Oznámenie 4481 - WYP

Obsah

4481 - WYP
Vestník č. 64/2018 - 30.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
IČO: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Marcela Turčanová
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4401
Hlavná adresa(URL): http://nitra.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://josephine.proebiz.com/tender/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výstavba cintorína Nitra - Chrenová
Referenčné číslo: 7/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236300-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Cieľom realizácie stavebných prác je výstavba nového cintorína pre mestskú časť Chrenová v lokalite na východnom okraji intravilánu Nitry. Ide o pozemok s rozlohou 19 949 m2, s navrhovaným počtom hrobov 1334, čo predstavuje 2525 hrobových miest. Súčasťou stavby je výstavba objektu s obradnou sieňou približne pre 100 osôb. V centrálnej časti, resp. ťažisku areálu cintorína má byť umiestnená lúka v podobe urnového hája.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
1 523 603,99 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45215400-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Nitra - v lokalite na východnom okraji intravilánu Nitry, na ľavej strane štátnej cesty I/51 Nitra - Levice.
II.2.4) Opis obstarávania
Dielo zahŕňa objekt s obradnou sieňou, chodníky a spevnené plochy, drobnú architektúru, zeleň a sadové úpravy, elektrickú prípojku NN, areálový zásuvkový rozvod NN, vonkajšie osvetlenie areálu, vnútroareálový rozvod vody, nádrž požiarnej vody, kanalizačnú prípojku splaškovú a žumpu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 523 603,99 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO) . Túto skutočnosť preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 písm. e) ZVO, § 37 a § 152 sa použijú primerane.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom skúsenosti s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru zrealizovaných za posledných 5 rokov predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania.
2.Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
Všetky osoby určené na plnenie predmetu zákazky musia preukázať nižšie uvedenú požadovanú odbornosť. Verejný obstarávateľ pre prehľadnosť ponuky odporúča uchádzačom predložiť zoznam týchto osôb s presným uvedením, ktorá osoba preukazuje ktorú podmienku a v akom vzťahu je voči uchádzačovi (zamestnanec alebo osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO).

Uchádzač preukáže požiadavky technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. b), písm. g) ZVO. Ustanovenie § 34 ods. 3 a § 37 ods. 3 sa použijú primerane.

Odôvodnenie použitia podmienok účasti:
K bodu 1: Verejný obstarávateľ má záujem o uchádzača, ktorý už realizoval stavby požadovaného charakteru a vie tak preukázať skúsenosti s realizáciou stavieb v podobnej hodnote. Verejný obstarávateľ požaduje uvedené, pretože tieto práce svojím charakterom sú zhodné s plnením, ktoré bude výsledkom tejto zákazky a ich zlé prevedenie priamo ovplyvní kvalitu diela.
K bodu 2.1: Stavbyvedúci je kľúčová osoba Zhotoviteľa, ktorá zodpovedá za plnenie predmetu zákazky a koordinuje prácu na stavbe. Pre úspešné zhotovenie diela je nevyhnutné, aby stavbyvedúci mal určité primerané predchádzajúce skúsenosti s takýmito prácami. Verejný obstarávateľ vyžaduje 1 stavbyvedúceho a 1 jeho zástupcu z dôvodu vzájomnej zastupiteľnosti.
K bodu 2.2: Murári sú kľúčoví stavební pracovníci, ktorí budú realizovať prevažnú časť stavebných prác. Je v záujme verejného obstarávateľa, aby si overil potrebnú kvalifikáciu alebo odbornú prax týchto kľúčových pracovníkov.
K bodu 2.3: Elektrikári sú kľúčoví pracovníci, ktorí budú realizovať slaboprúdové elektroinštalačné činnosti. Je v záujme verejného obstarávateľa, aby si overil potrebnú kvalifikáciu alebo odbornú prax týchto kľúčových pracovníkov, aby pri realizácii diela nedošlo k neodborným zásahom, ktoré by mohli ohroziť bezpečnosť.
K bodu 2.4: Súčasťou diela je vybudovanie chodníkov a spevnených plôch. Je v záujme verejného obstarávateľa, aby si overil potrebnú odbornú prax pracovníkov, ktorí budú realizovať práce na cestných a pozemných komunikáciách.
K bodu 2.5: Pokrývači sú kľúčoví pracovníci, ktorí budú realizovať odbornú časť stavebných prác. Je v záujme verejného obstarávateľa, aby si overil potrebnú kvalifikáciu alebo odbornú prax týchto kľúčových pracovníkov. Pokrývač vykonáva najmä tieto práce: zhotovovanie a opravy krytín striech a strešných konštrukcií zo všetkých druhov materiálov, úpravy krytín, izolácie plochých striech a podobne.
K bodu 2.6: Klampiari sú kľúčoví pracovníci, ktorí budú realizovať odbornú časť stavebných prác. Je v záujme verejného obstarávateľa, aby si overil potrebnú kvalifikáciu alebo odbornú prax týchto kľúčových pracovníkov, pretože od kvality realizácie týchto prác budú zároveň závisieť prípadné reklamácie (zatekanie, kondenzácia vodných pár a pod.).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Uchádzač preukáže minimálne 3 úspešné realizácie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, pričom každá z referenčných stavieb musí mať investičnú hodnotu presahujúcu 1,5 mil. €. Za podobné stavby sa považujú stavby, ktorých obsahom boli aj výkopové práce, stavba alebo rekonštrukcia budovy a výstavba spevnenej cestnej alebo pozemnej komunikácie (tz. napr. 1 stavba obsahujúca výkopové práce, výstavbu budovy a výstavbu spevnenej cesty).

K bodu 2: Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu osôb, ktoré sa budú podieľať na plnení zmluvy, v nasledujúcich profesiách:
2.1.Minimálne 1 osoba ako stavbyvedúci a minimálne 1 osoba ako jeho zástupca s odbornou kvalifikáciou v oblasti pozemných stavieb a s minimálne 5-ročnou odbornou praxou v oblasti samostatného riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho a s minimálne 1 preukázateľnou praktickou skúsenosťou v oblasti riadenia stavieb. Za stavbyvedúceho sa považuje osoba disponujúca platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení alebo obdobným osvedčením vydaným príslušnými orgánmi jednotlivých štátov. Obidve osoby predložia doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci v oblasti pozemných stavieb a životopis preukazujúci minimálny rozsah požadovanej odbornej praxe.
2.2.Minimálne 10 osôb ako pracovníci spôsobilí samostatne vykonávať murárske práce, z ktorých každý je vyučený v odbore murár alebo majú aspoň 7 rokov praxe v oblasti výstavby alebo rekonštrukcie budov. Tieto osoby predložia doklad o získaní požadovaného vzdelania alebo životopis preukazujúci minimálny rozsah požadovanej odbornej praxe.
2.3.Minimálne 2 osoby ako elektrikári, ktorí sú spôsobilí samostatne vykonávať slaboprúdové elektroinštalačné činnosti a z ktorých každý je vyučený v príslušnom odbore alebo majú aspoň 5 rokov odbornej praxe. Tieto osoby predložia doklad o získaní požadovaného vzdelania alebo životopis preukazujúci minimálny rozsah požadovanej odbornej praxe.
2.4.Minimálne 4 osoby ako pracovníci spôsobilí samostatne vykonávať práce na spevnených cestných alebo pozemných komunikáciách, z ktorých každý má aspoň 10 pracovných skúseností v oblasti výstavby spevnených alebo cestných komunikácií. Tieto osoby predložia životopis preukazujúci minimálny rozsah požadovanej odbornej praxe.
2.5.Minimálne 2 osoby ako pracovníci spôsobilí vykonávať pokrývačské práce, z ktorých každý je vyučený v príslušnom odbore alebo majú aspoň 10 pracovných skúseností zahŕňajúcich pokrývačské práce. Tieto osoby predložia doklad o získaní požadovaného vzdelania alebo životopis preukazujúci minimálny rozsah požadovanej odbornej praxe.
2.6.Minimálne 2 osoby ako pracovníci spôsobilí vykonávať klampiarske práce, z ktorých každý je vyučený v príslušnom odbore alebo majú aspoň 10 pracovných skúseností zahŕňajúcich klampiarske práce. Tieto osoby predložia doklad o získaní požadovaného vzdelania alebo životopis preukazujúci minimálny rozsah odbornej praxe.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazka bude realizovaná na základe projektovej dokumentácie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s dokumentáciou s vynaložením odbornej starostlivosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.04.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.04.2018 11:30
Miesto: Mestský úrad Nitra, Štefánikova trieda 60, Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju
ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že príde iná osoba ako štatutárny
zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem ID dokladu aj písomné splnomocnenie
od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za predmet zákazky ocenený podľa realizačnej projektovej dokumentácie a Zmluvy o Dielo. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta.
Rozhodovacie kritéria pre prípad zhody celkovej ceny za predmet zákazky:
V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepší návrh ten, ktorý
predložil uchádzač, ktorý predložil nižšiu cenu vrátane DPH za stavebný oddiel SO 101 Objekt s obradnou sieňou. V prípade zhody aj v tejto položke bude ako druhé rozhodovacie kritérium slúžiť nižšia cena vrátane DPH za stavebný oddiel SO 103 Chodníky a spevnené plochy. V prípade zhody aj na tejto pozícii bude ako tretie rozhodovacie kritérium slúžiť nižšia cena vrátane DPH za stavebný oddiel SO 105 Zeleň a sadové úpravy.
Verejný obstarávateľ rozhodol, že splnenie podmienok účasti sa v zmysle § 114 ods. 9 ZVO uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO a v tomto verejnom obstarávaní sa komunikácia a ponuky budú predkladať výhradne elektronicky. Viac informácií je v súťažných pokladoch.
V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o
verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty
dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk
postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému
JOSEPHINE (okrem doručovania dokumentov súvisiacich s revíznymi postupmi, ktoré sa doručujú v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 3/2018).Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú
záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát
objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi
a.) v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a
bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo
b.) počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou
doporučenej pošty. Lehota na zaslanie autentifikačného kódu v listovej podobe sú min. 4 pracovné dni a je potreba s
touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.
Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v
systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Verejný obstarávateľ nebude organizovať prehliadku, záujemcovia môžu obhliadku vykonať bez dohody s verejným obstarávateľom, pretože ide o voľne prístupné oblasti lokality, ktoré si záujemcovia môžu prezrieť kedykoľvek.
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 25000 €.
Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.03.2018

Redakčné opravy

5377 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 75/2018
V oznámení 04481-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 064/2018 zo dňa 30.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 24.04.2018 10:00 Má byť: 27.04.2018 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.04.2018 11:30 Má byť: 27.04.2018 12:00
5860 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 81/2018
V oznámení 04481-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 064/2018 zo dňa 30.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.04.2018 11:00 Má byť: 04.05.2018 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.04.2018 12:00 Má byť: 04.05.2018 12:00 III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: Odôvodnenie použitia podmienok účasti: K bodu 2.4: Súčasťou diela je vybudovanie chodníkov a spevnených plôch. Je v záujme verejného obstarávateľa, aby si overil potrebnú odbornú prax pracovníkov, ktorí budú realizovať práce na cestných a pozemných komunikáciách. Minimálna požadovaná úroveň: 2.4.Minimálne 4 osoby ako pracovníci spôsobilí samostatne vykonávať práce na spevnených cestných alebo pozemných komunikáciách, z ktorých každý má aspoň 10 pracovných skúseností v oblasti výstavby spevnených alebo cestných komunikácií. Tieto osoby predložia životopis preukazujúci minimálny rozsah požadovanej odbornej praxe. Má byť: Odôvodnenie použitia podmienok účasti: K bodu 2.4: Súčasťou diela je vybudovanie chodníkov a spevnených plôch. Je v záujme verejného obstarávateľa, aby si overil potrebnú odbornú prax pracovníkov, ktorí budú realizovať práce na pozemných komunikáciách. Minimálna požadovaná úroveň: 2.4.Minimálne 4 osoby ako pracovníci spôsobilí samostatne vykonávať práce na pozemných komunikáciách, z ktorých každý má aspoň 10 pracovných skúseností v oblasti výstavby alebo rekonštrukcie pozemných komunikácií. Tieto osoby predložia životopis preukazujúci minimálny rozsah požadovanej odbornej praxe.
6483 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 88/2018
V oznámení 04481-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 064/2018 zo dňa 30.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 04.05.2018 11:00 Má byť: 17.05.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 04.05.2018 12:00 Má byť: 18.05.2018 09:30
7069 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 98/2018
V oznámení 04481-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 064/2018 zo dňa 30.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.05.2018 10:00 Má byť: 23.05.2018 13:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: V.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 18.05.2018 09:30 Má byť: 23.05.2018 16:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité