Oznámenie 4580 - MST

Obsah

4580 - MST
Vestník č. 65/2018 - 03.04.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
MTH REMONT, s.r.o. Vranov nad Topľou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31691293
Duklianskych hrdinov 1129/46, 09301 Vranov nad Topľou
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Beňo
Telefón: +421 574422649
Email: beno@mth.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/19608
Hlavná adresa(URL): http://www.mth.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/19608
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
RPIC Prešov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31950507
Raymanova 9 , 08001 Prešov
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Bačár
Telefón: +421 917891013
Email: miroslav.bacar@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/19608
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.mth.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Právnická osoba - osoba povinná v zmysle § 8 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba železničných lokomotív a vozového parku.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie technológie.
Referenčné číslo: 03/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
42600000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka a montáž nových inovatívnych technológií v súvislosti s prípravou projektu inovácie výrobného procesu vo firme.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
366 096,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Poloautomatická pásová píla na kov s dopravníkom.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42632000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Duklianskych hrdinov 1129/46, 093 01 Vranov nad Topľou, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka 1 ks uvedenej technológie s technickými parametrami špecifikovanými v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
27 844,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Hydraulické tabuľové nožnice.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42632000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Duklianskych hrdinov 1129/46, 093 01 Vranov nad Topľou, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka 1 ks uvedenej technológie s technickými parametrami špecifikovanými v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
35 720,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Hydraulická ohýbačka plechu.
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42633000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Duklianskych hrdinov 1129/46, 093 01 Vranov nad Topľou, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka 1 ks uvedenej technológie s technickými parametrami špecifikovanými v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
45 317,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
Časť: 4
II.2.1) Názov
CNC plazmové rezacie zariadenie s 3D rezacou hlavou.
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42632000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Duklianskych hrdinov 1129/46, 093 01 Vranov nad Topľou, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka 1 ks uvedenej technológie s technickými parametrami špecifikovanými v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
171 385,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
Časť: 5
II.2.1) Názov
Ručné plazmové rezacie zariadenie.
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42632000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Duklianskych hrdinov 1129/46, 093 01 Vranov nad Topľou, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka 1 ks uvedenej technológie s technickými parametrami špecifikovanými v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 255,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
Časť: 6
II.2.1) Názov
Zváracie synergické zariadenie.
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42662100-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Duklianskych hrdinov 1129/46, 093 01 Vranov nad Topľou, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka 4 ks uvedenej technológie s technickými parametrami špecifikovanými v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Zvárací prúd pri 100 % zaťažovateľovi
Relatívna váha: 20

Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Odhadovaná hodnota
22 473,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
Časť: 7
II.2.1) Názov
Vertikálna CNC frézka.
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42632000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Duklianskych hrdinov 1129/46, 093 01 Vranov nad Topľou, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania:
Dodávka 1 ks uvedenej technológie s technickými parametrami špecifikovanými v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Výkon motora vretena
Relatívna váha: 30

Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Odhadovaná hodnota
60 100,60 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (§ 32 ods. 4 ZVO). Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu (§ 32 ods. 5 ZVO).
Uchádzač môže splnenie podmienok účasti osobného postavenia preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych
subjektov vedenom Úradom podľa § 152 ZVO.
Uchádzač, ktorým je skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
V zmysle § 39 ZVO môže uchádzač alebo záujemca doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa
osobného postavenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). JED obsahuje
aktualizované vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu, že neexistuje dôvod na jeho vylúčenie, že spĺňa objektívne a
nediskriminačné pravidlá a kritériá výberu obmedzeného počtu záujemcov, ak verejný obstarávateľ obmedzil počet
záujemcov, a že poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil jednotným európskym
dokumentom. Uchádzač alebo záujemca v jednotnom európskom dokumente uvedie ďalšie relevantné informácie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, orgány a subjekty, ktoré vydávajú doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti. Ak sú požadované doklady pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, uchádzač alebo záujemca v jednotnom európskom dokumente uvedie aj informácie potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy.Uchádzač alebo záujemca môže JED použitý v konkrétnom verejnom obstarávaní použiť aj opakovane, ak potvrdí, že informácie v pôvodnom jednotnom európskom dokumente sú naďalej aktuálne. Ak uchádzač alebo záujemca použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov vyžaduje verejný obstarávateľ v súlade s predmetnými ustanoveniami ZVO, ktoré musí uchádzač splniť, ak sa chce procesu verejného obstarávania zúčastniť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Za podmienok uvedených v zmluve, ktorá tvorí prílohu Súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.08.2018 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.08.2018 14:00
Miesto: Duklianskych hrdinov 1129/46, 09301 Vranov nad Topľou.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie obálok s ponukami časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie obálok s ponukami časť "Kritériá" bude verejné len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, verejný obstarávateľ písomne oznámi termín a miesto otvárania obálok s ponukami časť "Kritériá".
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných
podkladov v slovenskom, alebo českom jazyku, podpísanej oprávnenou osobou záujemcu. Žiadosť musí obsahovať
identifikačné údaje záujemcu (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača),
určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy. Ak je záujemcom skupina
dodávateľov, je potrebné uviesť vedúceho skupiny dodávateľov oprávneného konať za ostatných členov skupiny.
2. Spôsoby poskytnutia súťažných podkladov verejným obstarávateľom:
2.1. zaslanie elektronicky e-mailom,
2.2. zaslanie v listinnej podobe poštovou zásielkou,
2.3. prevzatím z profilu verejného obstarávateľa vedeného na stránke ÚVO. O tejto skutočnosti bude záujemca, poštou
alebo mailom informovať kontaktnú osobu uvedenú v bode I.3. V informácii uvedie identifikačné údaje záujemcu
(Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s
uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy a dátum a čas prevzatia súťažných podkladov.
2.4. osobné prevzatie na adrese: Čapajevová 3, 080 01 Prešov, v pracovných dňoch, v čase od 09:00 do 14:00 hod., na základe telefonického dohodnutia času prevzatia u kontaktnej osoby uvedenej bode I.3. Po dohode s kontaktnou osobou je možné si prevziať súťažné podklady aj v inom než vyššie uvedenom čase.
3. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vysvetľovanie pripúšťa aj elektronickou formou
prostredníctvom emailovej adresy: miroslav.bacar@gmail.com, pričom záujemca alebo uchádzač je povinný potvrdiť
stanoveným spôsobom doručenie e-mailovej pošty verejného obstarávateľa. Predmetné potvrdenie elektronickej pošty
je považované za preukázanie doručenia.
4.Verejné obstarávanie nie je zelené, na obstarávanie inovácií alebo zamerané na sociálne aspekty.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.03.2018

Redakčné opravy

14577 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 205/2018
V oznámení 04580-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa MTH REMONT, s.r.o. Vranov nad Topľou, Duklianskych hrdinov 1129/46, 093 01 Vranov nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 065/2018 zo dňa 03.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 1. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom, alebo českom jazyku, podpísanej oprávnenou osobou záujemcu. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy. Ak je záujemcom skupina dodávateľov, je potrebné uviesť vedúceho skupiny dodávateľov oprávneného konať za ostatných členov skupiny. 2. Spôsoby poskytnutia súťažných podkladov verejným obstarávateľom: 2.1. zaslanie elektronicky e-mailom, 2.2. zaslanie v listinnej podobe poštovou zásielkou, 2.3. prevzatím z profilu verejného obstarávateľa vedeného na stránke ÚVO. O tejto skutočnosti bude záujemca, poštou alebo mailom informovať kontaktnú osobu uvedenú v bode I.3. V informácii uvedie identifikačné údaje záujemcu (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), určenie kontaktnej osoby s uvedením telefonického, emailového kontaktu a adresy a dátum a čas prevzatia súťažných podkladov. 2.4. osobné prevzatie na adrese: Čapajevová 3, 080 01 Prešov, v pracovných dňoch, v čase od 09:00 do 14:00 hod., na základe telefonického dohodnutia času prevzatia u kontaktnej osoby uvedenej bode I.3. Po dohode s kontaktnou osobou je možné si prevziať súťažné podklady aj v inom než vyššie uvedenom čase. 3. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, vysvetľovanie pripúšťa aj elektronickou formou prostredníctvom emailovej adresy: miroslav.bacar@gmail.com, pričom záujemca alebo uchádzač je povinný potvrdiť stanoveným spôsobom doručenie e-mailovej pošty verejného obstarávateľa. Predmetné potvrdenie elektronickej pošty je považované za preukázanie doručenia. 4.Verejné obstarávanie nie je zelené, na obstarávanie inovácií alebo zamerané na sociálne aspekty. Má byť: 1. S účinnosťou odo dňa 19.10.2018 bude komunikácia v tejto zákazke medzi obstarávateľom a uchádzačmi prebiehať iba elektronicky v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom informačného systému EVO, s možnou výnimkou doručovania dokumentov súvisiacich s revíznymi postupmi, ktoré sa doručujú v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 3/2018. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy, pričom pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. Bližšie informácie týkajúce sa elektronickej komunikácie, vrátane technických požiadaviek verejný obstarávateľ v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 4/2018 zverejní vo svojom profile zriadenom na webovej stránke UVO formou úpravy Súťažných podkladov v časti týkajúcej sa spôsobu komunikácie v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní a predmetnú informáciu odošle všetkých známych uchádzačom. 2.Verejné obstarávanie nie je zelené, na obstarávanie inovácií alebo zamerané na sociálne aspekty.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité