Oznámenie 4394 - WYT

Obsah

4394 - WYT
Vestník č. 63/2018 - 29.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Kluknavská mliekáreň - obchodno - odbytové družstvo
IČO: 36603244
Jaklovce 640, 05561 Jaklovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Renáta Ogurčáková
Telefón: +421 534471695
Fax: +421 534473296
Email: pdkluknava@mail.t-com.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/12523/zakazky/413987/dokumenty
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
SPIŠ-VIEW-TRADING, spol. s r.o.
IČO: 31652387
Starosaská 15 , 05201 Spišská Nová Ves
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Balogová
Telefón: +421 905601138
Email: svt@svt.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
osoba podľa §8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
mliekáreň
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Inovácia výrobného procesu – Kluknavská mliekáreň
Referenčné číslo: 2018/VO/MILK/02
II.1.2) Hlavný kód CPV
42215000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie strojov a inovovanie výrobného procesu v mliekárni. Podrobný opis predmetu zákazky a technická špecifikácia je v prílohe súťažných podkladov: opis predmetu zákazky - stroje a meranie a regulácia -
technická špecifikácia.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
560 535,84 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
Ponuky možno predkladať na: jednu časť
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
1. Automatický baliaci stroj - vákuová balička
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42921320-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kluknavská mliekareň obchodno odbytové družstvo, Jaklovce 640, 055 61 Jaklovce
II.2.4) Opis obstarávania
Dodanie automatického baliaceho stroja - vákuovej baličky. Podrobná technická špecifikácia je v prílohe súťažných
podkladov: opis predmetu zákazky - stroje. Verejný obstarávateľ požaduje vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenie
obsluhy na mieste plnenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
100 751,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Výskum a inovácie
Časť: 2
II.2.1) Názov
2. Automatické etikovacie a vážiace zariadenie
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30177000-0
38310000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kluknavská mliekareň obchodno odbytové družstvo, Jaklovce 640, 055 61 Jaklovce
II.2.4) Opis obstarávania
Dodanie automatického etikovacieho a vážiaceho zariadenia. Podrobná technická špecifikácia je v prílohe súťažných
podkladov: opis predmetu zákazky - stroje. Verejný obstarávateľ požaduje vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenie
obsluhy na mieste plnenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
47 920,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Výskum a inovácie
Časť: 3
II.2.1) Názov
3. Homogenizátor bryndze
Časť č.: 3.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39711210-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kluknavská mliekareň obchodno odbytové družstvo, Jaklovce 640, 055 61 Jaklovce
II.2.4) Opis obstarávania
Dodanie homogenizátora bryndze. Podrobná technická špecifikácia je v prílohe súťažných podkladov: opis predmetu
zákazky - stroje. Verejný obstarávateľ požaduje vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenie obsluhy na mieste plnenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
57 115,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Výskum a inovácie
Časť: 4
II.2.1) Názov
4. Plniace a formovacie zariadenia
Časť č.: 4.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42215000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kluknavská mliekareň obchodno odbytové družstvo, Jaklovce 640, 055 61 Jaklovce
II.2.4) Opis obstarávania
Dodanie plniaceho a formovacieho zariadenia. Podrobná technická špecifikácia je v prílohe súťažných podkladov: opis
predmetu zákazky - stroje. Verejný obstarávateľ požaduje vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenie obsluhy na mieste
plnenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
123 342,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Výskum a inovácie
Časť: 5
II.2.1) Názov
5. Meracie a regulačné zariadenie
Časť č.: 5.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
38300000-8
31682210-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Kluknavská mliekareň obchodno odbytové družstvo, Jaklovce 640, 055 61 Jaklovce
II.2.4) Opis obstarávania
Dodanie meracieho a regulačného zariadenia. Podrobná technická špecifikácia je v prílohe súťažných podkladov: opis
predmetu zákazky - stroje. Verejný obstarávateľ požaduje vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenie obsluhy na mieste
plnenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
231 406,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Výskum a inovácie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO.
2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO.
3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto
podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.
4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukázujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju
technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní:
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO: zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný
obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO.
Odôvodnenie: Účelom tejto požiadavky je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v sledovanom období
dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Preukázanie úspešnej realizácie min. počtu zákaziek má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky
Zoznam dodaných tovarov má obsahovať:
- názov a sídlo odberateľa,
- kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail),
- predmet dodaného tovaru,
- opis predmetu dodaného tovaru,
- doba dodania,
- cena dodaného tovaru bez DPH
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) bod 1 resp. 2 zákona č. 343/2015 Z.z., ktorým preukáže dodanie minimálne jednej dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to v minimálnej hodnote 100 000,00 EUR bez DPH.
Vyššie uvedená minimálna požadovaná úroveň štandardov sa vzťahuje na časť č. 1, 4 a 5.
Pre časti č. 2 a 3 referenciu nevyžadujeme.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.05.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.05.2018 10:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Odporúčame záujemcom v prípade, ak si súťažné podklady stiahnú z profilu verejného obstarávateľa na internetovej
stránke Úradu pre verejné obstarávanie, aby túto skutočnosť nahlásili na e-mailovú adresu: svt@svt.sk za účelom
registrácie.
2. Nepožaduje sa zábezpeka.
3. Nepoužije sa elektronická aukcia.
4. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme a manuál k vyplneniu JED je možné stiahnuť z webového sídla
Úradu pre verejné obstarávanie na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/
jednotnyeuropskydokument-%20pre%20verejne%20obstaravanie-553.html JED musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
5. Úspešný uchádzač - dodávateľ aj subdodávatelia sú povinní, pokiaľ sa ich to týka, že podľa § 4 ods. 1 druhá veta
zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora, "Partner verejného sektora musí byť zapísaný v registri
aspoň po dobu trvania zmluvy".
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité