Oznámenie 3786 - WYP

Obsah

3786 - WYP
Vestník č. 55/2018 - 19.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Solčany
IČO: 00311081
Hviezdoslavova č. 50 , 95617 Solčany
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Soboňa
Telefón: +421 385383521
Fax: +421 38385383521
Email: laci@buslaci.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4617
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rozšírenie kapacity Materskej školy Solčany
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba nového pavilónu Materskej školy, jej prepojenie s existujúcou budovou prostredníctvom chodby. Výstavba rampy do pôvodnej budovy MŠ a na to nadväzujúca úprava vchodu do budovy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
184 767,76 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Solčany
II.2.4) Opis obstarávania
Zastavaná plochy prístavby 221,71 m2. Technické riešenie je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
184 767,76 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program
II.2.14) Doplňujúce informácie
Kód projektu v ITMS2014+ : 302021H476
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej "ZVO"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. ZVO alebo podľa §152 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
§33 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania
úveru dodržiava splátkový kalendár, že nebol a nie je (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete, a
že jeho bežný účet nebol a nie je (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá vyjadrenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.
Doklady musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie, nie staršie ako 1 mesiac
ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ požaduje podľa § 33 ods. 3 ZVO, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na
preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky
účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 ZVO:
Požadované doklady uchádzač predloží ako dôkaz, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia
schopný úspešne plniť zmluvu a že má dostatok preukázateľného zdrojového krytia na riadne a priebežné plnenie
svojich zmluvných záväzkov súvisiacich s realizáciou predmetu zákazky. Potreba predloženia dokladu o schopnosti plniť svoje finančné záväzky (vyjadrenie banky) vyplýva zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné
preddavky ani zálohy.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
1) § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ;
ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich
uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli
uskutočnené. Uchádzač predloží dokumenty a informácie uvedené v časti Minimálna požadovaná úroveň štandardov v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Požadovaním týchto podmienok účasti sa skúma skúsenosť uchádzačov v oblasti predmetu obstarávania. Verejný obstarávateľ uisťuje sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí majú skúsenosti pri uskutočnení stavebných prác v oblasti predmetu zákazky.
2) § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Uchádzač predloží dokumenty a informácie uvedené v časti Minimálna požadovaná úroveň štandardov v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Nevyhnutné pre zabezpečenie vedenia stavebných prác osobami s dostatočnými skúsenosťami z vedenia stavebných prác, približujúcich sa svojou povahou zadávanej zákazke a tým zabezpečenia kvalitnej a odbornej realizácie obstarávaných stavebných prác a tým zaistenia predpokladu bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.
3) § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle
zabezpečiť subdodávateľom,
4) § 34 ods. 1 písm. m) ZVO certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma skutočné parametre ponúkaných stavebných materiálov a zariadení.
Verejný obstarávateľ podľa § 34 ods. 4 ZVO požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na
preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti,, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
K bodu 1) § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - Minimálne 1 referencia alebo dôkaz o plnení za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote min. 180 000,- Eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene za uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky sa považujú práce na výstavbe alebo rekonštrukcií budov pozemných stavieb. Do finančného objemu z referencií sa započítajú len hodnoty za práce rovnakého alebo podobného charakteru. Iná mena ako Eur sa bude prepočítavať kurzom NBS ku dňu predkladania ponuky.
K bodu 2) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - Uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi minimálne 1
osoby s odbornou spôsobilosťou stavbyvedúceho v oblasti predmetu zákazky. Požaduje sa aby táto osoba mala odbornú prax a spôsobilosť v odbore podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky.
K bodu 3) podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO - uchádzač predloží zoznam podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle
zabezpečiť subdodávateľom v % - tách, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známi, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Podiel subdodávateľsky zabezpečovaných prác uchádzač rozpíše v členení: druh práce, subdodávateľ, hodnota prác vyjadrená v % k ponukovej cene.
K bodu 4) § 34 ods. 1 písm. m) ZVO - Uchádzač predloží dokumenty a informácie uvedené v Kapitola B. SP Opis predmetu zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V súlade s ust. § 38 ods. 4 ZVO verejný obstarávateľ vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám
uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov. Za podstatné úlohy verejný obstarávateľ určuje práce a dodávky pri zakladaní stavby, zvislých konštrukciách, vodorovných konštrukciách, úpravách povrchov, izoláciach proti vode a vlhkosti, izoláciách striech, izoláciách tepelných, výplní otvorov, montáži zdravotechniky, ústredného kúrenia.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2018 11:00
Miesto: Obecný úrad Solčany
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 12:00 hod. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne emailom na adrese laci@buslaci.sk. Na žiadosti žiadame uviesť telefonický, kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne počas stránkových hodín po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa ( +421 385383521). Odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na emailovú adresu laci@buslaci.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom
(ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tejto výzvy. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 ZVO o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Vyhodnotenie splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí sa bude
vykonávať po vyhodnotení ponúk.
4. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača predložiť poistnú zmluvu spolu s potvrdením o úhrade poistného proti možným škodám spôsobeným jeho činnosťou vo výške min. 500 000 Eur.
5. Verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy kauciu na zabezpečenie záväzku zhotoviteľa na riadne a včasné plnenie povinností zhotoviteľa vo výške 10% z ponukovej ceny.
5. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 5 000,00 Eur. Podmienky jej
zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú určené v súťažných podkladoch.
6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany
záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité