Oznámenie 3728 - WYP

Obsah

3728 - WYP
Vestník č. 54/2018 - 16.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
MBM-GROUP, a.s.
IČO: 36740519
Hviezdoslavovo nám. 213, 02901 Námestovo
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viktória Szebellaiová
Telefón: +421 918906544
Email: viktoria.szebellaiova@eufc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/19284
Hlavná adresa(URL): http://www.mbmgroup.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19284
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
EUFC SK s. r. o.
IČO: 47256125
Kalnická cesta 8 , 93401 Levice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Viktória Szebellaiová
Telefón: +421 918906544
Email: viktoria.szebellaiova@eufc.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/19284
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.mbmgroup.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
osoba podľa §8 zákona o VO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
výroba iných nekovových minerálnych výrobkov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zníženie energetickej náročnosti v spoločnosti MBM-GROUP, a.s.
Referenčné číslo: 01/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia obálok dvoch budov, rekonštrukcia vykurovania a prípravy TUV v administratívnej budove a využitie solárnej tepelnej energie v administratívnej budove.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
224 884,99 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45421100-5
39715000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Veľké Úľany, časť Nový dvor, v katastrálnom území Nové Osady
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia obálok dvoch budov, rekonštrukcia vykurovania a prípravy TUV v administratívnej budove a využitie solárnej tepelnej energie v administratívnej budove. Opis predmetu zákazky je detailne špecifikovaný v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
224 884,99 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č.
343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní
v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia, Opatrenie 4.2.1.
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky.Výsledkom obstarávania je zmluva o dielo, predpokladom ktorej je dodanie diela ako celku s poskytnutím záručnej doby na dielo ako celok.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a v súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 písm. e) alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e) za každého člena skupiny osobitne a to vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať v súlade s § 32 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom. Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1) tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. O predloženie dokladov na splnenie podmienok účasti dočasne nahradených jednotným európskym dokumentom môže osoba podľa §8 zákona písomne požiadať kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europskydokumentpreverejne-obstaravanie-553.html). Primeranosť použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z § 38 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených fotokópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: sa nevyžadujú
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
Osoba podľa §8 zákona požaduje predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok.
1.1 Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky: Osoba podľa §8 zákona podmienku účasti stanovila v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť.
2. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, osoba podľa §8 zákona uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
3. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť určeným dokladom, osoba podľa §8 zákona môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.
4. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú hodnoty na EUR podľa kurzu Európskej centrálnej banky, platného v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania.
5. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených fotokópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač musí preukázať referenčné listy v celkovom minimálnom objeme rovnajúcom sa predpokladanej hodnote zákazky, ktorý bude dôkazom, že za rozhodné obdobie realizoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Každá uchádzačom predložená referencia musí obsahovať minimálne:
názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa,
názov/obchodné meno a sídlo zhotoviteľa,
predmet zmluvy a jeho stručný opis,
celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH,
fakturovanú cenu v EUR bez DPH,
odôvodnenie, v prípade rozdielu medzi zmluvnou cenou a fakturovanou cenou,
miesto plnenia zmluvy,
čas plnenia zmluvy (od - do),
skutočný termín plnenia zmluvy,
odôvodnenie, v prípade rozdielu medzi zmluvným a skutočným termínom plnenia zmluvy,
vyhlásenie objednávateľa o uspokojivom uskutočnení prác podľa zmluvných podmienok, identifikáciu osoby
objednávateľa (meno a priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt).
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Informácie, týkajúce sa vykonania zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2018 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2018 10:00
Miesto: EUFC SK s. r. o., Kalnická cesta 8, 934 01 Levice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk bude umožnená účasť uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje a je stanovená vo výške 6.000,00 EUR.
2. Osoba podľa §8 zákona uplatňuje v zmluve zábezpeku na záručnú dobu v zmysle dojednaní zmluvy.
Podrobné informácie sú uvedené v časti VIII. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
3. Osoba podľa §8 zákona si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu zmeny okolností, za ktorých sa vyhlásilo toto verejné obstarávanie.
4. Osoba podľa §8 zákona nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo
uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri
partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
5. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky:
Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, povinný predložiť v lehote 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy nasledovné doklady a dokumenty v originálnom vyhotovení, alebo v úradne osvedčenej fotokópii:
Platné potvrdenie o poistení stavebno - montážnych prác. Minimálna výška poistnej sumy musí byť v hodnote rovnajúcej sa ponuke úspešného uchádzača.

Zhotoviteľ je povinný:
- najneskôr v deň odovzdávania diela podľa bodu 6.15 (ZoD) previesť na účet Objednávateľa finančné prostriedky v hodnote ........................... (10 % z ceny diela bez DPH), ktoré budú slúžiť ako zábezpeka počas záručnej doby, alebo
- predložiť bankovú záruku v prospech Objednávateľa vo výške 10 % z ceny diela bez DPH, ktorá bude slúžiť ako zábezpeka počas záručnej doby.

6.Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.03.2018

Redakčné opravy

14423 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 204/2018
V oznámení 03728-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa MBM-GROUP, a.s., Hviezdoslavovo nám. 213, 029 01 Námestovo zverejnenom vo VVO č. 054/2018 zo dňa 16.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 5. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky: Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, povinný predložiť v lehote 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy nasledovné doklady a dokumenty v originálnom vyhotovení, alebo v úradne osvedčenej fotokópii: Platné potvrdenie o poistení stavebno - montážnych prác. Minimálna výška poistnej sumy musí byť v hodnote rovnajúcej sa ponuke úspešného uchádzača. Má byť: 5. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky: Úspešný uchádzač je pred podpisom zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, povinný predložiť v lehote 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy nasledovné doklady a dokumenty v originálnom vyhotovení, alebo v úradne osvedčenej fotokópii: Platné potvrdenie o poistení stavebno - montážnych prác. Minimálna výška poistnej sumy musí byť v hodnote rovnajúcej sa ponuke úspešného uchádzača. 6. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude od 19.10.2018 uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. verejný obstarávateľ bude uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO, vrátane posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a/alebo ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile verejného obstarávateľa. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou novej a modernizovanej verzie informačného systému EVO, ver. 18. Po spustení IS EVO ver. 18 je potrebné, aby sa uchádzači v informačnom systéme registrovali. Verejný obstarávateľ poskytuje uchádzačom po spustení novej a modernizovanej verzie IS EVO ver. 18 dostatok času na registráciu tak, aby ďalšia súvisiaca komunikácia v tomto verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi mohla prebiehať už len prostredníctvom tejto novej a modernizovanej verzie IS EVO ver. 18. V zmysle uvedeného verejný obstarávateľ oznamuje, že ďalšia komunikácia s príslušným/i uchádzačom/uchádzačmi podľa druhu a predmetu takejto komunikácie a výmeny informácií (žiadosť, informácia, vylúčenie a pod.) a štádia verejného obstarávania začne najskôr 26.10.2018, t. j. po uplynutí 5 pracovných dní od spustenia novej verzie IS EVO.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité