Oznámenie 3858 - WYT

Obsah

3858 - WYT
Vestník č. 56/2018 - 20.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Čaňa
IČO: 00324060
Osloboditeľov 22, 04414 Čaňa
Slovensko
Kontaktná osoba: Eva Matusová
Telefón: +421 556999206
Fax: +421 556999580
Email: obeccana@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5650
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91700 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Erika Konečná
Telefón: +421 949761500
Email: vo@ledas.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91700 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Erika Konečná
Telefón: +421 949761500
Email: vo@ledas.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vybavenie zberného dvora obce Čaňa
Referenčné číslo: ZD_1T2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
16000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Výber dodávateľa na Vybavenie zberného dvora obce Čaňa.
Časť 1 Logický celok č.1: Traktor s príslušenstvom
Časť 2 Logický celok č.2: Drvič stavebného odpadu
Časť 3 Logický celok č.3: Kontajnery
Podrobný opis je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
196 895,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Traktor s príslušenstvom
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
42418000-9
34223300-9
42418940-0
43414000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Areál ČOV Čaňa, Košice - okolie
II.2.4) Opis obstarávania
1ks traktor, 1ks čelný nakladač, 1ks lopata s hydraulickým pridržiavačom, 1ks príves tandemový, 1ks kontajnerový nosič hákový, 1ks Drvič konárov do priemeru 120 mm, 1ks Paletizačné vidly
Uvedený tovar musí byť navzájom kompatibilný. Podrobný opis je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
141 275,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP KŽP - Prioritná os 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry
Časť: 2
II.2.1) Názov
Drvič stavebného odpadu
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43414000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Areál ČOV Čaňa, Košice - okolie
II.2.4) Opis obstarávania
1ks Drvič stavebného odpadu
Podrobný opis je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
23 502,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP KŽP - Prioritná os 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry
Časť: 3
II.2.1) Názov
Kontajnery
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44613000-0
34928480-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Areál ČOV Čaňa, Košice - okolie
II.2.4) Opis obstarávania
2ks Kontajner 10m3 - uzatvárateľný, 5ks Veľkokapacitný kovový kontajner - 20 m3, 2ks Zberná nádoba na jedlé oleje
Podrobný opis je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
32 117,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP KŽP - Prioritná os 1. Udržateľné využívanie prírodných zdrojov prostredníctvom rozvoja environmentálnej infraštruktúry
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.1.výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
1.2.potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 1.3.potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, 1.4.potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
1.5.dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
1.6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
1.7.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
1.8.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
1.9.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.10.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.11.Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise § 152 ods. 3 ZVO.
1.12.V záujme aktualizácie údajov v súlade s § 32 ods. 1 ZVO v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili nasledujúce doklady: podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO - výpis/y z registra trestov člena/ov dozorného orgánu a prokuristu/ov; podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO - potvrdenia zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace; podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace; aktuálny doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v prípade, ak došlo k zmene údajov uvedených v doklade o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, priloženom k pôvodnej žiadosti o zápis do zoznamu podnikateľov.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti : jedná sa o kogentné ustanovenie zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. § 33 ods. (1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové dodanie tovaru vzhľadom aj na splatnosť faktúry. Je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, ale aj či vedia preukázať ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky. Zároveň si verejný obstarávateľ overuje finančné postavenie uchádzača na trhu.
2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa Osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu Oznámenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument , verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto Jednotným európskym dokumentom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Súčasne uchádzač predloží ním podpísané čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.
podľa § 34 ods. (1) písm. a), zákona o verejnom obstarávaní, t.j. zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaného predmetu zákazky v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru podobného alebo rovnakého charakteru.
2.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa Osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
3.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu Oznámenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Ak uchádzač použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených týmto Jednotným európskym dokumentom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.§ 34 ods. (1) písm. a)
Zoznam dodávok tovaru musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie (tj.predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania) uskutočnil
a)
Pre časť 1 logický celok 1: dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky (1ks traktor, 1ks čelný nakladač, 1ks lopata s hydraulickým pridržiavačom, 1ks príves tandemový, 1ks kontajnerový nosič hákový, 1ks Drvič konárov do priemeru 120 mm, 1ks Paletizačné vidly) v neobmedzenom rozsahu z predmetov zákazky a nestanovenom počte dodávok v celkovej hodnote min. 141000,00 Eur bez DPH.
b)
Pre časť 2 logický celok 2: dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky (1ks Drvič stavebného odpadu) v neobmedzenom rozsahu z predmetov zákazky a nestanovenom počte dodávok v celkovej hodnote min. 23000,00 Eur bez DPH.
c)
Pre časť 3 logický celok 3: dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky (2ks Kontajner 10m3 - uzatvárateľný, 5ks Veľkokapacitný kovový kontajner - 20 m3, 2ks Zberná nádoba na jedlé oleje) v neobmedzenom rozsahu z predmetov zákazky a nestanovenom počte dodávok v celkovej hodnote min. 32000,00 Eur bez DPH.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.04.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.04.2018 09:15
Miesto: LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10,A, 917 01 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie a s odvolaním sa na § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
2.K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk, kde je aj odkaz na ich editovateľnú formu. Záujemcom, ktorí si stiahnu SP z profilu odporúčame, aby predložili osobne, poštou alebo elektronicky (mailom) žiadosť o registráciu záujemcu vo verejnom obstarávaní.
3.Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
4.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu žiadosti o NFP a uzatvoreniu zmluvy o NFP ako aj k schváleniu procesu verejného obstarávania RO. V prípade neschválenia NFP resp. procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
5.V súlade s §187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou.
6.Súčasťou ponuky uchádzača je zmluva s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch.Verejný obstarávateľ stanovil v zmysle § 42 ods. 12 ZVO osobitné podmienky plnenia zmluvy, t.j. Úspešný uchádzač je povinný spolu s dodaným tovarom dodať:a) návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, b) doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru v minimálnom rozsahu tak ako je uvedené v súťažných podkladoch.
7.Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku podľa jednotlivých častí predmetu zákazky: pre časť č. 1 logický celok 1 vo výške 4000,00 EUR, časť č. 2 - logický celok 2) 600,00 Eur, časť č. 3 - logický celok 3) 850,00 Eur. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o vystavení bankovej záruky.
8.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
9.Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) k poslednému dňu aktuálneho hospodárskeho roka. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
10.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
11.Uchádzač predkladá doklady k splneniu podmienok účasti ako originál, alebo úradne osvedčené kópie.
12.Dodávateľ povinný poskytnúť spolupôsobenie oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP v zmysle čl. 1 ods. 2 zákona č. 502/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov, strpieť kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu všetku potrebnú súčinnosť.
13.Ďalšie informácie sú z kapacitných dôvodov tohto formulára uvedené V SP.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.03.2018

Redakčné opravy

4102 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 59/2018
V oznámení 03858-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Čaňa, Osloboditeľov 22, 044 14 Čaňa zverejnenom vo VVO č. 056/2018 zo dňa 20.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje Časť: 1 II.2.4) Opis obstarávania Namiesto: 1ks traktor, 1ks čelný nakladač, 1ks lopata s hydraulickým pridržiavačom, 1ks príves tandemový, 1ks kontajnerový nosič hákový, 1ks Drvič konárov do priemeru 120 mm, 1ks Paletizačné vidly Uvedený tovar musí byť navzájom kompatibilný. Podrobný opis je súčasťou súťažných podkladov. Má byť: 1ks traktor, 1ks čelný nakladač, 1ks lopata s hydraulickým pridržiavačom, 1ks príves tandemový, 1ks kontajnerový nosič hákový, 1ks Drvič konárov od priemeru 120 mm, 1ks Paletizačné vidly Uvedený tovar musí byť navzájom kompatibilný. Podrobný opis je súčasťou súťažných podkladov. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.§ 34 ods. (1) písm. a) Zoznam dodávok tovaru musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie (tj.predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania) uskutočnil a) Pre časť 1 logický celok 1: dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky (1ks traktor, 1ks čelný nakladač, 1ks lopata s hydraulickým pridržiavačom, 1ks príves tandemový, 1ks kontajnerový nosič hákový, 1ks Drvič konárov do priemeru 120 mm, 1ks Paletizačné vidly) v neobmedzenom rozsahu z predmetov zákazky a nestanovenom počte dodávok v celkovej hodnote min. 141000,00 Eur bez DPH. Má byť: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.§ 34 ods. (1) písm. a) Zoznam dodávok tovaru musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie (tj.predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania) uskutočnil a) Pre časť 1 logický celok 1: dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky (1ks traktor, 1ks čelný nakladač, 1ks lopata s hydraulickým pridržiavačom, 1ks príves tandemový, 1ks kontajnerový nosič hákový, 1ks Drvič konárov od priemeru 120 mm, 1ks Paletizačné vidly) v neobmedzenom rozsahu z predmetov zákazky a nestanovenom počte dodávok v celkovej hodnote min. 141000,00 Eur bez DPH.
4340 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 62/2018
V oznámení 03858-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Čaňa, Osloboditeľov 22, 044 14 Čaňa zverejnenom vo VVO č. 056/2018 zo dňa 20.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.04.2018 09:00 Má byť: 06.04.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 03.04.2018 09:15 Má byť: 06.04.2018 09:15
6118 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 64/2019
V oznámení 03858-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Čaňa, Osloboditeľov 22, 044 14 Čaňa zverejnenom vo VVO č. 056/2018 zo dňa 20.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2019 00:00 Má byť: 31.12.2019 00:00
36197 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 263/2019
V oznámení 03858-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Čaňa, Osloboditeľov 22, 044 14 Čaňa zverejnenom vo VVO č. 056/2018 zo dňa 20.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2019 00:00 Má byť: 30.09.2020 00:00
33468 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 204/2020
V oznámení 03858-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Čaňa, Osloboditeľov 22, 044 14 Čaňa zverejnenom vo VVO č. 056/2018 zo dňa 20.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.09.2020 00:00 Má byť: 31.01.2021 00:00
8430 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 31/2021
V oznámení 03858-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Čaňa, Osloboditeľov 22, 044 14 Čaňa zverejnenom vo VVO č. 056/2018 zo dňa 20.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.01.2021 00:00 Má byť: 30.06.2021 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité