Oznámenie 4224 - WYT

Obsah

4224 - WYT
Vestník č. 61/2018 - 27.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Sačurov
IČO: 00332810
Osloboditeľov 385, 09413 Sačurov
Slovensko
Kontaktná osoba: Peter Barát
Telefón: +421 574497277
Fax: +421 574881250
Email: obec@sacurov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/6451
Hlavná adresa(URL): http://www.sacurov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.sacurov.sk/verejne-obstaravanie.html
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Ján Halgaš - Inžinierska kancelária
IČO: 40055469
Budovateľská 1805/38A , 09301 Vranov nad Topľou
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Halgaš
Telefón: +421 905127229
Email: halgas@stonline.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
OBec Sačurov
IČO: 00332810
Osloboditeľov 385, , 09413 Sačurov
Slovensko
Kontaktná osoba: Peter Barát
Telefón: +421 915376969
Fax: +421 574881250
Email: obec@sacurov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/6451
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.sacurov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Interiérové vybavenie
Referenčné číslo: 01/04/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
39100000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie vnútorného vybavenie Materskej školy pre verejného obstarávateľa vrátane dopravy a montáže.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
47 308,24 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
39113100-8
39161000-8
39511100-8
39512000-4
39512100-5
39112000-0
39516110-6
39120000-9
39143112-4
39221120-4
37520000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Prešovský samosprávny kraj, Okres Vranov nad Topľou, Obec Sačurov, s. č. 577, p. č. 28/8, 28/2, 28/4. Materská škola, 2. NP
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie vnútorného vybavenie Materskej školy pre verejného obstarávateľa vrátane dopravy a montáže:
1.bukové ležadlo 100,00 ks,
2. matrac nepremokavý 100,00 ks,
3. stolička buková výška sedu 340 mm 100,00 ks,
4. stôl 17,00 ks,
5. Nábytková zostava 5 skriniek 5,00 ks,
6. Plošina na ležadlá 16,00 ks,
7. Vankúšik a prikrývka + plachta 200,00 ks,
8. Obliečky-latka 100,00 ks,
9. Plachty 100,00 ks,
10. uteráky 100,00 ks,
11. Šatňa pre 5 detí 20,00 ks,
12. Lavička k šatni 20,00 ks,
13. Skriňa dvojkridlová 10,00 ks,
14.Skrinka 10,00 ks,
15.Stôl kancelársky 5,00 ks,
16.Písací stôl 5,00 ks,
17.Kancelárske kreslo 5,00 ks,
18.Stolička čalúnená 10,00 ks,
19.Poháre plastové 100,00 ks,
20.Kreslo čalúnené - Rozkladacie kreslo 10,00 ks,
21.Koberec detský motív 5,00 ks,
22.Bazén kvietok 1,00 ks,
23.Sada stredná s ozubeným kolesom 1,00 ks,
24.Sada stredná so základňou s vlnkami 1,00 ks,
25.Sada stredná so základňou s vlnkami 1,00 ks.
Verejný obstarávateľ ich určil na základe rozmerov miestnosti a počtu kusov vybavenia, ktoré potrebuje do týchto miestností umiestniť. Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť ponuky aj na tovary v rozmeroch v tolerancií 10%.
Tovary musia byť vhodné na používanie pre potreby Materskej školy.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
47 308,24 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 30
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní alebo nedôjde k schválenie postupu zadávania zákazky Poskytovateľom NFP
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP Ľudské zdoje, kód Výzvy OPLZ-PO6-SC612-2016-1a/b zo dňa 29.1.2016
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len zákon"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
1.5 Podrobnosti k týmto základným požiadavkám sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2018 10:00
Miesto: Spoločensko-komunitné centrum, Školská 388, Sačurov, 2.NP, miestnosť zasadačka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
2.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html..
3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného
obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
4.Verejný obstarávateľ oznamuje, že aplikuje prechodné ustanovenie ohľadom komunikácie podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Doručovanie sa riadi podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov.
5. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
6. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
7. Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať v lehote na predkladanie ponúk písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa alebo elektronicky na adrese Ing. Ján Halgaš - Inžinierska kancelária, Budovateľská 1805/38A, 09301 Vranov nad Topľou, e mail: halgas@stonline.sk.
8. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
9. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
10. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného
finančného príspevku.V prípade neschválenia kontroly postupu zadávania tejto zákazky poskytovateľom NFP, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky.
11. Ponuka sa predkladá tak, aby všetky dokumenty a doklady boli predložené v jednom obale.
12. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazujú vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
26.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité