Oznámenie 4139 - WYT

Obsah

4139 - WYT
Vestník č. 60/2018 - 26.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
TATRANSKÁ LIKÉRKA s.r.o.
IČO: 43937721
Pradiareň 44 , 06001 Kežmarok
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jaroslav Hudzík
Telefón: +421 522861171
Email: jaroslav.hudzik@tatra.distillery.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/16064/zakazky/413848/dokumenty
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
ABIZ s.r.o.
IČO: 46659579
Hraničná 4716 , 05801 Poprad
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Ivanová
Telefón: +421 907353952
Email: abizsro@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
ABIZ s.r.o.
IČO: 46659579
Hraničná 4716 , 05801 Poprad
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Monika Ivanová
Telefón: +421 907353952
Email: abizsro@gmail.com
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/16064/zakazky/413848/dokumenty
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
osoba podľa §8 ods.2 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výrobno - obchodné činnosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nákup technológie
Referenčné číslo: 7/PVO/2018/TL
II.1.2) Hlavný kód CPV
42200000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka novej nepoužívanej technológie
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
315 050,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Drevené sudy
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44619400-6
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
AB13-8 - Drevo
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
TATRANSKÁ LIKÉRKA s.r.o., Pradiareň 40, 060 01 Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania
Drevený sud stojatý 7 ks

Druh dreva : dub sušený,
Kvalita dreva 3A trieda bez uzlov, minimálne jeden rok prírodne sušené,
Ochranný lak : vnútrajšok bez povrchovej úpravy, vonkajšok priesvitný lak ECO pre povrchovú úpravu suda,
Objem / Kapacita : minimálne 10.000 litrov,
Množstvo: 7 kusov

Hrúbka dúšky: minimálne 55 mm
Hrúbka dreva dno horné : minimálne 45 mm
Hrúbka dreva spodné dno : minimálne 58 mm
Obruče : kovové, vyrobené z ocele , povrchová úprava pozinkovanie
Výška dúšky : minimálne 2500 mm +/- 10 %
Priemer sudu na spodu : minimálne 2400 mm

Výbava drevený sud stojatý :
Horné dvierka nerez priemer minimálne 500 mm
Podstavec drevený pod sud z dubového dreva minimálna hrúbka 15 mm

Do konečnej ceny sú zahrnuté náklady dodania na samotné drevené sudy, dopravné náklady do miesta dodania, technická dokumentácia, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
154 933,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVAI - MH/2017/3.3.1-08
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín realizácie je v lehote do 6 mesiacov od doručenia jednostrannej písomnej objednávky osoby podľa §8 ZVO
Predávajúcemu. Osoba podľa §8 ZVO si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k
plneniu zmluvy.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Maceračné nádrže a regenerátor alkoholu
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42210000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
TATRANSKÁ LIKÉRKA s.r.o., Pradiareň 40, 060 01 Kežmarok
II.2.4) Opis obstarávania
Nádrž maceračná 3,5m3: 6 kusov

Materiál: EN 1.4301 / A304
Rozmer:
priemer nádrže 1800 mm +/- 15%, hrúbka min. 3 mm,
výška plášťa 1500 mm +/- 15%, hrúbka min. 3 mm,
spodný kužel hrúbka min. 3 mm,
vrchné rovné dno hrúbka min. 3 mm.

Zvary: vonkajšie morené a pasírované vnútorné vybrúsené na K240
Vybavenie:
výpust ukončený guľovým ventilom DN50,
poklop DN600 4ks pre vstup macerátu v koši s objemom min. 295 lit., počet maceračných košov 4ks s možnosťou vkladania a vyberania za pomoci žeriava,
vstup DN32 pre miešanie čerpadlom pre rýchlejšiu maceráciu

Nádrž maceračná 7m3: 3 kusy

Materiál: EN 1.4301 / A304
Rozmer:
priemer nádrže 2100 mm +/- 15%, hrúbka min. 3 mm,
výška plášťa 2000 mm +/- 15%, hrúbka min. 3 mm
spodný kužel hrúbka min. 3 mm,
vrchné rovné dno hrúbka min. 3 mm.

