Oznámenie 4189 - WYP

Obsah

4189 - WYP
Vestník č. 60/2018 - 26.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Dunajská Streda
IČO: 00305383
Hlavná 50/16, 92901 Dunajská Streda
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Melotíková
Telefón: +421 903520052
Fax: +421 315903941
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ezakazky.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Cultacross – Revitalizácia brehu jazera Thermalpark“
Referenčné číslo: 11/ME/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
OBJEKTOVÁ SKLADBA:
SO - 01 TERÉNNE ÚPRAVY
SO - 01.1 DOCASNÁ MANIPULACNÁ PLOCHA PRE LÁVKU
SO - 01.3 DRENÁŽ
SO - 02 SPEVNENÉ PLOCHY
SO - 03 PEŠIA LÁVKA
SO - 04 JAVISKO
SO - 05 HĽADISKO
SO - 07 AREÁLOVÝ ROZVOD NN
SO - 08 VEREJNÉ OSVETLENIE

SKLADBA PROJEKTU:
časť A - Architektúra
časť B - Statika
časť C - Elektroinštalácie
časť D - Zdravotechnika
časť E - Protipožiarne riešenie stavby

Základné bilancie areálu:
Celková plocha bilancovaných pozemkov: 47771 m2
Z toho dotknuté územie: 4410 m2
Zastavaná plocha objektami: 337m2
Index zastavanosti bilancovaného územia: 0,01
Spevnené plochy: 1210 m2
Podlažnosť: 1
Podiel zelených a vodných plôch: viac ako 90%

Funkcia: Šport, rekreácia
Zmena využitia: Nie
Charakter stavby: Novostavba
Zastavaná plocha objektami: 337m2
Spevnené plochy: 1210 m2
Celková plocha dotknutého územia: 4410 m2
Podlažnosť: prízemná (1)
IZP: 0.01
Index zelených a vodných plôch: 0.9
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
369 400,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miesto realizácie stavebných prác: Mesto Dunajská Streda, k.ú.: Dunajská Streda , č.p.: 2820/1,28,69; 2821/3
II.2.4) Opis obstarávania
SO - 01 Terénne Úpravy.
Stavebný objekt rieši terénne úpravy v rámci akcie.
a/ Prvou časťou terénnych úprav je vytvorenie (pripadajúcej časti) privádzacích rámp zo západnej strany. V súčasnosti je svah strmý, jeho otvorením sa vyššie položená plocha kúpaliska a nižšie položené jazero prepojí aj opticky. Zo svahu sa na riešenom území vybuduje pripadajúca časť, zvyšná časť (aj chodníka) bude investíciou Thermalpark a.s. Ornica zo svahu sa zužitkuje v rámci areálu, zvyšná časť telesa svahu sa použije ako násyp v rámci tohto objektu pri úprave brehu jazera.
b/ Odstráni sa vrchná 20cm vrstva brehu jazera (v súčasnosti piesok) vrátane geotextílie. Piesok sa použije ako násyp v rámci tohto objektu pri úprave brehu jazera.
SO - 02 Spevnené Plochy.
Stavebný objekt rieši komunikácie v rámci riešeného územia až po parcelné hranice. Pokračovanie chodníkov bude riešené v rámci nezávislej investície kúpaliska.
SO - 03 Pešia Lávka.
Stavebný objekt Pešia lávka spája breh jazera s ostrovom v strede jazera, ktorý bol doteraz nedostupný, nevyužitý. Na ostrove sú plánované ďalšie objekty, ktoré budú vybudované nezávisle na stavebnej akcii "Revitalizácia brehu jazera Thermalpark". Na premostenie svetlej vzdialenosti 33,5m medzi brehmi sa navrhuje drevená lávka celkovej dĺžky 52m. Šírka lávky bude 3m, výška 3,2m nad priemernou hladinou jazera. Nosné piliere budú z agátového dreva a navrhujú sa po 4 metroch. Protiľahlý breh lávky nie je v súčasnosti prístupný, preto sa navrhuje dočasný stavebný objekt SO - 01.1 Dočasná manipulačná plocha pre lávku. Samotná lávka bude postavená smerom od ostrova ku brehu. Po postupnom odstránení SO - 01.1 bude lávka založená na pôvodnom uľahnutom dne jazera. Do dna budú narážané oceľové papuče. Do papuči sa osadia nosné drevené piliere z agátového dreva d220mm. Drevené piliere budú zafixované zásypom štrkopiesku frakcie 0/4 a zavetrené hranolmi 120/200. Na piliere sa v priečnom smere na každej osy osadia hlavné nosné profily 320/200. Na hlavné profily sa v pozdĺžnom smere paralelne osadia sekundárne drevené trámy rovnakého prierezu. Pochôdzna vrstva bude z drevených trámov 120x200. Pre presný popis konštrukcie vid časť statika. Lávka bude ohraničená dreveným zábradlím výšky 1,1m. Drevené prvky sa vyhotovia z tvrdého agátového dreva a budú natreté ochrannou lazúrou napr. Remmers HK-Lasur.
SO - 04 Javisko.
V centrálnej polohe riešeného územia sa navrhuje javisko. Konštrukcia javiska je podobná ako SO-03. Raster javiskovej časti je šestuholníkový, rozpon 4000mm. Po vyčistení dna - ešte pred násypom štrkového vankúša - sa osadia narážané oceľové papuče. Do papuči sa osadia nosné drevené piliere mosta z agátového dreva d220mm. Drevené piliere budú zafixované zásypom štrkopiesku frakcie 0/4. Na piliere sa v pozdĺžnom smere osadia hlavné nosné profily 200/280mm. Medzi hlavné profily sa v priečnom smere každých mm osadia drevené trámy. Pochôdzna vrstva bude z drevených trámov výšky 80mm. Pre detailný rozpis materiálu vid časť statika. Keďže by zábradlie bránilo riadnemu užívaniu javiska, preto sa podľa bodu 5.1.2 normy STN-74-3305 navrhuje bez zábradlia. Mimo prevádzky sa odporúča zabezpečiť vstup odnímateľnou bariérou. Drevené prvky sa vyhotovia z tvrdého agátového dreva a budú natreté ochrannou lazúrou napr. Remmers HK-Lasur. Javisko bude kryté. Strešná konštrukcia bude drevená, strešný plášť bude keramický Bramac Tegalit Protector ebenová čierna, jej sklon 20°. SO - 05 Hľadisko.
Oproti javisku sa navrhuje menšie javisko. Konštrukcia hľadiska bude betónová, stupňovitá. Výška stupňov (sedadiel) 450mm. Šírka stupňov bude 850-900mm. Počet stupňov bude na južnom konci 6 a na severnom konci 5 kvôli terénnemu reliéfu. Na hľadisku bude miesto pre 190 divákov. Jednotlivé úrovne hľadiska budú prístupné dvoma radami schodov 3x300x150mm. Schody budú betónové. Z bočnej strany bude svah prisypaný, aby nevznikol výškový rozdiel väčší ako 0,5m. Vrchná časť sedenia bude pokrytá kompozitnými doskami Woodlook.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
369 400,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 5
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Program spolupráce Interreg V-A Slovenská republika- Maďarsko
II.2.14) Doplňujúce informácie
Prostredníctvom finančných prostriedkov EÚ v programovom období 2014 -2020 z Program spolupráce Interreg V-A Slovenská republika- Maďarsko (kód projektu SKHU/1601/1.1/041) a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 zákona:

a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2. potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
3. potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
4. potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
5. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
7. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
8. podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti záujemcov podľa § 34 Zákona.
1.Podľa §34 ods.1 písm. b) Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov:
a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
2.Údaje o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác, podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o VO. Odôvodnenie: Splnením tejto podmienky účasti získa verejný obstarávateľ dôkaz o tom, že uchádzač preukáže svoju schopnosť trvalo zhotovovať práce zodpovedajúce predmetu zákazky v súlade s príslušnými predpismi zabezpečujúcim kvalitu.
Uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa § 34 a 36 zákona o VO, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom sú stavebné práce. Odôvodnenie: Splnením tejto podmienky účasti získa obstarávateľ dôkaz o tom, že v oblasti zodpovedajúcej predmetu zákazky uchádzač pri riadení svojej spoločnosti dbá na ochranu ŽP a zároveň obstarávateľ vytvára predpoklady pre zabezpečenie plnenia predmetu zákazky uchádzačom, ktorý pri svojej činnosti aplikuje účinné riadenie environmentálnych aspektov činností, výrobkov a prác a je schopný plniť predmet zákazky so splnením noriem BOZP.
3.Podľa § 34 ods.1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk,
Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný uskutočniť požadovaný predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky.
4.Podľa § 34 ods.1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby,
Odôvodnenie:
Požiadavka verejného obstarávateľa je objektívna z dôvodu, aby uchádzač resp. záujemca preukázal svoje schopnosti a skúsenosti úspešne realizovať predmet zákazky. Je schopný plniť predmet zákazky, požaduje informácie o schopnosti a praktických skúsenostiach uchádzača, ktoré tvoria predmet zákazky a že má dostatočné personálne kapacity na bezproblémové plnenie predmetu zákazky v požadovanej kvalite.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný uskutočniť požadovaný predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, ktorý je predmetom zákazky pričom hodnota požadovaných referencií nepresahuje výšku PHZ.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uchádzači preukážu zrealizované stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky ( zakladanie stavieb vo vode v kombinácii s potápačskými prácami) a to kumulatívne vo výške 350 000,00 € bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ sú pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) alebo písm. b) povinní zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Pre podmienku účasti č. 2.1: podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o VO: Vyžaduje sa, aby uchádzač preukázal predloženie platného certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek normy na systém manažérstva kvality podľa EN ISO 9001:2008/ EN ISO 9001:2009 v oblasti zodpovedajúcej predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu.

Pre podmienku účasti č. 2.2: Uvedenia opatrení environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa § 34 a 36 zákona o VO: Vyžaduje sa, aby uchádzač preukázal predloženie:
a) platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa platnej normy ISO 14001:2004 / ISO 14001:2005 v oblasti zodpovedajúcej predmetu zákazky, resp. ekvivalentný doklad alebo dôkazy preukazujúce zavedenie požadovaného systému, ktorý podľa normy ISO 14001 popisuje požiadavky na systém riadenia a ktorý umožňuje znižovať environmentálne dopady spojené s činnosťou organizácie v oblasti zodpovedajúcej predmetu zákazky,
b) platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001/2009 v oblasti zodpovedajúcej predmetu zákazky, resp. ekvivalentný doklad alebo dôkazy preukazujúce zavedenie požadovaného systému, ktorý podľa normy OHSAS 18001 popisuje požiadavky na systém riadenia v oblasti zodpovedajúcej predmetu zákazky, ktorý zabezpečí minimalizáciu rizík v tejto oblasti.

Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva alebo certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný príslušným orgánom členského štátu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky autorizovaný geodet - pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: oprávnenie v zmysle zákona č. 216/1995 Z. z. o Komore geodetov a kartografov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentného dokladu vydaného podľa platného právneho predpisu krajiny sídla oprávnenej osoby. Schopnosť uchádzača zabezpečiť predrealizačné a porealizačné zamerania dna jazera, sonarovou technológiou polohový a výškový model dna jazera v záväznom súradnicovom systéme S-JTSK.
(Priemerná hladina vody sa udáva na úrovni +113,30 mnm . Projektová nula pešej lávky oproti geodetom zameranému terénu bude +116,500mnm. Projektová nula javiska voči geodetom zameranému terénu bude +114,300mnm)
Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi zoznam strojového vybavenia, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.

1 ks Pásové rýpadlo (bager) s vodorovným dosahom ramena min. 17 m
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2018 09:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2018 10:30
Miesto: Mestský úrad Dunajská Streda, Hlavná 50/16, 929 01 Dunajská Streda
Otváranie ponúk je verejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Komisia verejného obstarávateľa a uchádzači, ktorí v lehote na predkladanie ponúk predložili svoje ponuky.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
PODLIMITNÁ ZÁKAZKA POSTUPOM PODĽA § 113
zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) bez využitia elektronického trhoviska reverzná t. j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora.
Odovzdanie zrealizovaných stavebných prác sa uskutoční v dvoch etapách a to:
-Prvú časť zrealizovaného diela, víťazný uchádzač odovzdá do užívania do dvoch mesiacov od odovzdania staveniska a
-Druhú časť diela, začne realizovať víťazný uchádzač až po ukončení letnej sezónny 2018, najskôr však v mesiaci september 2018 a odovzdá ju do užívania najneskôr do troch mesiacov od zahájenia druhej časti diela.
Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom záujemcami a uchádzačmi
Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 187 ods. 8 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ využíva možnosť do 18.10.2018 uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou,
okrem posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile.
Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak.
Výšku zábezpeky verejný obstarávateľ stanovil: na 11 000 eur
Zhotoviteľ je povinný získať (na svoje náklady):
zábezpeku na vykonanie prác a na splnenie zmluvných záväzkov dodávateľa (ďalej len zábezpeka na vykonanie prác). Zhotoviteľ je povinný dodať objednávateľovi zábezpeku na vykonanie prác do 3 dní odo dňa podpisu tejto zmluvy, pričom jej kópiu zašle stavebnému dozorovi.
Zábezpeka na vykonanie prác musí mať formu bankovej záruky ak nie je ďalej uvedené inak, vo výške 10 % z ceny diela bez DPH s platnosťou počas celej doby zhotovovania diela.
Objednávateľ je oprávnený uspokojiť si zo zábezpeky na vykonanie prác svoje nároky, nároky na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, náklady vzniknuté v dôsledku odstúpenia od zmluvy a iné nároky vyplývajúce z tejto zmluvy, ktoré nebudú úspešným uchádzačom riadne a včas uspokojené.
Banková záruka musí byť platná a vymáhateľná po celú dobu vykonania diela, t.j. až pokým dodávateľ riadne a včas nevyhotoví a neukončí dielo a objednávateľ takto dokončené dielo bez vád a nedorobkov neprevezme v súlade s podmienkami zmluvy. Neposkytnutie zábezpeky na vykonanie prác tak ako je uvedené v tomto bode sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
zábezpeku na odstránenie vád v záručnej dobe (ďalej len zábezpeka na vady) Zábezpeka na vady bude mať formu bankovej záruky ak nie je ďalej uvedené inak, vo výške 5 % z ceny diela bez DPH s platnosťou počas celej záručnej doby.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité