Oznámenie 3916 - WYP

Obsah

3916 - WYP
Vestník č. 56/2018 - 20.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Krajská prokuratúra
IČO: 00166456
Partizánska cesta 1, 97562 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Kristína Mlynárčiková
Telefón: +421 482836511 / 482836811
Fax: +421 482836880
Email: kristina.mlynarcikova@genpro.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): http://www.uvo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Stavebné úpravy budovy Vzdelávacieho a rehabilitačného centra prokuratúry SR Krpačovo, sanácia terás, plochých striech a drevených obkladov - II.
Referenčné číslo: 2 Spr 46/18/6600
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Objekt VaRC prokuratúry SR, je riešený ako samostatne stojaci objekt situovaný v obci Horná Lehota Krpačovo. Objekt sa skladá z dvoch traktov spojených schodiskovou časťou a z prístavby na západnej strane objektu. Jedná sa o Vzdelávacie a rehabilitačné centrum prokuratúry SR, ktoré má celoročnú prevádzku. Samotná budova má 3 podzemné podlažia. Väčšia časť objektu slúži na ubytovanie. Konštrukčný nosný systém tvorí železobetónová prefabrikovaná skeletová konštrukcia zo železobetónových stĺpov a prievlakov, so stropmi z prefabrikovaných železobetónových panelov v module 7,2 x 6m, konštrukčná výška podlažia je 3 až 3,3m. Stropy a podlažia sú z juhu na podlažiach na kóte -9.000 až 0.000 vždy o jeden modul uskakované, čo vytvára terasy. Obvodové a vnútorné steny sú murované resp. z prefabrikovaných panelov. Oba trakty sú z juhu zastrešené pultovou strechou a pochôdznymi terasami a zo severu plochými strechami, prístavba je prestrešená pultovými strechami a v mieste terasy plochou strechou. Terasy na južnej strane sú pôdorysne rozdelené odvodňovacími žľabmi, ktoré sú umiestnené v každom module skeletu. Objekt je napojený na všetky potrebné inžinierske siete. Prístup k objektu je z miestnej komunikácie. Hlavný vstup do objektu sa nachádza na severnej svetovej strane východného traktu budovy a je zastrešený prístreškom s plochou strechou.
Predmetom stavebných úprav bude sanácia havarijného stavu zatekajúcich terás na južnej strane objektu, odvodňovacích žľabov a plochých striech a sanácie drevených fasádnych obložení atík striech, odvodňovacích žľabov a niektorých stien budovy VaRC prokuratúry SR Krpačovo.
Podrobný výkaz výmer tvorí prílohu Súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
261 058,45 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212172-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Vzdelávacie a rehabilitačné centrum prokuratúry SR Krpačovo.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom stavebných úprav bude sanácia havarijného stavu zatekajúcich terás na južnej strane objektu, odvodňovacích žľabov a plochých striech a sanácia drevených fasádnych obložení atík striech, odvodňovacích žľabov a niektorých stien budovy VaRC prokuratúry SR Krpačovo. Zákazka je rozdelená do troch etáp, pričom 1. a 3. etapa bude realizovaná v roku 2018 a 2. etapa bude realizovaná v roku 2019. Každá z uvedených etáp bude financovaná osobitne.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
261 058,45 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle §32 ods. 1 písm. e) zákona: je oprávnený poskytovať službu v rozsahu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky.
Jej splnenie preukáže podľa §32 ods. 2 písm. e), resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Zapísanie v zozname hospodárskych subjektov, ktorý uvedie Úrad pre verejné obstarávanie, oprávňuje uchádzača preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2,4 a 5 zákona zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov. Odôvodnenie:Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti v zmysle § 114 ods. 2 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Preukázanie finančného a ekonomického postavenia uchádzača podľa § 33 sa nevyžaduje.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 24 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených st. prác podľa obchodných podmienok referenciou, minimálne na jednu stavbu, ktorej cena za vykonané práce nebude nižšia ako 50 000,00 EUR bez DPH. Uchádzač môže referencie preukázať v súlade s § 12 zákona o verejnom obstarávaní referenciou zverejnenou v evidencii referencií resp. podľa § 187 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba, ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača, alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, alebo zmluvný vzťah na základe ktorého boli uskutočnené. Ak st. práce uvedené v referencii boli uskutočnené v období presahujúcom požadované obdobie, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR. Ak uchádzač preukáže referenciu, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ, alebo ako člen skupiny dodávateľov v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v EUR bez DPH. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Všetky požiadavky na vykonanie zákazky sú obsiahnuté v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 18.04.2018 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.04.2018 13:00
Miesto: Krajská prokuratúra Banská Bystrica, Partizánska cesta 1, 975 62 Banská Bystrica, 6. poschodie, č. dverí 628.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, poštou alebo mailom na adrese verejného obstarávateľa, alebo ich môže získať aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk.
2. Uchádzačom sa odporúča vykonať obhliadku miesta uskutočnenia prác, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia prác idú na ťarchu uchádzača. Obhliadka sa uskutoční na mieste uskutočnenia prác vo Vzdelávacom a rehabilitačnom centre prokuratúry SR Krpačovo. Termín obhliadky je potrebné dohodnúť vopred, kontaktná osoba: Ing. Kristína Mlynárčiková vedúca oddelenia vnútornej správy Krajskej prokuratúry Banská Bystrica a Ing. Michal Medveď, vedúci VaRC Krpačovo, Tel.: +421 482836511, +421905807240, +421 2836811, e-mail: kristina.mlynarcikova@genpro.gov.sk alebo michal.medved@genpro.gov.sk.
3. Vysvetlenie informácií bude podľa § 48 a § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Zábezpeka sa nepožaduje.
5. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a súťažných podkladov, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
6. Komunikáciu bude verejný obstarávateľ v zmysle § 187 ods. 8 zákona uskutočňovať podľa § 20 ods. 1 zákona.
7. Verejný obstarávateľ uvádza, že lehota uskutočnenia prác je 18 mesiacov. 8. Ponuky od uchádzačov musia byť predložené v listinnej forme. Uchádzač predkladá doklady k splneniu podmienok účasti ako originál, alebo úradne osvedčené kópie. 9. Uchádzač, alebo osoba ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže 3/4 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom JED) podľa § 39 ZVO. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 ZVO o predloženie dokladov nahradených JED-om.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.03.2018

Profil Obstarávateľa


Dôležité