Zvary: vonkajšie morené a pasívované vnútorné vybrusené na K240
Vybavenie:
výpust ukončený guľovým ventilom DN50,
poklop DN850 4ks pre vstup macerátu v košis objemom min. 750 lit., počet maceračných košov 4ks s možnosťou vkladania a vyberania za pomoci žeriava,
vstup DN32 pre miešanie čerpadlom pre rýchlejšiu maceráciu


Regenerátor alkoholu kontinuálny s dopravníkom: 1 kus

Materiál: EN 1.4301 / A304
Zvary: vonkajšie morené a pasírované vnútorne vybrúsené na K240
Vybavenie:
násypka na macerát,
prívod pre paru DN 50 +/- 10 % ukončený ventilom s ručným ovládaním,
výmenník ukončený nátrubkom 1 pre vstup a výstup chladiacej vody,
zásobná nádržka na alkohol,
zásobná nádržka na alkohol min. 300 lit so stavoznakom,
šnek s plynulou reguláciou otáčok,
mechanický teplomer,
dopravník pre odpad z macerácie do násypky s reguláciou otáčok
Prevedenie: IP66

Do konečnej ceny sú zahrnuté náklady dodania na samotné maceračné nádoby a regenerátor, dopravné náklady do miesta dodania, technická dokumentácia, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
160 166,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVAI - MH/2017/3.3.1-08
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín realizácie je v lehote do 6 mesiacov od doručenia jednostrannej písomnej objednávky osoby podľa §8 ZVO
Predávajúcemu. Osoba podľa §8 ZVO si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k
plneniu zmluvy.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
V prípade, že uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia dokladom preukazujúcim zápis do zoznamu hospodárskych subjektov (§ 152 ZVO), verejný obstarávateľ už nepožaduje predloženie dokladu o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu a uskutočňovať stavebné práce.

Uchádzač alebo osoba prostredníctvom, ktorej uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 33, § 34 môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienka účasti je platná pre obidve časti / obidva logické celky:
Verejný obstarávateľ požaduje doklad v súlade s § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. ZVO: "ak ide o tovar, ktorý samá dodať: vzorkami, opismi alebo fotografiami"
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI:
Verejný obstarávateľ má záujem si che požadovaným dokladom preveriť a skontrolovať, či ponuka uchádzača zodpovedá požadovaným technickým parametrom predmetu zákazky. Na základe uvedeného je podmienka účasti primeraná k predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží kópiu katalógového listu, resp. fotografiu s opismi tech. špecifikácií týkajúci sa toho predmetu zákazky, na ktorú časť/logický celok ponuku predkladá. Doklad nie je potrebné overovať.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Predmet zmluvy bude spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný poskytnúť spolupôsobenie
oprávneným osobám povereným výkonom kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP.
Za účelom zabezpečenia prípadných dodatočných finančných nákladov súvisiacich s odstránením chýb, verejný
obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zloženie realizačnej zábezpeky (kaucie) vo výške 10% z celkovej celkovej kúpnej ceny bez DPH.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.05.2018 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2018 09:00
Miesto: ABIZ s.r.o., Hraničná 4716, 058 01 Poprad
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a to: štatutárnemu zástupcovi uchádzača alebo ním písomne poverenej osobe
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, osobne, alebo emailom. Adresa získania súťažných podkladov: ABIZ s.r.o., Hraničná 4716, 058 01 Poprad, abizsro@gmail.com.
Súťažné podklady budú odosielané výhradne elektronicky - emailom.Odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na emailovú adresu: abizsro@gmail.com žiadosť o registráciu záujemcu vo VO.
2. V rámci tohto verejného obstarávania sa neuplatňuje žiaden z uvedených aspektov.
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. Pravidlá komunikácie sú nastavené v súlade s § 187 ods. 8 ZVO.
4. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok.
5. Verejný obstarávateľ sa v súlade s § 114 ods. 9 ZVO rozhodol, že splnenie podmienok účasti sa uskutoční po
vyhodnotení ponúk.
6. Verejný obstarávateľ týmto informuje o prípadnom použití priameho rokovacieho konania, ak nastane situácia v
súlade s § 116 ods. 1 písm. d) ZVO.
7.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých
subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
8.Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité