Oznámenie 3898 - WYP

Obsah

3898 - WYP
Vestník č. 56/2018 - 20.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
IČO: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alena Ďurská
Telefón: +421 484330113
Fax: +421 484113575
Email: alena.durska@banskabystrica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom je obmedzený
Ďalšie informácie možno získať na adrese (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
SP Rozšírenie kapacity Materskej školy Strážovská 3
Referenčné číslo: 12304/2018/ORA-VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214200-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na stavebných úpravách budov pre materskú školu Materská škola Strážovská 3, Banská Bystrica, súpisné číslo 6443, ktorá stojí na parc. č.: C KN 2562/7 a 2562/8, k. ú. Sásová zapísanej na LV č. 1000, v rámci Projektu Rozšírenie kapacity Materskej školy Strážovská 3, Banská Bystrica, výsledkom ktorých sú stavebné úpravy súvisiace s rozširovaním kapacity materskej školy, realizované v objekte A.Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácií a výkaze výmer, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
396 394,96 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45310000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Areál budovy Materská škola Strážovská 3, Banská Bystrica,súpisné číslo 6443,
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na stavebných úpravách budov pre materskú školu Materská škola Strážovská 3, Banská Bystrica, súpisné číslo 6443, ktorá stojí na parc. č.: C KN 2562/7 a 2562/8, k. ú. Sásová zapísanej na LV č. 1000, v rámci Projektu Rozšírenie kapacity Materskej školy Strážovská 3, Banská Bystrica, výsledkom ktorých sú stavebné úpravy súvisiace s rozširovaním kapacity materskej školy, realizované v objekte A. Priestory na rozšírenie sa nachádzajú na poschodí objektu a sú prístupné spoločným vstupom. V súčasnosti je v týchto priestoroch umiestnená enviroučebňa a telocvičňa pre deti. Aj pôvodné využitie priestorov, ktoré zaberajú súčasná enviroučebňa a telocvičňa pre deti, bolo trieda MŠ a spálňa detí. V uvažovaných priestoroch vznikne jedna trieda materskej školy pre 22 detí. Existujúce priestory budú zrekonštruované a dostanú pôvodný účel ako v pôvodnom kolaudačnom rozhodnutí. V súvislosti s rozšírením kapacity MŠ dôjde k nasledovnému rozsahu stavebných prác v rámci zlepšenia existujúcich priestorov:
- výmene hygienických zariadení (umývadlá, WC) v pavilónoch A, B, C,
- výmene podláh (hygienické zariadenia, herne, spálne, a vstupné chodby) v pavilónoch A, B, C, D,
- výmene rozvodov elektroinštalácie v objektoch A, B, C, D
- vymaľovaniu vnútorných priestorov v pavilónoch A, B, C, D
- nové keramické dlažby a obklady v hygienických zariadeniach v pavilónoch A, B, C.
Súčasťou projektu sú aj stavebné práce súvisiace s energetickými opatreniami pavilónu A, ktoré zahŕňajú v základných požiadavkách zateplenie fasády izolantom na báze minerálnej vlny, zateplenie strechy PIR panelmi s položením novej hydroizolácie fólie PVC, zateplenie stropov nad nevykurovanými priestormi, zo strany inštalačných podlaží, výmenu 100 % okenných a dverných výplní obvodového plášťa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
396 394,96 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP Prioritná os 2, Investičná priorita 2.2, špecifický cieľ 2.2.1. Zvýšenie hrubej zaškolenosti detí materských škôl
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) - Uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
1.Predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej je uchádzač klientom o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky - musí v ňom byť uvedené že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný si plniť svoje záväzky voči banke a dodržuje splátkový kalendár v prípade úveru.
Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu.
Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky, v ktorej má podnikateľský účet.
2.Čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá podnikateľský účet.
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zák. 343/2015 Z. z.:
Zahrnutie do podmienok účasti sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý bude schopný zabezpečiť dodávku zákazky v stanovenej lehote do času poskytnutia týchto finančných prostriedkov od objednávateľa, nakoľko objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok, a zhotoviteľ bude fakturovať celé plnenie naraz po ukončení realizácie diela.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods.1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.
Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:

1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača, výška požadovaného množstva nie je vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Uvedený doklad dáva možnosť preverenia záujemcu na trhu a ním poskytované stavebné práce. Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje schopnosť dodať náročný projekt a overuje schopnosť uchádzača na uskutočnenie stavebných prác v požadovanej kvalite.
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodaním obdobného predmetu zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje overiteľnú skúsenosť uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby z uvedeného zoznamu boli stavebné práce podobného charakteru ako predmet zákazky v súhrnnom objeme minimálne 500 000 € bez DPH

Za stavebné práce pre toto verejné obstarávanie sa považujú len Pozemné stavby podľa § 43a zákona č.50/1976/ Zb.
V každom referenčnom liste, resp. potvrdení uchádzač preukáže, resp. farebne vyznačí hodnotu zákazky, ktorej predmetom boli dodávky rovnakého alebo podobného charakteru (ekvivalentný) ako predmet zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.04.2018 10:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.04.2018 11:00
Miesto: Mestský úrad Banská Bystrica,Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica, zasadačka II. poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Uchádzač môže byť
na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača
alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité