Oznámenie 4093 - WYS

Obsah

4093 - WYS
Vestník č. 59/2018 - 23.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Kojatice
IČO: 00327263
Kojatice 200, 08232 Kojatice
Slovensko
Kontaktná osoba: Anton Aštary
Telefón: +421 517499520
Email: obec@kojatice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5930
Hlavná adresa(URL): http://www.saris.eu.sk/kojatice/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zabezpečenie služby verejného osvetlenia – Kojatice
Referenčné číslo: 1/MB/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
50232110-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
a)Zabezpečenie služby verejného osvetlenia v rámci celej obce
b)Prevzatie zodpovednosti (vlastníctva) za osvetľovaciu sústavu, vrátane platieb za dodávku elektriny pre odberné miesta verejného osvetlenia
c)Zabezpečenie správy a kompletnej údržby osvetľovacej sústavy (najmä opravy, údržba, pravidelné revízie, výmena poškodených častí, vrátane údržby vodiča verejného osvetlenia).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
42 985,88 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Kojatice
II.2.4) Opis obstarávania
Výmena jestvujúcich lámp, doplnenie nových lámp,výmena drevených podperných bodov za nové betónové, výmena a doplnenie výložníkov pre svietidlá. Presná špecifikácia v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
42 985,88 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods.1 ZVO
a)Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods.2 pís. a-f
b)Splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže preukázať aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov § 152 ods.1 ZVO.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
d)Uchádzač musí splňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z.z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1.júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ak túto skutočnosť nemá zapisanu v Registry hospodárských súbjektov.
e)Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti aj v súlade s § 39 tak, že použije jednotný európsky dokument.(JED).
f)JED bude dostupný na webovej adrese www.ezakazky.sk
g)Uchádzač môže vyplniť len oddiel časti IV - Globalný údaj bez toho, aby vyplnil iné časti oddielu IV.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 32 ZOVO
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: a)Uchádzač v súlade s §34 ods. 1f) ZVO v ponuke predloží oprávnenie na práce pod napätím na distribučnej sieti/zariadeniach prevádzkovateľa nízkonapäťovej distribučnej siete, v prípade ak sa sústava osvetlenia nachdza na podperných bodoch prevádzkovateľa distribučnej siete.
b)Uchádzač v súlade s §34 ods. 1k) ZVO v ponuke predloží doklad, že disponuje call centrom, dispečingom fungujúcim 24 hodín, 7dní v týždni v priebehu kalendárneho roka, za účelom nahlasovanie porúch na sústave osvetlenia. Call centrom a dispečingom sa nerozumie infomail, či infolinka poskytovateľa.
Správa dispečingu musí obsahovať min. nasladovné činnosti: zabezpečenie nahlasovania porúch občanmi, riadenie odstraňovania nahlásených porúch a sťažností, obsluha pre spínanie a vypínanie sústavy, riešenie núdzových a vážnych havarijných stavov, činnosti evidencie na zariadení sústavy VO, záznam prevádzkových stavov a parametrov sústavy, vyhodnocovanie efektívnosti prevádzky, sumarizácie vykonaných prác, plánovanie investícií do správy a obnovy sústav VO, aktualizácia mapových dokumentácii pasportu sústavy,
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady na preukázanie skúseností s realizáciou obdobných zákaziek a tým k zabezpečeniu predpokladu stabilného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky. Držiteľ potvrdzuje, že má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných činnosti.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s§37 ZVO
d)Uchádzač môže preukázať technická alebo odborná spôsobilosť v súlade s §34 ods.3
e)Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, ponuka musí obsahovať originál dokladov za tuto osobu alebo samostatný JED za túto osobu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1. Úspešný uchádzač v prípade, ak je sústava osvetlenia uložená na podperných bodoch prevádzkovateľa regionálnej distribučnej sústavy, sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 mesiacov od podpísania tejto Zmluvy, viazaný súhlas prevádzkovateľa podperných bodov nízkonapäťovej distribučnej siete o prevádzke sústavy verejného osvetlenia na predmetných podperných bodoch.
2.Úspešný úchádzač pred začiatkom realizácie diela vypracuje projektovú dokumentáciu pre
rekonštrukciu osvetľovacej sústavy a zabezpečí jej schválenie verejným obstarávateľom a všetkými
dotknutými orgánmi.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.04.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.04.2018 15:00
Miesto: Obecný úrad Kojatice 200, 082 32 Kojatice - zasadačka OÚ
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie info v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Hospodársky subjekt nemusí požiadať o súťažné podklady. Súťažné podklady, vrátane všetkých doplnení a odpovedí na dotazy záujemcov, budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5930
2.Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom, aby verejnému obstarávateľovi oznámili, že majú záujem alebo že zvažujú podanie ponuky. Tým si zabezpečia nepretržitý prístup k dokumentácii, podkladom a informáciám potrebným na prípravu ponuky.
3.Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Hospodársky subjekt sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/.
4.Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portál,i nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk, ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom.
5.Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a) záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b) klikne na názov zákazky,
c) klikne na Žiadosť o účasť,
d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu),
d2) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk,
d3) po prihlásení (priamom alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty,
d4) vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca doručí prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady,
d5) na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
6.V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke na elektronickej adrese www.ezakazky.sk a doručí prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk, (nepostačuje, aby žiadosť bola v primeranej lehote doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa).
7.Podrobné informácie ku komunikácií medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom sú uvedené v súťažných podkladoch.
8.Verejný obstarávateľ odporúča hospodárskym subjektom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a stránku www.ezakazky.sk , na ktorej verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
9.Podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk, podmienky plnenia zmluvy v tomto obstarávaní nie sú predmetom zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na socialné aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité