Oznámenie 3781 - WYP

Obsah

3781 - WYP
Vestník č. 55/2018 - 19.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Šenkvice
IČO: 00305103
Nám. G.Kolinoviča 5, 90081 Šenkvice
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jana Kvantová
Telefón: +421 918481174
Fax: +421 336496310
Email: kvantova@uphill.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4154
Hlavná adresa(URL): http://www.senkvice.org/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://evo.gov.sk/evo/tender/4154_4501_20180305.nsf/dspleafs/sktendernotice?OpenDocument
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/4154_4501_20180305.nsf/user?OpenForm
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prestupný dopravný terminál Šenkvice
II.1.2) Hlavný kód CPV
45223300-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom obstarávania sú stavebné práce pre realizáciu dvoch aktivít projektu Prestupný dopravný terminál Šenkvice, ktorý je financovaný zo štrukturálnych fondov:
1. Rekonštrukcia prestupného dopravného terminálu
2. Vytvorenie parkoviska P+B a B+R
Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky a v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu týchto súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
981 800,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233140-2
45233260-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Nádražná ulica, Šenkvice, parcely číslo: 511/12, 519/2, 530/1, 530/12 reg. C, 519/70 reg. E v k.ú. Veľké Šenkvice.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na prestupnom dopravnom terminály v Šenkviciach a dotvorenie centrálneho vstupného priestoru z vlakovej stanice do obce Šenkvice. Priestor sa nachádza v severozápadnej časti obce a je prístupný z Nádražnej ulice. Priestor je vymedzený na severovýchode existujúcou individuálnou bytovou zástavbou, na juhozápade novým koridorom železnice s novými nástupiskami a priemyselným objektom Palma.

Cieľom je vytvoriť reprezentatívny, funkčný, príjemný dopravný a rozptylový priestor pre návštevníkov a obyvateľov. Súčasťou návrhu je vytvorenie zázemia pre cyklistov vo forme prístupovej cyklistickej cesty a zastrešených cyklostojanov, vytvorenie zastrešenej zastávky autobusových liniek a otočiska pre autobusy. Dôležitou súčasťou projektu je vytvorenie 87 parkovacích miest pre osobné automobily s využitím prírodných terénnych daností. V území budú doplnené chodníky pre bezpečný prístup chodcov k VOD s bezbariérovými úpravami. Projekt ráta s jednoliatym dláždeným povrchom vysokej kvality, neutrálnej farebnosti, ktorý bude doplnený prírodným dreveným mobiliárom vo forme lavičiek a odpadkových košov.

V závere stavebných prác sa rekultivuje zeleň a vysadia vzrastlé stromy. Celý areál bude osvetlený a budú v ňom inštalované 4 bezpečnostné kamery. Zároveň bude inštalovaný parkovací systém a realizované nové dopravné riešenie územia, čo zvýši bezpečnosť všetkých účastníkov cestnej premávky.

Stavebné práce sú v rámci projektu rozčlenené na 2 aktivity, pre ktoré sú vystavené samostatné výkaz-výmery:
1. Rekonštrukcia prestupného dopravného terminálu
2. Vytvorenie parkoviska P+B a B+R

Dielo pozostáva z nasledovných stavebných objektov:
- SO 01 Pešie komunikácie a spevnené plochy
- SO 02 Odvodnenie a spevnenie spevnených plôch
- SO 03 Verejné osvetlenie
SO 03.1 Mechanická ochrana silnoprúdových podzemných káblov ŽSR
SO 03.2 Mechanická ochrana slaboprúdových podzemných káblov ŽSR
SO 03.3 Elektronické informačné zariadenia
SO 03.4 Kamerový systém
SO 03.5 Navigačný parkovací systém
SO 03.6 Bezpečný prechod pre chodcov
- SO 04 Oporný múr, prestrešenie zastávky a mobiliár
SO 04.1 Sadové úpravy
- SO 05 Príprava územia, búracie práce

Uchádzač je povinný preštudovať pozorne priloženú projektovú dokumentáciu, výkaz výmer a požiadavky na obstarávané práce. Uchádzačom sa odporúča vykonať obhliadku staveniska a jeho okolia, z dôvodu získania všetkých údajov, ktoré môžu byť potrebné pre prípravu ponuky a podpísanie zmluvy o dielo na predmetnú zákazku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
981 800,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 11
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Identifikácia projektu: Projekt v rámci IROP s názvom Prestupný dopravný terminál Šenkvice
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ umožní záujemcom obhliadku miesta dodania predmetu zákazky. Bližšie informácie k účasti na
obhliadke sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 ZVO, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie.

Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.

Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ZVO.

V súlade s § 152 ods. 5 ZVO je verejný obstarávateľ oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) aj v prípade, že je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov.

Doklady pre splnenie osobného postavenia uchádzača musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí preukázať splnenie nasledujúcich podmienok účasti týkajúcich sa jeho technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) a g) ZVO. Bližšie podmienky sú uvedené nižšie.

Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Uchádzač splnenie podmienky preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súlade s Prílohou č. 6 Zoznam uskutočnených stavebných prác, kde uvedie ceny, miesta a lehoty uskutočnenia stavebných prác. Uvedený zoznam uchádzač doplní potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnoteniami uskutočnených prác podľa obchodných podmienok.

Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť referencie na všetky zákazky v zozname stavebných prác podľa tohto bodu, pričom ak odberateľom bol:
- verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, tak dokladom o plnení je referencia,
- iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Zdôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Verejný obstarávateľ má záujem uzatvoriť zmluvu s dodávateľom, ktorý vie preukázať skúsenosti s plnením rovnakého alebo podobného predmetu ako je predmet zákazky. Uvedením realizovaných stavebných prác si môže verejný obstarávateľ overiť plnenie záväzkov dodávateľa riadne a včas ako aj kvalitu ich vyhotovenia. Realizácia stavebných prác na verejných priestranstvách má svoje špecifiká z hľadiska použitých technologických postupov, zabezpečenia vysokej odolnosti a trvácnosti stavby ako aj z hľadiska organizácie stavebných prác a povoľovacích konaní, preto verejný obstarávateľ vyžaduje skúsenosť s takýmto druhom zákazky v primeranom finančnom objeme.
Podmienky ako výška a počet skutočne zrealizovaného nákladu sú vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky primerané.

Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
Uchádzač splnenie podmienky preukáže predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.

Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač na plnenie predmetu zákazky mal k dispozícii osobu v pozícii stavbyvedúceho s príslušnou odbornosťou v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. Určením tejto podmienky účasti verejný obstarávateľ zabezpečuje uskutočnenie stavebných prác v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky a na požadovanej odbornej úrovni, čo súvisí s kvalitou uskutočnenia diela.

Ďalšie podmienky pre preukazovanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača sú podrobne uvedené v bode 34 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Minimálna požiadavka na zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov a nadväzujúce referencie je, aby v zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (stanovených k dňu vyhlásenia verejného obstarávania) a nadväzujúce referencie boli uvedené zákazky rovnakého alebo podobného charakteru, ktoré budú spĺňať nasledujúce podmienky:
- súhrnná hodnota zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru bude najmenej 900 000 EUR bez DPH,
- min. 1 zákazka rovnakého alebo podobného charakteru v zozname musí mať hodnotu 500 000 EUR bez DPH;
- hodnotou zákazky sa rozumie suma stavebných prác bez DPH, ktorú objednávateľovi uchádzač skutočne fakturoval,
- rovnakým alebo podobným predmetom zákazky sa rozumie zákazka na realizáciu stavebných prác vo verejných priestranstvách (výstavba alebo rekonštrukcia), konkrétne výstavba alebo rekonštrukcia parkovísk, ciest, chodníkov, námestí, parkov alebo zastávok verejnej osobnej dopravy.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov za podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
a) Minimálne 1 osoba uchádzača, ktorá bude zodpovedná za realizáciu stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho - uchádzač predloží doklad o jej odbornej spôsobilosti s odborným zameraním na inžinierske stavby alebo ekvivalent dokladu vydaný podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie Slovenskej komory stavebných inžinierov (ďalej SKSI) o vykonaní odbornej skúšky alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR.

b) Preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť zamestnanca v pozícii stavbyvedúceho v oblasti riadenia stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom podobným predmetom zákazky sa rozumie zákazka na realizáciu stavebných prác vo verejných priestranstvách (výstavba alebo rekonštrukcia), konkrétne výstavba alebo rekonštrukcia parkovísk, ciest, chodníkov, námestí, parkov alebo zastávok verejnej osobnej dopravy minimálna požiadavka na praktickú skúsenosť je výkon činnosti stavbyvedúceho na realizácii aspoň 2 stavieb rovnakého alebo podobného charakteru v hodnote min. 250 000 EUR bez DPH.
Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže zoznamom profesijných skúseností stavbyvedúceho, z ktorého musí byť zrejmé:
- meno a priezvisko,
- praktické skúsenosti - názov a sídlo odberateľa a kontakt na odberateľa,
- názov stavebnej akcie rovnakého alebo podobného charakteru,
- hodnota stavebnej akcie rovnakého alebo podobného charakteru,
- názov a popis pozície na stavebnej akcii rovnakého alebo podobného charakteru,
- obdobie účasti na realizácii stavebnej akcie rovnakého alebo podobného charakteru v štruktúre od (mesiac a rok) - do (mesiac a rok),
- meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa,
- dátum a podpis stavbyvedúceho.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.04.2018 09:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.04.2018 10:00
Miesto: V sídle verejné obstarávateľa na adrese Nám. Gabriela Kolinoviča 5, Šenkvice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač, štatut. orgán alebo člen štatut. orgánu uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti. Poverený
zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a originálom alebo úradne overeným splnomocnením na zastupovanie v tejto veci.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sú dostupné na portáli EVO a v Profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne súťažné podklady v listinnej podobe.

Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na stránke www.evo.gov.sk. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch.

Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované ktoré sú zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk) pre uchádzača v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB).

Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej
prostredníctvom systému EVO. Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, alebo na linke:
https://evo.gov.sk/evo/tender/4154_4501_20180305.nsf/user?OpenForm

Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO ako naskenované doklady alebo môže predložiť vyplnený elektronický formulár Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), ktorým môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (§ 39 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní). Verejným obstarávateľom vygenerovaná elektronická verzia formulára JED-u s názvom súboru espd-request.xml je súčasťou nahratých súťažných podkladov v systéme EVO. Uchádzač si takto pripravenú verziu JEDu vo formáte .xml stiahne do svojho počítača. Následne si uchádzač v internetovom prehliadači otvorí elektronickú službu JED-u, ktorá je dostupná na adrese:
https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk. Potom vyberie možnosť Som hospodársky subjekt a cez funkciu Importovať JED si otvorí JED vo formáte .xml, ktorý môže následne vyplniť a exportovať t. j. uložiť do svojho počítača vo formáte .xml. Nakoniec môže vyplnený JED odoslať do systému EVO vo formáte .xml ako jeden zo súborov tvoriacich ponuku uchádzača. Bližší popis postupu je upravený v súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV:
Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky
podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti.

V prípade predloženia naskenovaných dokladov bude verejný obstarávateľ požadovať predloženie originálov dokladov, resp. ich úradne overených kópií od úspešného uchádzača v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu uchádzači
kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.

Verejný obstarávateľ zruší vyhlásený postup zadávania zákazky aj v prípade, že bude vystavené negatívne hodnotenie zo strany riadiaceho orgánu (RO) Integrovaného operačného programu (IROP), z ktorého je poskytnutý nenávratný finančný príspevok, alebo ak zo strany RO a kontrolných orgánov IROP nebude odporučené pokračovať vo verej. obstarávaní.

Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ZVO vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 25 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

V zákazke neboli poskytnuté prípravné trhové konzultácie.

Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené ver. obstar., ani obstar.inovácií ani obstar. zamerané na soc. aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.03.2018

Redakčné opravy

5211 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 73/2018
V oznámení 03781-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Šenkvice, Nám. G.Kolinoviča 5, 900 81 Šenkvice zverejnenom vo VVO č. 055/2018 zo dňa 19.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.04.2018 09:00 Má byť: 23.04.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.04.2018 10:00 Má byť: 23.04.2018 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Lehota na predkladanie ponúk a dátum otvárania ponúk boli zmenené s cieľom poskytnúť uchádzačom dostatočný čas pre spracovanie ponuky, nakoľko boli na základe otázok záujemcov upravené súťažné podklady.
5581 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 78/2018
V oznámení 03781-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Šenkvice, Nám. G.Kolinoviča 5, 900 81 Šenkvice zverejnenom vo VVO č. 055/2018 zo dňa 19.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 23.04.2018 09:00 Má byť: 25.04.2018 09:00 IV.2.7) Otváranie ponúk Namiesto: 23.04.2018 10:00 Má byť: 25.04.2018 10:00 II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 981 800,00 EUR bez DPH Má byť: 989 700,00 EUR bez DPH II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 981 800,00 EUR bez DPH Má byť: 989 700,00 EUR bez DPH VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Lehota na predkladanie ponúk a dátum otvárania ponúk boli zmenené s cieľom poskytnúť uchádzačom dostatočný čas pre spracovanie ponuky, nakoľko boli na základe otázok záujemcov upravené súťažné podklady.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité