Oznámenie 4391 - WYP

Obsah

4391 - WYP
Vestník č. 63/2018 - 29.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Fiľakovo
IČO: 00316075
Radničná 25, 98601 Fiľakovo
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Igor Tomeček
Telefón: +421 909203589
Email: svepo@obstarajto.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5022
Hlavná adresa(URL): http://www.filakovo.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5022
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy (vrátane plnenia úloh pri prenesenom výkone štátnej správy)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Sprístupnenie a zveľadenie stredovekého hradu
Referenčné číslo: Referenčné číslo: 2018/FIL/004
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212354-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výmena strešnej krytiny na Bebekovej bašte, zastrešenie Delovej bašty, vybudovanie infobodu vo veži mestského opevnenia na Baštovej ulici, ďalej rekonštrukcia troch prístupových ciest pod hradom (ul. Podhradská, ul. Baštová, ul. Továrenská), vybudovanie parkoviska pre turistické autobusy a osobné autá, vysadenie zelene a trávnika, vybudovanie verejných toaliet, rekonštrukcia tzv. vínneho domu pod hradom, vrátane vybudovania tzv. archeoparku, vykonanie archeologického výskumu na potrebných miestach. Bližší opis je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
678 757,71 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
31216200-5
44161200-8
45000000-7
45100000-8
45111000-8
45111200-0
45111250-5
45111300-1
45112000-5
45112700-2
45220000-5
45232410-9
45233123-7
45233251-3
45233290-8
45260000-7
45261000-4
45261220-2
45261300-7
45261410-1
45262100-2
45262500-6
45262510-9
45262600-7
45310000-3
45311000-0
45332000-3
45332400-7
45421000-4
45421100-5
45422000-1
45431100-8
45431200-9
45442110-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Výstavba sa uskutoční v intraviláne mesta Fiľakovo v jeho centrálnej časti, na uliciach Podhradská, Továrenská a Baštová a na stredovekom hrade (Národná kultúrna pamiatka), ktorý je v ich blízkosti.
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii:
SO-01 - Rekonštrukcia ul. Podhradská - II.etapa SO-02 - Rekonštrukcia ul. Továrenská a Baštová SO-03 - Parkovisko a spevnené plochy
SO-04 - Verejné toalety Podhradská
SO-05 - Rekonštrukcia vínneho domu
SO-06 - Terénne a sadové úpravy k vínnemu domu
SO-07 - Rekonštrukcia bašty mestského opevnenia - INFOBOD
SO-08 - Delová bašta
SO-09 - Rekonštrukcia hlavného vstupu do hradného areálu
SO-10 - Komplexná výmena strešnej krytiny na Bebekovej bašte
a v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
678 757,71 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Projekt: Prezentácia kultúrneho dedičstva historického Novohradu presahujúceho hranice a dobu" AF ID: SKHU/1601/1.1/267
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32, § 39, alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie: Touto podmienkou sa overuje stabilné finančné a ekonomické postavenie uchádzača za predchádzajúce obdobie a finančná schopnosť uchádzača úspešne splniť predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Bod 1/ § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - uchádzač predloží: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval obdobnú zákazku aj pre iný subjekt, t. j. sleduje, preverenie schopnosti uchádzača
realizovať predmet zákazky, najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Zoznam úspešne
realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Podmienka je primeraná vo vzťahu k obnove národnej kultúrnej pamiatky v predmete zákazky s cieľom vybrať dodávateľa, ktorý na základe svojich praktických skúseností uskutoční odborné a kvalitné stavebné práce v predmete zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky.

Bod 2/ § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - uchádzač predloží: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služieb.
Odôvodnenie potreby a primeranosti stanovenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Splnením uvedenej podmienky účasti uchádzač preukáže, že osoba, ktorá bude zodpovedná za zhotovenie predmetu zákazky je dostatočne odborne spôsobilá pre vykonávanie predmetných stavebných prác.
Vedenie uskutočňovania stavby v zmysle platnej legislatívy vykonáva stavbyvedúci, ktorý zabezpečuje uskutočňovanie stavby a riadne vykonávanie stavebných a montážnych prác v súlade s projektom a v súlade s podmienkami stavebných povolení a iných povolení, potrebných pre výstavbu tak, aby nebola ohrozená bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, aby neboli ohrozené iné verejné záujmy a v súlade s podmienkami zmluvy o dielo na zhotovenie stavby. Verejný obstarávateľ vyžadovaním dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač vytvára predpoklad riadneho vedenia uskutočňovania stavby v predmete zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác alebo splnených zmlúv s uvedením názvu alebo obchodného mena zmluvného partnera, adresu jeho sídla alebo miesta podnikania, predmet zmluvy, platnosť zmluvy, skutočne uhradenú cenu za predmet zmluvy v Eur bez DPH, údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (zhotoviteľa), potrebné pre overenie uvedených informácií. Uchádzač musí uvedeným spôsobom preukázať, že v rozhodnom období realizoval stavebné práce v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky(t. j. výmena strešnej krytiny za položenie dreveného štiepaného šindľa, obnova historických pamiatok so zachovaním pamiatkových hodnôt, rekonštrukcia prístupových ciest, vybudovanie parkoviska, verejných toaliet, vysadenie zelene) v celkovom objeme v minimálnej hodnote 670 000,00 eur bez DPH. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
Minimálne jedno uchádzačom predložené potvrdenie o plnení/referencia musí obsahovať uskutočnenie stavebnej obnovy/rekonštrukcie národnej kultúrnej pamiatky zapísanej v Ústrednom zozname pamiatkového fondu SR alebo v ekvivalentnom zozname podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla uchádzača.
Ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočnenie presahuje stanovené obdobie, uchádzač uvedie zvlášť cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období.
V zmysle § 187 ods. 6 ZVO splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014 a odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.

K bodu 2: uchádzač predloží doklady osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác na zákazke s rozsahom oprávnenia na činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním pre pozemné stavby:
a) doklad o odbornej spôsobilosti pre vedenie uskutočňovania stavieb podľa § 45 ods. 1 písm. b) stavebného zákona č. 50/1976 Zb. a zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov pre činnosť stavbyvedúceho opatrené originálom odtlačku a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby (alebo predloží úradne osvedčené kópie),
b) Stavbyvedúci musí mať minimálne tri roky praxe vo funkcii stavbyvedúceho, uvedené sa preukazuje predložením verifikovaného životopisu stavbyvedúceho s uvedením vzdelania, praxe s názvom, sídlom organizácie kde bola prax realizovaná a kontaktné údaje osoby u ktorej je možné prax overiť.
Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač pred uzavretím zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi úradne osvedčenú kópiu dokladu o uzatvorení poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom zhotoviteľa a jeho subdodávateľov s platnosťou po celú dobu trvania ZoD na poistnú sumu minimálne 678 000,00 Eur vrátane originálu alebo úradne overenej kópie dokladu preukazujúce úhradu predmetného poistenia, bankovú záruku Performancebond ( výkonovú záruku ) na plnenie zmluvy vo výške 10 % zo zmluvnej ceny diela s DPH na účet objednávateľa a uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktoré má v úmysle zadať subdodávateľom, k tomu uvedie dotknutých subdodávateľov a predmety ich subdodávok.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2018 09:30
Miesto: Mesto Fiľakovo, Radničná 25, 986 01 Fiľakovo na poschodí v miestnosti č. 106.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní ponúk. Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom, alebo úradne osvedčeným splnomocnením uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1/ Súťažné podklady sa poskytujú e-mailom, poštou alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, pričom odporúčame e-mail na adresu: svepo@obstarajto.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a e-mailovú adresu. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5022. V prípade, ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa, odporúča sa uviesť túto informáciu na adresu svepo@obstarajto.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažných podkladov zverejňovať v profile.
2/ Zábezpeka sa nevyžaduje.
3/ Úspešný uchádzač a jeho subdodávatelia musia byť pred podpisom zmluvy o dielo zapísaní v Registri partnerov verejného sektora.
4/ Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný z fondov EÚ, objednávateľ uzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom výhradne po schválení procesu verejného obstarávania kontrolným orgánom.
5/ Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
6/ Úspešný uchádzač zloží na účet verejného obstarávateľa na plnenie zmluvy bankovú záruku Performancebond (výkonovú záruku) vo výške 10 % zo zmluvnej ceny diela s DPH na účely zabezpečenia zmluvnej pokuty v prípade vadného plnenia. Banková záruka bude zložená počas celej doby trvania zmluvy v súlade so zmluvnými podmienkami.
7/ Úspešný uchádzač zodpovedá za všetky škody spôsobené verejnému obstarávateľovi a tretím osobám a to za seba a svojich zamestnancov, preto pred podpisom zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi poistnú zmluvu na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu právnických osôb alebo fyzických osôb podnikateľov s poistnou sumou minimálne 678 000,00 eur.
8/ Nesplnenie povinností podľa bodov 6 a 7 Doplňujúce informácie výzvy na predkladanie ponúk bude verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti.
9/ Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.03.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité