Oznámenie 3839 - MSS

Obsah

3839 - MSS
Vestník č. 55/2018 - 19.03.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Radničné námestie 8, 96955 Banská Štiavnica
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Adela Prefertusová
Telefón: +421 911909107
Email: adela.prefertusova@svp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3510
Hlavná adresa(URL): http://svp.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/3510
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prevádzka, údržba, podpora a rozvoj informačného systému KIS SVP
II.1.2) Hlavný kód CPV
72000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie prevádzky, údržby, podpory a rozvoja informačného systému KIS SVP (ďalej len KIS SVP) na obdobie 48 mesiacov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
6 689 920,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72250000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto poskytnutia predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1 tohto oznámenia.
II.2.4) Opis obstarávania:
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
6 689 920,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa §32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, §152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo §152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
2.Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č.25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
4.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky.
2. Zábezpeka je stanovená vo výške 300 000,00 Eur (slovom: tristo tisíc EUR).
Podrobnosti zábezpeky sú uvedené v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov bod 17 súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.04.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2018 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese uvedenej v bode I.1 tohto oznámenia.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: 1 V zmysle § 66 ods. 7 zákona sa verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona.
2. Verejný obstarávateľ bude pri otváraní ponúk postupovať spôsobom uvedeným v časti A1 Pokyny pre uchádzačov bodu 26 súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1) tohto oznámenia. Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8.00 h do 13.30 h.
2. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v tomto oznámení je stanovená ako maximálna.
5. Dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 64 zákona o verejnom obstarávaní budú
zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
6. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa, aby sa
zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby.
7. Ponuky sa budú predkladať na kontaktné miesto verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1) tohto oznámenia.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na skrátenie úložnej lehoty zásielky na Pošte.
9. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona:Ako vyplýva z opisu predmetu zákazky v súťažných podkladoch, predmetom tejto zákazky je prevádzka, údržba, podpora a rozvoj KIS SVP .
KIS SVP pozostáva z množstva vzájomných väzieb, ktoré z neho vytvárajú jeden ucelený produkt. Jeho rôzne moduly využívajú rovnakú infraštruktúru, rovnaké časti databáz a rovnaké číselníky. Tento systém musí byť vytváraný a spravovaný jedným architektom, jedným subjektom zodpovedným za celkový chod v zmysle definovaných SLA parametrov. Riešenie ďalších požiadaviek (požiadavky na zmenu) musí zohľadňovať jestvujúci stav a teda riešiť dopad nie len na samotnú požiadavku, ale vzhľadom na vzájomné väzby na systém ako celok. Zmeny treba premietnuť do všetkých prevádzkovaných prostredí (testovacie, produkčné), čo má následne dopad na SLA.
Vzhľadom na efektívnu a bezpečnú prevádzku informačného systému je pre verejného obstarávateľa efektívnejšie zabezpečenie služieb zo Zmluvy počas celého trvania tejto Zmluvy jedným hospodárskym subjektom, ktorý bude zodpovedný za dodržanie požadovaných parametrov SLA v nadväznosti na riešenie rôznych prevádzkových stavov. Verejný obstarávateľ má záujem poskytovať kvalitnú a stabilnú službu, ktorú môže garantovať iba jedným zmluvným partnerom zodpovedným za celý komplexný informačný systém.
Vzhľadom na vyššie spomínané, ako aj s ohľadom na efektivitu dodávky, riadenia zmien, bezpečnosť, riadenie dokumentácie a zabezpečenie SLA, nie je možné zákazku rozdeliť na časti bez vážneho rizika ohrozenia plnenia obstarávanej zákazky.
10. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI sú uvedené v časti A.3 Podmienky účasti bode 3 súťažných podkladov. Podmienky účasti týkajúce sa Technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sú podrobne uvedené v časti A.3 Podmienky účasti súťažných podkladov.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité