Oznámenie 4760 - WYT

Obsah

4760 - WYT
Vestník č. 68/2018 - 06.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Pliešovce
IČO: 00320170
Hviezdoslavova 1, 96263 Pliešovce
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Božena Bačíková - za verejné obstarávanie
Telefón: +421 903525023
Email: bozena.bacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5330
Hlavná adresa(URL): http://www.pliesovce.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5330
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Strojno-technologické vybavenie pre zberný dvor obce Pliešovce
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník
FC01-8 - Na likvidáciu odpadu
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je technické vybavenie zberného dvora odpadov v obci Pliešovce.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
120 471,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Technika
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
43414000-8
34223100-7
34144710-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Pliešovce
II.2.4) Opis obstarávania
1 nový kolesový traktor, 1 nový náves (vlečka); 1 nový čelný nakladač, 1 nová lopata, 1 nové paletizačné vidly, 1 nový
traktorový nosič kontajnerov, 1 nový štiepkovač (drvič). Technické parametre strojov a zariadení sú uvedené v
súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
107 120,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1. ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
II.2.14) Doplňujúce informácie
1. Zábezpeka ponuky za 1. časť zákazky sa vyžaduje vo výške 600,00 €, podrobné informácie sú uvedené v
súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kontajnery
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Pliešovce
II.2.4) Opis obstarávania
4 veľkokapacitné kontajnery na zber a prepravu odpadu. Technické parametre kontajnerov sú uvedené v súťažných
podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
13 351,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1. ak nastanú skutočnosti podľa § 57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO1-SC111-2017-33
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka ponuky za 2. časť zákazky sa nevyžaduje.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v celom rozsahu (ďalej ZoVO). Všetky predložené doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZoVO, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia uchádzača musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii. Uchádzač je oprávnený preukázať splnenie podmienok osobného postavenia aj podľa § 39 ZoVO jednotným európskym dokumentom alebo informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EU.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 34 ods.1 písm. a) a v § 34 ods.1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky (obdobie 2015 -2018 počítané spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom o poskytnutých dodávkach je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO.
Pre 1. časť zákazky verejný obstarávateľ požaduje dokladovať uskutočnenie dodávok tovarov rovnakého alebo
podobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 100 000,-Eur bez DPH za predchádzajúce 3 roky. Verejný obstarávateľ považuje za dodávky podobného charakteru ako je predmet zákazky také, ktoré sú rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet zákazky; referencia musí obsahovať dodávku traktora.
Pre 2. časť zákazky verejný obstarávateľ požaduje dokladovať uskutočnenie dodávok tovarov rovnakého alebo
podobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 10 000,-Eur bez DPH za predchádzajúce 3 roky. Uchádzač predkladá originál alebo úradne osvedčenú referenciu/referencie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. 5 ZoVO:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné
obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne poskytnutých dodávok za predchádzajúce 3 roky má
garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku. Predložením referencií uchádzač preukáže
verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný plniť predmet zákazky.
2. Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť
doklady podľa ZoVO ( § 34, ods. 1, písm. m) bod 1). Požadujeme, aby uchádzač predložil podrobné technické opisy ponúkaných tovarov s uvedením názvu tovaru, technických parametrov, tiež fotografie tovarov alebo napr. prospekty od výrobcu. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 ZoVO: Podmienka účasti je primeraná, nakoľko verejný obstarávateľ by bez uvedenia technického opisu,technických parametrov a fotografií nedokázal vyhodnotiť a posúdiť pravdivosť ponuky predloženej uchádzačom.Použitie podmienky účasti je primerané, pretože je uvedená v rozsahu stanovenom zákonom o verejnom obstarávaní.
V zmysle § 34 ods. 3 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.04.2018 13:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.04.2018 13:15
Miesto: Obecný úrad Pliešovce, Hviezdoslavova 1, Pliešovce, zasadačka
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude verejné, pretože verejný obstarávateľ používa v tomto verejnom obstarávaní tzv. reverznú súťaž podľa § 116 ods. 9 zákona o VO - jednoobálková verejná súťaž. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť iba oprávnení uchádzači (resp. osoby splnomocnené uchádzačom na zastupovanie), teda tí, ktorí predložili ponuku.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Predávajúci sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom oprávnenými osobami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretou medzi kupujúcim a poskytovateľom príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a zaväzuje sa poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
2. Verejný obstarávateľ použije v zmysle § 114 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní reverznú verejnú súťaž. Ponuku je preto potrebné predložiť v jednej obálke.
3. Písomná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať prednostne elektronicky prostredníctvom e-mailov: bozena.bacikova@gmail.com ; bozena@post.sk; v prípade, že požiadavka záujemcu nebude do 24 h vybavená/potvrdená; je potrebné jej zopakovanie na uvedených mailových adresách.
4. Príjemca elektronickej pošty je povinný potvrdiť doručenie každej písomnosti (správy) písomnou odpoveďou.
Elektronická komunikácia sa bude používať pri poskytovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní, pri oznámení o
vylúčení, pri informácii o výsledku vyhodnotenia ponúk; elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, pri zmene a doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov; tieto sa musia doručiť osobne, poštou alebo inou
doručovacou službou.
5. Záujemca môže predložiť žiadosť o súťažné podklady elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu
bozena.bacikova@gmail.com, prípadne na adresu: bozena@post.sk; v žiadosti musí byť uvedené obchodné meno,
sídlo alebo miesto podnikania, e-mailová adresa určená na komunikáciu, číslo telefónu a meno osoby určenej na
komunikáciu.
6. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na záujemcom určenú e-mailovú adresu.
7. Neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte pdf je zabezpečený odo dňa publikovania Výzvy na
predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie,
link: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5330
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité