vykonáva túto činnosť.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ nepožaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov obstarávateľa vyčlenených na tento účel. Obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby. Predmet zákazky bude uhrádzaný na základe predložených faktúr, ktorých splatnosť bude do tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry obstarávateľovi. Ostatné platobné podmienky sú uvedené v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v rámcovej dohode a jej riadneho plnenia prostredníctvom písomných objednávok, pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.04.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.04.2018 13:00
Miesto: Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR", Klemensova 8, 813 61 Bratislava, zasadačka č.149.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 ZoVO. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa §52 ods. 2 ZoVO a spôsobom podľa §52 ods. 3 ZoVO. Obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Ďalšie požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky - uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady:

- platné oprávnenie na vykonávanie určených činností podľa § 17 ods. 1 písm. a) zákona č. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky MDPT SR č. 205/2010 Z. z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach v znení neskorších predpisov na vykonávanie určených činností: opravy, údržba, revízie a skúšky pre určené technické zariadenia elektrické. Rozsah oprávnenia: E2: Elektrické siete dráh a elektrické rozvody dráh do 1000 V AC a 1500 V DC vrátane; E7: Elektrické dráhové zabezpečovacie a oznamovacie zariadenia, alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny sídla uchádzača;

- zoznam pracovísk uchádzača, kde bude uchádzač preberať výmenné diely zabezpečovacích zariadení na opravu a odovzdávať opravené výmenné diely zabezpečovacích zariadení v rozsahu podľa Prílohy č. 9 týchto súťažných podkladov.

Podrobná špecifikácia vyššie uvedených požiadaviek obstarávateľa na predmet zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.

2. S ohľadom na ustanovenie § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ aplikuje komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky (email) alebo ich kombináciou.

3. Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.2.2.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude obstarávateľ poskytovať na CD nosiči.

4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže.

5. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.

6. Ďalšie požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.

7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.03.2018

Redakčné opravy

5534 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 78/2018
V oznámení 03815-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR", Klemensova 8, 813 61 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 055/2018 zo dňa 19.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 24.04.2018 10:00 Má byť: 02.05.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.04.2018 13:00 Má byť: 02.05.2018 13:00
5995 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2018
V oznámení 03815-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR", Klemensova 8, 813 61 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 055/2018 zo dňa 19.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 02.05.2018 10:00 Má byť: 14.05.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.05.2018 13:00 Má byť: 14.05.2018 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité