Oznámenie 4223 - WYP

Obsah

4223 - WYP
Vestník č. 61/2018 - 27.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
IČO: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Marcela Turčanová
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4401
Hlavná adresa(URL): http://nitra.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/tender/292/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://http://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Cyklistický chodník Nitra – Vráble I. a II. etapa
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233162-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Cieľom realizácie stavebných prác je vybudovanie I. a II. etapy cyklodopravného prepojenia dvoch mestských centier: Nitra a Vráble bezkolíznym spôsobom s využitím predovšetkým jestvujúcich komunikačných telies spevnených účelových komunikácií v katastrálnych územiach Janíkovce a Chrenová. Celková dĺžka cyklochodníkov je 12,8 km.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
993 918,02 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233161-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
V katastrálnych územiach Veľké Janíkovce a Chrenová.
II.2.4) Opis obstarávania
Etapa č. I. začína napojením na spoločnú cestičku pre chodcov a cyklistov, ktorá vedie paralelne s cestou III/1641. V blízkosti napojenia sa zrealizuje cykloprístrešok 01, úvodný informačný uzol na p.č. 1703/17,1703/19 k.ú. Veľké Janíkovce neďaleko 1. autobusovej zastávky v mestskej časti Janíkovce v smere od centra cesta III. triedy č.05137 0 km. Trasa pokračuje severovýchodným smerom po okraji obce a realizovanej novej obytnej zóny. Pokračuje pozdĺž čerešňovej aleje k lokalite studnička - km 1,60. Na rázcestí nad studničkou - km 1,50 - je záver I. etapy. Tento úsek je mimo zastavaného územia, v súčasnosti tvorený nespevnenou účelovou komunikáciou s prašným povrchom. Konštrukcia navrhovanej spevnenej plochy v šírke 3m sa navrhuje v skladbe umožňujúcej núdzový sezónny prejazd poľnohospodárskych strojov.
Etapa č. II. začína na rázcestí nad studničkou v k.ú. Veľké Janíkovce. Trasa pokračuje po území nad Starými Janíkovcami k rázcestiu vetva II.a. Na rázcestí sa delí na vetvu do Janíkoviec - II.b a vetvu II.c okolo starého dubu po hrebeni až k hranici k.ú. Janíkovce. Tu je bod, v ktorom sa stretávajú štyri katastrálne územia a záver II. etapy. Tento úsek je mimo zastavaného územia a tvorený je nespevnenou účelovou komunikáciou s prašným povrchom. Konštrukcia navrhovanej spevnenej plochy v šírke 3m sa navrhuje v skladbe umožňujúcej núdzový sezónny prejazd poľnohospodárskych strojov. Výškovo bude komunikácia osadená s ohľadom na jestvujúci terén. Šírka komunikácie 3m, t.j. dva jazdné cyklistické pruhy, každý široký 1,5 m. Priečny sklon komunikácií bude jednostranný, 2% smerom do voľnej krajiny.
Ďalšie podrobnosti sú uvedené v dokumentácii pre realizáciu stavby.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
993 918,02 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO1-SC122-2016-15
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky je spolufinancovaný z OP IROP, výzva IROP-PO1-SC122-2016-15 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickejdopravy) na celkovom počte prepravených osôb.
Verejné obstarávanie bude v súlade s pravidlami systému riadenia EŠIF predložené na kontrolu pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO) v plnom rozsahu. Túto skutočnosť preukáže spôsobom uvedeným v ZVO, § 37 sa použije primerane.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie (1) podľa § 33 ods. 1 písm. a) potvrdením z každej banky alebo pobočky zahraničnej banky v ktorej má vedený účet alebo poskytnutý úver, (2) čestným vyhlásením o tom, že uchádzač predložil potvrdenia zo všetkých bánk/pobočiek zahraničných bánk, (3) čestným vyhlásením uchádzača o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, a (4) čestným vyhlásením o schopnosti prefinancovať predmet zákazky podľa podmienok uvedených v zmluve o dielo.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží:
1. Vyjadrenie zo všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk (podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO), v ktorých je uchádzač klientom, nie staršie ako 3 mesiace od predkladania ponuky, s uvedením údajov:
-že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-že uchádzač nie je v nepovolenom debete,
-že prostriedky na účte nie sú predmetom exekúcie.

2. Čestné vyhlásenie uchádzača o tom, že v iných bankách (ako predložil potvrdenia) nemá účty a záväzky.
3. Čestné vyhlásenie uchádzača o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky voči iným osobám.
4. Čestné vyhlásenie o schopnosti prefinancovať predmet zákazky.
Ustanovenie § 33 ods. 2, § 33 ods.4 a § 37 ods. 3 ZVO sa použijú primerane.

Odôvodnenie použitia podmienky účasti: Realizácia predmetu zákazky je naplánovaná na 6 mesiacov s postupným financovaním stavby podľa podmienok uvedených v zmluve o dielo. Pre dosiahnutie cieľa realizácie (ktorým je postavenie cyklochodníka v požadovanej dĺžke) je potrebné, aby budúci zhotoviteľ stavby si plnil svoje finančné záväzky, nemal prostriedky na účtoch v bankách blokované exekúciou a tým neohrozil naplnenie cieľa verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ považuje za finančne schopného zhotoviteľa len také subjekty, ktoré si plnia svoje záväzky aj voči tretím osobám (najmä subdodávateľom, prostredníctvom ktorých realizuje stavebnú činnosť).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom skúsenosti s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru zrealizovaných za posledných 5 rokov predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania.
Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy - Stavbyvedúceho a zástupcu stavbyvedúceho s min. 5 ročnou odbornou praxou podľa dole uvedených požiadaviek. Uchádzač preukáže požiadavky technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) a písm. g) ZVO. Ustanovenie § 34 ods. 3 a § 37 ods. 3 sa použijú primerane.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Referenčné zrealizované stavebné práce musia mať charakter výstavby alebo rekonštrukcie spevnených cestných alebo pozemných komunikácií (tie sa považujú za rovnaké alebo podobné stavebné práce ako predmet zákazky) v minimálnom súhrnnom rozsahu o dĺžke 12000 m.
Odôvodnenie použitia tejto podmienky účasti: Verejný obstarávateľ potrebuje uskutočniť stavebné práce v priebehu 24 mesiacov o dĺžke 12,8 km, čo si vyžaduje nasadenie a koordináciu väčšieho počtu pracovníkov. Vzhľadom na nevyhnutnosť uskutočniť stavebné práce počas daného obdobia je nevyhnutné, aby úspešný uchádzač mal dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakej alebo podobnej stavby. Verejný obstarávateľ požaduje skúsenosti v súhrnnej hodnote, čím umožňuje účasť na verejnom obstarávaní aj menším subjektom, ktoré v priebehu posledných 5 rokov od vyhlásenia obstarávania realizovali viaceré menšie úseky a súhrnne majú kapacity a vedomosti na realizáciu tohto predmetu zákazky.

Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu (podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO) jedného stavbyvedúceho a jeho jedného zástupcu, ako osôb zodpovedných a určených na plnenie predmetu zákazky. Obidve osoby predložia doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky oprávňujúcej ho na výkon predmetnej činnosti s odborným zameraním pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); (2) životopis preukazujúci minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho a minimálne jednu preukázateľnú praktickú skúsenosť v oblasti riadenia stavieb majúcich charakter výstavby alebo rekonštrukcie spevnených cestných alebo pozemných komunikácií v pozícií stavbyvedúceho. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom v ponuke uviesť v akom zmluvnom vzťahu je stavbyvedúci a jeho zástupca k uchádzačovi.
Odôvodnenie použitia podmienok účasti osôb zodpovedných za plnenie predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie týchto podmienok účasti z dôvodu nevyhnutnosti dodržania kvality stavby, dodržania všeobecne záväzných právnych predpisov najmä na úseku stavebných prác a dodržania predpisov bezpečnosti a ochrany zdravia pri prácach. Stavbyvedúci, ako osoba zodpovedná za realizáciu stavebných prác a osoba riadiaca prácu na stavenisku musí mať určité odborné vedomosti a skúsenosti, prostredníctvom ktorých je schopná riadiť prácu ostatných osôb, kontrolovať prácu vykonanú subdodávateľmi a komunikovať s príslušnými zástupcami obstarávateľa priebeh stavby. Verejný obstarávateľ požaduje 2 osoby pre vzájomnú zastupiteľnosť, pretože práce budú realizované 24 mesiacov a podľa zmluvných podmienok je nevyhnutné, aby bol stavbyvedúci na stavenisku počas celého obdobia.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazky budú realizované na základe priloženej realizačnej projektovej dokumentácie. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s dokumentáciou s vynaložením odbornej starostlivosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.04.2018 09:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.04.2018 11:00
Miesto: Mestský úrad Nitra, Štefánikova trieda 60, Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem ID dokladu aj písomné splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za predmet zákazky ocenený podľa realizačnej projektovej dokumentácie a Zmluvy o Dielo. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritéria pre prípad zhody celkovej ceny za predmet zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepší návrh ten, ktorý predložil uchádzač, ktorý predložil nižšiu cenu na stavebný oddiel SO 01 vrátane DPH. V prípade zhody aj v tejto položke bude ako druhé rozhodovacie kritérium slúžiť nižšia cena za stavebný oddiel SO 01.1 vrátane DPH. V prípade zhody aj na tejto pozícii bude ako tretie rozhodovacie kritérium slúžiť nižšia cena za stavebný oddiel SO 02.1 vrátane DPH.

Verejný obstarávateľ rozhodol, že splnenie podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO a v tomto verejnom obstarávaní sa komunikácia a ponuky budú predkladať výhradne elektronicky. Viac informácií je v súťažných pokladoch.

V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE (okrem doručovania dokumentov súvisiacich s revíznymi postupmi, ktoré sa doručujú v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 3/2018).Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.

Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi
a.) v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo
b.) počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na zaslanie autentifikačného kódu v listovej podobe sú min. 4 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.

Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.

Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Verejný obstarávateľ vzhľadom na voľne prístupné oblasti nebude organizovať prehliadku, záujemcovia si môžu lokalitu prezrieť kedykoľvek.

Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 9000 €.

Verejný obstarávateľ očakáva začatie realizácie projektu v mesiaci jún 2018.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.03.2018

Redakčné opravy

5047 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 71/2018
V oznámení 04223-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 061/2018 zo dňa 27.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Odôvodnenie použitia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Namiesto: Odôvodnenie použitia tejto podmienky účasti: Verejný obstarávateľ potrebuje uskutočniť stavebné práce v priebehu 24 mesiacov o dĺžke 12,8 km, čo si vyžaduje nasadenie a koordináciu väčšieho počtu pracovníkov. Vzhľadom na nevyhnutnosť uskutočniť stavebné práce počas daného obdobia je nevyhnutné, aby úspešný uchádzač mal dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakej alebo podobnej stavby. Verejný obstarávateľ požaduje skúsenosti v súhrnnej hodnote, čím umožňuje účasť na verejnom obstarávaní aj menším subjektom, ktoré v priebehu posledných 5 rokov od vyhlásenia obstarávania realizovali viaceré menšie úseky a súhrnne majú kapacity a vedomosti na realizáciu tohto predmetu zákazky. Má byť: Odôvodnenie použitia tejto podmienky účasti: Verejný obstarávateľ potrebuje uskutočniť stavebné práce v priebehu šiestich mesiacov o dĺžke 12,8 km, čo si vyžaduje nasadenie a koordináciu väčšieho počtu pracovníkov. Vzhľadom na nevyhnutnosť uskutočniť stavebné práce počas daného obdobia je nevyhnutné, aby úspešný uchádzač mal dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakej alebo podobnej stavby. Verejný obstarávateľ požaduje skúsenosti v súhrnnej hodnote, čím umožňuje účasť na verejnom obstarávaní aj menším subjektom, ktoré v priebehu posledných 5 rokov od vyhlásenia obstarávania realizovali viaceré menšie úseky a súhrnne majú kapacity a vedomosti na realizáciu tohto predmetu zákazky. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Namiesto: Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu (podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO) jedného stavbyvedúceho a jeho jedného zástupcu, ako osôb zodpovedných a určených na plnenie predmetu zákazky. Obidve osoby predložia doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky oprávňujúcej ho na výkon predmetnej činnosti s odborným zameraním pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); (2) životopis preukazujúci minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho a minimálne jednu preukázateľnú praktickú skúsenosť v oblasti riadenia stavieb majúcich charakter výstavby alebo rekonštrukcie spevnených cestných alebo pozemných komunikácií v pozícií stavbyvedúceho. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom v ponuke uviesť v akom zmluvnom vzťahu je stavbyvedúci a jeho zástupca k uchádzačovi. Má byť: Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu (podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO) jedného stavbyvedúceho a jeho jedného zástupcu, ako osôb zodpovedných a určených na plnenie predmetu zákazky. Obidve osoby predložia doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky oprávňujúcej ho na výkon predmetnej činnosti s odborným zameraním na inžinierske stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie na inžinierske stavby); (2) životopis preukazujúci minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho a minimálne jednu preukázateľnú praktickú skúsenosť v oblasti riadenia stavieb majúcich charakter výstavby alebo rekonštrukcie spevnených cestných alebo pozemných komunikácií v pozícií stavbyvedúceho. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom v ponuke uviesť v akom zmluvnom vzťahu je stavbyvedúci a jeho zástupca k uchádzačovi. III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Odôvodnenie použitia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Namiesto: Odôvodnenie použitia podmienok účasti osôb zodpovedných za plnenie predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie týchto podmienok účasti z dôvodu nevyhnutnosti dodržania kvality stavby, dodržania všeobecne záväzných právnych predpisov najmä na úseku stavebných prác a dodržania predpisov bezpečnosti a ochrany zdravia pri prácach. Stavbyvedúci, ako osoba zodpovedná za realizáciu stavebných prác a osoba riadiaca prácu na stavenisku musí mať určité odborné vedomosti a skúsenosti, prostredníctvom ktorých je schopná riadiť prácu ostatných osôb, kontrolovať prácu vykonanú subdodávateľmi a komunikovať s príslušnými zástupcami obstarávateľa priebeh stavby. Verejný obstarávateľ požaduje 2 osoby pre vzájomnú zastupiteľnosť, pretože práce budú realizované 24 mesiacov a podľa zmluvných podmienok je nevyhnutné, aby bol stavbyvedúci na stavenisku počas celého obdobia. Má byť: Odôvodnenie použitia podmienok účasti osôb zodpovedných za plnenie predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie týchto podmienok účasti z dôvodu nevyhnutnosti dodržania kvality stavby, dodržania všeobecne záväzných právnych predpisov najmä na úseku stavebných prác a dodržania predpisov bezpečnosti a ochrany zdravia pri prácach. Stavbyvedúci, ako osoba zodpovedná za realizáciu stavebných prác a osoba riadiaca prácu na stavenisku musí mať určité odborné vedomosti a skúsenosti, prostredníctvom ktorých je schopná riadiť prácu ostatných osôb, kontrolovať prácu vykonanú subdodávateľmi a komunikovať s príslušnými zástupcami obstarávateľa priebeh stavby. Verejný obstarávateľ požaduje 2 osoby pre vzájomnú zastupiteľnosť, pretože práce budú realizované šesť mesiacov a podľa zmluvných podmienok je nevyhnutné, aby bol stavbyvedúci na stavenisku počas celého obdobia.
5293 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 74/2018
V oznámení 04223-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 061/2018 zo dňa 27.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2 Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 20.04.2018 09:30 Má byť: 27.04.2018 09:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.04.2018 11:00 Má byť: 27.04.2018 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité