Oznámenie 4205 - WYT

Obsah

4205 - WYT
Vestník č. 61/2018 - 27.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
D&J Design s.r.o.
IČO: 44561504
Mikušovská cesta 5528 , 98401 Lučenec
Slovensko
Kontaktná osoba: Jozef Jackuliak
Telefón: +421 905642352
Fax: +421 474320720
Email: jozef@jackuliak.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.djdesign.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/14161
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
IČO: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Telefón: +421 915872042
Email: zarkon@slovanet.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
IČO: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Telefón: +421 915872042
Email: zarkon@slovanet.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
podnikateľský subjekt - dotovaná osoba podľa § 8 ods. 2 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Opracovanie drevnej hmoty a výroba komponentov z dreva (nábytok)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Obstaranie inovatívnych technológií v spoločnosti D&J Design s.r.o.
Referenčné číslo: D&J-2018-02
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
FG05-4 - Na priemyselné použitie
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je obstaranie inovatívnych technológií - štyroch logických celkov:
logický celok č. 1/časť 1 predmetu zákazky: Striekací robot - 1 ks
logický celok č. 2/časť 2 predmetu zákazky: CNC obrábacie centrum s príslušenstvom - 1 ks
logický celok č. 3/časť 3 predmetu zákazky: Uhlová formátovacia linka - 1 ks
logický celok č. 4/časť 4 predmetu zákazky: Peletovacia linka - 1 ks
Súčasťou predmetu obstarávania je aj doprava na miesto realizácie a montáž zariadenia s uvedením do prevádzky.
Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 447 212,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
STRIEKACÍ ROBOT
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42924300-2
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
CB20-1 - Pomocou počítača
DA42-7 - Vrátane inštalácie
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Lučenec, Mikušovská cesta 5528, 984 01 Lučenec, výrobný areál verejného obstarávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania
Striekací robot - 1 ks.
Striekací robot na automatizované nanášanie povrchového materiálu.
Súčasťou dodávky je aj doprava na miesto realizácie a montáž zariadenia s uvedením do prevádzky.
Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
180 675,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1) Ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o VO, bude sa ďalej postupovať v súlade so zákonom o VO v platnom znení. 2) Ak Riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie a umožní vyhlásenie nového verejného obstarávania na pôvodný predmet zákazky, bude vyhlásene nové verejné obstarávanie.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ŽoNFP č. NFP313030P414
II.2.14) Doplňujúce informácie
Projekt "Obstaranie inovatívnych výrobných technológií v spoločnosti D&J Design s.r.o." , výzva OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-08.
Časť: 2
II.2.1) Názov
CNC OBRÁBACIE CENTRUM S PRÍSLUŠENSTVOM
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42642100-9
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
CB22-7 - Riadený počítačom
DA42-7 - Vrátane inštalácie
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Lučenec, Mikušovská cesta 5528, 984 01 Lučenec, výrobný areál verejného obstarávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania
CNC obrábacie centrum - 1 ks.
CNC obrábacie centrum s robotickým nakladaním a olepovacím zariadením.
Súčasťou dodávky je aj doprava na miesto realizácie a montáž zariadenia s uvedením do prevádzky.
Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
483 957,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1) Ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o VO, bude sa ďalej postupovať v súlade so zákonom o VO v platnom znení. 2) Ak Riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie a umožní vyhlásenie nového verejného obstarávania na pôvodný predmet zákazky, bude vyhlásene nové verejné obstarávanie.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ŽoNFP č. NFP313030P414
II.2.14) Doplňujúce informácie
Projekt "Obstaranie inovatívnych výrobných technológií v spoločnosti D&J Design s.r.o." , výzva OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-08.
Časť: 3
II.2.1) Názov
UHLOVÁ FORMÁTOVACIA LINKA
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42642100-9
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
CB22-7 - Riadený počítačom
DA42-7 - Vrátane inštalácie
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Lučenec, Mikušovská cesta 5528, 984 01 Lučenec, výrobný areál verejného obstarávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania
Uhlová formátovacia linka - 1 ks.
Uhlová fomátovacia linka s dvomi pílami a stohovacím systémom.
Súčasťou dodávky je aj doprava na miesto realizácie a montáž zariadenia s uvedením do prevádzky.
Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
526 950,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1) Ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o VO, bude sa ďalej postupovať v súlade so zákonom o VO v platnom znení. 2) Ak Riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie a umožní vyhlásenie nového verejného obstarávania na pôvodný predmet zákazky, bude vyhlásene nové verejné obstarávanie.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ŽoNFP č. NFP313030P414
II.2.14) Doplňujúce informácie
Projekt "Obstaranie inovatívnych výrobných technológií v spoločnosti D&J Design s.r.o." , výzva OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-08.
Časť: 4
II.2.1) Názov
PELETOVACIA LINKA
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42642100-9
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
DA42-7 - Vrátane inštalácie
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Lučenec, Mikušovská cesta 5528, 984 01 Lučenec, výrobný areál verejného obstarávateľa.
II.2.4) Opis obstarávania
Peletovacia linka - 1 ks.
Peletovacia linka na zhodnotenie zvyškového materiálu do frakcie pelety.
Súčasťou dodávky je aj doprava na miesto realizácie a montáž zariadenia s uvedením do prevádzky.
Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
255 629,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1) Ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o VO, bude sa ďalej postupovať v súlade so zákonom o VO v platnom znení. 2) Ak Riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie a umožní vyhlásenie nového verejného obstarávania na pôvodný predmet zákazky, bude vyhlásene nové verejné obstarávanie.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: ŽoNFP č. NFP313030P414
II.2.14) Doplňujúce informácie
Projekt "Obstaranie inovatívnych výrobných technológií v spoločnosti D&J Design s.r.o." , výzva OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-08.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 ZVO.
2) Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO.
3) Zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v Zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO.
4) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ZVO. V prípade skupiny dodávateľov predloží JED každý člen skupiny dodávateľov.
5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky DOKLAD Č. 1: Uchádzač predloží potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overenú fotokópiu, nie staršiu ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Potvrdenie bude obsahovať údaje o tom, že :
- uchádzač ku dňu vystavenia potvrdenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
- uchádzač ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete a
- jeho bežný účet nie je ku dňu vystavenia potvrdenia predmetom exekúcie.
V prípade, ak uchádzač má účty vo viacerých bankách, predloží požadované vyjadrenie banky za každú banku. Verejný obstarávateľ neuzná bankový výpis na preukázanie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona.
DOKLAD Č. 2: Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie, že v iných bankách, ako za ktoré predložil vyjadrenie, nemá záväzky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 38 ods. 5 ZVO k podmienke účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova finančná situácia. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a primerané k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uvedený doklad za účelom preukázania, že uchádzač je serióznym obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím. V prípade uchádzača, ktorého tvori skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h). a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ nepožaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
DOKLAD Č. 1: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet obstarávania za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Odporúča sa, aby zoznam dodávok obsahoval minimálne nasledovné údaje: obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania odberateľa, predmet dodávky, lehotu dodania, celkovú zmluvnú cenu bez DPH, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť uchádzačove informácie. Pri prepočte zahraničnej meny na EUR sa použije kurz NBS platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu. V prípade, ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, posudzuje sa referencia v Evidencii referencii vedených ÚVO. V prípade, ak bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, posudzuje sa predložený zoznam.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznam úspešne realizovaných dodávok má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby mal uchádzač preukázateľné skúsenosti s predmetom zákazky, čo je predpokladom toho, aby zvládol bez komplikácií dodať predmet zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa odbornej alebo technickej spôsobilosti spoločne.
Uchádzač môže na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h). a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Verejný obstarávateľ nepožaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (JED) v zmysle § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 pism. a) ZVO:
Uchádzač je povinný preukázať dodávku tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania nasledovne: minimálne 1 alebo viac dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (primerane opisu predmetu zákazky), pričom jej/ich minimálna kumulatívna hodnota za toto obdobie bude ekvivalentom PHZ danej časti predmetu zákazky:
pre časť 1: min. 180 000 EUR bez DPH
pre časť 2: min. 480 000 EUR bez DPH
pre časť 3: min. 520 000 EUR bez DPH
pre časť 4: min. 250 000 EUR bez DPH
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
1) Úspešný uchádzač bude realizovať zákazku v súlade s podmienkami určenými v Kúpnej zmluve.
2) Predmet zákazky bude spolufinancovaný z fondov EÚ, preto bude úspešný uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP uzavretej medzi verejným obstarávateľom a Poskytovateľom NFP na to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť v zmysle Zmluvy o poskytnutí NFP.
3) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje odkladaciu podmienku účinnosti Kúpnej zmluvy. Zmluva nadobudne platnosť jej podpisom oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po podpise Zmluvy o pridelení nenávratného finančného príspevku a schválení procesu verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa NFP.
4) Verejný obstarávateľ môže od zmluvy odstúpiť, resp. ju nepodpísať v prípade, ak budú zo strany Poskytovateľa NFP udelené finančné korekcie na základe zistených nedostatkov v procese verejného obstarávania
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.04.2018 16:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.04.2018 10:00
Miesto: D&J Design s.r.o., Mikušovská cesta 5528, 984 01 Lučenec, administratívna budova v areáli verejného obstarávateľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Účasť na otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Súťažné podklady (ďalej len "SP") budu zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o SP záujemca zašle na kontaktnú adresu: Ing. Martina Kukučková, Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš písomne poštou alebo emailom na: zarkon@slovanet.sk. Preferuje sa elektronická komunikácia.
2) SP sa poskytnú výhradne elektronicky prostredníctvom e-mailu, nebudú sa poskytovať v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať potvrdenie o doručení SP záujemcovi.
3) SP sú záujemcom k dispozícii aj v profile, ktorý je zriadený na www.uvo.gov.sk, tu budú zverejňované aj vysvetlenia, pripadne zmeny a doplnenia SP, pokiaľ to systém ÚVO umožní.
4) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o SP požiadali aj vtedy, ak ich získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk. V prípade, že záujemca nepožiada o SP, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mat vplyv na prípravu ponuky.
5) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača, ak cena prekročí predpokladanú hodnotu zákazky uvedenú v tejto Výzve.
6) Verejný obstarávateľ aplikuje: a) zelené verejné obstarávanie - určené v podmienkach Kúpnej zmluvy, b) obstarávanie inovácií - viď opis predmetu zákazky.
7) Verejný obstarávateľ nesmie v zmysle § 11 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v Registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v Registri partnerov verejného sektora.
8) V zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určene verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Postačí, ak splnenie podmienok účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JED-u ) preukáže uchádzač odpoveďou na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti).
9) V súlade s § 56 ods. 10 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 zákona o verejnom obstarávaní na viac ako 10 pracovných dní.
10) Zloženie zábezpeky na zabezpečenie viazanosti ponúk sa nevyžaduje.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.03.2018

Profil Obstarávateľa


Dôležité