Oznámenie 3774 - WYP

Obsah

3774 - WYP
Vestník č. 55/2018 - 19.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
IČO: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eva Sokolová
Telefón: +421 347966157
Fax: +421 347966157
Email: eva.sokolova@malacky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4138/
Hlavná adresa(URL): http://www.malacky.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4138
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Obnova materskej školy v Malackách
Referenčné číslo: 4/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Účelom stavebných prác je komplexná obnova obvodového plášťa existujúceho objektu MŠ, výmena výplní otvorov a obnova interiéru.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
383 903,44 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214100-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Materská škola , ul. J. Kollára 896/2, 901 01 Malacky, p. č. 2837/1, 2837/2, 2609/2 k. ú. Malacky.
II.2.4) Opis obstarávania
Obnova budovy bude prevedená v rozsahu:

- úprava atikového plechu
- úprava bleskozvodu
- prevedenie zateplenia
- úprava okenných a dverných otvorov podľa PD
- výmena okien a dverí
- výmena a doplnenie zariaďovacích zdravotechnických predmetov
- výmena podláh
- vymena obkladov
- vymalovanie interiéru
- uprava exterierových plôch

Bližší popis technického riešenia ako aj technicko-kvalitatívnych požiadaviek na predmet zákazky sa nachádza v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré tvoria súčasť súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
383 903,44 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná z rozpočtu samosprávy.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1.1.1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO").

III.1.1.2) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO :
- zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie,
alebo
- predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO (vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia).
Nevyžaduje sa, aby uchádzač preukazoval splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO, dôkazné bremeno, že uchádzač nespĺňa tieto podmienky účasti, je na verejnom obstarávateľovi.

III.1.1.3)Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 152 ods.5

III.1.1.4)Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

III.1.1.5)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

III.1.1.6)Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED).
Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii elektronickú verziu formulára JED vo formáte .XML. Pre vyplnenie elektronickej verzie formulára JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie (služba ESPD) uverejnil Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ÚVO) Príručku k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie JEDu (http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1445/JED-prirucka_ESPD). Pre vysvetlenie k vypĺňaniu obsahu JEDu uverejnil ÚVO manuál verzia 2 (http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1523/JED%20-%20manuál%20v2 ).
Verejný obstarávateľ obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti na jednu otázku s odpoveďou áno/nie, v časti IV. Podmienky účasti, oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI JEDu.

III.1.1.7) Verejný obstarávateľ odporúča postupovať pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača v súlade s upozornením ÚVO Zmeny súvisiace so zoznamom hospodárskych subjektov (https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html ).

III.1.1.8) Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
III.1.3.1) § 34 ods. 1 pís. b) ZVO: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky,uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia VO (ďalej len rozhodné obdobie), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len potvrdenie o vykonaní stavebných prác). Rovnakým alebo podobným charakterom ako je predmet zákazky sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia pozemných stavieb.

Potvrdenie o vykonaní stav. prác musí obsahovať minimálne identifikačné údaje o zhotoviteľovi, objednávateľovi, o zmluve, opis a rozsah plnenia podľa zmluvy, miesto, cenu a lehotu plnenia zmluvy, hodnotenie plnenia, dátum vyhotovenia. Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Zoznam stavebných prác musí obsahovať minimálne
- identifikáciu zhotoviteľa, objednávateľa, zmluvy,
- rozsah plnenia podľa zmluvy (neuplatňuje sa, ak je tento údaj uvedený v potvrdení o vykonaní stavebných prác),
- miesto a lehotu plnenia zmluvy (od do),
- kontaktné údaje osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť plnenie zmluvy,
- cenu v štruktúre cena bez DPH v EUR, DPH v EUR a cena s DPH v EUR,
- celkovú zmluvnú cenu za uskutočnenie stavebných prác; v prípade, že sa preukázaná fakturovaná celková cena líši
od zmluvnej celkovej ceny, bude akceptovaná fakturovaná celková cena,
- cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu pre stavebné práce uskutočnené len v rozhodnom období (ak je to uplatniteľné),
- cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu len pre stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet
zákazky (ak je to uplatniteľné),
- cenu vyjadrujúca alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné).
- Ak je celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť:
- cenu v pôvodnej mene,
- alikvotne ceny v pôvodnej mene za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, s ohľadom na rozhodné
obdobie,
- ceny v EUR za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, prepočítané z pôvodnej meny priemerným ročným
kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) na daný rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, alebo
prepočítané kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, ak sa stavebné práce uskutočnili v roku, pre ktorý ešte
nie je stanovený priemerný ročný kurz ECB,
- celkovú zmluvnú cenu v EUR vypočítanú ako súčet prepočítaných cien v EUR jednotlivých rokov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: III.1.3.1) § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených v rozhodnom období na minimálne jednej zákazke s celkovou zmluvnou cenou v EUR bez DPH rovnou alebo vyššou ako je predpokladaná hodnota predmetu zákazky, uvedená v bode II.1.5) Výzvy na predloženie ponúk.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:Uchádzač musí preukázať,že má dostatočné skúsenosti s uskutoč. stav. prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.

Doplňujúce informácie k podmienkam účasti:
III.1.3.2) Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.

III.1.3.3)V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technic. a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 pís. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

III.1.3.4) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO.

III.1.3.5) Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak.

III.1.3.6)Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu JED. Bližšie informácie viď bod III.1.1.6) tejto výzvy.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.04.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.04.2018 10:00
Miesto: Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky, 3. poschodie, miestnosť č. 304
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní obálok s ponukami bude umožnená účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa otvárania môže zúčastniť osobne, prostredníctvom osoby oprávnenej konať za uchádzača v zmysle výpisu z obchodného registra alebo prostredníctvom osoby, ktorú štatutárny zástupca uchádzača písomne splnomocnil na tento úkon.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1) K súťažným podkladom a ďalším dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky, je umožnený bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup v profile verejného obstarávateľa, to znamená, že nie je potrebné žiadať o poskytnutie súťažných podkladov. Prílohy súťažných podkladov v editovateľných formátoch budú zaslané v elektronickej forme záujemcom, ktorý o to požiadajú e-mailom zaslaným kontaktnej osobe uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tejto výzvy.

VI.3.2) Žiadosť o vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii (ďalej len žiadosť o vysvetlenie):
Žiadosť o vysvetlenie je potrebné doručiť dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii všetkým záujemcom, najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ uprednostňuje spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie elektronicky, prostredníctvom e-mailu zaslaného kontaktnej osobe uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tejto výzvy.
Vysvetlenie bude zverejnené v profile verejného obstarávateľa a na jeho zverejnenie budú e-mailom upozornení všetci známi záujemcovia.

VI.3.3) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.

VI.3.4) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov VI.3.1 a VI.3.2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme.

VI.3.6) Splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky bude posudzované na základe predloženého návrhu zmluvy o dielo, vrátane Prílohy č. 1 zmluvy: Ocenený výkaz výmer a Rekapitulácia objektov stavby a Prílohy č. 2 zmluvy: Harmonogram stavebných prác - harmonogram vecnej a časovej postupnosti prác pri zhotovovaní diela, v súlade s požiadavkami uvedenými v jednotlivých technických predpisoch, v súlade s ďalšími požiadavkami verejného obstarávateľa uvedenými v súťažných podkladoch a v zadávacej dokumentácii, tak, aby bolo možné dielo realizovať v lehote výstavby;
- identifikáciu osoby stavbyvedúceho, - príloha č. 3 zmluvy
- zoznam ekvivalentných položiek (ak ich uchádzač uplatní);

VI.3.7) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby:
- uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok - príloha č. 4
- navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO

VI. 3.8 Doklad o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa v minimálnej výške hodnoty zákazky v € s DPH iba od úspešného uchádzača bude požadovaný pred podpisom zmluvy, platnosť poistenia musí byť počas celej doby realizácie zákazky

VI. 3.9) Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky v súlade s § 46 ZVO vo výške 11 000,00 EUR.
Verejný obstarávateľ zábezpekou zabezpečuje viazanosť ponuky. Zábezpeku možno zložiť dvoma spôsobmi:
- poskytnutím bankovej zábezpeky
- zložením finančnej čiastky na účet verejného obstarávateľa,
č. účtu: SK36 5600 0000 0032 0010 5003
Variabilný symbol: IČO uchádzača

VI. 3.10) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

VI.3.11) Verejný obstarávateľ na základe § 114 ods. 9 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.03.2018

Redakčné opravy

4506 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 64/2018
V oznámení 03774-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky zverejnenom vo VVO č. 055/2018 zo dňa 19.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.04.2018 09:00 Má byť: 18.04.2018 14:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.04.2018 10:00 Má byť: 18.04.2018 15:30
5045 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 71/2018
V oznámení 03774-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Malacky, Bernolákova 5188/1A, 901 01 Malacky zverejnenom vo VVO č. 055/2018 zo dňa 19.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 383 903,44 Má byť: 383 176,64 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 383 903,44 Má byť: 383 176,64

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité