Oznámenie 4835 - WYP

Obsah

4835 - WYP
Vestník č. 69/2018 - 09.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Turňa nad Bodvou
IČO: 00691313
Moldavská cesta 419/49, 04402 Turňa nad Bodvou
Slovensko
Kontaktná osoba: Hana Mateičková
Telefón: +421 903266117
Fax: +421 554662279
Email: mateickova@torvo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.turnanadbodvou.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.evoservis.sk/torvo/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://www.evoservis.sk/torvo/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výstavba predškolského zariadenia v obci Turňa nad Bodvou
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Výstavba predškolského zariadenia v obci Turňa nad Bodvou
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
468 744,80 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Turňa nad Bodvou
II.2.4) Opis obstarávania
Výstavba predškolského zariadenia v obci Turňa nad Bodvou
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Celková (zmluvná) cena s DPH
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota výstavby v pracovných dňoch
Relatívna váha: 30
II.2.6) Predpokladaná hodnota
468 744,80 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 18
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Ľudské zdroje
II.2.14) Doplňujúce informácie
Ponuka bude obsahovať Vyhlásenie uchádzača o zmluvnom zaviazaní dodávateľa stavebných prác o zamestananí celej doby realizácie prác min. dvoch osôb spĺňajúcich nasledovné kumulatívne predpoklady :
a)Patria k marginalizovanej rómskej komunite a zároveň
b)sú dlhodobo nezamestnaní v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení
niektorých zákonov
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. V prípade využitia § 39 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
Verejný obstarávateľ uplatňuje § 32 zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydá Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom môže uchádzač predbežne nahradiť vyplnením jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky,
§ 33 ods. 1 písm. d) prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, kde má vedené účty, s čestným vyhlásením, v ktorom uvedie, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené účty. Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho účet nie je a nebol predmetom exekúcie za obdobie existencie zriadeného účtu v banke.
Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate vo výške 450 000,- EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzač preukazuje prehľadom o obrate.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác
§ 34 ods. 1 písm. c) údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác,
§ 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiachch zamestnancov, ak nie sú kritériom n a vyhodnotenie ponúk
§ 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení enviromentálneho manažérstva ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom sú stavebné práce podľa § 36 zákona uvedením opatrení environmentálneho riadenia,
§ 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, štúdijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení manažérstva kvality
§ 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je daný predmet zákazky v zmysle rozsahu uvedeného v PD, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (t. j. päť rokov predchádzajúcich poslednému dňu od vyhlásenia verejného obstarávania) pričom uchádzač predloží najmenej 1 potvrdenie o uspokojivom vykonaní uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, supis všetkých referencií musí byť v minimálnej súhrnej hodnote 450 000,00 EUR bez DPH.
Doklad preukazujúci, že uchádzač má k dispozícii osobu ktorá má autorizačné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho, alebo ekvivalent.
Uchádzači predložia osvedčenie v závislosti od vzdelania nasledovne:
oTechnik (osoba so stredoškolským vzdelaním) predloží osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho so zameraním pozemné stavby
oInžinier (osoba s vysokoškolským vzdelaním), ktorému bolo osvedčenie vydané do 1.1.2009 predloží osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho so zameraním pozemné stavby
oInžinier (osoba s vysokoškolským vzdelaním), ktorému bolo osvedčenie vydané po 1.1.2009 predloží osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho bez zamerania.
Licencia na zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov vydanou akreditovaným orgánom,
Licencia na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcíí do stavby vydanou akreditovaným orgánom,
uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001:2004 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva.
uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu kvality podľa § 35 ISO 9001:2001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať.

Verejný obstarávateľ uplatňuje § 41 zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.

Uchádzač je povinný uviesť podiel zákazky ktorý má v úmysle zadať subdodávateľovi/subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ/subdodávatelia spĺňal/spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona a tiež uvedie, že u navrhovaných subdodávateľa/subdodávateľov neexistujú dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a osd. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Navrhovaný subdodávateľ/subdodávatelia Ak uchádzač predkladá JED uvedené vyznačí v JED.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať ekvivalent dokumentov požadovaných podľa § 32,33 a 34 zákona tejto časti súťažných podkladov A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.05.2018 10:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.05.2018 10:00
Miesto: Ing. Richard Tomík, Pri trati 15/A, 821 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Účasť na otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača
alebo osobou úradne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcom bude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1 okrem § 50 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní, posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a úradu a uverejňovania informácií a dokumentov v profile. Verejné obstarávanie sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0 dostupného na webovej adrese https://www.evoservis.sk/torvo/.
Výzva, odovzdávanie podkladov a iná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a bude rovnako dostupný každému záujemcovi/uchádzačovi. Komunikácia bude uskutočňovaná elektronickými prostriedkami cez komunikačné rozhranie systému EVOSERVIS .
Poskytovanie Súťažných pokladov (ďalej len SP). SP budú poskytované v elektronickej forme v systéme EVO-servisu. Neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca zaregistrovaním sa v systéme EVO-servisu, ktoré je bezplatné, na stránke: https://www.evoservis.sk/torvo/.
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií zo záujemcami / uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. Každá komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom.
Ponuky uchádzačov sa zasielajú elektronicky ako aj poštou alebo osobne.
Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 12 000,00 EUR.
Uchádzačom ponúknutá lehota výstavby je maximálna a touto lehotou je uchádzač viazaný.
Od úspešného uchádzača sa bude požadovať poistná zmluva na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na
živote,zdraví a majetku Objednávateľa a tretích osôb, ktorá by mohla byť, resp. bude spôsobená prevádzkovou
činnosťou Zhotoviteľa, minimálne vo výške Ceny za Dielo.
Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať ekvivalent dokumentov požadovaných podľa § 32,33 a 34 zákona tejto časti
súťažných podkladov A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom môže uchádzač predbežne nahradiť vyplnením jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Zo strany uchádzačov nemôžu byť prekročené "BENCHMARKRY" ktoré boli stanovené ako maximálne ceny určitých položiek, ktoré sú uvedené vo Výzve OPKZP ktorá vyšla 03/2017.
Uchádzač je povinný uviesť podiel zákazky ktorý má v úmysle zadať subdodávateľovi/subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ/subdodávatelia spĺňal/spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona a tiež uvedie, že u navrhovaných subdodávateľa/subdodávateľov neexistujú dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a osd. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Navrhovaný subdodávateľ/subdodávatelia Ak uchádzač predkladá JED uvedené vyznačí v JED
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité