Oznámenie 3791 - WYT

Obsah

3791 - WYT
Vestník č. 55/2018 - 19.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nové Zámky
IČO: 00309150
Hlavné nám. 10, 94001 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Babicza
Telefón: +421 356921781
Email: beata.babicza@novezamky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.novezamky.sk/verejne-obstaravanie/ds-1286/p1=4424
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.novezamky.sk/verejne-obstaravanie/ds-1286/p1=4424
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Digitalizácia amfiteátra technológiou D-cinema
Referenčné číslo: 2498/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
32321200-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie digitalizácie audiovizuálneho technického zariadenia v kine podľa štandardov DCI. Finančná podpora je určená na obstaranie projektora pre D-cinema (základná technológia 2D, minimálne obrazové rozlíšenie 2K), servera pre D-cinema a základného príslušenstva (univerzálna vstupná jednotka) v typovej, technickej a cenovej špecifikácii uvedenej v prílohe č. 1 týchto súťažných podkladov a za účelom využívania uvedených technológií na audiovizuálne predstavenia.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky SP a v prílohách SP.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
69 420,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38652000-0
32331300-5
32342410-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky je Letné kino Amfiteáter, Pribinova ul. 5, 940 02 Nové Zámky.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie digitalizácie audiovizuálneho technického zariadenia v kine podľa štandardov DCI. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
69 420,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 35
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný prostredníctvom poskytnutia finančnej podpory od Audiovizuálneho fondu na zabezpečenie digitalizácie audiovizuálneho technického zariadenia v kine podľa štandardov DCI. a spolufinancovania verejným obstarávateľom.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov (osobitné predpisy viď. § 32 ods. 1 písm. g) ZVO, pozn. č. 47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

3. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

4. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára výzvy na predkladanie ponúk v Informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na max. 4000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sa nevyžadujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov:

a)podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky:
Verejný obstarávateľ podmienku účasti stanovil v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť.


b)podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. zákona o verejnom obstarávaní.
Ak ide o tovar, ktorý sa má dodať certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo ručenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu, verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenie výrobcov o autorizovanom partnerstve.


Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky:
Verejný obstarávateľ podmienku účasti stanovil v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. m) bod. 2 zákona o verejnom obstarávaní s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť.

Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára výzvy na predkladanie ponúk v Informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na max. 4000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a)Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať referenčné listy v celkovom minimálnom objeme 69.000,00 EUR bez DPH, ktoré budú dôkazom, že za rozhodné obdobie realizoval dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t. j. digitálne kino v štandarde DCI, alebo digitálne kino do amfiteátra).
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V zozname dodávok tovarov je potrebné uviesť všetky požadované údaje.

b)Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať autorizované partnerstvo s výrobcom ponúkaného zariadenia, resp. autorizáciu na výkon servisných činností na ponúkanom zariadení udelenú jeho výrobcom. Dosiahnutú úroveň partnerstva uchádzač preukáže potvrdením výrobcu o oprávnení udelenom uchádzačovi vykonávať autorizovaný servis na ním vyrábanom zariadení. Ak ponúkaný systém obsahuje komponenty viacerých výrobcov, uchádzač predloží doklad o autorizovanom partnerstve k hlavným komponentom (projektor, kino server), ktoré budú dôkazom, že uchádzač bude schopný výkonu servisných činností súvisiacich s predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Informácie, týkajúce sa vykonania zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.04.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 6
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.04.2018 09:00
Miesto: Mestský úrad Nové Zámky, Hlavné námestie 10, 940 02 Nové Zámky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Komisia verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup
prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela.
Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa:
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4473
Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov:
http://www.novezamky.sk/verejne-obstaravanie/ds-1286/p1=4424
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej
podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, elektronicky a ich kombináciou, pokiaľ nie je vo výzve na
predkladanie ponúk alebo v týchto SP uvedené inak.
Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania písomne v listinnej podobe
prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta:
Mestský úrad Nové Zámky - podateľňa, Hlavné námestie 10, 940 02 Nové Zámky
kontaktná osoba: Ing. Beáta Babicza
Z dôvodu zabezpečenia bezproblémovej komunikácie záujemca/uchádzač vo svojich podaniach uvedie nasledovné
údaje:
- obchodné meno
- sídlo/miesto podnikania
- identifikačné číslo
- korešpondenčnú adresu (v prípade, ak sa táto líši od sídla/miesta podnikania)
- meno a priezvisko kontaktnej osoby
- e-mailovú adresu kontaktnej osoby
- telefónne číslo kontaktnej osoby
Všetky vysvetlenia SP, doplnenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ
uverejňovať aj vo svojom profile.
Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia.
Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. 1 ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky
zábezpekou.
Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných
prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v sume 2 000,00 EUR ( slovom dvetisíc eur).
Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v
príslušných právnych predpisoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.03.2018

Redakčné opravy

3904 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 56/2018
V oznámení 03791-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nové Zámky, Hlavné nám. 10, 940 01 Nové Zámky zverejnenom vo VVO č. 055/2018 zo dňa 19.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.04.2018 09:00 Má byť: 03.04.2018 08:15 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.04.2018 09:00 Má byť: 04.04.2018 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité