Oznámenie 4523 - WYP

Obsah

4523 - WYP
Vestník č. 64/2018 - 30.03.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Banská Bystrica
IČO: 00313271
Československej armády 26, 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing.Dušan Tury
Telefón: +421 484330120 / 484330340
Fax: +421 484113575
Email: dusan.tury@banskabystrica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778
Hlavná adresa(URL): http://banskabystrica.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom je obmedzený
Ďalšie informácie možno získať na adrese (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4778
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rozšírenie kapacity Materskej školy 9.mája 26 Banská Bystrica-stavebné práce
Referenčné číslo: 13325/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214200-2
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na stavebných úpravách budov pre materskú školu Materská škola 9.mája 26, Banská Bystrica, súpisné číslo 1788, ktorá stojí na parc. č.: C KN 4612/1 a 4612/2, k. ú. Banská Bystrica zapísanej na LV č. 4073, v rámci Projektu Rozšírenie kapacity Materskej školy 9.mája 26, Banská Bystrica, výsledkom ktorých sú stavebné úpravy súvisiace s rozširovaním kapacity materskej školy, realizované prístavbou k existujúcemu objektu materskej školy. Prístavba je navrhovaná v zadnej časti objektu, kde bude kolmo na objekt pristavaný priestor nových miestností. Prístavba sa bude realizovať vo všetkých troch podlažiach.
Existujúce priestory budú zrekonštruované a dostanú pôvodný účel ako v pôvodnom kolaudačnom rozhodnutí. V súvislosti s rozšírením kapacity MŠ dôjde k nasledovnému rozsahu stavebných prác v rámci zlepšenia existujúcich priestorov pôvodného objektu:
- výmene hygienických zariadení (umývadlá, WC)
- výmene podláh (herne, spálne)
- výmene rozvodov elektroinštalácie
- vymaľovaniu vnútorných priestorov
- nové keramické dlažby a obklady v hygienických zariadeniach
Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácií a výkaze výmer, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
361 583,84 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214200-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Materská škola 9.mája 26 Banská Bystrica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na stavebných úpravách budov pre materskú školu Materská škola 9.mája 26, Banská Bystrica, súpisné číslo 1788, ktorá stojí na parc. č.: C KN 4612/1 a 4612/2, k. ú. Banská Bystrica zapísanej na LV č. 4073, v rámci Projektu Rozšírenie kapacity Materskej školy 9.mája 26, Banská Bystrica, výsledkom ktorých sú stavebné úpravy súvisiace s rozširovaním kapacity materskej školy, realizované prístavbou k existujúcemu objektu materskej školy. Prístavba je navrhovaná v zadnej časti objektu, kde bude kolmo na objekt pristavaný priestor nových miestností. Prístavba sa bude realizovať vo všetkých troch podlažiach.
Existujúce priestory budú zrekonštruované a dostanú pôvodný účel ako v pôvodnom kolaudačnom rozhodnutí. V súvislosti s rozšírením kapacity MŠ dôjde k nasledovnému rozsahu stavebných prác v rámci zlepšenia existujúcich priestorov pôvodného objektu:
- výmene hygienických zariadení (umývadlá, WC)
- výmene podláh (herne, spálne)
- výmene rozvodov elektroinštalácie
- vymaľovaniu vnútorných priestorov
- nové keramické dlažby a obklady v hygienických zariadeniach
Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácií a výkaze výmer, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
361 583,84 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 10
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Prioritná os 2, Investičná priorita 2.2, špecifický cieľ 2.2.1. Zvýšenie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Integrovaný regionálny operačný program: Prioritná os 2, Investičná priorita 2.2, špecifický cieľ 2.2.1. Zvýšenie
hrubej zaškolenosti detí materských škôl vyhlásenej Riadiacim orgánom pre IROP
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) - Uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu Uchádzač predloží doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie, údajmi zapísanými v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zák. 343/2015 Z. z.:
Zahrnutie do podmienok účasti sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý bude schopný zabezpečiť dodávku zákazky v stanovenej lehote do času poskytnutia týchto finančných prostriedkov od objednávateľa, nakoľko objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok, a zhotoviteľ bude fakturovať celé plnenie naraz po ukončení realizácie diela.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej je uchádzač klientom o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky - musí v ňom byť uvedené že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný si plniť svoje záväzky voči banke a dodržuje splátkový kalendár v prípade úveru.

Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu. Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky, v ktorej má podnikateľský účet.
Čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá podnikateľský účet.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods.1 písm. b) zoznam stavvebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania.
Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zák. 343/2015 Z. z.:
Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača, výška požadovaného množstva nie je vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Uvedený doklad dáva možnosť preverenia záujemcu na trhu a ním poskytované stavebné práce. Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje schopnosť dodať náročný projekt a overuje schopnosť uchádzača na uskutočnenie stavebných prác v požadovanej kvalite.
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodaním obdobného predmetu zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje overiteľnú skúsenosť uchádzača.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými alebo odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písmeno a) až h) a ods. 7, oprávnenie uskutočňovať stavebné práce vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú kapacity poskytuje.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby z uvedeného zoznamu boli stavebné práce podobného charakteru ako predmet zákazky v súhrnnom objeme minimálne 700 000 € bez DPH,
Za stavebné práce pre toto verejné obstarávanie sa považujú len Pozemné stavby podľa § 43a zákona č.50/1976/ Zb.
V každom referenčnom liste, resp. potvrdení uchádzač preukáže, resp. farebne vyznačí hodnotu zákazky, ktorej predmetom boli dodávky rovnakého alebo podobného charakteru (ekvivalentný) ako predmet zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2018 12:30
Miesto: Mestský úrad Banská Bystrica,Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica, zasadačka II. poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade účasti skupiny sa na otváraní môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia všetkých členov skupiny.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vyhodnotenie podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.03.2018

Redakčné opravy

5863 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 81/2018
V oznámení 04523-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Banská Bystrica, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 064/2018 zo dňa 30.03.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.05.2018 10:00 Má byť: 10.05.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.05.2018 12:30 Má byť: 10.05.2018 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Lehotu predkladania ponúk a následne lehotu na otváranie ponúk verejný obstarávateľ predlžuje z dôvodu podanej žiadosti o vysvetlenie a žiadosti o doplnenie súťažných podkladov, ktoré majú vplyv na výkaz výmer

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité