Oznámenie 4490 - WYP

Obsah

4490 - WYP
Vestník č. 64/2018 - 30.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Senec
IČO: 00305065
Mierové nám. 8, 90301 Senec
Slovensko
Kontaktná osoba: Ľubomír Kubička
Telefón: +421 220902554
Email: obstaravanie@vosk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4150
Hlavná adresa(URL): http://www.senec.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4150
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
VO SK, a.s.
IČO: 45647291
Záhradnícka 151 , 82108 Bratisla
Slovensko
Kontaktná osoba: Ľubomír Kubička
Telefón: +421 220902554
Email: obstaravanie@vosk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4150
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.senec.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nadstavba a modernizácia Materskej školy Kysucká, Senec
Referenčné číslo: 2018/SC/05
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Stavebné práce na zhotovení diela Nadstavba a modernizácia Materskej školy Kysucká, Senec, podľa pokynov a podrobností uvedených v stavebných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
865 228,68 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
II.2.4) Opis obstarávania
tavebné práce na zhotovení diela Nadstavba a modernizácia Materskej školy Kysucká, Senec, podľa pokynov a podrobností uvedených v stavebných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
865 228,68 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Dátum začatia: 01.07.2018
Dátum ukončenia: 30.06.2019
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO2-SC221-2016-10
II.2.14) Doplňujúce informácie
OP Integrovaný regionálny operačný program, kód výzvy: IROP-PO2-SC221-2016-10 - vzhľadom na obmedzený počet znakov v tomzto poli sú ďalšie informácie v bode VI.3)DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE tejto výzvy na predkladanie ponúk.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa
splnenie podmienok účasti osobného
postavenia a ich preukázanie v
súlade s ust. § 32 zákona č.343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov (ďalej ZVO). Vzhľadom na nefunkčnosť informačného systému Zber údajov, prostredníctvom
ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk, nie je možné vo výzve na predkladanie
ponúk zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch,
ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov:
1.Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať uskutočnenie stavebných prác aspoň v troch prípadoch v hodnote bez DPH spolu minimálne dosahujúcej predpokladanú hodnotu zákazky.
Uchádzač je povinný uviesť celkový súčet uskutočnených stavebných prác, ktorých zoznam predložil. V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o plnení stavebných prác, ktorých uskutočnenie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu realizovaných stavebných prác). V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, uskutočňovaný ním samotným. Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli stavebné práce uskutočnené.
2.Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predložiť údaje o odbornej kvalifikácii osôb, ktoré budú zodpovedné za realizáciu stavebných prác a budú určené na plnenie zmluvy:
a)Minimálne jedna osoba vo funkcii stavebného inžiniera musí spĺňať nasledovné minimálne
požiadavky:
- musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavebného inžiniera pre konštrukcie pozemných stavieb podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby.

b) Minimálne jedna osoba vo funkcii stavbyvedúci stavby uchádzača musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
- musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby, podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby.

Vzhľadom na nefunkčnosť informačného
systému Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk, nie je možné vo výzve na predkladanie ponúk zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne prístupné v profile verejného obstarávateľa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.04.2018 11:00
Miesto: Mesto Senec Mestský úrad, Mierové námestie 8, 903 01 Senec
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku v súlade s ust. § 46 ZVO vo výške 24 000,- EUR, ďalšie
podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Vzhľadom na nefunkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ
zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk, nie je možné vo výzve na predkladanie ponúk zverejniť doplňujúce
informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne
prístupné v profile verejného obstarávateľa.
3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických
prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky. a to prostredníctvom
ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, ktorého webova adresa je uvedená v bode I.1) tejto výzvy pod
názvom: "Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):"
4. Všetky doklady, ktoré uchádzač predkladá na preukázanie splnenia podmienok účasti (uchádzačom, inou osobou,
ktorej zdroje či kapacity sú použité na preukázanie splnenia podmienok účasti, subdodávateľom) musia byť predložené
ako originály alebo úradne overené kópie.
5. Podrobnosti o začiatku a dĺžke trvania lehoty výstavby sú uvedené v súťažných podkladoch, pretože ich vzhľadom na funkcionalitu informačného systému zber údajov nebolo možné uviesť v bode II.2.7) tohto oznámenia.
6. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa a prostriedkov operačného programu Integrovaný regionálny operačný program, prioritná os: 2 Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám; Investičná priorita: 2.2 Investovanie do vzdelania, školení a odbornej prípravy, zručností a celoživotného vzdelávania prostredníctvom vývoja vzdelávacej a výcvikovej infraštruktúry; špecifický cieľ: 2.2.1 - Zvýšenie hrubej zaškolenosti detí materských škôl, kód výzvy: IROP-PO2-SC221-2016-10.
7. Údaje uvedené o začatí plnenia zákazky uvedené v bode II.2.7 )Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody, nie sú korektné vzhľadom na technické obmedzenia vo formulári tejto výzvy. Dátum začatia trvania zákazky bude súvisieť s časom uzavretia zmluvy s úspešným uchádzačom.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.03.2018

Redakčné opravy

5681 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 79/2018
V oznámení 04490-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Senec, Mierové nám. 8, 903 01 Senec zverejnenom vo VVO č. 064/2018 zo dňa 30.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 26.04.2018 09:00 Má byť: 02.05.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 26.04.2018 11:00 Má byť: 02.05.2018 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ predlžuje lehotu na predkladanie ponúk, z dôvodu opravy chyby v súťažných podkladoch
6042 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2018
V oznámení 04490-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Senec, Mierové nám. 8, 903 01 Senec zverejnenom vo VVO č. 064/2018 zo dňa 30.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.05.2018 09:00 Má byť: 09.05.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.05.2018 11:00 Má byť: 09.05.2018 11:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ predlžuje lehotu na predkladanie ponúk z dôvodu potreby odpovedať na žiadosť záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov.
6481 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 88/2018
V oznámení 04490-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Senec, Mierové nám. 8, 903 01 Senec zverejnenom vo VVO č. 064/2018 zo dňa 30.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.05.2018 09:00 Má byť: 15.05.2018 15:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.05.2018 11:30 Má byť: 16.05.2018 09:30 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Verejný obstarávateľ predlžuje lehotu na predkladanie ponúk z dôvodu potreby odpovedať na žiadosť záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité